
Torej pred 10 dnevi sem nabavil rabljenega s 148k km. Drugi lastnik. Prvi lastnik je znan forumaš

Začeno navdušenje, predvsem s celotnim avtom, namreč oprema, vožnja, lega..je vse top.
Odkar ga imam sem naredil slabih 3000km, sem pa prejšnji teden šel z baterijo "do konca" (dejansko do konca, avto se je ustavil in se ni več premaknil, razen "na roke"), in razočarano ugotovil, da je kapactiteta baterije padla za 15%. Včeraj sem ponovil test pod drugimi pogoji in rezultat je identičen. Tudi ko se je potem napolnil do 100% je povlekel le 27.6kWh in če upoštevamo cca 10% izgub, pridemo na zelo podobno cifro, ki sem jo jaz dobil pri vožnji.
Baterija je tako zgubila 15% kapacitete in je na voljo le 24kWh. Kar se mi zdi vseeno kar velika degradacija. Še posebej glede na to, da je prvi lastnik z njim naredil cca 135k km in polnil večinoma doma. So pa celice lepo balansirane in vse na 4.12V, ko je poln, kar je enaka napetost, kot jo imajo novi.
Bi pa vseeno zadevo preveril na servisu; ima kdo izkušnje s tem, kateri servis se priporoča?
Kako pa je z zamenjavo baterija? Nekje sem zasledil, da hyundai garantira 200k km in da ne bo padlo pod 70%, če ja, pa jo zamenjajo, je to res, tudi pri nas?
PS, verjetno nekaj nižji kapaciteti botruje tudi vreme, a vseeno nismo zdaj v pretirano hladnem obdobju, tako da toliko bistveno se vseeno ne bi smelo poznati?