Če ima avto 1F polnilec ti 3F kabel ne bo nič koristil niti škodil. Avto z 1F polnilcem polni vedno samo na 1F neglede na AC polnilnico in kakšen kabel imaš. Torej je najceneje kupit kabel ki si ga predlagal. Tako boš lahko polnil na 22kW AC polnilnicah z maksimalno močjo. Na 11kW polnilnicah pa s polovično močjo.
Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
darjan, koliko km delaš dnevno?
Šuko@13A v 8h nafila 22 kWh, kar zadostuje za kake 130 km AC oz. blizu 200km regionalk.
Šuko@13A v 8h nafila 22 kWh, kar zadostuje za kake 130 km AC oz. blizu 200km regionalk.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Priloženi šuko polnilec ima tri možnosti, 7A, 9A, 11A.darjan napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 06:37 Pomeni, brez skrbi nabavim tega: https://www.ebay.de/itm/123738224720?ha ... SwV9VhGhCR
in ioniq bo polnil z mač močjo na 1 fazi - 6.6kw?
Kaj pa šuko polnilec, original, ki je poleg avta. Ta je samo 9A - 2.3kw, ne? Če se nabavi hišni polnilec 16A, bo potem polnil z max močjo, ali ima vseeno avto omejeno polnjenje na 2.3kw v primeru "šukota"?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
cca 100km, ampak je od tega kar nekaj AC, zato bo @ max speed valda
Kar se tiče "polnjenja" doma ni frke, ker je v bistvu pred vhodom ena javna 22kw - pomeni 6.6kwh, pa še v službi imam polnilnico.
Bolj me zanima v primeru, ko pač nekam grem, in je tam na voljo samo kakšen javno šuko, in če je zraven kak izlet v igri, ni problem tam napolnit avta, in če omogoča sam avto večjo moč, kot je priložen polnilec, ga bom pač zamenjal, pa nabavil nekaj od metron instituta da se malo podpre lokalno.
Kar se tiče "polnjenja" doma ni frke, ker je v bistvu pred vhodom ena javna 22kw - pomeni 6.6kwh, pa še v službi imam polnilnico.
Bolj me zanima v primeru, ko pač nekam grem, in je tam na voljo samo kakšen javno šuko, in če je zraven kak izlet v igri, ni problem tam napolnit avta, in če omogoča sam avto večjo moč, kot je priložen polnilec, ga bom pač zamenjal, pa nabavil nekaj od metron instituta da se malo podpre lokalno.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Zanimivo, na Koni EV ima priložen polnilec možnost polnjenja do 12 A.
Drugače pa v resnici poleg priloženega polnilca rabiš samo še Type2 kabel za javne polnilnice.
Drugo si omisliš samo, če imaš dodatne ali ekstra potrebe. Drugače pa ja, od Metrona polnilec, kjer je vse v ročki, je meni super, ker tisti cegel od priloženega polnilca je res pain in the ass, če ga moraš prekladat sem ter tja.
Drugače pa v resnici poleg priloženega polnilca rabiš samo še Type2 kabel za javne polnilnice.
Drugo si omisliš samo, če imaš dodatne ali ekstra potrebe. Drugače pa ja, od Metrona polnilec, kjer je vse v ročki, je meni super, ker tisti cegel od priloženega polnilca je res pain in the ass, če ga moraš prekladat sem ter tja.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Saj to je to, metron ima prednost ker je vse v ročki.
Je pa cena, 360 eur, sicer lahko originalnega prodam za kakšnih 250 @ ebay...
Je pa cena, 360 eur, sicer lahko originalnega prodam za kakšnih 250 @ ebay...
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Da spet nekaj stvari vprašam
Kako deluje termalna uravnava temp baterije, ko se avto polni? Torej ko je vroče/mrzlo zunaj.
Koliko vidim, ima ioniq samo zračno hlajenje, sesalne šobe so pod zadnjimi sedežji, izhod pa pod desnim zadnjim kolesom. Pomeni da v primeru vklopa uravnavanje temperature baterije, vklopi avto tudi klimo in temu primerno ohladi/segreje zrak kabine?
in kako spremenim jezik menijev v avtu?
Kako deluje termalna uravnava temp baterije, ko se avto polni? Torej ko je vroče/mrzlo zunaj.
Koliko vidim, ima ioniq samo zračno hlajenje, sesalne šobe so pod zadnjimi sedežji, izhod pa pod desnim zadnjim kolesom. Pomeni da v primeru vklopa uravnavanje temperature baterije, vklopi avto tudi klimo in temu primerno ohladi/segreje zrak kabine?
in kako spremenim jezik menijev v avtu?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Pa ni to spejsšatl, baterijo hladi ko polni in pa ko se pelješ, lahko pa med vožnjo hladiš kabino na max in bo posledično vleklo v baterijo bolj hladen zrak.darjan napisal/-a: ↑22 Okt 2021, 07:16 Da spet nekaj stvari vprašam
Kako deluje termalna uravnava temp baterije, ko se avto polni? Torej ko je vroče/mrzlo zunaj.
Koliko vidim, ima ioniq samo zračno hlajenje, sesalne šobe so pod zadnjimi sedežji, izhod pa pod desnim zadnjim kolesom. Pomeni da v primeru vklopa uravnavanje temperature baterije, vklopi avto tudi klimo in temu primerno ohladi/segreje zrak kabine?
in kako spremenim jezik menijev v avtu?
Slovenščine ni.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Slo ne, je pa zdah meni v nemščini, ki je fuj in fej pa bi dal v eng
že že, da baterijo hladi ko jo polni, kaj pa poleti, ko je avto na soncu, priklopljen na štrom, žge pa sonce tak da je 70 stopinj v kabini, kaj bo ta luft vlekel za hlajenje baterije, če je prevroč Poleg tega pa, če vleče luft iz kabine, in ga piha zadaj ven, pride do podtlaka in bo vlekel luft iz okolice avta skozi vsako špranjo ki lahko?
že že, da baterijo hladi ko jo polni, kaj pa poleti, ko je avto na soncu, priklopljen na štrom, žge pa sonce tak da je 70 stopinj v kabini, kaj bo ta luft vlekel za hlajenje baterije, če je prevroč Poleg tega pa, če vleče luft iz kabine, in ga piha zadaj ven, pride do podtlaka in bo vlekel luft iz okolice avta skozi vsako špranjo ki lahko?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Nekaj sem našel...za gretje ima baterija dva električna grelca, torej še samo ostaja vprašanje, ali avto, ko je extremno vroče znotraj kabine, vklopi tudi klimo da ohladi zrak kabine, ali ne?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Verjetnoi jo vklopiš ti če je ful vroče. Nekako je nelogično, da bi avto sam diktiral temperaturo kabine zaradi baterije, ponavadi je tako da če je udobno tebi v avtu je udobno tudi za baterijo.
A sprašuješ za takrat ko je avto parkiran?
A sprašuješ za takrat ko je avto parkiran?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ja, za takrat ko je pakiran in priklopljen na polnico. Bojda avto tudi takrat uravnava temp baterije v extremnih pogojih?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Skrbi so odveč, IONIQ PFL ima kljub samo zračnemu hlajenju le-to dodelano zelo dobro in se v primeru polnjenja na DC poleti v vročini dodatno vklopi ventilator za hlajenje baterije, ki je zelo učinkovit.
Nekaj o pregrevanju je opisal Bjørn - https://www.youtube.com/watch?v=XMHbA4O14V4&t=1831s
Nekaj o pregrevanju je opisal Bjørn - https://www.youtube.com/watch?v=XMHbA4O14V4&t=1831s
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ravno zaradi njegovega videa sem začel razmišljat.
Luft se vleče iz kabine. In če avto stoji nekje na soncu cel dan (govorim res za extreme, ko je zunaj recimo 35, hard poletje), ima v kabini sigurno 60, 70 stopinj. Priklopljen pa je na AC/šuko - doma/služba, ipd. Kaj takrat dela termal management?
Luft se vleče iz kabine. In če avto stoji nekje na soncu cel dan (govorim res za extreme, ko je zunaj recimo 35, hard poletje), ima v kabini sigurno 60, 70 stopinj. Priklopljen pa je na AC/šuko - doma/služba, ipd. Kaj takrat dela termal management?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Verjetno vklopi klimo in hladi baterijo. Po moje ma nekje neko loputo da direktno hladi baterijo, če iz kabine ni dovolj hlajenja.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
No, ker če bi bilo tako, da se vklopi AC bi to pomeni da tudi malenkost ohladi kabino, kar je samo dobrodošlo
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
>> ima v kabini sigurno 60, 70 stopinj
Ja, dokler ne začne skrat not zunanjega zraka.
Glavna naloga BMS je, da bateriji statisično zniža povprečno temperaturo.
Baterija ima najprej visoko termalno kapaciteto i.e. nuca precej energije da se vsa njena masa segreje na nivo ki postane problem.
Ja, če bi cel dal parkiral na soncu sredi puščave bi bila zvečer baterija blizu 40.
Med polnjenjem se baterija greje, če temp naraste preko željenega max, hlajenje pa ne uspe temp znižat pod mejo, se pač zniža polnilni tok.
Različni BMS pohendlajo različno mnogo 'ekstremnih' situacij različno dobro. Zato pa niso vsi EV ekvivalentni v vseh pogledih, obstajajo boljši, obstajajo slabši.
Leafi na švedskem nimajo tako hude degradacije kot na floridi, v kaliforniji ali tekasu. Avti prodajani na švedskem imajo ogrevane šobe za pranje stekla, avti prodajani v španiji tipično ne. Pa v španiji tudi zmrzuje, pa na švedskem kak dan tem presežejo 35.
Če vidiš da bo tvoj EV pogosto med filanjem stal na vročini potem mogoče ioniq ni najboljša izbira, al se pa sprijazniš s pol procenta nižjo kapaciteto čez 2 leti in uživaš v tem kar ti avto nudi.
Ja, dokler ne začne skrat not zunanjega zraka.
Glavna naloga BMS je, da bateriji statisično zniža povprečno temperaturo.
Baterija ima najprej visoko termalno kapaciteto i.e. nuca precej energije da se vsa njena masa segreje na nivo ki postane problem.
Ja, če bi cel dal parkiral na soncu sredi puščave bi bila zvečer baterija blizu 40.
Med polnjenjem se baterija greje, če temp naraste preko željenega max, hlajenje pa ne uspe temp znižat pod mejo, se pač zniža polnilni tok.
Različni BMS pohendlajo različno mnogo 'ekstremnih' situacij različno dobro. Zato pa niso vsi EV ekvivalentni v vseh pogledih, obstajajo boljši, obstajajo slabši.
Leafi na švedskem nimajo tako hude degradacije kot na floridi, v kaliforniji ali tekasu. Avti prodajani na švedskem imajo ogrevane šobe za pranje stekla, avti prodajani v španiji tipično ne. Pa v španiji tudi zmrzuje, pa na švedskem kak dan tem presežejo 35.
Če vidiš da bo tvoj EV pogosto med filanjem stal na vročini potem mogoče ioniq ni najboljša izbira, al se pa sprijazniš s pol procenta nižjo kapaciteto čez 2 leti in uživaš v tem kar ti avto nudi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
sprašujem zato, ker v voltu se je to kar redno dogajalo, da se je hladilo baterijo poleti, pa niti ni bil avto na soncu, pa navaden šuko, je pa bilo pač 37 zunaj
Za DC načeloma ne vidim problema, ker itak prideš tja ko se nekaj časa že voziš z avtom, in je tak kabina ohlajena..
Za DC načeloma ne vidim problema, ker itak prideš tja ko se nekaj časa že voziš z avtom, in je tak kabina ohlajena..
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Jaz ne vidim problema, če se polni na AC se baterija itak ne greje zelo, če pa se polni na DC, pa je to običajno ko si na poti in se tako hladi med polnjenjem (lahko imaš klimo vključeno), če te ni zraven, pa v tiste pol ure ne bo krize, itak se potem odpelješ in se naprej hladi med vožnjo.
Ne vidim pa smisla polniti na DC in potem pustiti ves dan avto na soncu.
Ne vidim pa smisla polniti na DC in potem pustiti ves dan avto na soncu.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kaj pa polnit doma "do polneg", potem pa pridem v službo, kjer je avto ves dan direktno na soncu in betonu, na voljo je AC polnilnica. Verjetno najboljše, da se ga vklopi, ker med AC polnjenjem tudi uravnava baterija temp?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek