Kona EV facelift
Re: Kona EV facelift
Je že kje kakšna primerjava razlik med korejskimi in češkimi konami?
Motrda boljša zvočna izolacija?
ps: marketinško (slabšalno) se pa res čudno sliši, da imaš na izbiro korejsko ali češko različico
Motrda boljša zvočna izolacija?
ps: marketinško (slabšalno) se pa res čudno sliši, da imaš na izbiro korejsko ali češko različico
Re: Kona EV facelift
Ali se na FL 39kwh konah tudi menja hladilni tekocino?
Kdaj , na koliko km, kaksen strošek
Kdaj , na koliko km, kaksen strošek
Re: Kona EV facelift
Če imaš v mislih tisto "zlato" tekočino za hlajenje baterije potem lahko zapišem, da na 64 FL Koni to zamenjajo pod garancijo na 60k km. Tako je bilo pred nekaj dnevi na sinovi Koni.
Zdaj naj bi tudi bila neka povsem "navadna" hladilna tekočina in nič več draga kot žafran. Podrobnosti žal ne vem.
Zdaj naj bi tudi bila neka povsem "navadna" hladilna tekočina in nič več draga kot žafran. Podrobnosti žal ne vem.
Re: Kona EV facelift
Meni so tudi rekli pri vpoklicu za menjavo baterije na stari koni, da nova hladilna tekočina ni več zlatarska, nisem pa posebej preverjal...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV facelift
Imam šele 21kkm, vpoklica za moj VIN ni nobenega, Iz oreteklih dveh rnemskih acunov ni razvidna menjava hladilne tekočine
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV facelift
Meni so jo hoteli menjati na cca. 60.000, pa sem jim pokazal fancosko servisno knjižico, kjer piše, da se menja na 200.000km (pri nasd na vsakioh 60.000). Potem sem preveril na Hyundai.de, vpišeš notri VIN in je bila na vpoklicu. Zamenjali so mi jo pod garancijo Skratka Hyundai postaja vse boljši, samo še elektronske servisne knjige manjkajo in daljši servisni interval (na 40.000km / 2 leti predlagam).
Re: Kona EV facelift
@TeodorOrtl se strinjam s tabo. Hyundai ima odlične EV ampak... zame so preveč togi kar se tiče prodaje, servisnih intervalov in ostalih poprodajnih storitev (OTA recimo). Obnašajo se enako kot pred 50 leti in to me je zmotilo, da nisem več pri njih.
Na testu sem imel IONIQ 5 - vrhunski avto. Če bi mi ga ponudili po ugodni ceni (bil je testni in so želeli zanj 55k EUR) bi ga zelo verjetno v danem trenutku vzel.
Da se vrnem na temo. KONO 64 FL ima sin in je super zadovoljen. Tudi on je vzel testno (cca 5 mesecev staro takrat in prevoženih vsega par tisoč km) za še danes izredno ugodnih malenkost čez 30k EUR po odbiti subvenciji. Oprema je IMPRESSION / RADAR I., 3obc, notranjost svetla, velika NAVI... skratka vse kar je potrebno). Zame je rabljena KONA 64 daleč najboljši nakup EV do 25k EUR. Še toliko bolj jim zaupam, ker sem imel prvega IONIQ-a in z njim prevozil krepko preko 200k km praktično brez težav in avto je še vedno zgledal in bil tehnično brezhiben - skoraj kot nov.
Na testu sem imel IONIQ 5 - vrhunski avto. Če bi mi ga ponudili po ugodni ceni (bil je testni in so želeli zanj 55k EUR) bi ga zelo verjetno v danem trenutku vzel.
Da se vrnem na temo. KONO 64 FL ima sin in je super zadovoljen. Tudi on je vzel testno (cca 5 mesecev staro takrat in prevoženih vsega par tisoč km) za še danes izredno ugodnih malenkost čez 30k EUR po odbiti subvenciji. Oprema je IMPRESSION / RADAR I., 3obc, notranjost svetla, velika NAVI... skratka vse kar je potrebno). Zame je rabljena KONA 64 daleč najboljši nakup EV do 25k EUR. Še toliko bolj jim zaupam, ker sem imel prvega IONIQ-a in z njim prevozil krepko preko 200k km praktično brez težav in avto je še vedno zgledal in bil tehnično brezhiben - skoraj kot nov.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kona EV facelift
Zato, ker ta tekočina, ki jo imaš originalno notri ne prevaja elektrike !!DGJ napisal/-a: ↑20 Feb 2024, 21:42 Če imaš v mislih tisto "zlato" tekočino za hlajenje baterije potem lahko zapišem, da na 64 FL Koni to zamenjajo pod garancijo na 60k km. Tako je bilo pred nekaj dnevi na sinovi Koni.
Zdaj naj bi tudi bila neka povsem "navadna" hladilna tekočina in nič več draga kot žafran. Podrobnosti žal ne vem.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kona EV facelift
Pri NMC akumulatorjih/baterijah je dobro, če jo vsake toliko (enkrat mesečno oziroma redkeje/pogosteje, odvisno od prevoženih km) napolniš na 100 %, ker takrat kalibrira člene (torej jih izenači po napetosti) in pravilno določi 100 % SOC. Če tega ne bi delal zelo dolgo časa, bi se ti lahko zgodilo, da bi vozilo "crknilo" pri npr. 10 % SOC-a, ker bi imel en od članov prenizko napetost. Pri LPF akumulatorjih/baterijah pa je to potrebno pogosteje izvajati (npr. enkrat tedensko ali vsaj enkrat na dva tedna, odvisno od "kilometraže"), ker je zaradi bolj ravne napetostne karakteristike težje določiti trenutni SOC.
Seveda pa se v obeh primerih takoj po 100 % napolnjenosti odpraviš na pot...
Seveda pa se v obeh primerih takoj po 100 % napolnjenosti odpraviš na pot...
Re: Kona EV facelift
Meni so na Hyundajevem servisu pri 45.000km zaradi starosti (3 leta) za cca. 200-300€ hoteli menjati hladilno tekočino visokonapetostne baterije.TeodorOrtl napisal/-a: ↑21 Feb 2024, 12:14 Potem sem preveril na Hyundai.de, vpišeš notri VIN in je bila na vpoklicu. Zamenjali so mi jo pod garancijo
@TeodorOrtl
Imam zelo podobno situacijo - tudi moja Kona je uvožena iz Nemčije in po VIN-u na "Hyundai.de" seznamu za vpoklic menjave te tekočine.
A tega slovenski Hyundai servisi v sistemu ne vidijo (ali morda samo "nočejo" videti)?
Na katerem servisu točno so ti potem to zamenjali pod garancijo?
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV facelift
Na servis vozim na Hyundai Zlatečan v Celje. Seveda se vse kar je pod garancijio odobri v Ljubljani. Izmenjali smo par deset majlov in vse smo se dogovorili. Profesionalen odnos, tudi na strani Hyundaia.prijazen napisal/-a: ↑05 Apr 2024, 09:23Meni so na Hyundajevem servisu pri 45.000km zaradi starosti (3 leta) za cca. 200-300€ hoteli menjati hladilno tekočino visokonapetostne baterije.TeodorOrtl napisal/-a: ↑21 Feb 2024, 12:14 Potem sem preveril na Hyundai.de, vpišeš notri VIN in je bila na vpoklicu. Zamenjali so mi jo pod garancijo
@TeodorOrtl
Imam zelo podobno situacijo - tudi moja Kona je uvožena iz Nemčije in po VIN-u na "Hyundai.de" seznamu za vpoklic menjave te tekočine.
A tega slovenski Hyundai servisi v sistemu ne vidijo (ali morda samo "nočejo" videti)?
Na katerem servisu točno so ti potem to zamenjali pod garancijo?
Re: Kona EV facelift
Par deset mailov ste si izmenjali? Wtf. Kakšen odnos je to, da moraš cele dneve maile pisarit?TeodorOrtl napisal/-a: ↑06 Apr 2024, 09:31Na servis vozim na Hyundai Zlatečan v Celje. Seveda se vse kar je pod garancijio odobri v Ljubljani. Izmenjali smo par deset majlov in vse smo se dogovorili. Profesionalen odnos, tudi na strani Hyundaia.prijazen napisal/-a: ↑05 Apr 2024, 09:23Meni so na Hyundajevem servisu pri 45.000km zaradi starosti (3 leta) za cca. 200-300€ hoteli menjati hladilno tekočino visokonapetostne baterije.TeodorOrtl napisal/-a: ↑21 Feb 2024, 12:14 Potem sem preveril na Hyundai.de, vpišeš notri VIN in je bila na vpoklicu. Zamenjali so mi jo pod garancijo
@TeodorOrtl
Imam zelo podobno situacijo - tudi moja Kona je uvožena iz Nemčije in po VIN-u na "Hyundai.de" seznamu za vpoklic menjave te tekočine.
A tega slovenski Hyundai servisi v sistemu ne vidijo (ali morda samo "nočejo" videti)?
Na katerem servisu točno so ti potem to zamenjali pod garancijo?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kona EV facelift
Jaz omenjeno izmenjavo e-pošte "berem" v smislu, da na tistem servisu takoj odgovorijo in so ustrežljivi do strank.
Re: Kona EV facelift
Odvisno kaj odpišejo. Če moraš za en problem si izmenjat na desetine sporočil, potem ni nič drugega kot izmotavanje uvoznika. Če pa sam pošiljaš na desetine sporočil za en kup problemov pol pa ali je nekaj narobe z izdelkom ali pa s pošiljateljem sporočil/zahtevkov.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV facelift
Malo sem pretiraval Deset majlov pa je res bilo, morali smo izmenjati različne poglede na garancijsko servisiranje korejskega avtomobila prvič registiranega v Franciji. Od mene so zahtevali kopije vseh računov od dosedanjih servisev ter prevod francoskega servisnega plana (ki se razlikuje od slovenskega ).Pave napisal/-a: ↑07 Apr 2024, 08:44 Odvisno kaj odpišejo. Če moraš za en problem si izmenjat na desetine sporočil, potem ni nič drugega kot izmotavanje uvoznika. Če pa sam pošiljaš na desetine sporočil za en kup problemov pol pa ali je nekaj narobe z izdelkom ali pa s pošiljateljem sporočil/zahtevkov.
Kot rečeno, nimam pripomb na Hyundai Slovenija.
Re: Kona EV facelift
Sam sem v soboto zvečer napisal mail na pooblaščeni servis (kjer sem pred kratkim opravil redni servis na 45.000km oz. 3 leta - razen zamenjave e-call baterije in zamenjave hladilne tekočine) in pripel link ter zaslonsko sliko do nemškega vpoklica.
V ponedeljek dopoldne me je poklical vodja servisa in povedal, da je zadeva odobrena in sva se samo še dogovorila za termin.
Dela je menda za dve do tri ure.
Svetoval je tudi, da naj občasno na nemški strani preverjam, če bi se kdaj pojavil še kakšen vpoklic.
Vse bodo (na Hyundai-eve stroške) naredili tudi v Sloveniji.
Meni se zdi odnos povsem korekten.
V ponedeljek dopoldne me je poklical vodja servisa in povedal, da je zadeva odobrena in sva se samo še dogovorila za termin.
Dela je menda za dve do tri ure.
Svetoval je tudi, da naj občasno na nemški strani preverjam, če bi se kdaj pojavil še kakšen vpoklic.
Vse bodo (na Hyundai-eve stroške) naredili tudi v Sloveniji.
Meni se zdi odnos povsem korekten.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek