Vožnja po snegu
Vožnja po snegu
Imate že kakšne izkušnje kako gre ioniq po snegu? Naprimer kakšen klanec cesta neočiščena?
Hvala
Hvala
Re: Vožnja po snegu
Vožnja po snegu s Soulom ČUDOVITA, tudi v klanec.
Še moja je rekla da se dosti lepše pelje EV torje Soul kakor kateri koli prejšnji avto.
Še moja je rekla da se dosti lepše pelje EV torje Soul kakor kateri koli prejšnji avto.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Vožnja po snegu
Sam se še nisem peljal po res zlo zasneženi cesti v hrib, mislim pa, da bi kar hitro zakopal, sem imel že na makadamski cesti težave. Po drugi strani sem se pa včeraj peljal čisto proti vrhu klanca po zasneženi cesti in je šlo čisto ok, ne vem pa kako bi bilo, če bi bil klanec daljši.
Re: Vožnja po snegu
Ioniq po snegu na magistralkah in AC (sneg, plundra,..) B.P. Tiski, ki me poznate veste, da sem bolj ko ne "počasen" voznik... no v petek (včeraj) sem bil najhitrejši. Ohranil sem enako hitrost kljub slabšim razmeram. Avto se obnaša odlično.
Malo drugače je v klanec. Imam eno izkušnjo iz lanske zime. S sinom sva šla v zelo hudem sneženju zjutraj na Pokljuko, na cesti cca 10-15cm snega, nezvoženega... ni šlo v klanec samo z zimskimi gumami. Ker sva verige pozabila doma v garaži, sva v lokalu ob čaju počakala na plug. Po spluženi a še vedno delno zasneženi je šlo potem B.P.
Z malo pomoči se tudi v snegu z IONIQ-om daleč pride.
Malo drugače je v klanec. Imam eno izkušnjo iz lanske zime. S sinom sva šla v zelo hudem sneženju zjutraj na Pokljuko, na cesti cca 10-15cm snega, nezvoženega... ni šlo v klanec samo z zimskimi gumami. Ker sva verige pozabila doma v garaži, sva v lokalu ob čaju počakala na plug. Po spluženi a še vedno delno zasneženi je šlo potem B.P.
Z malo pomoči se tudi v snegu z IONIQ-om daleč pride.
Re: Vožnja po snegu
Ker se enostavno kolesa hitreje zavrtijoGoran napisal/-a:Sploh ne vem zakaj bi bilo z EV v snegu kaj drugače kot z ICE?
Re: Vožnja po snegu
Večja teža primerljivo velikega vozila, drugačno razmerje obremenitev med sprednjo (pogonsko) in zadnjo osjo... pa še kaj, lahko vpliva slabše na oprijem v klancih...Goran napisal/-a:Sploh ne vem zakaj bi bilo z EV v snegu kaj drugače kot z ICE?
Na drugi strani pa konstanten navor, brez sunkov in cukanja ob menjavi prestav in z občutkom na "pedalu za plin" lahko pripomore, da ne pride do nenadnega zdrsa in izgube oprijema pogonskih koles. In večja teža lahko pomaga pri stabilnosti v plundri...
Kljub vsemu pa sem mnenja, da največjo razliko v slabih voznih razmerah naredijo dobre gume. Ker je to edina vez med avtom in cesto, pri gumah ni dobro varčevati na račun kakovosti
Re: Vožnja po snegu
Razlike so zanemarljive. Marsikateri ICE ima razmerje 50:50. Vsak vikend vozim 4 tone pa nisem ziher da je v plundri kaj bolj stabilen. Men se zdi, da kar neki fantazirate.
Re: Vožnja po snegu
Se strinjam na gumah osebno nikoli ne sparam. Bo pa avto z vecjo tezo na pogonski osi zagotovo prisel dle v snegu...Stromcek napisal/-a:Večja teža primerljivo velikega vozila, drugačno razmerje obremenitev med sprednjo (pogonsko) in zadnjo osjo... pa še kaj, lahko vpliva slabše na oprijem v klancih...Goran napisal/-a:Sploh ne vem zakaj bi bilo z EV v snegu kaj drugače kot z ICE?
Na drugi strani pa konstanten navor, brez sunkov in cukanja ob menjavi prestav in z občutkom na "pedalu za plin" lahko pripomore, da ne pride do nenadnega zdrsa in izgube oprijema pogonskih koles. In večja teža lahko pomaga pri stabilnosti v plundri...
Kljub vsemu pa sem mnenja, da največjo razliko v slabih voznih razmerah naredijo dobre gume. Ker je to edina vez med avtom in cesto, pri gumah ni dobro varčevati na račun kakovosti
Pri EV me skrbi ravno veliki navor.. manjsa teža na pogonski osi in slab oprijem(sneg, makadam) kolesa se potem hitro zavrtijo v prazno...
Re: Vožnja po snegu
Daš v ECO mode in bo vse lažje, ker avto ne bo tako odziven.JonatanB napisal/-a:Se strinjam na gumah osebno nikoli ne sparam. Bo pa avto z vecjo tezo na pogonski osi zagotovo prisel dle v snegu...Stromcek napisal/-a:Večja teža primerljivo velikega vozila, drugačno razmerje obremenitev med sprednjo (pogonsko) in zadnjo osjo... pa še kaj, lahko vpliva slabše na oprijem v klancih...Goran napisal/-a:Sploh ne vem zakaj bi bilo z EV v snegu kaj drugače kot z ICE?
Na drugi strani pa konstanten navor, brez sunkov in cukanja ob menjavi prestav in z občutkom na "pedalu za plin" lahko pripomore, da ne pride do nenadnega zdrsa in izgube oprijema pogonskih koles. In večja teža lahko pomaga pri stabilnosti v plundri...
Kljub vsemu pa sem mnenja, da največjo razliko v slabih voznih razmerah naredijo dobre gume. Ker je to edina vez med avtom in cesto, pri gumah ni dobro varčevati na račun kakovosti
Pri EV me skrbi ravno veliki navor.. manjsa teža na pogonski osi in slab oprijem(sneg, makadam) kolesa se potem hitro zavrtijo v prazno...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 207 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Andy