12V akumulator
12V akumulator
No, pa sem le dočakal. Po dobrem letu in 45.000km je bil danes 12V akumulator popolnoma prazen. 3.5V
Kaj je bil razlog...? Koronavirus??? Prejšnji vikend smo se še lepo vozili in tudi spomnim se da sem pogledal na Voltmeter ki je kazal običajnih 13.x V Drugače pa 14 dni avto precej stoji...
Sta pa dve opciji, akumulator je "umrl", ali pa avto ni šel spat (bolj verjetno). Na sistem za polnjenje akumulatorja ko je avto ugasnjen v nobenem primeru nisem računal. Niti še nikoli nisem dobil opozorila na armaturi.
Sedaj pa samo ne vem ali poskusim z oživljanjem, ali je tako spraznjen accu trajno uničen?
Kaj je bil razlog...? Koronavirus??? Prejšnji vikend smo se še lepo vozili in tudi spomnim se da sem pogledal na Voltmeter ki je kazal običajnih 13.x V Drugače pa 14 dni avto precej stoji...
Sta pa dve opciji, akumulator je "umrl", ali pa avto ni šel spat (bolj verjetno). Na sistem za polnjenje akumulatorja ko je avto ugasnjen v nobenem primeru nisem računal. Niti še nikoli nisem dobil opozorila na armaturi.
Sedaj pa samo ne vem ali poskusim z oživljanjem, ali je tako spraznjen accu trajno uničen?
Re: 12V akumulator
Probaj z oživljanjem počasi. Najverjetneje crkne ena celica im ima potem ko akumulator napolniš po parih urah napetost cca 10-11V. Če je po nekaj časa napetost 12.5+ Je ok. Vsekakor čimprej napolni saj svinčeni se najbolj počutijo ko so polni. 3,5V je skoraj smrtno, odvisno koliko časa je bil na taki napetosti. Probat ni greh. Se pa strinjam da avto ni šel v spanje in je to razlog.
Re: 12V akumulator
Je prišla Zoe na pomoč. Po kakšne pol ure je bila napetost dobrih 12V. Sem priklopil avto in je oživel. Sedaj sta oba samopolnilna EVja.
Ampak me zanima kaj bo čez par dni...
Ampak me zanima kaj bo čez par dni...
Re: 12V akumulator
Če avta ne nucaš nujno odklopi akumulator, napolni ga počasi in preveri napetost vsake par ur da vidiš kašno je realno stanje.
Re: 12V akumulator
Nimam polnilca...
Sem gledal da bi nakj kupil kak mesec nazaj, pa nisem videl velike potrebe
Predvsem zato, ker (kot sem bral) ravno v primeru popolnoma praznega, veliko polnilcev sploh ne začne s polnjenjem. Ve kdo za konkreten preverjen polnilec ki začne s polnjenjem tudi pri 3V ?
Sem gledal da bi nakj kupil kak mesec nazaj, pa nisem videl velike potrebe
Predvsem zato, ker (kot sem bral) ravno v primeru popolnoma praznega, veliko polnilcev sploh ne začne s polnjenjem. Ve kdo za konkreten preverjen polnilec ki začne s polnjenjem tudi pri 3V ?
Re: 12V akumulator
Problem je ker veliko novih polnilcev samodejno zazna napetost in v tem primeru hoče napolnit 6V baterijo. Kdaj je fajn met kakega starega še s trafotom No samo saj v tem primeru ko si napisal ti je akumulator uspelo zbudit in bi sedaj lahko s katerekolim polnilcem dopolnil do konca.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: 12V akumulator
Tudi sam sem imel letos podobne težave. Ker se skoraj vedno, ko kam grem, peljem z ZOE, mi C5 stoji. Ker se mi je lani izpraznil na ta način akumulator sem potem nabavil tale https://www.mimovrste.com/polnilci-akum ... n-polnilec polnilec, kateri počasi napolni tudi zelo izpraznjen akumulator.
Potem poleti sem v lidlu kupil še en vzdrževalec akumulatorjev, s katerim sem priklopil akumulator. Ker avta takrat vsaj 3 tedne nisem potreboval, akumulator je pa bil priklopljen niti nisem nič preverjal. Ko pa sem slučajno nekaj rabil iz njega, ugotovim, da ni štroma. . Napetost na akumulatorju 5V . Priklopim polnilec iz mimovrste, ki akumulator lepo napolni. Sem pa v avto dal novi akumulator da nebi imel kakšnih težav na poti.
Aja ZOE pa letos po zimi ni javljal nobenih naključnih napak, odkar sem lani spomladi zamenjal akumulator.
Potem poleti sem v lidlu kupil še en vzdrževalec akumulatorjev, s katerim sem priklopil akumulator. Ker avta takrat vsaj 3 tedne nisem potreboval, akumulator je pa bil priklopljen niti nisem nič preverjal. Ko pa sem slučajno nekaj rabil iz njega, ugotovim, da ni štroma. . Napetost na akumulatorju 5V . Priklopim polnilec iz mimovrste, ki akumulator lepo napolni. Sem pa v avto dal novi akumulator da nebi imel kakšnih težav na poti.
Aja ZOE pa letos po zimi ni javljal nobenih naključnih napak, odkar sem lani spomladi zamenjal akumulator.
Re: 12V akumulator
Jaz sem si ravno za take primere v moji "oldy in moto garaži" pred časom kupil polnilec, ki ni "pameten"...CRF napisal/-a: Nimam polnilca...
Sem gledal da bi nakj kupil kak mesec nazaj, pa nisem videl velike potrebe
Predvsem zato, ker (kot sem bral) ravno v primeru popolnoma praznega, veliko polnilcev sploh ne začne s polnjenjem. Ve kdo za konkreten preverjen polnilec ki začne s polnjenjem tudi pri 3V ?
Da daje ven vedno nazivno polnilno napetost na kleme.
Sem že rešil kak akumulator takole, ki sem ga malo predolgo pozabil.
Če se prebijeva drug do drugega v teh dneh, z veseljem posodim
To je klasika...
https://www.merkur.si/einhell-polnilnik-akumulatorjev/
Re: 12V akumulator
Pametni polnilci ne bodo začeli polnjenja, bolj kot je preprost manj bo težav. Akumulator je pa verjetno fuč, slaba reklama za Hyundaia da DCDC pretvornik ne dela v stanju mirovanja
Re: 12V akumulator
Ali bi bila možnost, da bi EV vžgal s kablom preko 12V vtičnice drugega vozila na svoj prazen akumulator pa dal krokodilčke.Glede na to, da pri EV ne potrebuješ velike zagonske moči. Bi bilo dovolj 10A za zagon EV-ja.
Priponka kabla https://www.aliexpress.com/item/3285770 ... 9Vba8&mp=1
Priponka kabla https://www.aliexpress.com/item/3285770 ... 9Vba8&mp=1
Re: 12V akumulator
Bi bilo dovolj, tudi manj, problem je ker v takem primeru bi švohoten akumulator potegnil veliko toka zaradi razlike v napetosti in bi skuril varovalko v 12V vtičnici...
Re: 12V akumulator
Prvi problem pri tej metodi je to kar je že napisal Decorawr, drugi pa da tako skupaj zvežeš dva živa napajalnika ki potem tekmujeta kdo ima prav. Ko se akumulator takole priklaplja in polni je potrebno odklopit avto. Nekje sem bral da je treba odklopit minus, ker sem štromar sem seveda odklopil plusNemelk napisal/-a:Ali bi bila možnost, da bi EV vžgal s kablom preko 12V vtičnice drugega vozila na svoj prazen akumulator pa dal krokodilčke.Glede na to, da pri EV ne potrebuješ velike zagonske moči. Bi bilo dovolj 10A za zagon EV-ja.
Priponka kabla https://www.aliexpress.com/item/3285770 ... 9Vba8&mp=1
No, po par urah je Kona nehala s polnjenjem, tako da sem avto ugasnil. Sem pa po tem pomeril napetost in je bil 12.8V. Potem pomerim še enkrat po pol ure in je bila 12.9V.
Ker so bila vsa vrata in tudi prtljažnik normalno zaprta, sumim da je bil čisti SW bug.
Re: 12V akumulator
Nočem ugrabit teme ampak imamo v prodajnem programu pametne polnilce, ki znajo začet polnit akumulatorje, ki so polni nad 2 V. Vse, kar je pod to vrednostjo, je vprašanje, če se sploh splača matrat.Upup napisal/-a:Pametni polnilci ne bodo začeli polnjenja, bolj kot je preprost manj bo težav
Ti polnilci znajo narest desulfatizacijo celic (daje "šuse" toka, po domače), zna polnit vse od klasike (wet), do AGM/AGM+, GEL in celo Li akumulatorje (te, ki so nadomestek svinčenim). Polni pa 6, 12 in 24 V akumulatorje, od 10 pa vse do 600 Ah.
Hkrati pa bo polnilec povedal, če se akumulatorja ne splača polnit (če vmes zazna padec napetosti ipd.). Najprej akumulatorje polni do 80% hitro, zadnjih 20% pa počasi. Vmes preverja, če se začne napetost sesedati, gre v alarm in akumulatorja ne polni več. Iz tega razloga akumulator na takem polnilcu tudi ne bo zakuhal
Upam, da tole ne izpade kot reklama, ker res ni bila mišljena. Hotel sem samo povedati, da tehnologija gre naprej in če smo že vozniki (ali ljubitelji) EV, je fajn, da vemo, da gre tudi drugje tehnologija naprej
Re: 12V akumulator
Meni se je to v dobrem letu večkrat zgodilo. Za dvakrat sem ziher, da so bila vsa vrata zaprta. V ostalih primerih pa odprt prtljažnik kako uro in konec z akumulatorjem, kar je zelo zelo čudno kratko obdobje. Prav tako se mi je že parkrat zgodilo, da se je med vožnjo zmešalo računalniku, pojavijo se vsa opozorila in alarmi in po nekaj sekundah popolne zmešnjave deluje spet normalno.
Zdaj vozim stalno kable s seboj, ki so me že štirikrat rešili iz zagate. Če vem, da bo prtljažnik odprt dlje časa, ga pustim prižganega v utility mode.
Ker ima veliko Kona lastnikov te probleme sem siguren, da je neg SWbug ali slab stik..... ampak hyundai nam tega ne prizna in pravi, da moramo zapirat vrata:=(
Zdaj vozim stalno kable s seboj, ki so me že štirikrat rešili iz zagate. Če vem, da bo prtljažnik odprt dlje časa, ga pustim prižganega v utility mode.
Ker ima veliko Kona lastnikov te probleme sem siguren, da je neg SWbug ali slab stik..... ampak hyundai nam tega ne prizna in pravi, da moramo zapirat vrata:=(
Re: 12V akumulator
Bivsi sodelavki je odpovedal akumulator danes, avto je TDCI, pripeljala se je par kilometrov, vzgat vec ni slo. To je kar stalnica pri Covid-19, ko vozila stojijo, ceprav je zunaj 15°C.
Re: 12V akumulator
No, moj redkokdaj stoji več kot en dan, tudi v teh časih (žal sem samozaposlen pod šifro 001 in ne bo nič državne pomoči, moram kar iskat kako delo), tako da ni iz tega naslova ta problem.
Re: 12V akumulator
Tudi jaz imam napol mrtev 12V akumulator (pri cca 85000km). Enkrat je OK, spet drugič ne vžge. Ko ne vžge, si pomagam s kabli in enim polnim akumulatorjem, ki ga imam doma. En teden čakam na garancijsko menjavo, danes je ta dan, ko so končno prejeli akumulator iz zaloge in ga menjam popoldne.
Ni 100% zanesljiva informacija, ampak zdi se mi, da se mi je akumulator izpraznil, ko sem avto ugasnil, vendar ga nisem zaklenil. Če sem imel avto zaklenjen, sem ga lahko prižgal tudi čez 2 dni, če pa je bil odklenjen, se niti odkleniti ni mogel, ker je bila baterija tako izpraznjena (to se mi je zgodilo cca 3x-4x v zadnjem tednu in nisem bil dovolj pozoren da bi trdno stal za to trditvijo).
Ni 100% zanesljiva informacija, ampak zdi se mi, da se mi je akumulator izpraznil, ko sem avto ugasnil, vendar ga nisem zaklenil. Če sem imel avto zaklenjen, sem ga lahko prižgal tudi čez 2 dni, če pa je bil odklenjen, se niti odkleniti ni mogel, ker je bila baterija tako izpraznjena (to se mi je zgodilo cca 3x-4x v zadnjem tednu in nisem bil dovolj pozoren da bi trdno stal za to trditvijo).
Re: 12V akumulator
Sporoči kako bo z garancijo ob menjavi, kakšen razlog pa si navedel? Ker meni so pred letom dni dejali, da če se sprazni to ne spada v garancijsko zamenjavomarko1 napisal/-a:Tudi jaz imam napol mrtev 12V akumulator (pri cca 85000km). Enkrat je OK, spet drugič ne vžge. Ko ne vžge, si pomagam s kabli in enim polnim akumulatorjem, ki ga imam doma. En teden čakam na garancijsko menjavo, danes je ta dan, ko so končno prejeli akumulator iz zaloge in ga menjam popoldne.
Ni 100% zanesljiva informacija, ampak zdi se mi, da se mi je akumulator izpraznil, ko sem avto ugasnil, vendar ga nisem zaklenil. Če sem imel avto zaklenjen, sem ga lahko prižgal tudi čez 2 dni, če pa je bil odklenjen, se niti odkleniti ni mogel, ker je bila baterija tako izpraznjena (to se mi je zgodilo cca 3x-4x v zadnjem tednu in nisem bil dovolj pozoren da bi trdno stal za to trditvijo).
Re: 12V akumulator
Poklical sem, ko se mi je izpraznil prvič s tem da sem navedel pravi razlog: Ob čiščenju avta sem imel cca pol ure prižgan radio. Rekli so mi, da če se zgodi še kdaj, naj pokličem ponovno. Naslednji dan me je pustil v službi na parkirišču. Klical sem ponovno in rekel da to ni normalno in da avto ni zanesljiv. Dogovoril sem se za obisk.
Na servis sem se vrnil čez eno uro in serviser je rekel, da je akumulator pomeril z merilnim instrumentom in rekel da ga je potrebno zamenjati.
Če se AKU sprazni, to verjetno res ne spada v garancijsko zamenjavo, če pa se iztroši oz. če gre za napako znotraj garancije akumulatorja (po besedah serviserja je garancija akumulatorja 2 leti), se to mora šteti v garancijsko menjavo!
Na servis sem se vrnil čez eno uro in serviser je rekel, da je akumulator pomeril z merilnim instrumentom in rekel da ga je potrebno zamenjati.
Če se AKU sprazni, to verjetno res ne spada v garancijsko zamenjavo, če pa se iztroši oz. če gre za napako znotraj garancije akumulatorja (po besedah serviserja je garancija akumulatorja 2 leti), se to mora šteti v garancijsko menjavo!
Re: 12V akumulator
meni so na zadnjem rednem servisu električnega smarta rekli, da je predvidena menjava 12v akumulatorja vsak tretji servis.
moram preverit če je vsaj ista dimenzija, da ga uporabim v bencinskem smartu
moram preverit če je vsaj ista dimenzija, da ga uporabim v bencinskem smartu
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 303 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BogyX