Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovori
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@darjan razumem tvoje skrbi in pomisleke vendar... iz mojih izkušenj v dobrih 4 letih in precej prevoženih km niti enkrat nisem pomislil na to kako BMS skrbi za baterijo. To je "njegovo" delo, ki ga opravlja zelo dobro in zakaj bi mene to skrbelo. ;)
Edino kar sem občasno poleti slišal je zgoraj omenjeni ventilator, ki se je vklopil pri DC polnjenju.
darjan, EVH, Matej, FV-EV
ixi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Kraj: MB
Avto: CVT
48
558

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a ixi »

Vidim, da je avto bil prodan... darjan, pa ne da si kupil mačka v žaklju in te zdaj skrbi kak in kaj boš pazil na % baterije za naslednjega kupca?
darjan napisal/-a: 18 Okt 2021, 10:04 Eno vprašanje, pa bom kar tule zatežil, kako se preveri stanje baterije, oz dejanska kapaciteta?

Gledam namreč tega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ai%20Ioniq

pa je glede na oglas zelo bogato opremljen (če je to sploh res), ampak ima konkretno št kilometrov.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kako to misliš?
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
845
1025

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a EVH »

darjan napisal/-a: 22 Okt 2021, 09:35
EVH napisal/-a: 22 Okt 2021, 09:31
Ne vidim pa smisla polniti na DC in potem pustiti ves dan avto na soncu.
Kaj pa polnit doma "do polneg", potem pa pridem v službo, kjer je avto ves dan direktno na soncu in betonu, na voljo je AC polnilnica. Verjetno najboljše, da se ga vklopi, ker med AC polnjenjem tudi uravnava baterija temp?
Ne, nič ne uravnava, le če se polni ali pa je avto on, laufa ventilator če temperatura baterije doseže 30stC, takrat se vklopi na prvo stopnjo, stopenj pa je 10.
Po mojih izkušnjah se pri polnjenju doma s 4,5kW baterija segreje v petih urah za cca 7stC.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kateri app pa priporočate za geeke? torque al je kaj boljšega? PIDe za torque dobim kje?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz sem namestil po teh navodilih - https://www.youtube.com/watch?v=IPNpireiYXw
darjan
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Lahko potrdim, da Ioniq 28 kWh ne dela lepo z nobenim akumulatorjem. 12V se prazni na cca. 11V, polni na 15V, tavelik aku pa sem pred leti v DE sprobal tako, da sem ga sredi poletne vročine po že 3 ali celo 4 DC polnjenih tiščal do limita na Autobahnu takoj po DC polnjenju, postanek je bil seveda na naslednji DC polnilnici 50 kW. En od aku sklopov je imel 53°C, avto je še vedno veselo polnil s cca. 50 kW. Okolica je bila krepko čez 30°C, opazil pa sem, da sva takrat s punco po nesreči založila reže za vhod kabinskega zraka. Ups :)
Avto se vseeno ni prav nič pritoževal. Imam tudi screenshote iz Torque Pro, jih lahko poiščem.

Zakaj sem to naredil? Ravno takrat so prišli ven novi Leafi 40 kWh in je bil hashtag #rapidGate zelo popularen. Verjetno sem aku malce uničil ampak je bil pa zanimiv test.
warpedone, matija, timo, darjan, FV-EV
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8259
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Verjetno sem aku malce uničil

So what? Ne tehničnih zaHebov reševat s svojimi živci.
Če te skrbi, da boš zaradi tega avto prodal za 100€ manj, maš hudo pomešane prioritete.
Sebastijan, sluk
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

A se potem svetuje kak bolj orenk 12V akumulator, ali bo z vsemi isto sranje in se pač sprijaznim, da bo verjetno to sledilo kot dodaten, sicer nepotreben, strošek?
Ni mi sicer jasno, zakaj je to tako, saj pa te ni to neka znanost. Ali pa je namerno, da vsaj malo hyundai službi, podobno kot je to z zavorno tekočino?

Drugače pa, prve izkušnje, po 200km z ioniqom 2017 - top shit roba. Edino kar mi še nikoli ni uspelo nastavit, je to avtosedež, dejansko bi nekomu plačal denar, samo da mi ga pravilno nastavi, torej da me ne bo začel bolet križ po nekaj časa :)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8259
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ker ni vzrok slab akumulator, 'orenk' akumulator ne bo bistveno pomagal.
Tudi ni zadena narejena nujno z namenom lupljena kupcev ... pač 'sej dobr EV nardit je čist simpl'... nope.

Sprijazni se, da je tistih 100 € za nov akumulator vsake par let pač del TCO.
Pa mogoče mal paziš, da ti ne crkne v ravnoprav napačnem trenutku.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Jaz po nasvetu (timo) v koni sedaj vozim powerbank in me nič več ne skrbi, da bi ob napačnem času mrknil :geek:

Imam v malo manj kot tri leta stari Koni že drugi 12aku bolj švoh - zadnja dva meseca mi je že trikrat počepnil, nazadnje zato, ker je bil prtljažnik zaprt le na prvi stopnji ene pol ure preden sem opazil. Skratka feler Hyundaijev in sem se sprijaznil, da bom menjal na 2 leti ta akumulator, vmes pa štukal s powebankom, ki ga lahko še za kaj drugega uporabim. Strošek, ki ga prištej k rednim stroškom Hyundai - pač ne znajo tega porihtat tako kot Tesle :cry:

Bo pa zanimivo, če bo v ioniq5 isti feler - je vendarle top avto, kjer si tega ne bi smeli privoščit :nope:
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Fantje, kako pa se poveča moč polnjenja pri original polnilcu? Sem vtaknil v šuko, na polnilcu je bila črka H, v avtu polnjenje na Maximum, pa je vleklo samo 2kw, ko sem v avtu spreminjal, pa je variiralo med 1, 1.5 in 2kw...

ali je to to, kar se tiče tega priloženega polnilca?

FV-EV, kako pa pomaga powebank? Kako se vidi da aku crkuje in kaj se lahko zgodi, če crkne ob neprimernem času?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

darjan napisal/-a: 23 Okt 2021, 18:30 Fantje, kako pa se poveča moč polnjenja pri original polnilcu? Sem vtaknil v šuko, na polnilcu je bila črka H, v avtu polnjenje na Maximum, pa je vleklo samo 2kw, ko sem v avtu spreminjal, pa je variiralo med 1, 1.5 in 2kw...

ali je to to, kar se tiče tega priloženega polnilca?
Hyundai ima na original polnilcu (moj je bel z modrim kablom) zadaj črno tipko, ki jo pritisneš in se premika (gledaš spredaj zaslon) med vsemi tremi stopnjami.
darjan napisal/-a: 23 Okt 2021, 18:30 FV-EV, kako pa pomaga powebank? Kako se vidi da aku crkuje in kaj se lahko zgodi, če crkne ob neprimernem času?
Enostavno umre vse v avtu, ko pade voltaža na 12aku. Vnaprej ne moreš vedeti, ko pa umre, ga ne moreš več prižgat, ker je vse mrtvo. Powerbank priključiš na -/+ 12aku in vžgeš avto. Porabe skorajda nič za vžiganja avta, le pol minute dela, če imaš s seboj :tup:
edi-b
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
601
1781

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Pa se niso ugotovili kaj ga uničuje? Ker original akuju so včasih drzal tudi po desetletje in vec. Ne pa da ga na dve leti menjas. Kje je tukaj "ekologija"?
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3349
Avto: Tesla Model 3 LR
1838
1904

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Neustrezno polnjenje je problem.
Drugače pa so redki svinčeni akimulatorji zdržali čez 10 let.
FV-EV
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5166
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2531

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Mislim, da ni neustrezno polnjenje, ampak da "nekaj" sprazni 12V aku, potem pa vjutro "ne kresne", zato da folk samo gor powerbank, in ko se vklopi avto itak iz glavne baterije nafila 12V - potem pa pravijo, da je spet OK - tako vsaj berem po spletu (eni pravijo da je lahko zaradi blulinka, ampak to pri nas ni problem :))

FV-EV, a imaš kak cheap powerbank, gledam na ebayu da so neki 600VA kitajski za 10€ že?

@vsi, a je smiselno AC polnjenje omejit na minimum, ko se avto polni "čez noč", torej na ene 3kw? Govorim iz vidika dolgoživosti baterije?
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a sluk »

Eno vprašanje, ki se mi poraja je, zakaj bi moral biti tako močan powerbank. Saj 12V akumulatorji v EV niso izpostavljeni nekim blaznim zagonskim tokovom.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6561
Avto: Kona 64_2018
3495
595

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

sej ne rabi bit nevem kolk močan. Ampak dejstvo je da je v primeru ko ga priključiš je akumulator tisti kater požre dosti saj je izpraznjen in še čist funkcionalen tako da pobere dost energije vsaj na začetku.

Medtem ko pa vžigaš ICE z powerbankom je to najverjetneje primer ko je akumulator že fuč in zato ne pobere dost energije, je pa ta potrebna za zagon avta.

Glede polnjena baterije pa je že dostikrat omenjeno da zarad učinokovitosti se splača polnit najhitrejš kot avto zmore na ac(če seveda imaš to možnost doma).
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8259
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Za občutek kolk je moč filanja problemtična za baterijo lahko kW deliš s kWh in dobiš i.e. C-rating. Vrednost 1 pomeni da se baterija nafila v 1 uri, vrednost 2 da se v pol ure. Vrednost 0,5 da se v 2 urah itd.

V splošnem velja da je filanje dalje od 1 ure nežno, krajše pa lahko problem. Filanje koplet 100% soc seveda.

Mejna moč filanja 30kWh baterije je tako 30kW. Karkoli manj je nežno, karkoli več je vprašanje. Ne nujno problem še, le vprašljivo.
FV-EV, darjan
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

darjan napisal/-a: 25 Okt 2021, 06:43
FV-EV, a imaš kak cheap powerbank, gledam na ebayu da so neki 600VA kitajski za 10€ že?

@vsi, a je smiselno AC polnjenje omejit na minimum, ko se avto polni "čez noč", torej na ene 3kw? Govorim iz vidika dolgoživosti baterije?
Sem vzel kar tega za 70€: Baseus 1000A Car Jump Starter Power Bank 12000mAh Portable Battery Station For 3.5L/6L Car Emergency Booster Starting Device

Porabi pa morda le kak procent za vzig, tako da lahko vzames kaj svohnejsega. Sploh ne rabis za EV nic micnega, le da nekaj je pa ze vzge.

Na AC filaj vedno z maksimalnim tokom 32A ali teh 7kW-11kW je za baterijo zelo neznih. Problem pri EV jih je lahko kvecjemu DC polnjenje, ce to pogosto uporabljas. Ne se obremenhevat prevec s tem da bos sparal baterijo, to je sizifovo delo, razen morda pri kakem leafu….., ki nima dobro narejenega bms in je na zracnem hlajenju….
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 25 Okt 2021, 09:04, skupaj popravljeno 1 krat.
DGJ, darjan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”