Moja izkušnja s Kono EV
Moja izkušnja s Kono EV
Da se ne bom še enkrat razpisoval, vas vse lepo vabim na ogled prispevka na mojem "blogu" (2. prispevek v 2 letih ):
Dan s Kono EV 64 kWh
Komentarji in pripombe so dobrodošli (vsaj dokler imam še vse v glavi ) - najlažje kar v tej temi.
Dan s Kono EV 64 kWh
Komentarji in pripombe so dobrodošli (vsaj dokler imam še vse v glavi ) - najlažje kar v tej temi.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
V bistvu je domet res dobra lastnost tega vozila. Pa polnjenje iz cca 10% do 90% traja max 5 ur.Nejccc napisal/-a:Da se ne bom še enkrat razpisoval, vas vse lepo vabim na ogled prispevka na mojem "blogu" (2. prispevek v 2 letih ):
Dan s Kono EV 64 kWh
Komentarji in pripombe so dobrodošli (vsaj dokler imam še vse v glavi ) - najlažje kar v tej temi.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Odvisno od polnilnice. Sam sem polnil s CRFjevo na cca. 5 kW - enofazno.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Kaj v Ioniq-u ti je crknil motor?
Drugače pa dober zapis vse drži - me včeraj ni bilo doma, drugače bi se spotoma lahko ustavil še v Lescah. Bi bili na enkrat dve srebrni KONI na dvorišču - le da je imela tvoja belo streho (me zanima tvoj pogled - ti je barvna kombinacija všeč?)
Tudi sam sem sicer preko celega vikenda (med dvema polnjenjema naredil 420 in pri tem baterijo izpraznil od 100 % -17 %. Od tega je bilo le dobre 100 km AC, vse ostalo pa glavne, regionalne in mestne ulice. (krajna relacija pa je bila Kolpa).
Kar se prikazovanja dometa pri KONI tiče pa res vpliva vse - ko prižgeš/ugasneš klimo/gretje ali spremeniš način vožnje, vedno naračuna na novo.
No do želve na Koni pa jaz v svojih 58.000 km še tudi nisem prišel.
Drugače pa dober zapis vse drži - me včeraj ni bilo doma, drugače bi se spotoma lahko ustavil še v Lescah. Bi bili na enkrat dve srebrni KONI na dvorišču - le da je imela tvoja belo streho (me zanima tvoj pogled - ti je barvna kombinacija všeč?)
Tudi sam sem sicer preko celega vikenda (med dvema polnjenjema naredil 420 in pri tem baterijo izpraznil od 100 % -17 %. Od tega je bilo le dobre 100 km AC, vse ostalo pa glavne, regionalne in mestne ulice. (krajna relacija pa je bila Kolpa).
Kar se prikazovanja dometa pri KONI tiče pa res vpliva vse - ko prižgeš/ugasneš klimo/gretje ali spremeniš način vožnje, vedno naračuna na novo.
No do želve na Koni pa jaz v svojih 58.000 km še tudi nisem prišel.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Po novih info je bil ležaj v reduktorju. Bom spisal vse skupaj v en prispevek, ko bo štorija zaključena.Franci napisal/-a:Kaj v Ioniq-u ti je crknil motor?
NeFranci napisal/-a:me zanima tvoj pogled - ti je barvna kombinacija všeč?
Srebrna mu/ji čisto paše, na beli se pa vsak drekec takoj vidi. Dobesedno.
Pa sem res upal, da jo bom slikal. Enostavno se mi ni več dalo delat krogov, da bi ga spraznil vsja na toliko, da bi avto sploh kakorkoli dal vedeti, da mu bo zmanjkalo energije. Enostavno niti piskat še ni začel, da bo prazen aku. Prav nora izkušnjaFranci napisal/-a:No do želve na Koni pa jaz v svojih 58.000 km še tudi nisem prišel.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Kar se barve tiče delim mnenje - oz. mi ne gre skupaj z belo pa pika.
Kar se tiče želve, pa bi moral imeti nad Vrzdencem namesto Šentjošta in Korene ene dva Mangarta, pa bi najbrž še zvečer prišel do želve in se nato v dolino spustil spet na več kot 10 %.
Kar se tiče želve, pa bi moral imeti nad Vrzdencem namesto Šentjošta in Korene ene dva Mangarta, pa bi najbrž še zvečer prišel do želve in se nato v dolino spustil spet na več kot 10 %.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Franci napisal/-a:Kar se barve tiče delim mnenje - oz. mi ne gre skupaj z belo pa pika.
Kar se tiče želve, pa bi moral imeti nad Vrzdencem namesto Šentjošta in Korene ene dva Mangarta, pa bi najbrž še zvečer prišel do želve in se nato v dolino spustil spet na več kot 10 %.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Nejccc, meni se je zgodilo že ene parkrat, da sem domov prišel z želvo, kljub temu, da sem startal s 100%. Se mi je tudi zgodilo, da je bil izračunan domet enkrat 1km in sem naredil še en krog do 0km (glej avatar), pa še vedno ni bilo konec, pa parkrat tam 3km ali 5km... Ko opazim, da bo šlo do doma na tesno, pač tistih zadnjih npr. 50km vozim ravno toliko (namesto 130km/h znižam na 110km/h ali kaj takega), da mi ni treba ustavit na polnilnici (no manj kot 100km/h pa ne morem vozit po avtocesti in se pol raje ustavim za nekaj minut na kakem Petrolu in dofilam). Slaba stran je to, da skorajda ne poznam kje vse so polnilnice in kako delujejo, dobra pa to, da manj zapravim in še čas prihranim:)
Kar se dometa tiče je Kona res fantastična, še Tesli lahko parira:)
Kar se dometa tiče je Kona res fantastična, še Tesli lahko parira:)
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Nejccc,
naj ti ob menjavi ležaja v reduktorju zamenjajo še "gear oil";
sicer je prva menjava (pri KIA) priporočena na 210.000km, ampak škoditi ne more
(Andrej Pečjak priporoča menjavo olja v reduktorju na 120.000km)...
naj ti ob menjavi ležaja v reduktorju zamenjajo še "gear oil";
sicer je prva menjava (pri KIA) priporočena na 210.000km, ampak škoditi ne more
(Andrej Pečjak priporoča menjavo olja v reduktorju na 120.000km)...
Soul EV believer
Re: Moja izkušnja s Kono EV
FV-EV, meni se res ni dalo več delat kilometrov, da bi dočakal želvico
Damijan, če sem serviserja prav razumel, mi bodo menjali cel reduktor. Sporočim
Damijan, če sem serviserja prav razumel, mi bodo menjali cel reduktor. Sporočim
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Tudi meni se ne da testirat, pač kar rabim.
Je pa bila tvoja poraba majhna, ker si vozil po regionalnih cestah, torej počasneje. domet zelo pade, s njim pa tudi poraba na avtocestah, kjer so hitrosti višje. Jaz se nisem mogel načuditi, da avtomobili dejansko pri 14km/h porabijo dvakrat toliko kot pri 70km/h. Ker se vozim večino poti po avtocestah, je moja povprečna poraba običajno med 15-20kW/100km.
Je pa bila tvoja poraba majhna, ker si vozil po regionalnih cestah, torej počasneje. domet zelo pade, s njim pa tudi poraba na avtocestah, kjer so hitrosti višje. Jaz se nisem mogel načuditi, da avtomobili dejansko pri 14km/h porabijo dvakrat toliko kot pri 70km/h. Ker se vozim večino poti po avtocestah, je moja povprečna poraba običajno med 15-20kW/100km.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Re: Moja izkušnja s Kono EV
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u ... 705fe32c98 pravi, da ne.
Pokuril bi 137% SOC oz. bi moral met vsaj 88 kWh baterijo, da bi šlo v enem šusu brez filanja.
Pokuril bi 137% SOC oz. bi moral met vsaj 88 kWh baterijo, da bi šlo v enem šusu brez filanja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Če si vzameš za izziv se iz Münchna do Ljubljane da priti brez vmesnega polnjenja - res pa ne po AC ampak v večini po cesti izven AC - tisti del ko pa sem bil na AC je bila pa zaradi zastojev tudi hitrost vožnje tako nizka, kot bi se vozil po mestu. Sam sem zgolj zaradi boljšega občutka, da kje ne ostanem brez elektrike, dopolnil 7 kWh na AC polnilnici, ko sva se ustavila za kosilo, drugače sem pa iz polnjenja v razvojnem centru BMW v Münchnu do Ljubljane prišel brez polnjenja in s kolesi na strehi - kar je bil še dodatni veliki porabnik.spaceONE napisal/-a:Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Če se hoče se da, moraš pa imeti (ne)srečo, da je taka gneča, da hitreje ne moreš voziti. V realnih razmerah pa tako kot je že napisano zgoraj.
Re: Moja izkušnja s Kono EV
Še moja, Francijevi podobna, lanskoletna izkušnja (v enem dnevu tja in nazaj), vozil pa sem povsod po AC (ampak varčnih 100 km/h), razen čez AT po regionalkah (po omejitvah do 100 km/h). Čez AT sem torej peljal čez oba velika prelaza (Katchberg in Visoke Ture) in ne skozi AC tunela.spaceONE napisal/-a:Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Kranjska Gora-Muenchen:
viewtopic.php?f=36&t=1834&start=300#p32543
SimonZed napisal/-a: "Dolžan" sem še podatke o SOC za pot tjagrede:
Štart iz KRG s SOC = 100 %
Prihod v Sinnhub (AT) s SOC = 59 %
(porabljeni SOC = 41 %)
Štart iz Sinnhuba (AT) s SOC = 75 %
Prihod v Hochfellen Nord (DE) s SOC = 50 %
(porabljeni SOC = 25 %)
Odhod iz Hochfellen Nord (DE) s SOC = 75 %
Prihod v Muenchen (DE) s SOC = 55 %
(porabljeni SOC = 20 %)
Skupaj porabljeni SOC = 86 %
S takim načinom vožnje bi torej s Kono 64 kWh lahko iz Kranjske Gore prispel v Muenchen brez polnjenja in z rezervo 14 % (dve rdeči in ena bela črtica). Seveda prvič raje nisem tvegal.
Muenchen-Kranjska Gora-Ljubljana:
viewtopic.php?f=36&t=1834&start=300#p32570
SimonZed napisal/-a:Še podatki o SOC nazajgrede:
Štart iz Muenchna s SOC = 55 %
Prihod v Hochfellen Süd (DE) s SOC = 35 %
(porabljeni SOC = 20 %)
Štart iz Hochfellen Süd (DE) s SOC = 66 %
Prihod v Sinnhub (AT) s SOC = 36 %
(porabljeni SOC = 30 %)
Odhod iz Sinnhub (AT) s SOC = 87 %
Prihod v Ljubljano (preko Korenskega sedla, postanek v KRG) s SOC = 36 %
(porabljeni SOC = 51 %)
Skupaj porabljeni SOC = 101 %