Hmmm, ne vem v A, vem, da so 3 stopnjeSimonZed napisal/-a:Ampak pri Koni je na polnilcu na izbiro najnižji tok 8 A. Ima Ioniq na voljo tudi 6 A? Je pa možno tudi v avtu izbrati med tremi stopnjami moči, toda zgolj opisno (normal, reduced, ... oz. nekaj takega).
Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Sem velikokrat polnil v kampu (s camper prikljuckom) na 14A in nikoli tezav. Sem pa vedno vprasal zaposlene za dovoljenje in so vedno pustili.
Re: Ioniq od Gorazda
Prilagam moje stroške do trenutka, ko lahko začnem voziti IONIQ-a. Jutri grem na prvo resno vožnjo 200 km v službo in nazaj, kar bo njegova glavna naloga vsak delovni dan.
- Priponke
-
- brisi.jpg (140.86 KiB) Pogledano 3605 krat
Re: Ioniq od Gorazda
Ne vem kako/če ima to Ioniq. Nekateri avti imajo celo za nastavit tok, drugi pa samo MIN, MID, MAX.
Re: Ioniq od Gorazda
Ja. Med mojo službo in gostilno, kjer malicamo, je polnilnica. Tako da mogoče bom odhod na malico izkoristil za polnjenje (nekaj minut hoje) ali pa bom polnil v službi. Lastnik pride čez 14 dni, pa ga bom takrat vprašal. Do takrat pa na polnilnici.
Re: Ioniq od Gorazda
35. dan. Na Eko sklad sem poslal vlogo za subvencijo.
Včeraj zvečer sem na IONIQ-u nastavil, da me danes zjutraj pričaka topel, pa me ni. Ni pa bil čez noč priklopljen na električno omrežje. Ali mora biti priklopljen, da se vklopi gretje avta ob nastavljenem času?
PS: prvih 200 e-km je za mano. Sedaj sem ga priklopil na polnilnico Elektro LJ in se pred priklopom registriral s kartico RFID, katero sem dobil od Elektro Celje.
Včeraj zvečer sem na IONIQ-u nastavil, da me danes zjutraj pričaka topel, pa me ni. Ni pa bil čez noč priklopljen na električno omrežje. Ali mora biti priklopljen, da se vklopi gretje avta ob nastavljenem času?
PS: prvih 200 e-km je za mano. Sedaj sem ga priklopil na polnilnico Elektro LJ in se pred priklopom registriral s kartico RFID, katero sem dobil od Elektro Celje.
Re: Ioniq od Gorazda
Ja, žal mora biti priključen na elektriko, da se ogreje po programu. Enako velja za Kono.energija napisal/-a:Včeraj zvečer sem na IONIQ-u nastavil, da me danes zjutraj pričaka topel, pa me ni. Ni pa bil čez noč priklopljen na električno omrežje. Ali mora biti priklopljen, da se vklopi gretje avta ob nastavljenem času?
Re: Ioniq od Gorazda
Kako se ravnaš na polnilnici, ki ima le to obvestilno tablo? (brez navedbe dovoljenega časa parkiranja) Ali je zakonsko predpisana generalna časovna omejitev za takšne primere? Meni je avto napisal, da se bo polnil 3,5 ure in takrat ga bom odmaknil (bo ravno čas malice). Ali bi na armaturi moral pustiti informacijo o uri začetka parkiranja? (konkretno polnilnica Krško pri hotel City) Taradi obzirnosti do drugih lastnikov električnih vozil bom seveda parkiral tam le za čas polnjenja.
Re: Ioniq od Gorazda
To znak zame pomeni, da sta tu dve parkirni mesti za električna vozila. Brez omejitve časa parkiranja (razen, če je omejitev navedena kje drugje, recimo na vhodu). Če sta parkirni mesti na zasebnem zemljišču hotela, potem oni določajo pogoje uporabe, ne zakonodaja. Seveda EV bonton pravi, da vozilo umakneš, ko si končal s polnjenjem. Parkirna mesta, ki zahtevajo označitev časa prihoda, naj bi bila ustrezno označena. Tole ni.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Ioniq od Gorazda
Ta polnilnica je na parkirišču v lasti občine Krško. Za parkiranje velja odlok o ureditvi cestnega prometa v občini Krško.
V odloku je navedeno:
Čas dovoljenega parkiranja, način parkiranja in obveznost plačila parkirnine na javnih prometnih površinah so razvidni iz prometne signalizacije.
Na tem mestu ni nobene prometne signalizacije, ki bi omejevala čas parkiranja oziroma označitev prihoda.
Torej je 'omejitev' le EV bonton
V odloku je navedeno:
Čas dovoljenega parkiranja, način parkiranja in obveznost plačila parkirnine na javnih prometnih površinah so razvidni iz prometne signalizacije.
Na tem mestu ni nobene prometne signalizacije, ki bi omejevala čas parkiranja oziroma označitev prihoda.
Torej je 'omejitev' le EV bonton
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Ioniq od Gorazda
Jaz tudi na mestih, ki niso časovno omejena, vedno puščam uro prihoda in mojo telefonsko številko, da bi se lahko v primeru nuje, če nekdo res nujno potrebuje elektrončke, umaknil in mu prepustil polnilnico.energija napisal/-a:Kako se ravnaš na polnilnici, ki ima le to obvestilno tablo? (brez navedbe dovoljenega časa parkiranja) Ali je zakonsko predpisana generalna časovna omejitev za takšne primere? Meni je avto napisal, da se bo polnil 3,5 ure in takrat ga bom odmaknil (bo ravno čas malice). Ali bi na armaturi moral pustiti informacijo o uri začetka parkiranja? (konkretno polnilnica Krško pri hotel City) Taradi obzirnosti do drugih lastnikov električnih vozil bom seveda parkiral tam le za čas polnjenja.
Re: Ioniq od Gorazda
Dva dni nazaj mi ni delal LANE ASSISTANT. Ali je možno da zato, ker sem imel močno jutranje sonce v sprednji del avta? Kje je senzor za zaznavanje pasov? Skrit za znakom H ali na vrhu vetrobranskega stekla. Spodaj sta fotografiji v času, ko sistem ni deloval.
Re: Ioniq od Gorazda
Možno, da zaradi bleščanja. Kamera je na vrhu vetrobranskega stekla, pred vzvratnim.ogledalom. Čeprav na drugi sliki je videti, da je LKAS deloval, saj je ikona zelene barve.
Re: Ioniq od Gorazda
Kateri asistent?energija napisal/-a:Dva dni nazaj mi ni delal LANE ASSISTANT. Ali je možno da zato, ker sem imel močno jutranje sonce v sprednji del avta? Kje je senzor za zaznavanje pasov? Skrit za znakom H ali na vrhu vetrobranskega stekla. Spodaj sta fotografiji v času, ko sistem ni deloval.
LKAS - samostojna vožnja znotraj črt prometnega pasu, ki deluje krajši čas.
ali
LDWS - samo opozarjanje na približevanje oz. prevoženo črto prometnega pasu.
Re: Ioniq od Gorazda
Mislim da je normalno da v določenih pogojih izgubi funkcionalnost. Tako kot v megli in snegu...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek