Ioniq by darjan :)

Odgovori
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Matej napisal/-a: 26 Mar 2022, 20:39 Darijan, si danes popoldne delal test 90 km/h na AC🙂?
Sem! Kje si me videl?

Naredil sem 236km, s tem da še ostalo par km želvice, ampak nisem tvegal čisto do konca.
Ko preračunam vse glede baterije, pa se še javim :)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Torej..rezultat testa ta vikend.

pred začetkom je bila baterija na 100% SoC, BMS 95% (avto ima narejenih 177.000km)

BMS poročal sledeče.

skupna energije polnjenja: 27768 kWh
skupna energija praznjenja: 26892.9 kWh

Po opravljeni poti, 234km, ostalo še 3% SoC, BMS 4.5%

skupna energije polnjenja: 27769.8 kWh
skupna energija praznjenja: 26921.2 kWh

Iz tega se vidi, da je bruto kapaciteta baterije 29.3 kWh, uporabljeno pa je bilo 26.5 kWh iz baterije (/0,905 pa se dobi bruto?)

Rekel bi, da je to kar zadovoljiv rezultat, glede na starost in prevožene kilometre.
Janez, Nejccc, Matej, DGJ, SimonZed
Janez
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Avto: Ioniq
72
107

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Janez »

:tup: Iz testa lahko sklepamo, da nam pri 200kkm, še ne bo treba baterije menjat. Česar je nekatere (ice uporabnike) strah. :tup: :giggle:
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
661
787

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a EVH »

darjan napisal/-a: 28 Mar 2022, 12:31 Torej..rezultat testa ta vikend.

pred začetkom je bila baterija na 100% SoC, BMS 95% (avto ima narejenih 177.000km)

BMS poročal sledeče.

skupna energije polnjenja: 27768 kWh
skupna energija praznjenja: 26892.9 kWh

Po opravljeni poti, 234km, ostalo še 3% SoC, BMS 4.5%

skupna energije polnjenja: 27769.8 kWh
skupna energija praznjenja: 26921.2 kWh

Iz tega se vidi, da je bruto kapaciteta baterije 29.3 kWh, uporabljeno pa je bilo 26.5 kWh iz baterije (/0,905 pa se dobi bruto?)

Rekel bi, da je to kar zadovoljiv rezultat, glede na starost in prevožene kilometre.
Kakšna je bila poraba?
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

cca 10.5, ampak sem pozabil preveriti po koncu testa, ker me je malo panika, ko sem fasal želvo sredi mesta, kjer ni bilo polnilnice nobene blizu :)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Janez napisal/-a: 28 Mar 2022, 12:47 :tup: Iz testa lahko sklepamo, da nam pri 200kkm, še ne bo treba baterije menjat. Česar je nekatere (ice uporabnike) strah. :tup: :giggle:
Baterija je očitno neverjetna, kobalt naredi svoje?

Pa sem veliko polnit na DC, sicer ne 50kw, ampak te elevat 10-15kw in lidlove 20kw...

Bo pa letos več v igri 50kw @ p+r dolgi most, ki bo služil kot odskočna deska za slovensko in hrvaško primorje :)

pa da vidimo spet "stanje" konec poletja
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1733
Kraj: Trojane
Avto: V vsakem primeru EV
1668
1488

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Matej »

Darijan, videl na AC belega Ioniqa in glede na to da si napovedal, da boš delal test z 9o km/h. Pa mi je intuicija rekla da je to to :). Sem te prehitel nekje pri izvozu za Rogozi, ker sem šel v Gornjo Radgono.
darjan
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
661
787

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a EVH »

Bi rekel, da je uporabna kapaciteta baterije 25,3kwh. Je kar primerljivo z mojim.
Priponke
Screenshot_20220328_140337.jpg
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

netto ja, bruto je pa še vsaj 5% večja. S tem, da je baje problem v odometru, je že bjorn opazil, da laže, mislim da celo za 3%, ampak ok...baterija je še zelo vredu, par % gor al dol pa ni tako važno :)

moram pa priznati, da zelo pogrešam kontrolo/zagon gretja/hlajenja preko aplikacije, oz na ukaz. Kar omogoče blulink, ampak ne slovenski modeli...morda si celo omislim kak model iz nemčije, ker v tistih pa baje deluje blulink?
dvojka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Trebnje
21
4

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a dvojka »

V novem mi bluelink dela.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

dvojka napisal/-a: 29 Mar 2022, 08:59 V novem mi bluelink dela.
pa je slo model? mislim, kupljen pri nas od slo prodajalca?
dvojka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Trebnje
21
4

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a dvojka »

Ja. Kupljen nedolgo nazaj v NM. Je pa subscription 5 let.
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Potem pa ne bo druge, kot da menjam čez kako leto, ko bodo rabljeni za bolj normalen denar :)

A hitrost polnjenja, oz "počasnost" je problem samo pozimi, ali tudi poleti? oz kdaj doseže vsaj 50kw?
dvojka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 34
Kraj: Trebnje
21
4

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a dvojka »

Nisem še nikoli polnil na drugi polnilnici kot šuko :)
darjan
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 121
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
23
5

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

darjan napisal/-a: 29 Mar 2022, 11:58 Potem pa ne bo druge, kot da menjam čez kako leto, ko bodo rabljeni za bolj normalen denar :)

A hitrost polnjenja, oz "počasnost" je problem samo pozimi, ali tudi poleti? oz kdaj doseže vsaj 50kw?
Poleti sem z svojim dosegel max 44kw, pozimi le okoli 30... Glede tega je stari model veliko boljši :)
darjan
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Andrej_K napisal/-a: 29 Mar 2022, 12:39
darjan napisal/-a: 29 Mar 2022, 11:58 Potem pa ne bo druge, kot da menjam čez kako leto, ko bodo rabljeni za bolj normalen denar :)

A hitrost polnjenja, oz "počasnost" je problem samo pozimi, ali tudi poleti? oz kdaj doseže vsaj 50kw?
Poleti sem z svojim dosegel max 44kw, pozimi le okoli 30... Glede tega je stari model veliko boljši :)
Res je ja, stari model je beast, ampak me res muči, da nimam možnost iz aplikacije izbrat hlajenja/gretja. Velikokrat grem namreč v avtu ob "nenapovedanem" času in ni fajn, če je avto pregret ko satan ali pa mrzl ko pes ;)

Ampak ok, 44 gre skozi, ne rabim ravno 66, kot omogoča stari.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Pa še ena stvar je, manj kot bo brezplačnih polnilnic (na srečo nas DC P+R dolgi most rešuje), večjo bom imel potrebo po EVju, ki ima čimvečji domet, da bom čimdlje prišel zastonj :/
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
661
787

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a EVH »

EVH napisal/-a: 28 Mar 2022, 14:06 Bi rekel, da je uporabna kapaciteta baterije 25,3kwh. Je kar primerljivo z mojim.
Danes sicer nisem imel namena testirati baterije, žal je šlo tako na tesno, da lahko poročam.
Od doma iz 480mnv do NG in nazaj proti Lj. V NG sem imel še 47% baterije in sem upal, da pridem do Ravbarkomande. Pod Rebernicami še 32%, tam mi je bilo že žal, da nisem polnil v Šempasu.
Potem je padalo, na vrhu sem imel še 11%, itak sem peljal za kamioni, do Prestranka 580mnv sem prišel z 2%. Rezultat 23,8kwh. Sem pa v app preveril razliko med skupaj charge 2kwh in discharge 28,5kwh. Ne vem če je relevantno ampak pride ravno 30,5kwh. Kaj pomeni razlika pa nimam pojma.
Priponke
Screenshot_20220331_092223_com.huawei.calculator_edit_453759095603674.jpg
darjan, evid, SimonZed
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2124
Avto: Hyundai Kona EV
1165
1153

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Razlika verjetno največ pade na notranje izgube, predvsem v bateriji sami.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2916
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
676
1177

Re: Ioniq by darjan :)

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hm, jaz sem charged odštel od discharged - BMS podatki zgoraj. a bi moral prištet? Potem pridem do številke 30.1
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek