Ioniq 2020 FL

vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 71
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
30
36

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 27 Sep 2019, 09:59

A ni tako, da mora biti vozni pas na obeh straneh označen s črto? Na lokalnih cestah tega nimamo.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1693
Avto: Kona EV
1262
1806

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:00

Pa tudi na državnih cestah, kjer je črta na obeh straneh, so običajno preostri ovinki... tako da več ali manj LFA samo na AC pride v poštev.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 703
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
821
1604

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Sep 2019, 10:24

Aja še to, LFA + LKA delujeta samo ob vključenem aktivnem tempomatu.

Stari Ioniq ima po mojem boljše rešeno, ker se sproti vklaplja. Prvič, manj se zanašaš na elektroniko in drugič ti "nevidno" pomaga :)
Meni je ta način hudo hudo všeč. Dejansko bi me motilo, da bi moral vsakič kakšno tipko pritiskati, da bi začel sam vozit, ko vrže ven, spet tipko, spet vrže ven.....
DGJ, EVH
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1693
Avto: Kona EV
1262
1806

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:26

LKA vsaj v Koni deluje tudi, če nimaš vključenega aktivnega tempomata (LFA pa res samo s SCC). LKA je privzeto vedno vključen in imaš gumb levo od volana, s katerim ga lahko začasno izklopiš.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 703
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
821
1604

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 27 Sep 2019, 10:27

Meni na testni vožnji po AC (Vransko - Trojane) ni hotel vklopiti ničesar. Prodajalec zraven ni nič vedel, kako se kaj aktivira. :(
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1693
Avto: Kona EV
1262
1806

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 10:29

Načeloma v Koni samo vklopiš SCC in je avtomatsko še LFA vključen. Mislim, da se LFA sploh ne da posebej (neodvisno od SCC) vključiti ali izključiti. Tako, da ni nič drugega za pritiskati.
vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 71
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
30
36

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 27 Sep 2019, 10:43

V prospektu pise, da LFA s kamero gleda vozila pred tabo in tako bolje nacentrira vozni pas. Rajtam, da zaradi tega nic ni treba dodatno vklapljati - ce nimas lfa, pac gleda samo crte...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3749
4011

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Sep 2019, 07:21

Če se prav spomnim je LFA treba vključit v meniju. Potem pa se vedno vključi skupaj z SCC.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1493
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1864
3537

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a DGJ » 14 Okt 2019, 13:49

Nekaj vprašanj je že bilo kakšne so razlike med IONIQ in IONIQ FL, kot ga uradno imenujejo v SLO in glede na to, da sem imel možnost voziti nekaj 100km novega IONIQ-a naj napišem moja opažanja:

- zunanjost je malo posodobljena, predvsem luči in maska ter platišča
- pnevmatike so zdaj "višje" verjetno zaradi udobja saj je imel testni obute 205/60 R16 (prej 205/55 R16)
- največja posodobitev in meni najbolj všečna je sodobnejši infotainment (večji sredinski zaslon), več varnostnih elementov (samodejna regeneracija vezana na radar, avtomatična zatemnitev dolgih luči, ki so zdaj tudi LED,...)
- meni osebno moteče je to, da avto niti v L0 regeneracije ne "drsi" tako kot prva izvedba IONIQ-a ampak ga stalno malenkost regenerira (2-3Kw) kot sva na srečanju govorila s CRF, ki isto opaža pri KONI EV. Rešitev je preklop v N ampak to ni ok z vidika varnosti. To sem najbolj opazil ko sem se spuščal po AC od KOZINE proti KP. Hitrosti, ki jih je v "lebdenju" dosegal IONIQ FL so bile na določenih točkah tudi do 10km/h nižje kot prva izvedba IONIQ-a.
- avto se mi zdi v notranjosti tišji, zunanji hrup verjetno malo bolj zadušen. Lahko so tudi pnevmatike boljše/tišje...
- večja baterija je naslednja prednost toda... res je, avto ima cca 60-80km večji doseg kar je super, ima pa počasnejše "hitro" polnjenje na DC, precej prej začne zmanjševati moč polnjenja in posledično je moj občutek, da kljub večji bateriri na daljše vožnje IONIQ FL ne bo nič hitreje na cilju. Malo si poglejte video od Byorna, ki ga je podrobneje testiral.
- pogledal sem tudi SERVISNO knjižico in je res potrebna na 60k km menjava hladilne tekočine baterije, ki naj bi po neuradnih informacijah stala cca 35 EUR/liter kar pomeni da je strošek menjave med 400 in 500 EUR. NORO! V mojem primeru bi bilo do na cca 14 mesecev kar je velik dodatni strošek. Sedanji IONIQ ima hlajenje rešeno zračno s prislilnim hlajenjem z ventilatorjem in po dosedanjih izkušnjah deluje odlično. Na srečanju smo govorili o baterijah na HYUNDAI/KIA EV-jih in razen enega primera menjave v garanciji nihče nima prav nobenih težav. Na srečanju smo imeli IONIQ-a s 113k km in uporabnik nima nobenih težav. Ni mi jasno zakaj so šli v menjavo sistema. No, Hyundai in njihovi strokovnjaki že vedo. :)

Splošen vtis.
Avto je sigurno sodobnejši, naprednejši ter žal tudi dražji in to ne malo. Ko sem ga vračal v salon so mi rekli, da prve izvedbe IONIQ-ov ni več za dobiti torej vsi novi kupci lahko računajo samo na IONIQ FL.

Drugih večjih sprememb nisem opazil. Verjetno je še kar nekaj podrobnosti, ki jih sedaj nisem navedel, ker jih nisem opazil ali pa so mi ušle iz glave.
Če koga zanima kaj konkretnejšega naj kar vpraša.
CRF, Matej, SimonZed, robertto, matija, giotto, context, vitro, kt57, timo, Dzun Tao, EVH, evid, talker2, rgornik
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 374
284
394

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a giotto » 14 Okt 2019, 15:30

Tudi sam sem ga imel možnost preizkusiti. Polnil sem na polnilnici pri ISKRA TEL-u. Prišel z 43%. Začel polniti s 37kw. Vmes je za eni dve minuti povečal na 47kw in potem takoj znižal nazaj na 36, 37. Pri 70% napolnjenosti je padlo na 22kw, potem par procentov kasneje na 15kw. Pri 80% sem odklopil in užaljen odšel naprej...

Sem ga pa peljal na relaciji Bled - Šentvid pri Stični (in nazaj). Začel s 100%, vrnil se z 10% (33km dometa). Skupno sem naredil 197km. Vreme sončno, temperature med 14 in 20 stopinjami. Hitrost po omejitvah, po AC pa 140 - kjer se je pač dalo. Tisti, ki ste v zadnjem času peljali po tej poti veste, da je veliko del na cesti. Pod višnjegorskem klancem smo se prebili skozi 2km kolone, je tudi nekaj tunelov in mimo Ljubljane kjer je omejitev 100 (ali še manj). Povprečna poraba 16kwh/100km.

Ostalo kot je lepo napisal DGJ zgoraj.
crunchy, DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na