Realen domet Ioniq 38kWh
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Če imaš kratke relacije po mestu cca 15 minut, potem si hitro lahko na povprečni porabi za ogrevanja okrog 3 kW ali še bliže začetnim 5-6 kW, ko je res mraz, tudi če ima avto TČ. To pa se že pozna na dometu.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Če imaš kratke relacije, potem povečini tudi ne rabiš strašnega dometa, skratka to ni faktor.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Ne vem, ampak meni, ko je zunaj -10, v eno porablja 6kw (res pa je da nimam ioniqa), včasih je še to premalo, da bi ravno bil v kratkih rokavih.
Saj kak vrli fizik bi se lahko lotil izračuna, koliko je potrebno dovesti toplote, da se določena kubikura zraka segreje na železno temperaturo ob xy temperaturi zunanjega zraka, ampak jaz ne bom
Saj kak vrli fizik bi se lahko lotil izračuna, koliko je potrebno dovesti toplote, da se določena kubikura zraka segreje na železno temperaturo ob xy temperaturi zunanjega zraka, ampak jaz ne bom
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Po domače: 2kw kalorifer ogreje 14m3 v minuti ali dveh, tako, da je logična poraba gretja v avtu, ki ni prav zelo izoliran 1-2kw.darjan napisal/-a: ↑15 Mar 2021, 07:56 Ne vem, ampak meni, ko je zunaj -10, v eno porablja 6kw (res pa je da nimam ioniqa), včasih je še to premalo, da bi ravno bil v kratkih rokavih.
Saj kak vrli fizik bi se lahko lotil izračuna, koliko je potrebno dovesti toplote, da se določena kubikura zraka segreje na železno temperaturo ob xy temperaturi zunanjega zraka, ampak jaz ne bom
Moj Ioniq pri -10 rabi za 35km vožnje od 2kw do 1,3kw in sem v kratkih rokavih. Je pa zjutraj ogret.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Vpliva na domet, o tem smo govorili. Graf pokaže tudi do 30 % energije za ogrevanje. Je treba pač bolj pogosto polniti pozimi, tako da razlika seveda je.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Zagotovo je razlika, s tem se strinjam. Ampak še vedno trdim, da je poraba za ogrevanje zanemarljiva pri veliki bateriji. Če so pa razdalje kratke pa sploh domet ni vprašljiv. To okoli ogrevanja je cela znanost, v praksi se pa vsaj jaz nikoli s tem ne ukvarjam, mi ni potrebno pri tej bateriji. Drugače povedano: kdor se stem ukvarja, naj raje razmisli o drugem EV, ker očitno v tem primeru ta s katerim se mora ukvarjat okoli ogrevanja ni za njegove potrebe najustreznejši.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Absolutna poraba ja, relativna pa je vedno ista
Ampak a se ti ne zdi bizarno, da bi nekomu svetoval, ki sprašuje kako gretje vpliva na domet: kupi si pač večjo baterijo. Torej, po domače, daj še 5k poleg, da boš imel ~60kwh. Kot da serjemo denar, če se že vozimo ne štrom
Ampak a se ti ne zdi bizarno, da bi nekomu svetoval, ki sprašuje kako gretje vpliva na domet: kupi si pač večjo baterijo. Torej, po domače, daj še 5k poleg, da boš imel ~60kwh. Kot da serjemo denar, če se že vozimo ne štrom
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Gretje kuri v enoti kW
Porabo avtomobila se meri v kWh/100 km ali kWh/km
A vidi kdo razliko?
Korelacija je taka, da če z gretjem stojiš nekje v zastoju bo poraba neskončno kWh/100 km, ker se pač ne boš premaknil. Če gretje kuri 3 kW in se giblješ s povprečnimi 30 km/h po mestu bo davek za gretje 10 kWh/100 km, če se pelješ 100 kmh bo to samo še 3 kWh/100km. Oboje pri enaki moči gretja.
Porabo avtomobila se meri v kWh/100 km ali kWh/km
A vidi kdo razliko?
Korelacija je taka, da če z gretjem stojiš nekje v zastoju bo poraba neskončno kWh/100 km, ker se pač ne boš premaknil. Če gretje kuri 3 kW in se giblješ s povprečnimi 30 km/h po mestu bo davek za gretje 10 kWh/100 km, če se pelješ 100 kmh bo to samo še 3 kWh/100km. Oboje pri enaki moči gretja.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Sem prav srečen, da imam vsaj 64kWh baterijo in če bi še enkrat kupoval, bi mi pri EV bila kapaciteta baterije osnovna informacija, da si kupim avto za svoje potrebe. Bolje da šparaš na vsej drugi opremi, kot pa na kapaciteti baterije, seveda, če jo potrebuješ in kolikor jo. Kolega vsk dan jamra ker ima njegov Laef več kot pol manjšo baterijo in bi danes dal raje nekaj več, da bi imel avto za svoje potrebe ustreznejši. Sam vsakomur svetujem prav to, kupi si baterijo za svoje potrebe ustrezno in šele nato glej drugo opremo, sicer boš jamral in bil antireklama za emobilnost.darjan napisal/-a: ↑16 Mar 2021, 07:40 Absolutna poraba ja, relativna pa je vedno ista
Ampak a se ti ne zdi bizarno, da bi nekomu svetoval, ki sprašuje kako gretje vpliva na domet: kupi si pač večjo baterijo. Torej, po domače, daj še 5k poleg, da boš imel ~60kwh. Kot da serjemo denar, če se že vozimo ne štrom
V prihodnje pričakujem, da bodo mali avti imeli vsaj 50kWh, večji ali dražji pa preko 100kWh in se o vplivu ogrevanja v avtu ne bo več toliko govorilo.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Verjamem, ampak eni smo kupili EV zaradi cenejše vožnje, potem pa ta teorija pade.
Vsak ima svoje prioritete...
Vsak ima svoje prioritete...
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
EVja se ne kupuje zaradi cenejše vožnje, ki to ni ko vse skupaj potegneš.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Seveda sem EV kupil zaradi nizjih mesecnih stroskov. Prej sem imel Skodo za 200€/m kredita + 250€/m bencina, z EV imam 250€/m kredita in 40€/m stroma. Konkretno ceneje. Da ne omenim cene servisov in letne cestninske taxe in se kaj bi se naslo.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Našel bi se recimo dražji kasko. Zavarovanje e-upa stane precej več kot je bilo za ICE citigo zavarovanje + letna taksa.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
150€ na mesec prihraniš, za EV s primerljivo opremo pa si dal 20k€ več. Pa četudi samo 10k€ Več, v 5 letih nisi nič prišparal, ker se običajno po tem obdobju avta znebimo. Servisi so tam tam. Tistih 200€ Razlike na leto ni omembe vredno niti 100€ cestnine ne.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Zavarovanje/kasko me za EV stane isto kot me je prej za Skodo. Cetudi je EV drazji za 7k€ (z vrnjeno subvencijo) od Skode me kredit eko sklad za isto obdobje kot je bil za Skodo pride drazje samo za 50€/m, energent me pa tudi pride dosti ceneje kot je bil strosek bencina pri Skodi. Na letni ravni prisparam 1920€. Vsteti bi moral se cestni sklad in se dodati kaksen € za brezplacen parking in polnenje, katerih pa zal nisem veliko koristil. Mislim, da je to zelo lepa vsota in sploh ni zanemarljiva.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Jaz sem tudi menjal avto, prej imel lizinga 170 in še 150 mesečno za dizl, potem pa sem prišel na samo mesečni lizing, brez "potnih" stroškov, pomeni plača se mi je posredno toliko dvignila
Je pa res, da bi vseeno lahko prodal obstoječi avto za cash in si kupil ICEja za 200 eur in razliko porabil za temljno ploščo pri bajti, pa bi še mi ostalo za nekaj let bencina.
Je pa res, da bi vseeno lahko prodal obstoječi avto za cash in si kupil ICEja za 200 eur in razliko porabil za temljno ploščo pri bajti, pa bi še mi ostalo za nekaj let bencina.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Neverjetno koliko debat pa niti enega konkretnega odgovora na osnovno vprašanje o realnem dometu 38 kWh Ioniqa.
Zato: vožnja izvedena 29.1.2021 , temperatura v začetku -5 st.C kasneje nekaj topleje in dež do max +6 st.C. Klima na 22st.C.
Pot: Lesce, Žirovnica, Il.Bistrica, Kranj. Start s 100% prihod s 6% in 26 km dosega. Prevoženo 239,2km. Glede na ostanek izračunano pride cca 265 km dosega.
Hitrost po AC med 110 in 115 na mestih z omejitvami po omejitvah. Izven AC s prometom in v okviru omejitev.Poraba 14,3.
Zato: vožnja izvedena 29.1.2021 , temperatura v začetku -5 st.C kasneje nekaj topleje in dež do max +6 st.C. Klima na 22st.C.
Pot: Lesce, Žirovnica, Il.Bistrica, Kranj. Start s 100% prihod s 6% in 26 km dosega. Prevoženo 239,2km. Glede na ostanek izračunano pride cca 265 km dosega.
Hitrost po AC med 110 in 115 na mestih z omejitvami po omejitvah. Izven AC s prometom in v okviru omejitev.Poraba 14,3.
Re: Realen domet Ioniq 38kWh
Glede na moj zgornji test, bi rekel, da je za pot 50% AC 50% navadna cesta doseg 260 km nekako realnost, ob tem da je v toplejših dneh možno voziti občutno hitreje, kot je opisano v zgornjem prispevku.
Brez problema je na podobni poti, možno doseči nekaj čez 300km, z varčno vožnjo, a brez da bi se po navadnih cestah komu ki vozi normalno, valjal pod nogami. Na avtocesti se je pa treba v takem primeru, zadovoljiti s 100-110km/h.
Nasprotno, kdor se zadovolji z 230 km dosega, bo na podobni poti lahko vozil kar konkretno hitro in dinamično.
Pa še en konkreten test izveden pred kratkim nekje v Nemčiji
Sama AC nekaj krajših odsekov omejitev 100km/h, sicer vožnja s 145 km/h po števcu, dvakrat pa za krajši čas do konca kolikor gre, enkrat do 178km/h enkrat do 180km/h po števcu. Ponoči suho temperatura 9st.C, klima na 23 st.C.
Test od 100%-0%............... Da, dokler se avto ne ustavi. Res pa da zadnjih cca 5 km nisem vozil po AC in seveda tudi bistveno počasneje.
Narejeno 187,3 km, poraba19,1kWh/100km
Brez problema je na podobni poti, možno doseči nekaj čez 300km, z varčno vožnjo, a brez da bi se po navadnih cestah komu ki vozi normalno, valjal pod nogami. Na avtocesti se je pa treba v takem primeru, zadovoljiti s 100-110km/h.
Nasprotno, kdor se zadovolji z 230 km dosega, bo na podobni poti lahko vozil kar konkretno hitro in dinamično.
Pa še en konkreten test izveden pred kratkim nekje v Nemčiji
Sama AC nekaj krajših odsekov omejitev 100km/h, sicer vožnja s 145 km/h po števcu, dvakrat pa za krajši čas do konca kolikor gre, enkrat do 178km/h enkrat do 180km/h po števcu. Ponoči suho temperatura 9st.C, klima na 23 st.C.
Test od 100%-0%............... Da, dokler se avto ne ustavi. Res pa da zadnjih cca 5 km nisem vozil po AC in seveda tudi bistveno počasneje.
Narejeno 187,3 km, poraba19,1kWh/100km
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek