Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
@darjan razumem tvoje skrbi in pomisleke vendar... iz mojih izkušenj v dobrih 4 letih in precej prevoženih km niti enkrat nisem pomislil na to kako BMS skrbi za baterijo. To je "njegovo" delo, ki ga opravlja zelo dobro in zakaj bi mene to skrbelo.
Edino kar sem občasno poleti slišal je zgoraj omenjeni ventilator, ki se je vklopil pri DC polnjenju.
Edino kar sem občasno poleti slišal je zgoraj omenjeni ventilator, ki se je vklopil pri DC polnjenju.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Vidim, da je avto bil prodan... darjan, pa ne da si kupil mačka v žaklju in te zdaj skrbi kak in kaj boš pazil na % baterije za naslednjega kupca?
darjan napisal/-a: ↑18 Okt 2021, 10:04 Eno vprašanje, pa bom kar tule zatežil, kako se preveri stanje baterije, oz dejanska kapaciteta?
Gledam namreč tega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ai%20Ioniq
pa je glede na oglas zelo bogato opremljen (če je to sploh res), ampak ima konkretno št kilometrov.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ne, nič ne uravnava, le če se polni ali pa je avto on, laufa ventilator če temperatura baterije doseže 30stC, takrat se vklopi na prvo stopnjo, stopenj pa je 10.
Po mojih izkušnjah se pri polnjenju doma s 4,5kW baterija segreje v petih urah za cca 7stC.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kateri app pa priporočate za geeke? torque al je kaj boljšega? PIDe za torque dobim kje?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Jaz sem namestil po teh navodilih - https://www.youtube.com/watch?v=IPNpireiYXw
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Lahko potrdim, da Ioniq 28 kWh ne dela lepo z nobenim akumulatorjem. 12V se prazni na cca. 11V, polni na 15V, tavelik aku pa sem pred leti v DE sprobal tako, da sem ga sredi poletne vročine po že 3 ali celo 4 DC polnjenih tiščal do limita na Autobahnu takoj po DC polnjenju, postanek je bil seveda na naslednji DC polnilnici 50 kW. En od aku sklopov je imel 53°C, avto je še vedno veselo polnil s cca. 50 kW. Okolica je bila krepko čez 30°C, opazil pa sem, da sva takrat s punco po nesreči založila reže za vhod kabinskega zraka. Ups
Avto se vseeno ni prav nič pritoževal. Imam tudi screenshote iz Torque Pro, jih lahko poiščem.
Zakaj sem to naredil? Ravno takrat so prišli ven novi Leafi 40 kWh in je bil hashtag #rapidGate zelo popularen. Verjetno sem aku malce uničil ampak je bil pa zanimiv test.
Avto se vseeno ni prav nič pritoževal. Imam tudi screenshote iz Torque Pro, jih lahko poiščem.
Zakaj sem to naredil? Ravno takrat so prišli ven novi Leafi 40 kWh in je bil hashtag #rapidGate zelo popularen. Verjetno sem aku malce uničil ampak je bil pa zanimiv test.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Verjetno sem aku malce uničil
So what? Ne tehničnih zaHebov reševat s svojimi živci.
Če te skrbi, da boš zaradi tega avto prodal za 100€ manj, maš hudo pomešane prioritete.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
A se potem svetuje kak bolj orenk 12V akumulator, ali bo z vsemi isto sranje in se pač sprijaznim, da bo verjetno to sledilo kot dodaten, sicer nepotreben, strošek?
Ni mi sicer jasno, zakaj je to tako, saj pa te ni to neka znanost. Ali pa je namerno, da vsaj malo hyundai službi, podobno kot je to z zavorno tekočino?
Drugače pa, prve izkušnje, po 200km z ioniqom 2017 - top shit roba. Edino kar mi še nikoli ni uspelo nastavit, je to avtosedež, dejansko bi nekomu plačal denar, samo da mi ga pravilno nastavi, torej da me ne bo začel bolet križ po nekaj časa
Ni mi sicer jasno, zakaj je to tako, saj pa te ni to neka znanost. Ali pa je namerno, da vsaj malo hyundai službi, podobno kot je to z zavorno tekočino?
Drugače pa, prve izkušnje, po 200km z ioniqom 2017 - top shit roba. Edino kar mi še nikoli ni uspelo nastavit, je to avtosedež, dejansko bi nekomu plačal denar, samo da mi ga pravilno nastavi, torej da me ne bo začel bolet križ po nekaj časa
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ker ni vzrok slab akumulator, 'orenk' akumulator ne bo bistveno pomagal.
Tudi ni zadena narejena nujno z namenom lupljena kupcev ... pač 'sej dobr EV nardit je čist simpl'... nope.
Sprijazni se, da je tistih 100 € za nov akumulator vsake par let pač del TCO.
Pa mogoče mal paziš, da ti ne crkne v ravnoprav napačnem trenutku.
Tudi ni zadena narejena nujno z namenom lupljena kupcev ... pač 'sej dobr EV nardit je čist simpl'... nope.
Sprijazni se, da je tistih 100 € za nov akumulator vsake par let pač del TCO.
Pa mogoče mal paziš, da ti ne crkne v ravnoprav napačnem trenutku.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Jaz po nasvetu (timo) v koni sedaj vozim powerbank in me nič več ne skrbi, da bi ob napačnem času mrknil
Imam v malo manj kot tri leta stari Koni že drugi 12aku bolj švoh - zadnja dva meseca mi je že trikrat počepnil, nazadnje zato, ker je bil prtljažnik zaprt le na prvi stopnji ene pol ure preden sem opazil. Skratka feler Hyundaijev in sem se sprijaznil, da bom menjal na 2 leti ta akumulator, vmes pa štukal s powebankom, ki ga lahko še za kaj drugega uporabim. Strošek, ki ga prištej k rednim stroškom Hyundai - pač ne znajo tega porihtat tako kot Tesle
Bo pa zanimivo, če bo v ioniq5 isti feler - je vendarle top avto, kjer si tega ne bi smeli privoščit
Imam v malo manj kot tri leta stari Koni že drugi 12aku bolj švoh - zadnja dva meseca mi je že trikrat počepnil, nazadnje zato, ker je bil prtljažnik zaprt le na prvi stopnji ene pol ure preden sem opazil. Skratka feler Hyundaijev in sem se sprijaznil, da bom menjal na 2 leti ta akumulator, vmes pa štukal s powebankom, ki ga lahko še za kaj drugega uporabim. Strošek, ki ga prištej k rednim stroškom Hyundai - pač ne znajo tega porihtat tako kot Tesle
Bo pa zanimivo, če bo v ioniq5 isti feler - je vendarle top avto, kjer si tega ne bi smeli privoščit
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Fantje, kako pa se poveča moč polnjenja pri original polnilcu? Sem vtaknil v šuko, na polnilcu je bila črka H, v avtu polnjenje na Maximum, pa je vleklo samo 2kw, ko sem v avtu spreminjal, pa je variiralo med 1, 1.5 in 2kw...
ali je to to, kar se tiče tega priloženega polnilca?
FV-EV, kako pa pomaga powebank? Kako se vidi da aku crkuje in kaj se lahko zgodi, če crkne ob neprimernem času?
ali je to to, kar se tiče tega priloženega polnilca?
FV-EV, kako pa pomaga powebank? Kako se vidi da aku crkuje in kaj se lahko zgodi, če crkne ob neprimernem času?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Hyundai ima na original polnilcu (moj je bel z modrim kablom) zadaj črno tipko, ki jo pritisneš in se premika (gledaš spredaj zaslon) med vsemi tremi stopnjami.darjan napisal/-a: ↑23 Okt 2021, 18:30 Fantje, kako pa se poveča moč polnjenja pri original polnilcu? Sem vtaknil v šuko, na polnilcu je bila črka H, v avtu polnjenje na Maximum, pa je vleklo samo 2kw, ko sem v avtu spreminjal, pa je variiralo med 1, 1.5 in 2kw...
ali je to to, kar se tiče tega priloženega polnilca?
Enostavno umre vse v avtu, ko pade voltaža na 12aku. Vnaprej ne moreš vedeti, ko pa umre, ga ne moreš več prižgat, ker je vse mrtvo. Powerbank priključiš na -/+ 12aku in vžgeš avto. Porabe skorajda nič za vžiganja avta, le pol minute dela, če imaš s seboj
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Pa se niso ugotovili kaj ga uničuje? Ker original akuju so včasih drzal tudi po desetletje in vec. Ne pa da ga na dve leti menjas. Kje je tukaj "ekologija"?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Neustrezno polnjenje je problem.
Drugače pa so redki svinčeni akimulatorji zdržali čez 10 let.
Drugače pa so redki svinčeni akimulatorji zdržali čez 10 let.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Mislim, da ni neustrezno polnjenje, ampak da "nekaj" sprazni 12V aku, potem pa vjutro "ne kresne", zato da folk samo gor powerbank, in ko se vklopi avto itak iz glavne baterije nafila 12V - potem pa pravijo, da je spet OK - tako vsaj berem po spletu (eni pravijo da je lahko zaradi blulinka, ampak to pri nas ni problem )
FV-EV, a imaš kak cheap powerbank, gledam na ebayu da so neki 600VA kitajski za 10€ že?
@vsi, a je smiselno AC polnjenje omejit na minimum, ko se avto polni "čez noč", torej na ene 3kw? Govorim iz vidika dolgoživosti baterije?
FV-EV, a imaš kak cheap powerbank, gledam na ebayu da so neki 600VA kitajski za 10€ že?
@vsi, a je smiselno AC polnjenje omejit na minimum, ko se avto polni "čez noč", torej na ene 3kw? Govorim iz vidika dolgoživosti baterije?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Eno vprašanje, ki se mi poraja je, zakaj bi moral biti tako močan powerbank. Saj 12V akumulatorji v EV niso izpostavljeni nekim blaznim zagonskim tokovom.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
sej ne rabi bit nevem kolk močan. Ampak dejstvo je da je v primeru ko ga priključiš je akumulator tisti kater požre dosti saj je izpraznjen in še čist funkcionalen tako da pobere dost energije vsaj na začetku.
Medtem ko pa vžigaš ICE z powerbankom je to najverjetneje primer ko je akumulator že fuč in zato ne pobere dost energije, je pa ta potrebna za zagon avta.
Glede polnjena baterije pa je že dostikrat omenjeno da zarad učinokovitosti se splača polnit najhitrejš kot avto zmore na ac(če seveda imaš to možnost doma).
Medtem ko pa vžigaš ICE z powerbankom je to najverjetneje primer ko je akumulator že fuč in zato ne pobere dost energije, je pa ta potrebna za zagon avta.
Glede polnjena baterije pa je že dostikrat omenjeno da zarad učinokovitosti se splača polnit najhitrejš kot avto zmore na ac(če seveda imaš to možnost doma).
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Za občutek kolk je moč filanja problemtična za baterijo lahko kW deliš s kWh in dobiš i.e. C-rating. Vrednost 1 pomeni da se baterija nafila v 1 uri, vrednost 2 da se v pol ure. Vrednost 0,5 da se v 2 urah itd.
V splošnem velja da je filanje dalje od 1 ure nežno, krajše pa lahko problem. Filanje koplet 100% soc seveda.
Mejna moč filanja 30kWh baterije je tako 30kW. Karkoli manj je nežno, karkoli več je vprašanje. Ne nujno problem še, le vprašljivo.
V splošnem velja da je filanje dalje od 1 ure nežno, krajše pa lahko problem. Filanje koplet 100% soc seveda.
Mejna moč filanja 30kWh baterije je tako 30kW. Karkoli manj je nežno, karkoli več je vprašanje. Ne nujno problem še, le vprašljivo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Sem vzel kar tega za 70€: Baseus 1000A Car Jump Starter Power Bank 12000mAh Portable Battery Station For 3.5L/6L Car Emergency Booster Starting Device
Porabi pa morda le kak procent za vzig, tako da lahko vzames kaj svohnejsega. Sploh ne rabis za EV nic micnega, le da nekaj je pa ze vzge.
Na AC filaj vedno z maksimalnim tokom 32A ali teh 7kW-11kW je za baterijo zelo neznih. Problem pri EV jih je lahko kvecjemu DC polnjenje, ce to pogosto uporabljas. Ne se obremenhevat prevec s tem da bos sparal baterijo, to je sizifovo delo, razen morda pri kakem leafu….., ki nima dobro narejenega bms in je na zracnem hlajenju….
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 25 Okt 2021, 09:04, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek