Ioniq 2020

Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 05 Sep 2019, 23:16

technic je napisal/-a:Bjorn razkriva #chargegate :giggle:
ioniq.png


Bo bolj podoben Leafu kot pa Koni :cry:
vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Dobrova
Avto: prius gen3
14
11

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 08 Sep 2019, 14:19



A zna kaksen sedanji lastnik ioniqa oceniti, koliko se bo v vsakodnevnih razmerah v nasih krajih to manj zmogljivo polnjenje poznalo? Koliko je sploh teh hitrih ponilnic z vec kot 50 kW? Razumem, ko gres na dppust, ali pa ko delas 1000 km range test, je to velik drawback...
Na domaci polnilnici naj ne bi bilo slabo, ker je mocnejsi charger.
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Avto: IONIQ
51
28

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a evpolnilnice » 08 Sep 2019, 15:05

Tole je katastrofa, vsaj do 50kW bi moral filati, ker ni tako velika baterija bi bilo to čist OK. Stari mislim, da polni z max nekje 70kW, če to omogoča polnilnica.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4952
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3556
3822

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Sep 2019, 15:08

Hitrih polnilnic je nekaj, ampak jih skoraj da ne boš uporabljal ker so drage in ne bo potrebe. Počasni polnilec je nekaj malega močnejši, kar se pa tudi ne bo poznalo ker doma skoraj nihče nima 32A varovalk.
timo
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 993
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
865
516

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Matej » 08 Sep 2019, 18:19

Za 80% lastnikov bo tudi novi model ok. Še meni, pa delam 40kkm letno in zelo malo sem na DCjih.
timo
vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Dobrova
Avto: prius gen3
14
11

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 08 Sep 2019, 18:44

Ali ima kona 39 kWh tudi tak slab rezultat? Baterijo naj bi "vzeli" od te kone.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1600
Avto: Kona EV
1192
1706

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 08 Sep 2019, 19:06

Ja, Kona 39 kWh se polni počasneje od 64 kWh različice, to je bilo razvidno že iz kataloga.
vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Dobrova
Avto: prius gen3
14
11

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 08 Sep 2019, 19:50

Mislil sem na to, ali so preformance kone 39 podobne novemu ioniqu. Ali pa ima ioniq slabše performace od kone 39. In če da, razmišljam, da se da z nadgradnjo firmware-a kasneje kaj izboljšati...
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a magic » 08 Sep 2019, 20:33

Mislim, da ima baterija novega ioniqa manjšo voltažo in se tukaj z nadgradnjo ne bo dalo kaj spremeniti. Če se motim me prosim popravite.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1600
Avto: Kona EV
1192
1706

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 08 Sep 2019, 20:46

Tudi jaz mislim, da ne gre za napako, ampak.je tako "by design".
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 680
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
796
1555

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 08 Sep 2019, 20:59

Napetost je nižja, res je. Je pa tudi res, da bi lahko omogočili, da se avto polni z večjim tokom, tako bi moč polnjenja povečali.
Me zanima, kako močan regen ima novi Ioniq. Skoči še vedno na 88 kW ali ne?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4952
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3556
3822

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Sep 2019, 06:52

Vprašanje če. Očitno res hudo varujejo baterijo.

Edini razlog ki ga najdem je da so ugotovili da se starim Ioniqom hudo manjša kapaciteta. Ker jih za majhno kapaciteto, res dobro mučijo s hitrim polnjenjem.

Je pa zanimivo da to delajo vsi. Nova Zoe se je polnila počasneje kot stara, Leaf tudi, sedaj pa še Ioniq... Nekje mora biti en dober razlog.
SimonZed, crunchy
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 969
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
971
996

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 09 Sep 2019, 08:32

Ja to je res morda problem pri EV z malimi baterijami. Ti so prisiljeni polnit velikokrat na DC v tranzitu in očitno hitro polnjenje bolj negativno vpliva na baterijo, kot to priznajo proizvajalci. Nekako upam, da nam z večjo baterijo in še posebno, če polnimo doma na AC, ne bomo imeli vešjih problemov čez 10 let oziroma pri 500kkm.

Tu bi bil zanimiv kakšen podatek, kaj se dogaja npr. s Teslo, ki jih lastniki veliko polnijo na SC, sploh, ker imajo free nekaj štroma?
Zanimivo bi bilo najti tudi primerjavo med različnimi proizvajalci baterij na to temo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4952
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3556
3822

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Sep 2019, 08:52

Tudi Teslam seveda ne paše polnjenje na SC, zato so jim pa omejili število polnjenj, preden zmanjšajo max moč.
Admin @ EVSVET.eu
warpedone
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
479
265

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 09 Sep 2019, 09:12

Znaš napisat kej več detajlov, katera baterija, kakšno št. polnjenj sproži omejitev, koliko se zniža max moč polnjenja?
Hvala.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4952
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3556
3822

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Sep 2019, 10:12

Na S in X z manjšimi baterijami se je po 50 do 100 polnjenjih omejila moč na 90kW.
Admin @ EVSVET.eu
warpedone
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
479
265

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a warpedone » 09 Sep 2019, 10:22

Eno filanje male baterije zadošča za kakih ~350 km, recimo da filaš polovico na SCjih... se pravi limit useka po prevoženih 35 k km do 70 k km. Če maš SCje le za desetino poti, je to po 300.000 km

Manjše baterije imajo nove max moč nekaj malega čez 100kW, znižanje na 90kW pomeni cca 10% nižji peak, ki na končnem času filanja pomeni mogoče 5% več.

Tolk, da je jasno kolk podobno je to ...
DGJ
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4952
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3556
3822

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Sep 2019, 10:38

Nisem hud poznavalec, ampak Bjorn je jamral da se mu je moč na obeh avtih iz 125kW znižala na 90kW. Kar je..... občutno.
Admin @ EVSVET.eu
vitro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Dobrova
Avto: prius gen3
14
11

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a vitro » 09 Sep 2019, 12:12

FV-EV je napisal/-a:Ja to je res morda problem pri EV z malimi baterijami. Ti so prisiljeni polnit velikokrat na DC v tranzitu in očitno hitro polnjenje bolj negativno vpliva na baterijo, kot to priznajo proizvajalci. Nekako upam, da nam z večjo baterijo in še posebno, če polnimo doma na AC, ne bomo imeli vešjih problemov čez 10 let oziroma pri 500kkm.


V navodilih za ioniqa (trenutna generacija) tudi piše, da naj ne bi prevečkrat polnil na hitrih polnilnicah, ker prepogosta uporaba slabo dene bateriji.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2774
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
2783
4006

Re: Ioniq 2020

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Sep 2019, 13:52

Niso znizevali moci polnjenja avtom z manjsimi baterijami. To je vezano na kemijo baterije. Npr S85 ne dozivi zmanjsevanja, S90 pa. Itd, primerov je vec.

Zanimivi so testi z Leaf1, kjer so 50.000km eno skupino polnili izkljucno z AC, drugo izkljucno z DC. Na koncu je bila razlika degradacije za 1% ce se ne motim. Vse skup nic.

Se nekaj info o tem kdaj in kako tesla niza max polnilno moc na 75D, 90D. To je uraden odziv Tesle:

E32AAADA-3FFF-4A14-AD61-D67D193450ED.jpeg


Sem pa o tem ze pisal na ta forum pred 3 mesci, v tistem postu je vec detajlov.
warpedone, CRF, DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na