Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Lepe kilometre delate. Super.
Kar velika obraba gum je... mogoče so modeli pnevmatik taki, da je večja obraba? Avto ne more biti prav težek oziroma vsaj ne težji od IONIQ-a.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Upup »

Nekje 1300kg ima.Tako dimenzijo ima da je malo izbire. Zdaj je conti le izdelal gumo za EV. Upam da se izkaže
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Opravljen servis na 90k km. Strošek z menjavo zračnega filtra 68,72 EUR.
Avto še vedno povsem b.p.
nakaza, energija, Nejccc, Matej, matija, Vodokotlic, Robie, edi-b
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Po skoraj 93k km baterija še vedno v stanju, da omogoča "tovarniških" 280km dosega
20190620_204817.jpg
20190620_204817.jpg (37.75 KiB) Pogledano 4650 krat
Nejccc, talker2, dunda, Robinhood, evid, nakaza, Vremenko, timo, CRF, energija, robertto, Desty, edi-b, skicEV
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

DGJ
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Matej »

Top
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a energija »

HA, ha ha. Meni več kot 177 dosega pri 100% napolnjeni bateriji še ni pokazal, pa ima avto samo 19.000 km. Sem pa vesel, da je očitno baterija kvalitetna v IONIQ-u.
DGJ
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a dunda »

DGJ - pred nekaj minutami sem te videl v Kamniku (mislim, da ti je sledil še en eHyundai) - in očitno imaš spet reklamni avto
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Iztok bo vse držalo... edino če je bilo na obvoznici, mi je sledila KIA SOUL.
Uporabniški avatar
Kuki
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Zagorje
Avto: Renault Twizy
121
67

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Kuki »

robertto napisal/-a:DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
Pa še tisti dve v Logarski sta verjetno zato, ker ju je naredila tamkajšnja občina samo zaradi tega, ker država 100% financira polnilne postaje ki jih izvede občina na območjih, ki spadajo pod Natura2000. Mimogrede, a ni v Logarsko prepovedano voziti z avti čez dan?
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a robertto »

@Kuki
Po Logarski dolini se je dovoljeno voziti z avtomobili. ICE placa ob vstopu v dolino nekaj (5, 6 ali 7) € vstopnine na avtomobil, za EV pa je vstop prost.
Nejccc
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a energija »

Dejan lahko fotografiraš svoje podatke kot jaz? Predvidevam da bo tvoja povprečna hitrost precej nižja od moje.
Priponke
2450622A-828E-4982-8E0D-801387A8B301.jpeg
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Gorazd je res nižja, za zadnjih cca 5k km znaša 52km/h. Pošljem še sliko v kratkem.
Sem pa imel nekje tako poprečno hitrost na vseh avtih zadnjih 10 let. Moj stil vožnje se s prehodom na EV ni spremenil.
SimonZed
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a dunda »

To je zelo zelo odvisno od relacij in časov, ko se vozimo na njih. Potem pa seveda naš način vožnje. Jaz (sicer pa pravem VW dizlu) imam pogoste povprečne hitrosti tudi pod 40 km/h, pa spet drugič okrog 50-55. So pa izjeme seveda - na gor in dol.
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a energija »

Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.
matija, DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

energija napisal/-a:Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.
Morda bi tole preverili, ker nisem prepričan, da ima pri ICE manjši vpliv način vožnje, pač pa je verjetno pri EV merjenje bolj natančno, kot to lahko narediš pri ICE.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a pirpy »

ICE ima najboljši izkoristek pri večji obremenitvi, 100 kW ICE ima pri naprimer 12 kW obremenitvi komaj 15 % izkoristek(90 km/h), če pa se pelješ 150 in ga obremeniš z 30 kW pa ima 25 % izkoristek goriva, zato je razlika toliko manjša.
CRF, SimonZed, DGJ, amaterB, matija, prijazen
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Mislim da nekaj doda še prestavo razmerje oziroma menjalnik. Pri EV ga ni, kar pomeni da se elektromotor vrti precej hitreje pri višjih hitrostih.
Kaj menite tisti ki ste bolj domači v tehniki? Je kaj tudi na tem?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a pirpy »

mislim da pri menjalniku ni neke bistvene razlike med ice in ev, oba imata najprej neko prestavno razmerje (zoe 1:9) potem pa diferencial, le da pri ice lahko menjaš set zobnikov pri ev pa ne, je pa v obeh primerih enako število zobnikov aktivnih.
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a energija »

Velika razlika med Mazdo 5 in Ioniq je ta, da Mazda ima večjo porabo, ko jo vozim po mestu, ko se spustim na AC, pa se poraba zmanjša. Pri Ioniqu pa je seveda obratno in je poraba precej odvisna od hitrosti in seveda načina pospeševanja.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”