Degradacija
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Degradacija
Meni pa je soh po nekaj tisoč km celo poskočil za pol odstotka, ko sem avto dobil je imel 88.36, sedaj pa ima 88.71, bil pa je že na 88.81
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija
Pozdrav,
Kona 64 stara 1,5L stara
Evo po dobrih 41k na števcu mi je danes App Car Scanner in pokazal SOH 98.5% . ni pa bil nafilan na 100%
A je to v mejah normale, pri teh km ?
Jutri nafilam na 100% pa da videim degradacijo, na podlagi voltaže !!
Bloutooth modul Icar obd2, baje da pokaže najbolj točne podatke ?
Kona 64 stara 1,5L stara
Evo po dobrih 41k na števcu mi je danes App Car Scanner in pokazal SOH 98.5% . ni pa bil nafilan na 100%
A je to v mejah normale, pri teh km ?
Jutri nafilam na 100% pa da videim degradacijo, na podlagi voltaže !!
Bloutooth modul Icar obd2, baje da pokaže najbolj točne podatke ?
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija
Pardon glede slovnice pišem iz GSM ja.smuggler007 napisal/-a: ↑28 Jan 2022, 17:22 Pozdrav,
Kona 64 stara 1,5L stara
Evo po dobrih 41k na števcu mi je danes App Car Scanner in pokazal SOH 98.5% . ni pa bil nafilan na 100%
A je to v mejah normale, pri teh km ?
Jutri nafilam na 100% pa da videim degradacijo, na podlagi voltaže !!
Bloutooth modul Icar obd2, baje da pokaže najbolj točne podatke ?
Re: Degradacija
Pozabi, da boš kaj pametnega nagruntal, meni je na ioniqu, ko je bilo več kot 100k km enkrat pokazalo 96% in je bilo tako nekaj dni, potem pa spet 100%. Zdaj imam 182k km in je SOH 100%, baterija pa ne da več kot 24kwh.smuggler007 napisal/-a: ↑28 Jan 2022, 17:22 Pozdrav,
Kona 64 stara 1,5L stara
Evo po dobrih 41k na števcu mi je danes App Car Scanner in pokazal SOH 98.5% . ni pa bil nafilan na 100%
A je to v mejah normale, pri teh km ?
Jutri nafilam na 100% pa da videim degradacijo, na podlagi voltaže !!
Bloutooth modul Icar obd2, baje da pokaže najbolj točne podatke ?
Re: Degradacija
Kolikor sem jaz zasledil gleda SOH-a, je res odvisbo kateri scenner se uporablja, Icar je kr znan, app pa ni toliko važen, vsi pokažejo enko torque kot Car scanner, al pa Spy.
Najbolje je nafilat na 100% potlej pa vidiš koliko imajo V 4,14 v je 100% SOH,
SOC je pa najbolje imeti nižji nove bat imajo tam 94%
Notri so celice LG E63 za cc 1000 ciklov....
Toleranca SOH-a je lahko +/- 3%
LP...
Najbolje je nafilat na 100% potlej pa vidiš koliko imajo V 4,14 v je 100% SOH,
SOC je pa najbolje imeti nižji nove bat imajo tam 94%
Notri so celice LG E63 za cc 1000 ciklov....
Toleranca SOH-a je lahko +/- 3%
LP...
Re: Degradacija
Katera izvedba je ali je date izdelave po marcu 2020 ker imajo SK baterije in drugačni BMS.
maček, v veliki verjetnosti nima notri LG ampak SKL, ker ni bila predvidena menjava.
I have seen a few cases of less than 100% SoH and ALL of them were Euro Konas with the SK battery.. Maybe BMS reports different between LG and SK battery.
maček, v veliki verjetnosti nima notri LG ampak SKL, ker ni bila predvidena menjava.
I have seen a few cases of less than 100% SoH and ALL of them were Euro Konas with the SK battery.. Maybe BMS reports different between LG and SK battery.
Re: Degradacija
Tako je. Pri LG se ne dobi prave informacije. Samo SK daje prav info glede SOH in prav vse so pod 98% ko so novi avti.ambasador napisal/-a: ↑28 Jan 2022, 18:52 Katera izvedba je ali je date izdelave po marcu 2020 ker imajo SK baterije in drugačni BMS.
maček, v veliki verjetnosti nima notri LG ampak SKL, ker ni bila predvidena menjava.
I have seen a few cases of less than 100% SoH and ALL of them were Euro Konas with the SK battery.. Maybe BMS reports different between LG and SK battery.
Re: Degradacija
Evo mal raziskav po enem letu ID 3 uporabe
Po 25 k km degradacija 8% kar je zalo veliko. Tudi VW je priznal.
Baterija NCM 721, je bilo tudi pričakovano, manj kobalta hitrejša degradacija
NCM 811 degradacija povprečno 8 % v prvem Letu
NCM 721 degradacija povprečno 5% v prvem letu
NCM 622 degradacija povprečno 2 % v prvem letu
https://insideevs.com/news/548404/volks ... ation-id3/
Po 25 k km degradacija 8% kar je zalo veliko. Tudi VW je priznal.
Baterija NCM 721, je bilo tudi pričakovano, manj kobalta hitrejša degradacija
NCM 811 degradacija povprečno 8 % v prvem Letu
NCM 721 degradacija povprečno 5% v prvem letu
NCM 622 degradacija povprečno 2 % v prvem letu
https://insideevs.com/news/548404/volks ... ation-id3/
Re: Degradacija
To je ogromno po enem letu 8%...
Da ne pozabimo ko se avto polni koliko je zraven se izgub... to je smesno kot da bi na Petrolu placal natankankanih v ICE 20 litrov v avti pa bi jih imel 18,3 litrov
Da ne pozabimo ko se avto polni koliko je zraven se izgub... to je smesno kot da bi na Petrolu placal natankankanih v ICE 20 litrov v avti pa bi jih imel 18,3 litrov
Re: Degradacija
Tale model ni ravno šparal svojega ID3. Ga je kar pogosto pritikal na hitre polnilnice.
Re: Degradacija
Če avto temu ni namenja, potem mora biti jasno opozorilo v navodilih in iz strani prodajalca.
Re: Degradacija
Oj družba
Glede polnenja, VW ID 3 ne bom komentiral, če vsaki drugi dan poneš na hitri, ne bi smela biti degradacija večja kakor 3%
Tesle se vse polnejo večinoma na hitrih bolj super hitrih in večje degradacijo v prvem letu ni bilo kot povprečno 3%.
Taksi Kone 5 kom, ki jih uporabljajo taksisti po LJ se vse filajo na hitri, in mi je serviser, ki ga osebno poznam povedal da imajo degradacijo tam okoli 3% po prevoženih 70-80 ena ima že čez 100k.
Opravili so tudi test pri 20st/100%, in je kona naredila 435km pri 90kmh z ostankom 9%.
SOC je pokazal 98,5%
SOH pa 100%,
se pravi da ima še 1.5% buffer rezerve.
Seveda če so podatki točni.
Glede polnenja, VW ID 3 ne bom komentiral, če vsaki drugi dan poneš na hitri, ne bi smela biti degradacija večja kakor 3%
Tesle se vse polnejo večinoma na hitrih bolj super hitrih in večje degradacijo v prvem letu ni bilo kot povprečno 3%.
Taksi Kone 5 kom, ki jih uporabljajo taksisti po LJ se vse filajo na hitri, in mi je serviser, ki ga osebno poznam povedal da imajo degradacijo tam okoli 3% po prevoženih 70-80 ena ima že čez 100k.
Opravili so tudi test pri 20st/100%, in je kona naredila 435km pri 90kmh z ostankom 9%.
SOC je pokazal 98,5%
SOH pa 100%,
se pravi da ima še 1.5% buffer rezerve.
Seveda če so podatki točni.
Re: Degradacija
Je namenjen, samo pač hitreje degradira. In verjetno tudi v VW navodilih to tudi piše.
Recimo navodila od Konce:
Re: Degradacija
Ne bo držalo povsem, 90%+ Tesel se polni prvenstveno doma in ne na Superchargerjih, podobno kot ostali EVji.macek napisal/-a: ↑29 Jan 2022, 11:56 Oj družba
Glede polnenja, VW ID 3 ne bom komentiral, če vsaki drugi dan poneš na hitri, ne bi smela biti degradacija večja kakor 3%
Tesle se vse polnejo večinoma na hitrih bolj super hitrih in večje degradacijo v prvem letu ni bilo kot povprečno 3%.
Taksi Kone 5 kom, ki jih uporabljajo taksisti po LJ se vse filajo na hitri, in mi je serviser, ki ga osebno poznam povedal da imajo degradacijo tam okoli 3% po prevoženih 70-80 ena ima že čez 100k.
Opravili so tudi test pri 20st/100%, in je kona naredila 435km pri 90kmh z ostankom 9%.
SOC je pokazal 98,5%
SOH pa 100%,
se pravi da ima še 1.5% buffer rezerve.
Seveda če so podatki točni.
In tiste, ki so bile precej filane na SC, ne samo, da imajo degradacijo, tudi BMS že konkretno zavira maksimalno hitrost polnjenja na SCjih. Večina folka ni TeslaBjorn, ampak fila doma.
Kona ima pa dokaj konzervativno nastavljeno maksimalno moč polnjenja na DC - 75 kW. 64 kWh baterija naj bi po LG specifikacijah celic zmogla polnjenje preko 100 kW.
Samo po mojem je Hyundai tukaj bil namerno konzervativen. Počasnejše polnjenje, vendar daljša življenjska doba in manj reklamacij in drugih problemov zanje.
Re: Degradacija
Tesle, ki imajo zastonj polnjenje se, so se večinoma polnile na SC, zadnje Tesle pa ne ker ni več zastonj.
Re: Degradacija
Nope. Ker je nepraktično lovit brezplačen supercharger, če avto na komot pritakneš doma.
Jaz imam še vedno blizu zastojn polnilnico od občine, pa se mi ne da hodit tja natikat Kone. Morda to naredim enkrat na 6 tednov.
Skratka, realno ni prav veliko prvih Tesel, ki bi nonstop visele na zastojn SC. Tiste ki so, jim je pa OTA omejil tako top buffer, kjer je pobralo kar nekaj kapacitete, kot omejilo max hitrost polnjenja.
Skratka, ne si delati utvar. Hitro polnjenje ima pač svojo ceno. Pri različnih tipih baterije sicer različno in seveda v odvisnosti od razmerja med kapaciteto baterije in hitrostjo polnjenja. Ni isto polnjenje z 3C ali 0,5C.
V vsakem slučaju je pa hitro polnjenje namenjeno tranzitu ne pa za redno polnjenje vsak dan. Z bodočimi formulacijami baterij se bodo te meje manjšale, izginile pa ne bodo.
Jaz imam še vedno blizu zastojn polnilnico od občine, pa se mi ne da hodit tja natikat Kone. Morda to naredim enkrat na 6 tednov.
Skratka, realno ni prav veliko prvih Tesel, ki bi nonstop visele na zastojn SC. Tiste ki so, jim je pa OTA omejil tako top buffer, kjer je pobralo kar nekaj kapacitete, kot omejilo max hitrost polnjenja.
Skratka, ne si delati utvar. Hitro polnjenje ima pač svojo ceno. Pri različnih tipih baterije sicer različno in seveda v odvisnosti od razmerja med kapaciteto baterije in hitrostjo polnjenja. Ni isto polnjenje z 3C ali 0,5C.
V vsakem slučaju je pa hitro polnjenje namenjeno tranzitu ne pa za redno polnjenje vsak dan. Z bodočimi formulacijami baterij se bodo te meje manjšale, izginile pa ne bodo.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija
Evo pa se je začelo, SOH 93.3% mislim da to ni naormalno pri 63.000km, mogel bi biti 100%
Avto je star dve leti. Opazil sem, da ne naredim isto km kot sem jih naredil kakšno leto nazaj, pa sem šel merit
SOH s car Scennerjem presenečenje 93.3%, nobeden modul nič ne odstopa, baterija je SKL 64.
Pa sem pazil na baterijo.
Na vem kaj naj naredim ? Bom ga pa peljala na servis.
Avto je star dve leti. Opazil sem, da ne naredim isto km kot sem jih naredil kakšno leto nazaj, pa sem šel merit
SOH s car Scennerjem presenečenje 93.3%, nobeden modul nič ne odstopa, baterija je SKL 64.
Pa sem pazil na baterijo.
Na vem kaj naj naredim ? Bom ga pa peljala na servis.
Re: Degradacija
Oj,
Spusti jo pod 10% in na 100% naj bo vsaj kakšno uro, probaj imeti na OBD in boš videl potek polnjenja,
na 90% BMS naredi kalibracijo celic potelej pa spremljaj.
SOH ponavadi ni točen, v kolikor imaš po modulu 4,18V je to OK. Če je manj je degradacija. SOC tam okoli 97% GOM pa 100%.
Glede servisa pa ti ne znam svetovati, je še v njihovih mejah 70%.
V kolikor imaš SKL ne bo menjave, narejene kasneje kot 3/2020, vse prej bodo menjali.
LP...
Spusti jo pod 10% in na 100% naj bo vsaj kakšno uro, probaj imeti na OBD in boš videl potek polnjenja,
na 90% BMS naredi kalibracijo celic potelej pa spremljaj.
SOH ponavadi ni točen, v kolikor imaš po modulu 4,18V je to OK. Če je manj je degradacija. SOC tam okoli 97% GOM pa 100%.
Glede servisa pa ti ne znam svetovati, je še v njihovih mejah 70%.
V kolikor imaš SKL ne bo menjave, narejene kasneje kot 3/2020, vse prej bodo menjali.
LP...
Re: Degradacija
SOH ni nujno degradacija. Pa tudi 7% degradacija ni nič strašno abnormalnega za dve leti in 65 jurjev km. Na začetku je degradacija največja/najhitrejša.
SOH vedno na 100% imajo pa ponavadi LGjeve baterije. Čeprav imajo tudi one degradacijo. Folk je vesel ko pinel, da ima SOH 100% pri 200 jurjev km, degradacija je pa lahko že konkretna.
Pa preden bo drama - baterij v EV brez degradacije ni. In za jo pravilno izmerit, se je treba pomatrat. Tudi temperature morajo klapat, ker kapaciteta varira od temperature baterije.
Pri nas ima dotične meritve degradacije EV AMZS. Lahko se tam pozanimaš, koliko bi to stalo in kake rezultate ponujajo.
Jaz vem, da si bom kakega pol leta pred koncem garancije dal izmerit kapaciteto / degradacijo.
SOH vedno na 100% imajo pa ponavadi LGjeve baterije. Čeprav imajo tudi one degradacijo. Folk je vesel ko pinel, da ima SOH 100% pri 200 jurjev km, degradacija je pa lahko že konkretna.
Pa preden bo drama - baterij v EV brez degradacije ni. In za jo pravilno izmerit, se je treba pomatrat. Tudi temperature morajo klapat, ker kapaciteta varira od temperature baterije.
Pri nas ima dotične meritve degradacije EV AMZS. Lahko se tam pozanimaš, koliko bi to stalo in kake rezultate ponujajo.
Jaz vem, da si bom kakega pol leta pred koncem garancije dal izmerit kapaciteto / degradacijo.
Re: Degradacija
Tukaj lahko naročiš test, če te res zanima (stane 100€)... https://shop.aviloo.com/shop-en.html
Po pošti ti pošljejo napravo, ki jo priklopiš na OBD. Najprej avto napolniš do 100%, potem ga sprazniš na 10% ali manj (ni nujno, da je v eni sami vožnji). Njihova napravica preko OBD-ja sproti spremlja vse možne parametre. To se potem pošlje na njihov server, kjer potem izračunajo degradacijo. Po izvedenem testu moraš napravo vrniti. Oni ti pa na mail pošljejo "certifikat", kjer jamčijo za navedene podatke. Baje so lahko na podlagi tega testa stranke dosegle zamenjave baterij/modulov na servisih.
Po pošti ti pošljejo napravo, ki jo priklopiš na OBD. Najprej avto napolniš do 100%, potem ga sprazniš na 10% ali manj (ni nujno, da je v eni sami vožnji). Njihova napravica preko OBD-ja sproti spremlja vse možne parametre. To se potem pošlje na njihov server, kjer potem izračunajo degradacijo. Po izvedenem testu moraš napravo vrniti. Oni ti pa na mail pošljejo "certifikat", kjer jamčijo za navedene podatke. Baje so lahko na podlagi tega testa stranke dosegle zamenjave baterij/modulov na servisih.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 31 Odgovori
- 1115 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr