Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6353
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4863
5920

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a CRF »

To je pa čisto odvisno od lokacije parkirišča.. Tudi jaz večkrat po nepotrebnem zbujam kono ker imam ključe ves čas v žepu in kadarkoli grem mimo se pač zbudi. Akumilator se mi je na isti princip izpraznil kot tebi, ampak vzrok je nekje drugje.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

In predpostavljam da ta "drugi vzrok" še niso/niste ugotovili?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6353
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4863
5920

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne, ostaja misterij... Za strašit potencialne kuoce
Še najbolj me zanima če se je to komu zgodilo z novim akumulatorjem. Meni se je po 1 letu.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Te dni sem bolj pozoren na meni trenutne porabe (elektronike) in sem opazil sledeče:
- zjutraj ko avto startam imam porabo nekje 700 - 750W (ventilator, klima, gretje vse izklopljeno, luči samo dnevne, torej osnovna elektronika)
- po cca 15 minutah ta poraba pade na nekje 400 - 450W
- po pol ure pa na 250 - 300W

Vmes ne vklapljam ali izklapljam ničesar. Ne razumem zakaj pada poraba ob istih vklopljenih porabnikih.

Sicer že zelo dolgo tega nisem spremljal ampak kolikor se spomnim je bila ta poraba vedno nekje do 300W, nikoli več.
S tem podatkom bom šel na servis v kratkem, ker imam naslednji redni pregled in da vidim kaj bodo "ugotovili".
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 901
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
1060
2156

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Uf 700 W je pa kar divja :O
Mogoče se je 12 V aku tako izpraznil, da ga potem hoče na šus napolnit. Bi bilo zanimivo merit 12 V napetost.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Nejccc napisal/-a:Uf 700 W je pa kar divja :O
Mogoče se je 12 V aku tako izpraznil, da ga potem hoče na šus napolnit. Bi bilo zanimivo merit 12 V napetost.
V ponedeljek tekom dneva so bili narejeni trije testi in vsi trije so pokazali, da je akumulator ok. Napetost mislim, da je bila 12,75V
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 901
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
1060
2156

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

To že ampak lahko, da ga nekaj izprazni. Ko se nazaj napolni, bo pa tester seveda pokazal, da je akumulator ok.

Na koncu bo pa kakšen slab stik nekje...
DGJ
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 453
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
371
339

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Problem kratkih voženj?

Pri ICE smo se navadili, če jih je preveč, se akumulator ne uspe regenerirati. Bi se podoben efekt lahko pojavil tudi pri EV, če pride ob startu do obremenitev 12 V-nega, pa ga potem veliki nima časa nazaj napolniti.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4196
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
5110
6578

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a matija »

Skakanje okoli avta je lahko vzrok. Kolega je tako izpraznil akumulator na bmw 5. Ne vem kako je pri novejsih, sem pa to takrat raziskal in za trojke ter petice je veljalo — ko avto odklenes gre v stanje pripravljenosti za naslednjih 90min. Ali je se tako in kako je pri Hyundaiu ne vem. Mogoce je pametno pomerit kaj se zgodi ko avto samo odklenes s kljuci. Meni jih tamala veckrat dnevno najde in prisitsne vse mozne gumbe. Avto je zato lahko cel popoldan "ready" ...
DGJ
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
966
701

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Argo »

Ne vem no, da pa sprazniš baterijo ko skačeš okrog avta pa prvič slišim, pa že vsaj 25 let skačem okrog različnih avtomobilov cele dneve.

Kona ko jo odkleneš in pustiš se po 2 minutah zaklene in odklopi. Vsaj moja 2020 se zaklene in se nič ne zbuja če hodim okrog nje.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2990

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Vklopi si "Welcome mirrors", pa se bo.
DGJ
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
966
701

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Argo »

SimonZed napisal/-a:Vklopi si "Welcome mirrors", pa se bo.
Sem izklopil. Je brez veze. Zoprno, sploh ne vem zakaj bi to imel vklopljeno.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 901
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
1060
2156

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Argo napisal/-a:Sem izklopil. Je brez veze. Zoprno, sploh ne vem zakaj bi to imel vklopljeno.
Da vidiš, kdaj avto zazna ključ
Drugač pa ja, Ioniq cca. 1,5 minute po zaklepu izklopi praktično vse. Ko po nekaj časa odkleneš in odpreš vrata pa se najprej sliši vakuum pumpa za zavore
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Argo napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:Vklopi si "Welcome mirrors", pa se bo.
Sem izklopil. Je brez veze. Zoprno, sploh ne vem zakaj bi to imel vklopljeno.
"Because you can", če že ne zaradi drugega.
Nejccc
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 808
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL 2018 + KIA SOUL 2020 64kwh
666
951

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a nakaza »

men je pa super
CRF
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Zaključek zgodbe o izpraznjenem "akumulatorju".
V petek sem imel dovolj mučenja, ko je bil zjutraj IONIQ spet povsem neodziven. Sicer je bilo reševanje hitreje, ker sem že vedel kaj je vzrok, a bilo je dovolj izzivov. Zamenjava akumulatorja je rešila nadaljnje težave.

Zdaj deluje b.p. Tudi poraba elektronike je od starta avta med 200 in 250W. Tako kot mora biti.
matija, nakaza, prijazen, Sebastijan, Matej, CRF, Nejccc, timo, Nemelk
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

He can still do it.
20200618_213328.jpg
nakaza, Nejccc, Matej, CRF, matija
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 901
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
1060
2156

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Ka si ti ja nor Kapo dol!
Men tolk še nikol ni pokazal. To je sicer verjetno z izklopljeno klimo?
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Tako je - izklopljena.
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 808
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL 2018 + KIA SOUL 2020 64kwh
666
951

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a nakaza »

pobožne želje za Soula
DGJ
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek