Kona 2020 by Argo
Re: Kona 2020 by Argo
argo
To sem jaz že napisal ob prvi testni vožnji malo več kot pred letom dni, ko je prispela v SLO.
Kona je ICE z baterijo in podvozje ne prenese teže avtomobila(1800kg ).
Moraš voziti res previdno in počasi.
Ene pač to ne moti, mene pa zelo.
Teža je tudi problem za zavore.
Po testu ADAC je bila kona daleč zadnja med EV-ji.
Zame največji problem je vožnja pozimi (sreča da letos ni snega), ko je avto praktično nevozen.
Pač živim v hribih.
Korejci pač delajo kar trg požira.
To sem jaz že napisal ob prvi testni vožnji malo več kot pred letom dni, ko je prispela v SLO.
Kona je ICE z baterijo in podvozje ne prenese teže avtomobila(1800kg ).
Moraš voziti res previdno in počasi.
Ene pač to ne moti, mene pa zelo.
Teža je tudi problem za zavore.
Po testu ADAC je bila kona daleč zadnja med EV-ji.
Zame največji problem je vožnja pozimi (sreča da letos ni snega), ko je avto praktično nevozen.
Pač živim v hribih.
Korejci pač delajo kar trg požira.
Re: Kona 2020 by Argo
Tako. Jutri bo pretekel 45 dan od prijave napake dinamičnega polnjenja z ETREL INCH. Rečeno mi je bilo, da bo ta teden popravljeno. Če ne bo, v ponedeljek zahtevam menjavo z novim deujočim proizvodom in popravek ne bo več opcija.
Re: Kona 2020 by Argo
Je pa res, da s 400kg na podnu in 50/50 težo ter odličnimi gumami se da peljati, karesorija je ojačana, diski 4x28 za ekstremno zaviranje ob 1800kg teže, čeprav se sicer skoraj ne rabijo. Je pa res kot si napisal in še več, če bi vedeli po kakšnih cestah se vse vozimo, ene že suhe torni kot mokra in mokra kot sneg ali poledica, ne bi kaj veliko tišali. Tudi sam sem opazil na mokri cesti ko pohodiš ni ok, se vrti v praznoDGJ napisal/-a:Lepo in korektno napisano @Argo. Ko sem ga jaz testiral mi je bil odličen in me te zadeve niso niti najmanj motile, sem pa res bolj "počasen voznik".
Si pa predstavljam, da tisti ki radi vozijo hitro tudi čez ovinke in imajo radi hitrejšo vožnjo verjetno ne kupijo SUV... vsaj jaz ga ne bi za tako vožnjo.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona 2020 by Argo
Ja se rado zavrti in se moraš kar navaditi, da spelješ še z maksimumom, ki ne zavrti. Sicer sem bolj povprečen voznik, ampak odkar sem v EV včasih paše mal stisnit, koga prehitet... Še najbolj sem se pa razvadil pri vključevanju na glavne ceste, ko lahko vsako vrzel uporabiš in se vsi čudijo startu z nule pa še brez zvoka.
Re: Kona 2020 by Argo
ETREL se ne odziva oz. ne odgovarja. Danes je preteklo 45 dni, pozval sem jih, da do konca tedna odpravijo. V kolikor ne, sem zahteval da v ponedeljek zamenjajo z deujočo polnilnico. V kolikor nič od tega do ponedeljka ne bo realizirano, bom v torek na inšpektorat podal prijavo. V skladu z 21.b in 21.c členom zakona o varstvu potrošnikov, bom tudi zahteval povračilo stroškov oz. škode ki mi nastaja zaradi nefunkcioniranja polnilnice. Stroški, ki mi zaradi nezmožnosti uporabe polnilnice in posledično vozila nastajajo je strošek prevoza, ki ga moramo opraviti z ICE vozilom. To lahko zahtevam (sem se že dogovoril z advokatom), ker bom viške energije, ki jo proizvede SE zaradi nezmožnosti polnjenja, moral brezplačno oddati v omrežje. Dnevno naredim cca 350km. 0,37€ x 350km=129,5€/dan oz. 3885€ za 30 delovnih dni. Za vsak nadaljni delovni dan pa seveda dodatnih 129,5€. Sem bil že pri advokatu. Žal mi je, da bom moral to narediti, ampak glede na neodzivnost je to nujno ker drugače sem vrgel denar stran.Argo napisal/-a:Tako. Jutri bo pretekel 45 dan od prijave napake dinamičnega polnjenja z ETREL INCH. Rečeno mi je bilo, da bo ta teden popravljeno. Če ne bo, v ponedeljek zahtevam menjavo z novim deujočim proizvodom in popravek ne bo več opcija.
Ostalim pa svetujem stran od Etrela, Moona in ostalih njihovih polizdelkov.
To izkušnjo bom delil tudi po vseh tujih forumih.
Re: Kona 2020 by Argo
No da te vidimo...
Da ne bo pomote, navijam zate, ampak ne verjamem pa, da bo tako enostavno.
Da ne bo pomote, navijam zate, ampak ne verjamem pa, da bo tako enostavno.
Re: Kona 2020 by Argo
Bo šlo pa na sodišče. Čas je na moji strani. Tistih nekaj tisoč € za advokata bom pa že dal. Na koncu bo tako Ali tako plačal tisti, ki ne dela v skladu z zakonodajo. Podoben primer sem imel z renaultom, ki je bil rešen v slabih dveh letih. Dobil tožbo in povrnjeno dejansko za 3 kratnik vrednosti vozila.giotto napisal/-a:No da te vidimo...
Da ne bo pomote, navijam zate, ampak ne verjamem pa, da bo tako enostavno.
Re: Kona 2020 by Argo
Sporočam, da je danes ETREL naložil update. Pravkar sem priključil avto z 4% baterije in jo bom napolnil na 100%. Napolnit mora cca 61kWh. Me zanima ali bo sedaj funkcioniralo. Sporočim jutri zjutraj kakšno je stanje.
Re: Kona 2020 by Argo
Smo na napolnjenih 33 kWh. Pri 35 se je prej začelo zniževat. Držim pesti. Sem pa opazil da je omejitev dvignjena iz 40 kWh na 60 kWh zato sklepam, da se bodo težave začele pri napolnjenih 55kWh. Glede na to, da imam naročeno X z 100kWh baterijo...... Hmm, upam, da se motim. Če se ne, potem morajo to omejitev, ki sploh ne vem zakaj je potrebna, dvigniti vsaj na 105 kWh. Še boljše odstranit, ker baterije bodo vedno večjih kapacitet in bodo stalno problemi.
Re: Kona 2020 by Argo
Uf. Res je. Hvala za opozorilo.giotto napisal/-a:Telefon boš tudi moral malo priklopit.
Re: Kona 2020 by Argo
Lahko bi kupil katerokoli polnilnico, vendar sem Želel kupiti slovenski proizvod. 3F dinamično polnilnico in drugega našega niti nisem našel. Načeloma je polnilnica čisto ok z izjemo nekaj bugov. Sem prepričan, da tudi ostali proizvajalci niso ravno biseri. Konec koncev vsi delamo napake. Treba se je le pravilno odzvati, odpraviti in iz tega nekaj naučiti. Ja, znorim in gušim do onemoglosti, vendar bi se Ne glede na muke še enkrat odločil enako. Gladko bi lahko uveljavljal stvarno napako in vračilo kupnine in se nisem odločil za to. Ker želim in sem vesel če se nekdo trudi nekaj narediti in uspeti. Konec koncev imamo od tega koristi vsi.
Zadnjič spremenil Argo, dne 05 Mar 2020, 22:13, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Kona 2020 by Argo
Dela. Na nekih 6kWh pred koncem ga edino nekaj zmrda. Načeloma ok. Bo pa zanimivo polniti 100kWh baterijo.
Re: Kona 2020 by Argo
Evo, zakaj sem se odločil za dinamično polnilnico. Istočasno sta slučajno na isti fazi laufala enofazna TČ in fen. Imamo pa dve stanovanji na en elektro priključek, kar še poveča verjetnost obremenitve posameznih faz. V tem primeru je zaradi preobremenitve začasno prekinilo polnjenje EV.
Re: Kona 2020 by Argo
Zdaj pa laufata istočasno TČ in EV. Zaradi delovanja TČ se EV polni z zmanjšano močjo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek