Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Lepe kilometre delate. Super.
Kar velika obraba gum je... mogoče so modeli pnevmatik taki, da je večja obraba? Avto ne more biti prav težek oziroma vsaj ne težji od IONIQ-a.
Kar velika obraba gum je... mogoče so modeli pnevmatik taki, da je večja obraba? Avto ne more biti prav težek oziroma vsaj ne težji od IONIQ-a.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Nekje 1300kg ima.Tako dimenzijo ima da je malo izbire. Zdaj je conti le izdelal gumo za EV. Upam da se izkaže
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Opravljen servis na 90k km. Strošek z menjavo zračnega filtra 68,72 EUR.
Avto še vedno povsem b.p.
Avto še vedno povsem b.p.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Po skoraj 93k km baterija še vedno v stanju, da omogoča "tovarniških" 280km dosega
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
HA, ha ha. Meni več kot 177 dosega pri 100% napolnjeni bateriji še ni pokazal, pa ima avto samo 19.000 km. Sem pa vesel, da je očitno baterija kvalitetna v IONIQ-u.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
DGJ - pred nekaj minutami sem te videl v Kamniku (mislim, da ti je sledil še en eHyundai) - in očitno imaš spet reklamni avto
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Iztok bo vse držalo... edino če je bilo na obvoznici, mi je sledila KIA SOUL.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Pa še tisti dve v Logarski sta verjetno zato, ker ju je naredila tamkajšnja občina samo zaradi tega, ker država 100% financira polnilne postaje ki jih izvede občina na območjih, ki spadajo pod Natura2000. Mimogrede, a ni v Logarsko prepovedano voziti z avti čez dan?robertto napisal/-a:DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
@Kuki
Po Logarski dolini se je dovoljeno voziti z avtomobili. ICE placa ob vstopu v dolino nekaj (5, 6 ali 7) € vstopnine na avtomobil, za EV pa je vstop prost.
Po Logarski dolini se je dovoljeno voziti z avtomobili. ICE placa ob vstopu v dolino nekaj (5, 6 ali 7) € vstopnine na avtomobil, za EV pa je vstop prost.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Dejan lahko fotografiraš svoje podatke kot jaz? Predvidevam da bo tvoja povprečna hitrost precej nižja od moje.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Gorazd je res nižja, za zadnjih cca 5k km znaša 52km/h. Pošljem še sliko v kratkem.
Sem pa imel nekje tako poprečno hitrost na vseh avtih zadnjih 10 let. Moj stil vožnje se s prehodom na EV ni spremenil.
Sem pa imel nekje tako poprečno hitrost na vseh avtih zadnjih 10 let. Moj stil vožnje se s prehodom na EV ni spremenil.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
To je zelo zelo odvisno od relacij in časov, ko se vozimo na njih. Potem pa seveda naš način vožnje. Jaz (sicer pa pravem VW dizlu) imam pogoste povprečne hitrosti tudi pod 40 km/h, pa spet drugič okrog 50-55. So pa izjeme seveda - na gor in dol.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Morda bi tole preverili, ker nisem prepričan, da ima pri ICE manjši vpliv način vožnje, pač pa je verjetno pri EV merjenje bolj natančno, kot to lahko narediš pri ICE.energija napisal/-a:Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
ICE ima najboljši izkoristek pri večji obremenitvi, 100 kW ICE ima pri naprimer 12 kW obremenitvi komaj 15 % izkoristek(90 km/h), če pa se pelješ 150 in ga obremeniš z 30 kW pa ima 25 % izkoristek goriva, zato je razlika toliko manjša.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Mislim da nekaj doda še prestavo razmerje oziroma menjalnik. Pri EV ga ni, kar pomeni da se elektromotor vrti precej hitreje pri višjih hitrostih.
Kaj menite tisti ki ste bolj domači v tehniki? Je kaj tudi na tem?
Kaj menite tisti ki ste bolj domači v tehniki? Je kaj tudi na tem?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
mislim da pri menjalniku ni neke bistvene razlike med ice in ev, oba imata najprej neko prestavno razmerje (zoe 1:9) potem pa diferencial, le da pri ice lahko menjaš set zobnikov pri ev pa ne, je pa v obeh primerih enako število zobnikov aktivnih.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Velika razlika med Mazdo 5 in Ioniq je ta, da Mazda ima večjo porabo, ko jo vozim po mestu, ko se spustim na AC, pa se poraba zmanjša. Pri Ioniqu pa je seveda obratno in je poraba precej odvisna od hitrosti in seveda načina pospeševanja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek