Volan servo
Volan servo
Imam občutek zadnja 2 dni, da mi je volan na Hyundai Ioniq trši.. kot bi rekli angleži "stiffer", ne morem reči da servo ne dela oz. električni motorček ki pomaga obračat volan, ampak imam občutek kot da to ni "pravi avto", gume so na 2.5 bara - letne.
V neke luknje in podobno priletel z avtom nisem do sedaj, pa tudi pazim kako vozim po kaksnih luknjah, jamah in podobno... vozim se vsaki dan z avotm ze 9 mesecev in sem prevozil 31.0000 km, do sedaj nisem imel nobenih tezav pa tudi ne obcutka cudnega... se pa po vecini vozim v ECO nacinu. Ce spreminjam nacin voznje ECO, Normal, Sport je zaznati spremembo v trdosti volana, ampak vseeno nekako kot da ni enako obnasanje kot prej...
Ima kdo podobne izkušnje ?
Hvala!
V neke luknje in podobno priletel z avtom nisem do sedaj, pa tudi pazim kako vozim po kaksnih luknjah, jamah in podobno... vozim se vsaki dan z avotm ze 9 mesecev in sem prevozil 31.0000 km, do sedaj nisem imel nobenih tezav pa tudi ne obcutka cudnega... se pa po vecini vozim v ECO nacinu. Ce spreminjam nacin voznje ECO, Normal, Sport je zaznati spremembo v trdosti volana, ampak vseeno nekako kot da ni enako obnasanje kot prej...
Ima kdo podobne izkušnje ?
Hvala!
Re: Volan servo
Preveri ali nisi nekako "stisnil" na nastavitve trdote volana. Meni se je zgodilo na modelih ki so imeli to na gumb ob volanu
Ne vem kje ima tvoj Ioniq izbiranje treh stopenj, mislim da imajo novejši Hyundai-i v izbirnih menijih v merilnikih pred šoferjem, prejšnji so imeli na gumb.
Ne vem kje ima tvoj Ioniq izbiranje treh stopenj, mislim da imajo novejši Hyundai-i v izbirnih menijih v merilnikih pred šoferjem, prejšnji so imeli na gumb.
Re: Volan servo
Avrelij napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 07:54 Preveri ali nisi nekako "stisnil" na nastavitve trdote volana. Meni se je zgodilo na modelih ki so imeli to na gumb ob volanu
Ne vem kje ima tvoj Ioniq izbiranje treh stopenj, mislim da imajo novejši Hyundai-i v izbirnih menijih v merilnikih pred šoferjem, prejšnji so imeli na gumb.
Avto ima tri nacina voznje ECO, NORMAL, SPORT in pri vseh treh je razlicno "trd", ampak ko se v kratkem casu prevozis cca 30k km imas ze "feeling" kako je volan.. ampoak tu je definitivno "drugacen" oz. kot da ni isti avto...
Re: Volan servo
Pri 12V akumulatorju, vidim da ga obacno ko je avto parkiran dopolnjuje/polni glavna baterija "utripa modra led"... ampak kot uporabnik pa nimam nekega vpogleda v dijagnostika v 12V akku oz. ce je v redu ali ne.
Pa 12V akumulator vpliva na delovanje volana lahko ?
Re: Volan servo
Servo deluje na 12V.rodney napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:45Pri 12V akumulatorju, vidim da ga obacno ko je avto parkiran dopolnjuje/polni glavna baterija "utripa modra led"... ampak kot uporabnik pa nimam nekega vpogleda v dijagnostika v 12V akku oz. ce je v redu ali ne.
Pa 12V akumulator vpliva na delovanje volana lahko ?
Re: Volan servo
prav na 12V je, sem mislil da je na manj voltov...alfy napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:52Servo deluje na 12V.rodney napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:45Pri 12V akumulatorju, vidim da ga obacno ko je avto parkiran dopolnjuje/polni glavna baterija "utripa modra led"... ampak kot uporabnik pa nimam nekega vpogleda v dijagnostika v 12V akku oz. ce je v redu ali ne.
Pa 12V akumulator vpliva na delovanje volana lahko ?
Re: Volan servo
Sicer na bencinarju, sem po preventivni menjavi akumulatorja opazil, da je volan občutno mehkejši. Tako, da si tudi v vašem primeru upam recti, da je lahko to krivo. Vsi vemo, da imajo hyundai težave z njimrodney napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:45Pri 12V akumulatorju, vidim da ga obacno ko je avto parkiran dopolnjuje/polni glavna baterija "utripa modra led"... ampak kot uporabnik pa nimam nekega vpogleda v dijagnostika v 12V akku oz. ce je v redu ali ne.
Pa 12V akumulator vpliva na delovanje volana lahko ?
Re: Volan servo
12V vsaj ja, jaz bi dal voltmeter na 12V akumulator in nekoga posedel v avto, da obrača volan ter spremljal padec napetosti. Lahko pa je kak kabel od mase slab, malo treba pomerit...rodney napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:55prav na 12V je, sem mislil da je na manj voltov...alfy napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:52Servo deluje na 12V.rodney napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 08:45
Pri 12V akumulatorju, vidim da ga obacno ko je avto parkiran dopolnjuje/polni glavna baterija "utripa modra led"... ampak kot uporabnik pa nimam nekega vpogleda v dijagnostika v 12V akku oz. ce je v redu ali ne.
Pa 12V akumulator vpliva na delovanje volana lahko ?
Re: Volan servo
Ko je avto prižgan pride teh 12V iz glavne baterije prek DC-DC pretvornika, kateri lahko da od sebe tudi 1kW moči. Tako da akumulator definitivno ne vpliva na karkoli kar se napaja na 12V medtem ko je avto vklopljen.
Re: Volan servo
Vpliva, vpliva. Največ je takih čudnih napak, ko je del elektronike zaradi slabega akumulatorja in padca napetosti šel v zasilni način delovanja.
Tako, da za diagnostiko problema, je to prvi check - preverit stanje 12V baterije in če je OK, se gre naprej.
Od čudnih reči, gre tudi preveriti, če je na avto priklopljen kak OBD dongl. Meni je en tak na Toyoti Prius pol elektronike dal v rezervni način, ker je bil eden od kontatov CAN vodila v kratkem stiku. Med ostalim, je tudi volan otrdel.
Potem po odklopu in parih "rebootih" avta, so se napake "sčistile".
Tako, da za diagnostiko problema, je to prvi check - preverit stanje 12V baterije in če je OK, se gre naprej.
Od čudnih reči, gre tudi preveriti, če je na avto priklopljen kak OBD dongl. Meni je en tak na Toyoti Prius pol elektronike dal v rezervni način, ker je bil eden od kontatov CAN vodila v kratkem stiku. Med ostalim, je tudi volan otrdel.
Potem po odklopu in parih "rebootih" avta, so se napake "sčistile".
Re: Volan servo
12,3V je za avto v mirovanju še OK. Cca 65% napolnjenost, če takrat ni kak porabnik vlekel kak konkreten tok.
Re: Volan servo
Še vedno to ni super. Akumulator bi moral imet 12,65V ali več ob ugasnjenem vozilu da lahko rečemo da je to dober. Seveda se to izmeri po tem ko je avto stal vsaj par ur. 12,3V je bolj srednja žalost in lahko kaže na kakšen problem ali pa slab akumulator.
Kašna pa je napetost ko je vključen kontakt ?
Kašna pa je napetost ko je vključen kontakt ?
Re: Volan servo
12,65V pri odklopljenemu. Tukaj pa ima gor havbo, verjetno odprta voznikova vrata, še kako lučko v notranjosti, avto je morebiti v standby, ne izklopljen...0,3v ni neka drama.
Se pa strinjam, naj avto "prižge" in vidi kako se akumulator polni. Kakšna je voltaža takrat. Jaz bi potem še volan kar na mestu zasukal in gledal če voltaža akumulatorja pretirano pada. Če je to to, potem je verjetno akumulator res na koncu in ne prenaša več toliko "visokega" stičnega toka. Še en enostaven test je pač menjava dobrega akkuja iz drugega vozila.
Se pa strinjam, naj avto "prižge" in vidi kako se akumulator polni. Kakšna je voltaža takrat. Jaz bi potem še volan kar na mestu zasukal in gledal če voltaža akumulatorja pretirano pada. Če je to to, potem je verjetno akumulator res na koncu in ne prenaša več toliko "visokega" stičnega toka. Še en enostaven test je pač menjava dobrega akkuja iz drugega vozila.
Re: Volan servo
prizgal sem avto in meril .. 14.52V
vmes obracal volan in nekaj drasticno se ne spremeni voltaza mogoce za 0,3 vrednost pade
vmes obracal volan in nekaj drasticno se ne spremeni voltaza mogoce za 0,3 vrednost pade
Re: Volan servo
Zgleda ok, polnjenje akumulatorja in napetost je vredu. Problem je nekje drugje.
Re: Volan servo
Akumulator imam še prvi, že več kot tri leta, če dam samo kontakt je napetost okoli 11,5V, včasih še manj, ko je pa avto on pa od več kot 12 do več kot 14V. Tako že dolgo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 18 Odgovori
- 1086 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a rodney