Ioniq 2020 FL

Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1922
Avto: EV Kona 64
1910
1563

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 18 Feb 2020, 12:14

giotto je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:A to pomeni da vedno ko polnil nekdo zraven mene lahko pričakujem polnilno moč 3kw? Prvo razočaranje :roll:


Ni vedno tako. Odvisno od polnilnice.

Polnjenjen na Bledu je omejeno 4 ure. Mislim da na nekaterih mestih tik ob jezeru celo na 2 uri. Je pa parkiranje med polnjenjem brezplačno. Redarji imajo električna vozila in so že kar naštudirani oz. poznajo razne finte. Sem že videl "mojstra", ki je priklopil in ni polnil, in je ravno tako dobil kazen.

Če kje nisi siguren glede plačila parkirnine pogledaš še talne označbe, če so povsod modre, kjer je polnilnica pa bele oz. zelene pomeni, da je parkiranje brezplačno. Tako je v Kopru pri železniški.

Uro je potrebno dati povsod kjer je polnjenje časovno omejeno. Sam sem sicer zagovornik, da bi se poleg prihoda zraven dajalo tudi uro s predvidenim povratkom (in to na vsaki polnilnici) - to je zelo dobrodošlo za nekoga, ki naleti na zasedeno polnilnico, da bolje lahko splanira naprej ali se splača počakati ali iskati alternative.


HM, tole na Bledu pa tudi meni ni povsem jasno. V nedeljo sem želel parkirati pri dvorani, pa je bilo zasedeno vse, prav tako ob jezeru, sem pa potem parkiral in polnil pri vrtcu ob obvoznici za Pokljuko. Tam je na tabli pisalo do 4ure in označiti prihod, na sosednji tabli, pa da je parkiranje plačljivo. Ker mi ni bilo jasno sem plačal tudi parkiranje, vendar sklepam, da po nepotrebnem. Kako je s tem kdo ve?
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2130
Avto: Kona EV 64 kWh
1639
2463

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Feb 2020, 12:23

FV-EV je napisal/-a:
DGJ je napisal/-a:
jernejpro je napisal/-a:

Seveda je razlika.
FL ima tekočinsko hlajenje baterije, stari model ima zračno hlajenje podprto s prisilnim hlajenjem - ventilator.


Pri Koni je imel že stari model tekočinsko hlajenje. Kot kaže so pa ukinili servise na 15.000km, ki jih imamo na stari Koni in dali le na 60.000km kar je bolj normalno, le ceno so zasolili :envy:

Je v garanciji pri koni tudi kakšna razlika med 2019 in modelom 2020?

Napisal je, da se je zmanjšala garancija na baterijo na 160k km.

Andrej_K je napisal/-a:
Vremenko je napisal/-a:
jernejpro je napisal/-a:Ja, evo, semo dobil servisno šele včeraj popoldan, in v knjigi je napisano enako kot pri Ioniqu.

Bomo videli, kako bomo to urejali pri 60k, serviser mi je namreč prisegal na vseh možnih svetnikih, da za kaj takšnega ne ve, in mi tudi kazal predvidene servise ter njihove cene za več let naprej. Bodisi bi moralo iti za občutno manjši strošek ali pa tega res ni imel v računalniku, ker sva gledala skupaj...


Ker sta zelo verjetno gledala servisne intervale za stari model Kone :) Dvomim da bi bilo pri novi Koni in Ioniqu kaj razlike.


Pol si nažalost prišel do istega spoznanja kot jaz. Ker ob nakupu sem se jaz pogovarjal o vseh živih variantah, in sma tudu kono imela v obdelavi... Pa vem da so na koni zmanjšali garancijo na baterijo na 160.000, ampak servisi pa naj bi vseeno bili na 60.000 za 600€, katastrofa.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1922
Avto: EV Kona 64
1910
1563

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 18 Feb 2020, 12:30

Torej smo s prvo generacijo Kone na boljšem, če odmislim trofazno polnjenje :tup:
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 637
481
692

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a giotto » 18 Feb 2020, 12:33

FV-EV je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:A to pomeni da vedno ko polnil nekdo zraven mene lahko pričakujem polnilno moč 3kw? Prvo razočaranje :roll:


Ni vedno tako. Odvisno od polnilnice.

Polnjenjen na Bledu je omejeno 4 ure. Mislim da na nekaterih mestih tik ob jezeru celo na 2 uri. Je pa parkiranje med polnjenjem brezplačno. Redarji imajo električna vozila in so že kar naštudirani oz. poznajo razne finte. Sem že videl "mojstra", ki je priklopil in ni polnil, in je ravno tako dobil kazen.

Če kje nisi siguren glede plačila parkirnine pogledaš še talne označbe, če so povsod modre, kjer je polnilnica pa bele oz. zelene pomeni, da je parkiranje brezplačno. Tako je v Kopru pri železniški.

Uro je potrebno dati povsod kjer je polnjenje časovno omejeno. Sam sem sicer zagovornik, da bi se poleg prihoda zraven dajalo tudi uro s predvidenim povratkom (in to na vsaki polnilnici) - to je zelo dobrodošlo za nekoga, ki naleti na zasedeno polnilnico, da bolje lahko splanira naprej ali se splača počakati ali iskati alternative.


HM, tole na Bledu pa tudi meni ni povsem jasno. V nedeljo sem želel parkirati pri dvorani, pa je bilo zasedeno vse, prav tako ob jezeru, sem pa potem parkiral in polnil pri vrtcu ob obvoznici za Pokljuko. Tam je na tabli pisalo do 4ure in označiti prihod, na sosednji tabli, pa da je parkiranje plačljivo. Ker mi ni bilo jasno sem plačal tudi parkiranje, vendar sklepam, da po nepotrebnem. Kako je s tem kdo ve?


Brezplacno je za cas polnjenja povsod. Sem govoril z redarjem par mesecev nazaj.

Bi pa opozoril, da je tam parking za vrtec in ko koncas polnjenje premakni avto na drugo parkirisce. So ICE turisti ze imeli kazni na tej strani, kljub temu, da so placali parkirnino.
FV-EV
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 54
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
8
0

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 18 Feb 2020, 12:39

FV-EV je napisal/-a:Torej smo s prvo generacijo Kone na boljšem, če odmislim trofazno polnjenje :tup:


Resda nisem nek specialist za EV, ampak po mojem so tudi tisti z starim IONIQom na boljšem... Polnjenje z 100kw, ter ni teh zlatih servisov.
Ni mi logično, na starem je baterija prisilno zračno hlajena, na mojem pa z zlato hladilno tekočino pa so vseeno zmanjšali moč hitrega polnjenja na slabih 50kW... Naj mi to en razloži, zakaj temu tako če je tu tekočina ki naj bi skrbela za idealno temp. baterije?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1762
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2227
4245

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a DGJ » 18 Feb 2020, 12:48

Zato, da lahko računajo.
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
111
108

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a vitro » 18 Feb 2020, 16:21

Andrej_K je napisal/-a:Ni mi logično, na starem je baterija prisilno zračno hlajena, na mojem pa z zlato hladilno tekočino pa so vseeno zmanjšali moč hitrega polnjenja na slabih 50kW... Naj mi to en razloži, zakaj temu tako če je tu tekočina ki naj bi skrbela za idealno temp. baterije?


Prav rad bi dobil odgovor od kakega razvojnika pri Hyundaju, kaksne kompromise so morali sprejemati in kaksne variante so imeli na voljo. Pa, da razlozijo, kaksni so plusi za sprejete resitve, da potem lazje prenesemo bolecino pri visokem racunu.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 539
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1634
631

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 18 Feb 2020, 20:58

Franci je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:Glede na dejstvo, da redarji sami uporabljajo EV, bi jim bilo lahko tudi jasno, da EV ki je napolnil 11 kWh, še ni mogel biti parkiran 4 ure, tako da razumem tvojo logiko (redarjem pa je očitno bistveno polnjenje občinske blagajne).


Se ne strinjam!
Jaz lahko v avtu omejim polnilni tok na najmanj 6A... In če se priklopim z enofaznim kablom, bom polnil z ~1,4 kW. Torej bi ob 11kWh lahko bil parkiran že 8 ur :o

Ne moremo od redarja zahtevati, da preračunava moč in čas polnjenja za vsak avto.... kot bi lastnik ICEja zahteval, da preveri temperaturo auspuha in oceni, kako dolgo je tam nekdo, ki pač ni označil časa prihoda.

Mislim, da moramo tudi EVjevci sprejeti pravila in se ne obnašati, kot da rešujemo svet in da naj vsi plešejo okoli nas... In da ne bomo dajali razlogov tistim, ki nam marsikje nasprotujejo! :nod:
Vremenko, vitro, DGJ, amaterB
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1319
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1081
761

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a warpedone » 18 Feb 2020, 21:57

>> ampak servisi pa naj bi vseeno bili na 60.000 za 600€, katastrofa.

Teh 600€ na 60.000 km pomeni, da za vsako nafilano kWh plačaš 6 centov višjo ceno.
Kona 64 nuca 168 Wh/km, cena domače kWh je okrog 0,11€.
Za 60k km potrebuje ~10 MWh energije,
Ob ceni domačega štroma po 0,11€/kWh je to okrog 1.100 €, skupaj s tem servisom pa 1.700 EUR
Enako, kot da bi bila poraba 260 Wh/km ... bravo Hyundai...

>> Prav rad bi dobil odgovor od kakega razvojnika pri Hyundaju, kaksne kompromise so morali sprejemati in kaksne variante so imeli na voljo.
>> Pa, da razlozijo, kaksni so plusi za sprejete resitve, da potem lazje prenesemo bolecino pri visokem racunu.

Detajli so skriti ampak si ni ravno težk si predstavljat gabaritov ... osnova je ICE avto v katerega je treba spravit EV pogon.
Količina EV v razmerju do ICE bo mogoče 1:10 (razmerje oglasov na avto.net je 26 : 122), ergo bo 10x manj enot kamor bo možno obesit z EV povezane stroške. Med 3k in 30k EUR deleža fiksnih stroškov na enoto je bistvena razlika, splo če ICE osnova košta 15k EUR. Ergo se v EV vgradi kar se da komponent iz ICE, da je vsaj ta delež stroškov nižji, tudi če za EV niso glih optimalne (khm zavorna tekočina na 30k khm). Kar pa na ICE ne obstaja sploh pa po najcenejši možni poti do cilja, tudi če to pomeni "obročno'" odplačveanje po 600€ na 60k, ker uporabljena stvar ni primerna za kaj več. Tista, ki bi bila primerna, pa bi zahtevala 'previsoko' osnovno ceno tega ali drugih komponent.

Pod črto: Kona EV kjer nebi bilo 600 € servisa na 60.000 km bi morala koštat tolk dodatnih jurjev, da je Hyundai zmajal z glavo in folk 'nategnu' z nižjo oglaševano ceno. Ja, nategnu.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1922
Avto: EV Kona 64
1910
1563

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 18 Feb 2020, 22:06

Teh 600eur lahko razumemo kot nateg, že pri našem modelu 2019 je nateg servis na 15.000km ne glede koliko stane (tud moj čas in skrb za to je denar). Žal pa sem in bi ponovno izbral isti EV, ker še vedno ni na trgu nobene alternative, ki bi bila mojim zahtevam ustreznejša od Kone - žal še vedno ni prave konkurence :nope:
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1319
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1081
761

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a warpedone » 18 Feb 2020, 22:11

Sej, na koncu šteje TCO - ta servis v neki življenski/lastniški dobi doda mogoče dva jurja.
Na istih 60k z ICE morš narest tri redne servise, ki so neredko nad 200 €, pod črto je to (lahko) še vedno plus.
Je le tist grenak priokus, da tega nebi smelo bit ..
FV-EV, CRF, DGJ
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 468
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1109

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a edi-b » 18 Feb 2020, 22:46

Saj so ceno kone 64 iz 2018 v 2019 dvignili za 2k eur in 2020 še za 2k eur, sedaj je glede na opremo 44 in 47k eur, bila pa je tudi že višja, dodatno še uvedli zlato hladilno tekočino in skrajšali garancijo baterijo z 200k km na 160k km ali 8 let, je ostalo.
Zlato tekočino bodo itak menjali samo na 60 in 120k km, izven garancije ne verjamem, da bi jo še kdo menjal.
Sedanje hladilna tekočine za ICE se menjajo na 5 let ali 250k km za osebne in 650k km za tovorna, pa vemo kakšne obremenitve so pri fosilcih proti baterijam.
Verjetno mora biti hladilna za baterije tako eko, da zdrži 10x manj kot v ICE ali pa gre morebiti res za nateg strank, lahko pa da ji škodi štrom
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1319
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1081
761

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a warpedone » 18 Feb 2020, 23:20

Lahko pa enostavno trajbajo princip tiskalnikov ... zadevo prodajo pod ceno in nato stroške pokrivajo skozi obvezno vzdrževanje.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 632
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
471
286

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Argo » 18 Feb 2020, 23:24

edi-b je napisal/-a:Saj so ceno kone 64 iz 2018 v 2019 dvignili za 2k eur in 2020 še za 2k eur, sedaj je glede na opremo 44 in 47k eur, bila pa je tudi že višja, dodatno še uvedli zlato hladilno tekočino in skrajšali garancijo baterijo z 200k km na 160k km ali 8 let, je ostalo.
Zlato tekočino bodo itak menjali samo na 60 in 120k km, izven garancije ne verjamem, da bi jo še kdo menjal.
Sedanje hladilna tekočine za ICE se menjajo na 5 let ali 250k km za osebne in 650k km za tovorna, pa vemo kakšne obremenitve so pri fosilcih proti baterijam.
Verjetno mora biti hladilna za baterije tako eko, da zdrži 10x manj kot v ICE ali pa gre morebiti res za nateg strank, lahko pa da ji škodi štrom


Kona. Garancija na baterijo je 8 let ali 200k km. Tekočina se menja prvič na 10 let ali 210k km. Ampak jaz jo bom menjal 1x in to pred potekom garancije baterije nekje pri 180k km. Da se pokaže če bo kakšen problem, da crkne pred potekom garancije. Ne na pamet.
edi-b
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 468
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1109

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a edi-b » 18 Feb 2020, 23:30

Sedaj piše garancija 160k km ali 8 let, kdaj so spremenili, ne vem
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 632
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
471
286

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Argo » 18 Feb 2020, 23:33

edi-b je napisal/-a:Sedaj piše garancija 160k km ali 8 let, kdaj so spremenili, ne vem


Nič ne piše 160k. Meni piše 200k.
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 468
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1109

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a edi-b » 18 Feb 2020, 23:34

Saj meni tudi, v ceniku dec 2019 pa piše 160k km
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 632
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
471
286

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Argo » 18 Feb 2020, 23:38

edi-b je napisal/-a:Saj meni tudi, v ceniku dec 2019 pa piše 160k km


Pusti cenik. Tisto je kar nekaj. Jaz sem kupil model 2020 pa sem dobil na baterijo 200k km.
Uporabniški avatar
jernejpro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Avto: Kona
32
27

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a jernejpro » 19 Feb 2020, 00:00

Si prepričan? V moji servisni knjigi piše 160k.
Argo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 632
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
471
286

Re: Ioniq 2020 FL

OdgovorNapisal/-a Argo » 19 Feb 2020, 00:08

jernejpro je napisal/-a:Si prepričan? V moji servisni knjigi piše 160k.


V moji 200k. Kolikokrat naj še napišem.

Sem jo pa prevzel konec decembra 2019.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na