
Ioniq 5
Ioniq 5
Ker se premiera Ioniqa 5 počasi bliža, odpiram novo temo v kateri lahko delite zadnje novice in mnenja o tem fantastičnem električnem avtomobilu.
Kot veste je Hyundai pred nekaj tedni predstavil novo znamko Ioniq, ki bo prodajala izključno električna vozila.
Prvi prihaja na trg Ioniq 5 (crossover), in sicer v prvi polovici prihodnjega leta. Drugi bo Ioniq 6 (4-vratna športna limuzina), ki je potrjen za leto 2022 in nato še Ioniq 7 (7-sedežni crossover).
Ioniq 5 je trenutno v zaključni testni fazi, vozila (prototipi) pa so že bila večkrat ujeta na cestah v Nemičiji in Južni Koreji.
Tuakj delim nekaj podatkov, ki sem jih uspel do sedaj dobiti o tem vozilu:
Baterija: 58 kwh in 73 kwh (verjetno bo kasneje ponujena še 1 večja baterija za športno različico N)
Doseg 500km z večjo baterijo
Polnjenje na hitrih polnilnicah: 17 minut do 80%
Bazira na tehnologiji 800v (isto kot Porsche Taycan)
Dolžina: 4,65
Širina: 1,890
Višina:1,605
Medosna razdalja 2,99m!!
V2G tehnologija
Testna vozila s končno obliko:
https://www.motor1.com/news/440983/hyun ... spy-video/ (video)
https://www.autoblog.com/2020/05/12/hyu ... py-photos/ (fotke)
Kot veste je Hyundai pred nekaj tedni predstavil novo znamko Ioniq, ki bo prodajala izključno električna vozila.
Prvi prihaja na trg Ioniq 5 (crossover), in sicer v prvi polovici prihodnjega leta. Drugi bo Ioniq 6 (4-vratna športna limuzina), ki je potrjen za leto 2022 in nato še Ioniq 7 (7-sedežni crossover).
Ioniq 5 je trenutno v zaključni testni fazi, vozila (prototipi) pa so že bila večkrat ujeta na cestah v Nemičiji in Južni Koreji.
Tuakj delim nekaj podatkov, ki sem jih uspel do sedaj dobiti o tem vozilu:
Baterija: 58 kwh in 73 kwh (verjetno bo kasneje ponujena še 1 večja baterija za športno različico N)
Doseg 500km z večjo baterijo
Polnjenje na hitrih polnilnicah: 17 minut do 80%
Bazira na tehnologiji 800v (isto kot Porsche Taycan)
Dolžina: 4,65
Širina: 1,890
Višina:1,605
Medosna razdalja 2,99m!!
V2G tehnologija
Testna vozila s končno obliko:
https://www.motor1.com/news/440983/hyun ... spy-video/ (video)
https://www.autoblog.com/2020/05/12/hyu ... py-photos/ (fotke)
Re: Ioniq 5
Mogoče še zanimivost, ki ni tako znana... vsi modeli znamke Ioniq z lihimi številkami (oznakami modela) bodo crossover / SUV-i, medtem, ko bodo modeli s sodimi številkami bolj klasični 4-vratni ali 5-vratni avtomobili.
Re: Ioniq 5
em? Pomeni ioniq 5 bo SUV? pa samo 1.6m višine?
Upam da bo tole blagodejno vplivalo na cene rabljenih prvih ioniqov..so že sedaj po 16k, še malo pa bodo že za kupit po normalni, ekonomično upravičljivi, ceni.
Upam da bo tole blagodejno vplivalo na cene rabljenih prvih ioniqov..so že sedaj po 16k, še malo pa bodo že za kupit po normalni, ekonomično upravičljivi, ceni.
Re: Ioniq 5
Večina električnih SUV-jev ima okrog 1,6m višine. Verjetno višji niso ravno aerodinamični in bi potem preveč vplivalo na porabo.darjan napisal/-a:em? Pomeni ioniq 5 bo SUV? pa samo 1.6m višine?
Re: Ioniq 5
Tako je, Ioniq 5 bo "križanec" med SUVom in klasičnim 5-vratnim hatchbackom.
Sedel bo malce višje od tal kot klasičen avto, pa spet premalo visoko, da bi mu rekli pravi SUV.
Bo pa imel tudi možnost AWD oz. pogona na vsa 4 kolesa.
Sedel bo malce višje od tal kot klasičen avto, pa spet premalo visoko, da bi mu rekli pravi SUV.
Bo pa imel tudi možnost AWD oz. pogona na vsa 4 kolesa.
Re: Ioniq 5
Sveža novica iz Koreje...
Cene Ioniq-a 5 naj bi se na korejskem trgu pričele pri 50 miljonih Wonov. To znese pribl. 36 tisoč Eurov ob trenutnem menjalnem tečaju.
50 mil. Wonov za Ioniq 5 z 58 kWh baterijo (pribl. 36 tisoč Eur)
53 mil. Wonov za Ioniq 5 z 72 kWh baterijo (približno 39 tisoč Eur)
Cene Ioniq-a 5 naj bi se na korejskem trgu pričele pri 50 miljonih Wonov. To znese pribl. 36 tisoč Eurov ob trenutnem menjalnem tečaju.
50 mil. Wonov za Ioniq 5 z 58 kWh baterijo (pribl. 36 tisoč Eur)
53 mil. Wonov za Ioniq 5 z 72 kWh baterijo (približno 39 tisoč Eur)
Re: Ioniq 5
A lahko prilimaš tvoj vir novic? Glede na to, kako učinkovita je Kona, bo verjetno novi produkt Hyundai-a imel boljši doseg od ID.3, kar je zelo interesantno.
OVE, OVE, OVE
Re: Ioniq 5
Pa videt je, da bo tudi imel velik HUD projektor, verjetno v stilu ID.3 zadev.
Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Re: Ioniq 5
Načeloma se strinjam. Je pa res, da če lahko zadeva drži pokonci 12 V akumulator, zakaj pa ne?Ogo napisal/-a:Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Pa če mogoče lahko vsaj ventilacijo drži poleti (za klimo je verjetno premalo celic), je to že nekaj.
Re: Ioniq 5
Ne vem kaj je boljše. Imeti avto v garaži in manj porabiti za hlajenje Ali pa avto na soncu in 4x več energije porabiti za hlajenje. Te celice so brezveze. Bolj kot modni dodatek za puljenje cekinov.Nejccc napisal/-a:Načeloma se strinjam. Je pa res, da če lahko zadeva drži pokonci 12 V akumulator, zakaj pa ne?Ogo napisal/-a:Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Pa če mogoče lahko vsaj ventilacijo drži poleti (za klimo je verjetno premalo celic), je to že nekaj.
Re: Ioniq 5
Jaz imam v apartmaju zastonj polnjenje. Ti ne?DeCoRawr napisal/-a:Jst ne vidim nobenga problema da se mi avto na dopustu nafila za na pot domov
Re: Ioniq 5
Ponavadi vsakič na drugi lokaciji tko da nemorem garantirat. To mi je blo s prve kar sem pomislil zakaj je dobro to, pač ja en plus če nimaš garaže je da se ti nafila za par km medtem ko je doma ali pa v službi.
Re: Ioniq 5
Jaz v celicah ne vidim nič slabega, očitno je plusov več kot minusov. Malo sem sledil Sono in razlagajo, da se avto z njihovimi celicami manj segreje kot črn avto brez njih. Če ni neke dodane teže (kg in €) potem zakaj ne ...
Električen avtobus bi jih moral met po celi strehi, tam bi se pa že poznalo ...
Električen avtobus bi jih moral met po celi strehi, tam bi se pa že poznalo ...
Re: Ioniq 5
V prispevku piše, da bo to možnost izbire kupca, toraj da ne bo imel avtomatsko vsak avto.
Re: Ioniq 5
Pa tisti brez garaže/sence skozi celi dan?Argo123 napisal/-a:Ne vem kaj je boljše. Imeti avto v garaži in manj porabiti za hlajenje Ali pa avto na soncu in 4x več energije porabiti za hlajenje. Te celice so brezveze. Bolj kot modni dodatek za puljenje cekinov.Nejccc napisal/-a:Načeloma se strinjam. Je pa res, da če lahko zadeva drži pokonci 12 V akumulator, zakaj pa ne?Ogo napisal/-a:Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Pa če mogoče lahko vsaj ventilacijo drži poleti (za klimo je verjetno premalo celic), je to že nekaj.
OVE, OVE, OVE
Re: Ioniq 5
Stvar posameznika. V moji prejšnji službi nisem imel možnosti parkinga v senci. Drugače se pa strinjamArgo123 napisal/-a:Ne vem kaj je boljše. Imeti avto v garaži in manj porabiti za hlajenje Ali pa avto na soncu in 4x več energije porabiti za hlajenje. Te celice so brezveze. Bolj kot modni dodatek za puljenje cekinov.Nejccc napisal/-a:Načeloma se strinjam. Je pa res, da če lahko zadeva drži pokonci 12 V akumulator, zakaj pa ne?Ogo napisal/-a:Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Pa če mogoče lahko vsaj ventilacijo drži poleti (za klimo je verjetno premalo celic), je to že nekaj.
Re: Ioniq 5
Glede na to, koliko je reklamacij pri različnih proizvajalcih EV zaradi uničenih 12V akumulatorjev, so te celice super ideja. Če zmore panel z viškom moči zračiti poleti in morda greti avto pozimi, ko je parkiran na javnem parkingu, še toliko bolje.Argo123 napisal/-a:Ne vem kaj je boljše. Imeti avto v garaži in manj porabiti za hlajenje Ali pa avto na soncu in 4x več energije porabiti za hlajenje. Te celice so brezveze. Bolj kot modni dodatek za puljenje cekinov.Nejccc napisal/-a:Načeloma se strinjam. Je pa res, da če lahko zadeva drži pokonci 12 V akumulator, zakaj pa ne?Ogo napisal/-a:Solarna streha, je pa kategorija bah. Škoda denarja in teže za tistih nekaj Wh na dan.
Pa če mogoče lahko vsaj ventilacijo drži poleti (za klimo je verjetno premalo celic), je to že nekaj.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek