
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Moj je imel uradno pri 100kkm 8%, LeafSpy je pa kazal še 2% manj. Zdaj pa verjemi ...
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 435
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
142177
Re: Nissan LEAF 2018
Ja saj, verjamem LeafSpyu, kaj čem drugega. Avto po 62.000km je kot nov, ne opazim realno manjšega dosega, garancija na baterijo je še par let, dosedaj smo imeli tri Leafe in z nobenim ni bilo nekih problemov. Vse servisiramo v Moravčah, po moje bi njih morali vprašati, imajo večji vzorec. Na forumih ali pa evClinic pridejo samo pokvarjeni, prodali pa so jih več kot milijon.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 385
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
402108
Re: Nissan LEAF 2018
Sosed ima Leafa 62kwh prevoženih 130k pa ni opazne degradacije, jaz imam kono 100k tudi ne opazim degradacije.
Re: Nissan LEAF 2018
Glede na prebrano bi rekel, da je degradacija kot taka še najmanjši problem. Veliko večji problem je to kar vidimo na slikah odprtih baterij, fizično poškodovane celice. To je pa prej posledica slabo zasnovanega ohišja kot pa hlajenja. Baterija če je normalno zasnovana bi morala delati tudi, če je že močno degradirana, tam do SOH 40% nebi smelo biti tak problem. Samo uporabnost avta se sicer zmanjša ker pač doseg ni več dober, ampak dela pa.
Pouch format celic ima na papirju večjo energijsko gostoto, ampak brez ustreznega ohišja so take celice neuporabne, ker se nekontrolirano napihnejo. Če zraven dodaš ustrezno ohišje (kar pri Leafu očitno ni) pa to prednost izgubiš.
Pouch format celic ima na papirju večjo energijsko gostoto, ampak brez ustreznega ohišja so take celice neuporabne, ker se nekontrolirano napihnejo. Če zraven dodaš ustrezno ohišje (kar pri Leafu očitno ni) pa to prednost izgubiš.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek