Ioniq by darjan :)

Odgovori
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2124
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1153

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

BMS meri elektrino v baterijo in iz baterije. To da na dolgi rok cifra ni enaka, je seveda logično - izgube v bateriji.
Nekaj se izgubi pri polnjenju, nekaj pri praznjenju.
Recimo pri klasičnih svinčenih akumulatorjih so izgube enormne, tudi skoraj 50% v ciklu polnjenje-praznjenje.
Pri modernih LiXXX formulacijah baterij so pa izgube v sami bateriji predvidoma tudi pod 10%.
Se pa izgube povišujejo z tokovi polnjenja in praznjenja. Torej hitro polnjenje in hitra vožnja, povečujejo tudi izgube v sami bateriji.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Že že, ampak jaz sem preveril kapaciteto baterije na način, da sem pred "izpraznjenjem" vzel BMS discharded total številko in pogledal isto še ob konu moti, ter enostavno odštel. Potem pa je tu še charged podatek iz BMS, ki pa je, logično, med vožnjo posledican regeneracije? Saj to je verjetno to, kar meri BMS med vožnjo?
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Še ena opazka...očitno ima ioniq res "problem" zaradi prelahke sprednje teže - vsaj na voltu tega nisem opažal.

Namreč, do menjave gum na letne, sem mislil da je problem v slabih zimskih gum, velikokrat so se kolesa zavrtela. Potem pa sem menjal na letne, goodyear (torej kvaliteta ni vprašljiva), pa se dogaja isto. Enostavno ni oprijema. Pomoje kombinacija slabe razporeditve teže, prevelikega navora...pa pride do zdrsa. Ni sicer moteče, ko veš kako se avto obnaša, ampak to lahko, IMO, dodatno obrablja pnevmatike.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4905
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3433
2246

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Do zdrsa pride zaradi ne-dovolj-dobrega nadzora oprijema i.e. kompjuter. Kak SW update bi to reč lahko rešil ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Aprila sicer pride nov update, ampak dvomim da se kdo s tem starim avtom ukvarja :/
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4905
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3433
2246

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zna bit .. preostanejo 'kmečke' rešitve ... dodatna obtežitev spredaj, manj stvari v prtljažniku, širše, bolj mehke gume, gume z večjim premerom (homologacija?!), ...

Bjorn je zmeru 50:50, kar pomeni da če bo spredaj več oprijema se zna pojavit prekrmarjenje (odnašanje zadka)...
https://tbtp-ev.github.io/hyundai-ioniq.html
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ja na YT je filmček, ko ima človek problem prit iz podzemne garaža, ko je izvoz gor in je cesta strma in oster ovinek...mu je spodnašalo. Jaz še tega nisem doživel, je pa res, da sploh ne vem če sem že bil v taki garaži :) ne najdem pa zdaj ta posnetek, da bi prilimal.
Uporabniški avatar
Matej24
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
79
91

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Definitivno tu nekaj pri Hyundai-u ne stima, ker tudi Kone EV imajo tezave pri voznji v klanec in je na YT polno videov kjer folk pozimi graja oprijem in spodrsavanje koles.
Cupra Born, 58 kWh, eBoost (v prihodu 09/2022)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ah, potem sem letos brezveze vrgel vstran zimske gume, misleč da so že znucane :(
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Kona ma 1000kg spredaj, 800kg zadaj. Sam nisem opazil nobenega zdrsa razen ko je bilo veliko snega in kar oreng klanec. Seveda boljše gume pomagajo. Tudi e-Golf so govorili da ful spodrsavajo gume ampak nisem opazil tolk.

Seveda če voziš v sport mode in tiščiš v dežju kolikor se da bo spodrsavalo. Je potrebno kdaj tudi vožnjo prilagodit razmeram.

Pogon je spredaj, v klancu pa je težišče proti zadnji premi, tega se je potrebno pač zavedat.
Ogo, Avrelij, SimonZed
Janez
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Avto: Ioniq
72
107

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Janez »

Pa pomaga, če izklopiš sistem za spodrsavanje, predvsem v snegu v klancih.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
681
31

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a BoBa »

Kona zdrsne tudi poleti na popolnoma suhi cesti - gume zacvilijo tudi pri vožnji z npr. 40 km/h, če na polno pohodiš stopalko.

V mokrem je pa potrebno precej pazljivo dozirati moč oziroma navor. Vseeno pozimi nikoli nisem imel problema, čeprav sem doma na vrhu vzpetine.
Avto je koncipiran za bistveno manjše moči, pa tudi porazdelitev teže je verjetno malo drugačna kot pri bencinski koni.

Očitno je z Ioniqom podobno.
timo, FV-EV
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2124
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1153

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Nisem divjak in do sedaj s Kono še nisem imel problema v klancih.
Če sem pohodil gas do tilta od nule, pa mi je poleti na suhem spodrsnil tudi Prius s skoraj sto konji manj kot Kona, oz. je agresivno interveniral sistem proti zdrsavanju.
Stock gume, ki pridejo s Kono (Nexen Nfera SU1) so pa econobox sport varijanta. Prodajni cenovni rang 70 EUR na gumo. To je to, za ta denar. Za nekaj ustreznega konjičem v avtu, je pa treba izbrat rang nad 140 EUR na gumo. Za ekonomično vožnjo in par driftov poleti, so pa tudi stock zadeve dovolj dobre, za nonstop agresivno vožnjo, pa žal ne.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4905
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3433
2246

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

If you can't beat them, join them!

Očitno se velik pomagat ne da, torej nabaviš bol pocen gume in uživaš v driftanju!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2124
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1153

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Odvisno kaj pomeni pomagat. Tudi s stock Priusem te profesionalni dirkač sname v tvoji Tesli recimo na Grobniku.
Dvomim pa, da ljubitelji dirk kupujejo Kone ali pa Classic Ioniqe. Pa tudi Priuse ne. :geek:
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1733
Kraj: Trojane
Avto: V vsakem primeru EV
1668
1488

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Matej »

No ja... Jaz sem ljubitelj dirk in sem imel Ioniqa in zdaj tudi Kono :giggle:.
Je pa res, da je vedno kaj pri bajti, da zadosti ropotanju in hitrosti.
FV-EV
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3588
Avto: Kona 64_2018
1785
264

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej s tem ko si kupiš frunk premakneš še več teže iz zadnjih na sprednja kolesa :D
darjan
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 4171
Avto: Konca na štrom
4637
3352

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Jaz sem takoj na začetku prestavil stiropor iz zadnjega prtljažnika za frunk spredaj, notri vrgel vse od keten, gasilnika, kablov, prve pomoči, boosterja....ter s tem zmanjšal težo zadaj in povečal spredaj. Nekaj pomaga, vendar pa v dežju ali snegu nisem ravno breskrben in z občutkom pohodim. V osnovi ima Hyundai tu dve zadevi, ki botrujeta temu:

1/ pogon ima spredaj namesto zadaj - tu bo praksa naredila menjavo v prihodnjih letih pri vseh EV bi si upal trdit
2/ velike moči in navori - Hyundai ima predobre motorje za skromno plehovje, če iz povprečnega avta delaš hud stroj ne moreš pričakovati idealnih lastnosti
timo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4905
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3433
2246

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

NIč od tega ni dost dobr izgovor, da kompjuter dopušča vrtenje koles v prazno.
darjan
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

A ioniq vedno zaklene polnilni kabel? oz je možno "nekje nekaj nastaviti", da kabel v avtu ne bo zaklenjen in ga bo lahko kdorkoli vzel ven?
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek