Rabljen Ioniq 28kWh
Rabljen Ioniq 28kWh
Ker mi je Ioniq res top avto sem pomislil, da ga prodam (2018, 130.000km) npr. za 17.000€ , dodam 6.000€ in kupim isti model, dodatno ima še hlajenje sedežev. Proizveden 2019, reg. 2020, 5.000km.
Zakaj je oglas z " No rating"?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5129b17314
Zakaj je oglas z " No rating"?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5129b17314
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Se strinjam s tabo, da prodaš avto za 17k dodaš 6k in kupiš 2019...realno je tvoj avto s temi km vreden max 14k...je pa res, da se zmeraj najde kakšen pacientEVH napisal/-a:Ker mi je Ioniq res top avto sem pomislil, da ga prodam (2018, 130.000km) npr. za 17.000€ , dodam 6.000€ in kupim isti model, dodatno ima še hlajenje sedežev. Proizveden 2019, reg. 2020, 5.000km.
Zakaj je oglas z " No rating"?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5129b17314
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Jaz na tvojem mestu ne bi menjal... vsaj ne za enak avto. Če bom menjal IONIQ-a ga bom izključno zaradi EV z večjo baterijo/dometom. Vse ostalo mi je na IONIQ-u povsem ok in zaradi manj prevoženih km ali mlajšega letnika ne bi vložil 6k EUR.
BTW za točno toliko smo kupili rabljen C-Zero in se zdaj lahko vozi z EV še en član družine.
Seveda so pa razlogi posameznikov in želje različne.
BTW za točno toliko smo kupili rabljen C-Zero in se zdaj lahko vozi z EV še en član družine.
Seveda so pa razlogi posameznikov in želje različne.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
ksz...
Kdo tu ima z 28kWh baterijo (prvi model 2016/2017) narejenih največ kilometrov in lahko poroča o degradaciji baterije?
Kdo tu ima z 28kWh baterijo (prvi model 2016/2017) narejenih največ kilometrov in lahko poroča o degradaciji baterije?
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Pri IONIQ-u je degradacija zelo majhna. Jaz je pri 173k km ne opazim. SOH kaže 100%. Pri teh kilometrih je degradacija še v mejah zgornjega in spodnjega "bufferja".
So pa tukaj na forumu lastniki še z več km. Naj še oni svoje dodajo.
So pa tukaj na forumu lastniki še z več km. Naj še oni svoje dodajo.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Buffer je pomoje nekje 10%, 5 zgoraj in 5 spodaj ampak to pišem nepreverjeno.
Drugega vprašanja ne razumem. Pozna se v hitrosti polnjenja seveda ampak mislim, da to ni bilo vprašanje.
Drugega vprašanja ne razumem. Pozna se v hitrosti polnjenja seveda ampak mislim, da to ni bilo vprašanje.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Na obrabo baterijo, torej tisti ki več polni z DC, se mu več obrabi?
Res pa je, da se pri rabljenem vozu ne more vedet, kaj je prej počel lastnik. Obstaja app oz kak drug vpogled v dejansko stanje baterije?
Res pa je, da se pri rabljenem vozu ne more vedet, kaj je prej počel lastnik. Obstaja app oz kak drug vpogled v dejansko stanje baterije?
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Ne vem. Jaz polnim večinoma na AC javnih oziroma na tisti, ki mi je pri roki in jo takrat potrebujem tudi DC so seveda vmes.
TorquePro in BT dongle pride do info o bateriji.
Če te zanima nakup IONIQA so skrbi o bateriji malodane brezpredmetne.
TorquePro in BT dongle pride do info o bateriji.
Če te zanima nakup IONIQA so skrbi o bateriji malodane brezpredmetne.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Bjorn bi reku, good shit.
Res škoda, da ni 64 kWh varijante Ioniqa.
Res škoda, da ni 64 kWh varijante Ioniqa.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Moj je letnik 2018, 167.000 km, SOH 100% v App. Včeraj prevozil 226km in mi je ostalo še 15% bat, poraba 97Wh/km. Kapaciteta baterije 25,87 KWh
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Do kdaj so delal to 28kwh izvedbo.
V cem je ze razlika pri polnjenju pri novejsem 39kwh. In kaksne so se druge spremembe pri novejsem.
Je sedenje res sorazmerno nizko v.njem.
Moram preveriti koliko se da sedez in volan dvigniti.
V cem je ze razlika pri polnjenju pri novejsem 39kwh. In kaksne so se druge spremembe pri novejsem.
Je sedenje res sorazmerno nizko v.njem.
Moram preveriti koliko se da sedez in volan dvigniti.
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Ce sestejem poste bi to pomenilo da imas za hlajene sedeze namen placat 6k eur?
Meni se tvoja ideja ne zdi dobra. Raje menjaj za avto z vecjo baterijo. Boljsega in varcnejsega od tega kar imas pa tako ali tako ni. Ce bi bil js na tvojem mestu bi nehal komplicirat in vozil dalje. Pa si raje za 20€ na aliexpresu tista prezracevalna usb pregrinjala za sedeze kup ce ti je med nogami vroce
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Se strinjam in sem se že odločil, da ga bom vozil še naprej.giotto napisal/-a: ↑23 Okt 2021, 17:36Ce sestejem poste bi to pomenilo da imas za hlajene sedeze namen placat 6k eur?
Meni se tvoja ideja ne zdi dobra. Raje menjaj za avto z vecjo baterijo. Boljsega in varcnejsega od tega kar imas pa tako ali tako ni. Ce bi bil js na tvojem mestu bi nehal komplicirat in vozil dalje. Pa si raje za 20€ na aliexpresu tista prezracevalna usb pregrinjala za sedeze kup ce ti je med nogami vroce
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Jaz bom tako rekel....ioniq 2017 imam od petka in avto je: "fak no kak je dober".
Gledal sem malo ioniq 5 review in me ni prepričal. Zaradi "previsoke" teže, je poraba kar višja od ioniqa 2017, tako da tu se zdaj lepo vidi tisto...zakaj imatei 75kWh baterijo, če je 99% časa ne potrebuješ. Zato ravno je prvi ioniq top shit, nizka poraba, ko pa greš na "izlet" pa imaš DC ki zmore 70kw polnjenja, kar pomeni da v cca 12min (ob primerni polnilnici, ki jih žal pri nas ni veliko), napolnit za 200km.
Tudi Kona/Niro imata kar večjo porabo...pač spet "problem" z preveč kilogrami...
Zato se bojim, da je ioniq preveč dober in da bom imel resen problem čez 3 leta menjat, ker ne bo bolšega modela
Gledal sem malo ioniq 5 review in me ni prepričal. Zaradi "previsoke" teže, je poraba kar višja od ioniqa 2017, tako da tu se zdaj lepo vidi tisto...zakaj imatei 75kWh baterijo, če je 99% časa ne potrebuješ. Zato ravno je prvi ioniq top shit, nizka poraba, ko pa greš na "izlet" pa imaš DC ki zmore 70kw polnjenja, kar pomeni da v cca 12min (ob primerni polnilnici, ki jih žal pri nas ni veliko), napolnit za 200km.
Tudi Kona/Niro imata kar večjo porabo...pač spet "problem" z preveč kilogrami...
Zato se bojim, da je ioniq preveč dober in da bom imel resen problem čez 3 leta menjat, ker ne bo bolšega modela
Re: Rabljen Ioniq 28kWh
Pa saj je logično. Aerodinamika je ključnega pomena. Zato ima marsikateri EV z namensko platformo vozila, ki je bila ustvarjena za EV vozila višjo porabo od vozil, ki niso bili ustvarjeni na ta način. Oblika ioniqa in M3 sta idealni za EV avto. Žal pa hočejo kupci SUV, ker so kul, rabijo pa za enak domet precej večjo baterijo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek