Kona EV - menjava baterije
Re: Kona EV - menjava baterije
Še enkrat, razlika med Ioniqi je, da so "stari" imeli baterijo z več celicami in posledično višjo napetostjo, pa čeprav manj kWh.
To se potem pozna pri polnjenju na DC polnilnicah, saj je moč v kW zmnožek toka in napetosti. Manjša napetost baterije -manjša moč polnjenja.
Za baterijo pa skrbi BMS, ki je v njej vgrajen. Tam je limiter polnilnega toka.
To se potem pozna pri polnjenju na DC polnilnicah, saj je moč v kW zmnožek toka in napetosti. Manjša napetost baterije -manjša moč polnjenja.
Za baterijo pa skrbi BMS, ki je v njej vgrajen. Tam je limiter polnilnega toka.
Re: Kona EV - menjava baterije
No ja, kaj pa vem čuj, medtem ko ioniq 5 pa se lahko fila s skoraj 250kw
Re: Kona EV - menjava baterije
Ioniq5 ima 800 V baterijo. Skoraj 2,5x višjo napetost kot FL Ioniq, da ne omenjam novejše generacije celic.
Re: Kona EV - menjava baterije
Repliciral sem Janezzu pa si me vmes prehitel
Res je ja, ampak tudi novi meržo eqs ima zelo dobro polnjenje (čeprav je le 400V), do 100% pride celo prej ko e-tron, ki ima recimo 800V
Res je ja, ampak tudi novi meržo eqs ima zelo dobro polnjenje (čeprav je le 400V), do 100% pride celo prej ko e-tron, ki ima recimo 800V
Re: Kona EV - menjava baterije
Jaz govorim v obeh primerih o istem avtu (nov ioniq 38kwh, prej z original baterijo, sedaj z novo baterijo po odpoklicu!), in to pomeni da bi baterija morala imeti za isto moč isto celic z isto voltažo.Ogo napisal/-a: ↑17 Dec 2021, 13:20 Še enkrat, razlika med Ioniqi je, da so "stari" imeli baterijo z več celicami in posledično višjo napetostjo, pa čeprav manj kWh.
To se potem pozna pri polnjenju na DC polnilnicah, saj je moč v kW zmnožek toka in napetosti. Manjša napetost baterije -manjša moč polnjenja.
Za baterijo pa skrbi BMS, ki je v njej vgrajen. Tam je limiter polnilnega toka.
Re: Kona EV - menjava baterije
Po tem primeru bodo tudi 64kWh meli počasnejšo moč polnjenja? Lahko kdo ki je imel zamenjano taveliko to potrdi?
Re: Kona EV - menjava baterije
O čemu govorimo? Classic Ioniq z 64 kWh baterijo ne obstaja.
Kone z zamenjano baterijo pa polnijo kot prej, dosegajo tam do 77 kW na DC polnilnicah.
Kone z zamenjano baterijo pa polnijo kot prej, dosegajo tam do 77 kW na DC polnilnicah.
Re: Kona EV - menjava baterije
Ja razumem da bms določa moč polnenja, hotel sem pa samo poudarit da na servisu nimajo dostopa do bms in posledično ne morejo spreminjati nastavitev. Te so bile nastavljene fabrško.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Kona EV - menjava baterije
Maš kje vir?
Govorimo o tem da so celice v 39kWh in 64kWh enake, torej se lahko dobi tudi novo baterijo 64kWh katera limit pri polnjenju. Za kater Hyundai avto gre tukaj ni pomembno.
Re: Kona EV - menjava baterije
Kje imaš ti vir o dodatnih limitih na Koni EV za zamenjano baterijo?
Jaz nisem na nobenem viru videl, da bi 64 kWh Kone z zamenjano baterijo polnile počasnejše. To, da faceliftan 38 kWh Ioniq polni počasneje, je pa znano že nekaj let. In ni bug, ampak je feature iz fabrike od začetka produkcije.
Jaz nisem na nobenem viru videl, da bi 64 kWh Kone z zamenjano baterijo polnile počasnejše. To, da faceliftan 38 kWh Ioniq polni počasneje, je pa znano že nekaj let. In ni bug, ampak je feature iz fabrike od začetka produkcije.
Re: Kona EV - menjava baterije
Polni počasneje ampak ne z 35kW. Poglej video.
Jaz nimam virov sem samo predvideval da če ioniq lahko polni cca 25% počasneje mogoče bi lahk tudi Kona. Kemija je pač drugačna. Je pa res da mogoče je imela 64kWh baterija malo več lufta glede hitrosti polnjenja.
Pa nikol nisem trdil, je blo vedno vprašanje kako polni z novo baterijo. In še vedno je...
Jaz nimam virov sem samo predvideval da če ioniq lahko polni cca 25% počasneje mogoče bi lahk tudi Kona. Kemija je pač drugačna. Je pa res da mogoče je imela 64kWh baterija malo več lufta glede hitrosti polnjenja.
Pa nikol nisem trdil, je blo vedno vprašanje kako polni z novo baterijo. In še vedno je...
Re: Kona EV - menjava baterije
Zima je. Vse kar prihaja iz Hyundai-Kia štalce je podvrženo coldgatingu. Od Classic Ioniqa, Kone EV, pa do novega Ioniqa 5 in Kia EV 6.
Skratka, da lahko trdiš, da je nekaj slabše po menjavi baterij, moraš polnjenje narest ob istih pogojih z meritvijo temperature baterije in podobno.
Rečt meni je pa avgusta na Ionityu polnilo z 77 kW, sedaj decembra z novo baterijo pri -2 stopinje pa le 38 kW, žal niso isti pogoji. Isto, kot je sedaj z Ioniq5 in Kia EV 6 jok, ko pozimi v mrazu folk lahko le sanja o polnjenju z 225 kW. Ko so delali testno furo avgusta sredi vročega poletja, je pa bilo vse super fajn.
Skratka, da lahko trdiš, da je nekaj slabše po menjavi baterij, moraš polnjenje narest ob istih pogojih z meritvijo temperature baterije in podobno.
Rečt meni je pa avgusta na Ionityu polnilo z 77 kW, sedaj decembra z novo baterijo pri -2 stopinje pa le 38 kW, žal niso isti pogoji. Isto, kot je sedaj z Ioniq5 in Kia EV 6 jok, ko pozimi v mrazu folk lahko le sanja o polnjenju z 225 kW. Ko so delali testno furo avgusta sredi vročega poletja, je pa bilo vse super fajn.
Re: Kona EV - menjava baterije
V tujini že veliko, in noben ne poroča o slabšem polnjenju ali manjši kapaciteti.
Re: Kona EV - menjava baterije
Meni polni z isto močjo kot prej, do 77 kW na DC. Samo ne sme biti baterija ne prehladna, ne pretopla. Kar v praksi pomeni bat Tmin nad 25 °C in hkrati bat Tmax pod 35 °C. Nobene spremembe ni pri Koni 64 kWh, 100%.
Re: Kona EV - menjava baterije
Spet en primer teme, ki zabluzi v slepo ulico. Nekdo navrže neko kost ali pomeša Ioniq v temi Kona in se razprede cela debata o stvari, ki je ni ali ni relevantna. Podobno se dogaja tudi v Teslinih temah in potem prihaja do jeze in ogorčenja drugih forumašev brez potrebe.
Poskušajmo se držat teme in ne trdit nepreverjeni informacij, če sami nimamo izkušenj z njimi.
Sklepam, da so tile posti nad menoj fakenews za Konin odpoklic baterije, kar je naslov te teme. Sam pričakujem klic za menjavo in do takrat polnim na 90%, ter pričakujem da potem ne bo slabše. Sem pa že pri sedanji bateriji imel pozimi v res hudem mrazu težave, da je polnila le z DC35 dokler se ni po pol ure segrela in polnila z DC45....
Poskušajmo se držat teme in ne trdit nepreverjeni informacij, če sami nimamo izkušenj z njimi.
Sklepam, da so tile posti nad menoj fakenews za Konin odpoklic baterije, kar je naslov te teme. Sam pričakujem klic za menjavo in do takrat polnim na 90%, ter pričakujem da potem ne bo slabše. Sem pa že pri sedanji bateriji imel pozimi v res hudem mrazu težave, da je polnila le z DC35 dokler se ni po pol ure segrela in polnila z DC45....
Re: Kona EV - menjava baterije
Coldgating ni nič novega pri Hyundai/Kia avtih in se z zamenjavo baterije na to temo ne spremeni nič. Ne na slabše, pa tudi na boljše ne.
Edino za Ioniq5/Kio EV 6 za sredino 2022 obljubljajo, da boš imel podobno funkcijo kot Tesle, Navigate to fast charger, kjer se bo vnaprej začelo ogrevat baterijo. A bo tudi "backport" funkcije na starejše modele, bo pa za videt.
Edino za Ioniq5/Kio EV 6 za sredino 2022 obljubljajo, da boš imel podobno funkcijo kot Tesle, Navigate to fast charger, kjer se bo vnaprej začelo ogrevat baterijo. A bo tudi "backport" funkcije na starejše modele, bo pa za videt.
Re: Kona EV - menjava baterije
Mene je sam zanimalo če je mel že kdo zamenjano taveliko in kolk sedaj polni. Trdil tega nikoli nisem, sem pa predvideval kar je mogoče narobe na primeru enega kater je verjetno res mel coldgate primer. No vremenko se je javil in to predvidevanje ovrgel.
Re: Kona EV - menjava baterije
No jaz trdim točno to, z istimi pogoji v lanski zimi je avto polnil z cca 44kW, ker če se ti pelješ toliko časa da porabiš baterijo iz 100% na 10% in ga priklopiš na DC ne more biti coldgatinga, sploh pa ne z temperaturo baterije 20˙C.Ogo napisal/-a: ↑17 Dec 2021, 15:25 Zima je. Vse kar prihaja iz Hyundai-Kia štalce je podvrženo coldgatingu. Od Classic Ioniqa, Kone EV, pa do novega Ioniqa 5 in Kia EV 6.
Skratka, da lahko trdiš, da je nekaj slabše po menjavi baterij, moraš polnjenje narest ob istih pogojih z meritvijo temperature baterije in podobno.
Rečt meni je pa avgusta na Ionityu polnilo z 77 kW, sedaj decembra z novo baterijo pri -2 stopinje pa le 38 kW, žal niso isti pogoji. Isto, kot je sedaj z Ioniq5 in Kia EV 6 jok, ko pozimi v mrazu folk lahko le sanja o polnjenju z 225 kW. Ko so delali testno furo avgusta sredi vročega poletja, je pa bilo vse super fajn.
Mi je pa jasno in je realno da če bi prišel z mrzlo baterijo pa avto ni polnil ne lani - ne letos z več kot 22kw dokler se ne ogreje.
Re: Kona EV - menjava baterije
[/quote]
Ogo je rekel "če nisi prejel obvestila", kako pa sploh hyundai obvešča? jaz sem tretji lastnik, saj sploh nimajo mojih podatkov. Se je možno kjer registrirati, da te obveščajo ali kako je s tem?
[/quote]
Mene so obvestili telefonsko. Pisnega obvestila, baje, ne dobim. Tako je povedal gospod na servisu. Glede hitrosti DC polnjenja pa bomo videli. V zimskih pogojih je polnjenje redko presegalo 40kW, poleti tam do 47kW, odvisno tudi od polnilnice. Najbolj problematične so stare Petrolove.
Ogo je rekel "če nisi prejel obvestila", kako pa sploh hyundai obvešča? jaz sem tretji lastnik, saj sploh nimajo mojih podatkov. Se je možno kjer registrirati, da te obveščajo ali kako je s tem?
[/quote]
Mene so obvestili telefonsko. Pisnega obvestila, baje, ne dobim. Tako je povedal gospod na servisu. Glede hitrosti DC polnjenja pa bomo videli. V zimskih pogojih je polnjenje redko presegalo 40kW, poleti tam do 47kW, odvisno tudi od polnilnice. Najbolj problematične so stare Petrolove.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek