Ioniq by darjan :)
Re: Ioniq by darjan :)
Enostavno: močno potegni kabl, da se tisti plastični zatič odlomi.
In bo kdorkoli kadarkoli lahko kabl vn potegnu, zraven bo pa še zvočni, svetlobni in dimni signal ter še kakšna vonjava.
Zaklepanje kabla ni zato, da ti ga ne ukradejo ampak zato da se polnjenje ustavi predno ga potegneš ven.
S tem se prepreči iskrenje in fizično poškodbo konaktov.
In bo kdorkoli kadarkoli lahko kabl vn potegnu, zraven bo pa še zvočni, svetlobni in dimni signal ter še kakšna vonjava.
Zaklepanje kabla ni zato, da ti ga ne ukradejo ampak zato da se polnjenje ustavi predno ga potegneš ven.
S tem se prepreči iskrenje in fizično poškodbo konaktov.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by darjan :)
Seveda se to da nastavit - če govorimo o tem, da imaš možnost po zaključenem polnjenju s Type2 na AC polnilnici, ki ima svoj pritrjen kabel.
Tam kjer je tipka za odpiranje pokrovčka je zraven en gumb, kjer piše Lock pa ključavnica je zraven narisana. Po končanem polnjenju, bo kabel odklenjen.
To prakticirava s sestro, ko se moj avto napolni, ona lahko kabel iztakne iz Nira in ga vključi v Ioniqa ali kontra.
Da pa bi ga med polnjenjem iztikal, to pa kliče po dimu, svetlobnih in zvočnih efektih
Re: Ioniq by darjan :)
zraven gumba za vratca imaš gumb, da odklene kabel (da-ne), ko konča polnjenje. Drugače pa ne.
Re: Ioniq by darjan :)
Hm, ne, v bistvu sem mislil zaradi tega, kar je napisal warped, torej da bi lahko tudi nekdo, ki pride na "postajo" pač cuknil ven kabel, nafilal svojega, potem pa dal nazaj da se moj polni.
Re: Ioniq by darjan :)
Ta situacija ni predvidena, oz. je nezaželjena. Lahko pa pustiš vizitko/telefonsko na avtu.
Re: Ioniq by darjan :)
Kontrola filanja je na ramenih lastnika avtomobila in ne na naključnem mimoidočem.
S tem je ta problem hkrati v domeni dizajnerjev avtomobila, kaj vgradijo v avto.
Na Tesli lahko preko app prekinem polnjenje in odklenem kabl.
Če me recimo kdo pokliče in se tko zmeniva.
Lahko mu tudi omogočim, da se v avto usede in ga premakne.
Pri avtih kjer app s podobno funkcionalnostjo ne obstaja, bo mimoidoči nucal ključ od avtomobila al pa da ti pustiš avto odklenjen.
S tem je ta problem hkrati v domeni dizajnerjev avtomobila, kaj vgradijo v avto.
Na Tesli lahko preko app prekinem polnjenje in odklenem kabl.
Če me recimo kdo pokliče in se tko zmeniva.
Lahko mu tudi omogočim, da se v avto usede in ga premakne.
Pri avtih kjer app s podobno funkcionalnostjo ne obstaja, bo mimoidoči nucal ključ od avtomobila al pa da ti pustiš avto odklenjen.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq by darjan :)
Jaz sem zadevo uredil tako, da sem prestavil način vožnje v ECO. Tu je krivulja moči zgleda manj strma in ni več problemov z zdrsavanjem koles.
Re: Ioniq by darjan :)
To je rešitev. Mi v Koni skozi vozimo v eco mode. Pri Ioniqu sem imel skozi v normal mode. Letne gume so mi zdržale 95kkm.
Re: Ioniq by darjan :)
Včeraj imel drug servis, odkar imam avto (30k prevoženih). Opravljen pri Dominko Maribor.
Vse kar lahko rečem, kapo dol dečkom. Zaračunali so le 18€ in še to zaradi tega, da je bil nek strošek, ker drugače sistem ne pusti zabeležit rednega servisa. Naredit pa niso rabli nič. Avto se je v celoti preveril, še na vožnjo je šel mehanik, spihali filter kabinski...
PS, sem pa malo pokukal pod haubo in opazil, da je desno od elektromotorja nek rezervoar z modro tekočino, glede na cevke bi rekel, da je to neko hladilno sredstvo za sam elektromotor, je to res?
Vse kar lahko rečem, kapo dol dečkom. Zaračunali so le 18€ in še to zaradi tega, da je bil nek strošek, ker drugače sistem ne pusti zabeležit rednega servisa. Naredit pa niso rabli nič. Avto se je v celoti preveril, še na vožnjo je šel mehanik, spihali filter kabinski...
PS, sem pa malo pokukal pod haubo in opazil, da je desno od elektromotorja nek rezervoar z modro tekočino, glede na cevke bi rekel, da je to neko hladilno sredstvo za sam elektromotor, je to res?
Re: Ioniq by darjan :)
Hladilna tekočina za el motor, inverter, polnilec in najverjetneje grelna za kabino.darjan napisal/-a: ↑12 Maj 2022, 07:51 Včeraj imel drug servis, odkar imam avto (30k prevoženih). Opravljen pri Dominko Maribor.
Vse kar lahko rečem, kapo dol dečkom. Zaračunali so le 18€ in še to zaradi tega, da je bil nek strošek, ker drugače sistem ne pusti zabeležit rednega servisa. Naredit pa niso rabli nič. Avto se je v celoti preveril, še na vožnjo je šel mehanik, spihali filter kabinski...
PS, sem pa malo pokukal pod haubo in opazil, da je desno od elektromotorja nek rezervoar z modro tekočino, glede na cevke bi rekel, da je to neko hladilno sredstvo za sam elektromotor, je to res?
Filter si pa sam zamenjaj.
Re: Ioniq by darjan :)
Ker me zelo moti, oz pogrešam, blu link, sem zatežil direktno na hyundai evropa, ampak žal dobil enak odgovor, kot pri lokalnem serviserju:
Bluelink services are only available in Hyundai vehicles that are equipped with the necessary Bluelink hardware, including a modem with a pre-installed SIM card and a dedicated antenna. Kindly be informed that it cannot also be retrofitted, as the necessary hardware must be factory installed.
Letos še nekako zdržim, drugo leto pa upam, da bo trg dopuščal menjavo avta, bodisi 38kwh ioniq ali pa kar direktno 64kwh kono.
Bluelink services are only available in Hyundai vehicles that are equipped with the necessary Bluelink hardware, including a modem with a pre-installed SIM card and a dedicated antenna. Kindly be informed that it cannot also be retrofitted, as the necessary hardware must be factory installed.
Letos še nekako zdržim, drugo leto pa upam, da bo trg dopuščal menjavo avta, bodisi 38kwh ioniq ali pa kar direktno 64kwh kono.
Re: Ioniq by darjan :)
Me je izučilo, hyiundaja vedno vzamem z bluelinkom, če ne drugega, uvoz iz tujine
Re: Ioniq by darjan :)
Zakaj?
Rabim nekaj, da lahko na daljavo sprožim hlajenje/gretje in to baje bluelink omogoča, to je vse kar rabimo od remote appa.
Rabim nekaj, da lahko na daljavo sprožim hlajenje/gretje in to baje bluelink omogoča, to je vse kar rabimo od remote appa.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek