Moja izkušnja s Kono EV

Odgovori
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Da se ne bom še enkrat razpisoval, vas vse lepo vabim na ogled prispevka na mojem "blogu" (2. prispevek v 2 letih ):
Dan s Kono EV 64 kWh

Komentarji in pripombe so dobrodošli (vsaj dokler imam še vse v glavi ) - najlažje kar v tej temi.
DGJ, Damijan, jernejpro, timo, spaceONE, Nemelk, pirpy
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Argo »

Nejccc napisal/-a:Da se ne bom še enkrat razpisoval, vas vse lepo vabim na ogled prispevka na mojem "blogu" (2. prispevek v 2 letih ):
Dan s Kono EV 64 kWh

Komentarji in pripombe so dobrodošli (vsaj dokler imam še vse v glavi ) - najlažje kar v tej temi.
V bistvu je domet res dobra lastnost tega vozila. Pa polnjenje iz cca 10% do 90% traja max 5 ur.
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Odvisno od polnilnice. Sam sem polnil s CRFjevo na cca. 5 kW - enofazno.
Argo
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Franci »

Kaj v Ioniq-u ti je crknil motor?
Drugače pa dober zapis vse drži - me včeraj ni bilo doma, drugače bi se spotoma lahko ustavil še v Lescah. Bi bili na enkrat dve srebrni KONI na dvorišču - le da je imela tvoja belo streho (me zanima tvoj pogled - ti je barvna kombinacija všeč?)

Tudi sam sem sicer preko celega vikenda (med dvema polnjenjema naredil 420 in pri tem baterijo izpraznil od 100 % -17 %. Od tega je bilo le dobre 100 km AC, vse ostalo pa glavne, regionalne in mestne ulice. (krajna relacija pa je bila Kolpa).

Kar se prikazovanja dometa pri KONI tiče pa res vpliva vse - ko prižgeš/ugasneš klimo/gretje ali spremeniš način vožnje, vedno naračuna na novo.

No do želve na Koni pa jaz v svojih 58.000 km še tudi nisem prišel.
SimonZed, Damijan, Nemelk
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Franci napisal/-a:Kaj v Ioniq-u ti je crknil motor?
Po novih info je bil ležaj v reduktorju. Bom spisal vse skupaj v en prispevek, ko bo štorija zaključena.
Franci napisal/-a:me zanima tvoj pogled - ti je barvna kombinacija všeč?
Ne
Srebrna mu/ji čisto paše, na beli se pa vsak drekec takoj vidi. Dobesedno.
Franci napisal/-a:No do želve na Koni pa jaz v svojih 58.000 km še tudi nisem prišel.
Pa sem res upal, da jo bom slikal. Enostavno se mi ni več dalo delat krogov, da bi ga spraznil vsja na toliko, da bi avto sploh kakorkoli dal vedeti, da mu bo zmanjkalo energije. Enostavno niti piskat še ni začel, da bo prazen aku. Prav nora izkušnja
Damijan
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Franci »

Kar se barve tiče delim mnenje - oz. mi ne gre skupaj z belo pa pika.
Kar se tiče želve, pa bi moral imeti nad Vrzdencem namesto Šentjošta in Korene ene dva Mangarta, pa bi najbrž še zvečer prišel do želve in se nato v dolino spustil spet na več kot 10 %.
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Franci napisal/-a:Kar se barve tiče delim mnenje - oz. mi ne gre skupaj z belo pa pika.
Kar se tiče želve, pa bi moral imeti nad Vrzdencem namesto Šentjošta in Korene ene dva Mangarta, pa bi najbrž še zvečer prišel do želve in se nato v dolino spustil spet na več kot 10 %.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Nejccc, meni se je zgodilo že ene parkrat, da sem domov prišel z želvo, kljub temu, da sem startal s 100%. Se mi je tudi zgodilo, da je bil izračunan domet enkrat 1km in sem naredil še en krog do 0km (glej avatar), pa še vedno ni bilo konec, pa parkrat tam 3km ali 5km... Ko opazim, da bo šlo do doma na tesno, pač tistih zadnjih npr. 50km vozim ravno toliko (namesto 130km/h znižam na 110km/h ali kaj takega), da mi ni treba ustavit na polnilnici (no manj kot 100km/h pa ne morem vozit po avtocesti in se pol raje ustavim za nekaj minut na kakem Petrolu in dofilam). Slaba stran je to, da skorajda ne poznam kje vse so polnilnice in kako delujejo, dobra pa to, da manj zapravim in še čas prihranim:)

Kar se dometa tiče je Kona res fantastična, še Tesli lahko parira:)
Argo, Damijan, Nejccc, Vodokotlic
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1513

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Nejccc,
naj ti ob menjavi ležaja v reduktorju zamenjajo še "gear oil";
sicer je prva menjava (pri KIA) priporočena na 210.000km, ampak škoditi ne more
(Andrej Pečjak priporoča menjavo olja v reduktorju na 120.000km)...
Nejccc
Soul EV believer
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

FV-EV, meni se res ni dalo več delat kilometrov, da bi dočakal želvico

Damijan, če sem serviserja prav razumel, mi bodo menjali cel reduktor. Sporočim
Damijan, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tudi meni se ne da testirat, pač kar rabim.

Je pa bila tvoja poraba majhna, ker si vozil po regionalnih cestah, torej počasneje. domet zelo pade, s njim pa tudi poraba na avtocestah, kjer so hitrosti višje. Jaz se nisem mogel načuditi, da avtomobili dejansko pri 14km/h porabijo dvakrat toliko kot pri 70km/h. Ker se vozim večino poti po avtocestah, je moja povprečna poraba običajno med 15-20kW/100km.
Vodokotlic
spaceONE
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
66
29

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a spaceONE »

Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a warpedone »

https://abetterrouteplanner.com/?plan_u ... 705fe32c98 pravi, da ne.
Pokuril bi 137% SOC oz. bi moral met vsaj 88 kWh baterijo, da bi šlo v enem šusu brez filanja.
spaceONE, FV-EV
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a Franci »

spaceONE napisal/-a:Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Če si vzameš za izziv se iz Münchna do Ljubljane da priti brez vmesnega polnjenja - res pa ne po AC ampak v večini po cesti izven AC - tisti del ko pa sem bil na AC je bila pa zaradi zastojev tudi hitrost vožnje tako nizka, kot bi se vozil po mestu. Sam sem zgolj zaradi boljšega občutka, da kje ne ostanem brez elektrike, dopolnil 7 kWh na AC polnilnici, ko sva se ustavila za kosilo, drugače sem pa iz polnjenja v razvojnem centru BMW v Münchnu do Ljubljane prišel brez polnjenja in s kolesi na strehi - kar je bil še dodatni veliki porabnik.
Če se hoče se da, moraš pa imeti (ne)srečo, da je taka gneča, da hitreje ne moreš voziti. V realnih razmerah pa tako kot je že napisano zgoraj.
Nejccc, FV-EV
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Moja izkušnja s Kono EV

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

spaceONE napisal/-a:Bi se dalo prit s Kono iz Ljubljane do Münchna brez vmesnega polnjenja z vožnjo po omejitvah, po turski avtocesti (A10)? Koliko bi zmanjkalo?
Še moja, Francijevi podobna, lanskoletna izkušnja (v enem dnevu tja in nazaj), vozil pa sem povsod po AC (ampak varčnih 100 km/h), razen čez AT po regionalkah (po omejitvah do 100 km/h). Čez AT sem torej peljal čez oba velika prelaza (Katchberg in Visoke Ture) in ne skozi AC tunela.

Kranjska Gora-Muenchen:
viewtopic.php?f=36&t=1834&start=300#p32543
SimonZed napisal/-a: "Dolžan" sem še podatke o SOC za pot tjagrede:

Štart iz KRG s SOC = 100 %
Prihod v Sinnhub (AT) s SOC = 59 %
(porabljeni SOC = 41 %)
Štart iz Sinnhuba (AT) s SOC = 75 %
Prihod v Hochfellen Nord (DE) s SOC = 50 %
(porabljeni SOC = 25 %)
Odhod iz Hochfellen Nord (DE) s SOC = 75 %
Prihod v Muenchen (DE) s SOC = 55 %
(porabljeni SOC = 20 %)

Skupaj porabljeni SOC = 86 %

S takim načinom vožnje bi torej s Kono 64 kWh lahko iz Kranjske Gore prispel v Muenchen brez polnjenja in z rezervo 14 % (dve rdeči in ena bela črtica). Seveda prvič raje nisem tvegal.

Muenchen-Kranjska Gora-Ljubljana:
viewtopic.php?f=36&t=1834&start=300#p32570
SimonZed napisal/-a:Še podatki o SOC nazajgrede:

Štart iz Muenchna s SOC = 55 %
Prihod v Hochfellen Süd (DE) s SOC = 35 %
(porabljeni SOC = 20 %)
Štart iz Hochfellen Süd (DE) s SOC = 66 %
Prihod v Sinnhub (AT) s SOC = 36 %
(porabljeni SOC = 30 %)
Odhod iz Sinnhub (AT) s SOC = 87 %
Prihod v Ljubljano (preko Korenskega sedla, postanek v KRG) s SOC = 36 %
(porabljeni SOC = 51 %)

Skupaj porabljeni SOC = 101 %
Nejccc
Odgovori

Vrni se na “Kona EV”