TOPLOTNA ČRPALKA - pravilna uporaba

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: TOPLOTNA ČRPALKA - pravilna uporaba

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Lahko, da imata IONIQ in KONA drugačen sistem delovanja ventilacije.
Na IONIQ-u je na A/C po cca 10 min pri precej minusa pihalo zelo toplo.
Poraba (samo ventilacije, vklopljen A/C) recimo danes pri +5 med 500 in 700W.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1885
Avto: V vsakem primeru EV
1774
1661

Re: TOPLOTNA ČRPALKA - pravilna uporaba

Odgovor Napisal/-a Matej »

edi-b napisal/-a: 21 Jan 2021, 12:19 Še nikoli nisem imel drugo kot na avtomatsko in samo stopinje + - ter je optimalno za udobje in porabo....
S tako veliko baterijo tudi sam ne bi pomislil na kaj drugega.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3372
Avto: Tesla Model 3 LR
1847
1936

Re: TOPLOTNA ČRPALKA - pravilna uporaba

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Vozniki električarjev smo pač škrtice. Zakaj porabit pozimi 2 EUR na 100 km, če lahko samo 1,92 EUR. :D
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: TOPLOTNA ČRPALKA - pravilna uporaba

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Bi bolj rekel, da večina trenutnih lastnikov EV poseduje hkrati še SE in se ne obremenuje s temi centi. No razen v tranzitu ko mora na plačljivo polnilnico, tam pa je cena bistveno višja.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”