Ioniq od Gorazda

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1336
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1633
3077

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a DGJ » 14 Avg 2019, 16:45

Matej je napisal/-a:Pri Ioniqu narediš pri 0% točno 0 kilometrov :)

Matej hvala za info... Sam še nisem testiral. Bova pa kmalu s sinom testirala C-Zero koliko še ima "rezerve".
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2610
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2558
3724

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Avg 2019, 16:54

DGJ je napisal/-a:
Matej je napisal/-a:Pri Ioniqu narediš pri 0% točno 0 kilometrov :)

Matej hvala za info... Sam še nisem testiral. Bova pa kmalu s sinom testirala C-Zero koliko še ima "rezerve".


Previdno, previdno :) Pri 12% imas zelvo, pri 9% sem lani tankal na Ravbarkomandi cisto presran. Lahko se ti avto ugasne ze pri <5%, ce kaksna celica pade prenizko. Nazadnje ko sem balansiral BMS mislim da v zacetku 2018, sem ga spravil na 1%, ampak sem zadnjih nekaj % naredil doma z gretjem + klimo. Se pa se ni ugasnil. Takrat je bila ena celica (stevilka 65 ce se ne motim) ze na 2.86V ob minimalni obremenitvi avta. Le v kontaktu, elektronika je kurila 0.2kW (sicer le ta kuri 0.4kW, torej je ze sel v nek špar program). Ce bi v tem primeru pospesil z nekaj srednjega bi se avto sigurno ugasnil, ker bi padla pod 2.75V.
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1336
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1633
3077

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a DGJ » 14 Avg 2019, 17:01

Hvala za nasvet Matija.
Pomoje bo krožna vožnja v bližini doma/polnilnice in vlečni kabel "z vsak slučaj" v prtljažniku.
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 936
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
810
465

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a Matej » 14 Avg 2019, 19:45

Želva pri Ioniqu se pokaže pri 5%. In potem tudi hitro pada. Res pa je, da živim na hribu :). Sem že dvakrat ostal na suhem. K sreči zelo blizu doma.
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 256
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
214
152

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a energija » 17 Avg 2019, 19:38

Zakaj? Občasno se mi pri polnjenju na domači vtičnici (čez noč polnim) zgodi, da zjutraj avto ni dovolj napolnjen, gori pa rdeča luč na polnem kablu. Napolni se le toliko, kot da bi se polnil le nekaj ur, ne pa predvidenih 8-9 ur. Stanje, kot je razvidno na foto, me čaka zjutraj, jaz pa imam premalo energija za pot do službe.
Priponke
3D9437DB-F3E6-4EB3-880E-E0CEEE54297A.jpeg
methos
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 137
Kraj: MB
Avto: Hyundai Ioniq Electric
116
10

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a methos » 17 Avg 2019, 21:55

V navodilih v anglescini pise sledece za tvoj primer kot imas na sliki:




* Plug high temperature warning (RED ON)

Contact an authorized HYUNDAI dealer.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4690
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3327
3529

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Avg 2019, 07:38

Tako je. Šuko vtič se pregreva.
Že večkrat sem zapisal da polnjenje avta preko šuko vtičnice ni dobra (in varna) rešitev. OK, mogoče pri 6A, pri 12 in več pa zagotovo ne!
Malo lahko zmanjšaš gretje z zamenjavo vtičnice za boljšo/kvalitetnejšo, dolgoročna rešitev pa to ni. Hyundai sam je v navodilih za uporabo polnilca napisal da je to polnilec za občasno uporabo.
energija
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2610
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2558
3724

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Avg 2019, 08:06

Pojdi v Bauhaus ali drugo elektrotrgovino, kupi kvaliteten schuko in čepke za kable, ce imas mehke. Zvezi vse znova, spoji morajo bit trdni.

Ce to ne pomaga so lahko krivi tudi sami kabli do vticnice.

Ce se bo se ponavljalo, znizaj amperazo na polnilcu za eno stopnjo (2A manj?). Napolnil bos manj na uro, a vec na noc.

Na dolgi rok je resitev nova napeljava ter polnilnica Type2.
SimonZed
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1336
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1633
3077

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a DGJ » 18 Avg 2019, 13:02

Pri nobenem od EV se mi kaj takega še ni zgodilo. Res pa je, da imam napeljavo relativno novo, če lahko rečem, da je 18 let stara "nova" električna napeljava :giggle: in je kvalitetna.
Tudi jeseni speljana elektrika v garažo (šuko) je z enakimi materiali. Ni pregrevanja.
EVH
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
49
9

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a EVH » 18 Avg 2019, 14:09

Jaz sem kupil prenosno polnilno napravo za cca 300eur, tisto z regulacijo 10,16,20, 32A. Ker je imela že tisti modri vtič, sem kupil še modro vtičnico, da bi lahko kdaj vzel polnilec s seboj, če bi ga potreboval (pa ga nisem nikoli).
Več kot eno leto sem polnil na 20A, dokler eno jutro avto ni bil napolnjen. Ko sem odprl omarico, je vse okoli vtičnice in še malo naprej zgorelo. Napeljava je narejena dobrega pol metra iz glavne omarice v to omarico za avto, z zaščitnim stikalom in varovalko, kabel 4 kvadrat. Ni izklopil Fid, niti varovalka. Očitno je šmelcalo na kontaktih med vtičem in vtičnico. Zdaj sem vezal direkt na varovalko in letev in bi moralo biti ok. Opažam pa, da je faza precej topla od varovalke proti polnilcu. Od varovalke proti omarici je v redu. Ne vem, ali je kitajski kabel problem ali kaj drugega. Zdaj občasno pogledam, če se izolacija že kaj svaljka. Vem, da bi lahko polnil tudi na 16A, vendar bi morala žica 4 kvadrat prenesti tudi 32A.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4690
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3327
3529

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Avg 2019, 15:24

4mm2 je seveda dovolj če je žica nornalno hlajena. Problematični so vedno stiki in spoji. Tam je hitro slab stik in potem se toplota prenaša naprej na plastiko, ki se počasi začne taliti... Od tam naprej pa potem lahko nastane še kakšen kratek stik.
Admin @ EVSVET.eu
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
205
755

Re: Ioniq od Gorazda

OdgovorNapisal/-a timo » 19 Avg 2019, 22:06

energija je napisal/-a:Zakaj? Občasno se mi pri polnjenju na domači vtičnici (čez noč polnim) zgodi, da zjutraj avto ni dovolj napolnjen, gori pa rdeča luč na polnem kablu. Napolni se le toliko, kot da bi se polnil le nekaj ur, ne pa predvidenih 8-9 ur. Stanje, kot je razvidno na foto, me čaka zjutraj, jaz pa imam premalo energija za pot do službe.

Sem imel isti slučaj.
Odmakni polnilec od lesene podlage, da se zadnja stran lažje ohlaja!!

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na