Poraba pri višjih hitrostih
Poraba pri višjih hitrostih
Včeraj sem slučajno imel takšne poti in sem spotoma odčital še porabo na gorenjski avtocesti. V obe smeri.
Pri povprečni hitrosti 130km/h, poraba: 19.9kWh/100km = 0 hours, 23 minutes, 5 seconds
Pri povprečni hitrosti 110km/h, poraba: 15,7kWh/100km = 0 hours, 27 minutes, 16 seconds
Pri povprečni hitrosti 130km/h, poraba: 19.9kWh/100km = 0 hours, 23 minutes, 5 seconds
Pri povprečni hitrosti 110km/h, poraba: 15,7kWh/100km = 0 hours, 27 minutes, 16 seconds
Re: Poraba pri višjih hitrostih
(Pričakovano) Res velika razlika v porabi, časovno pa najbrž zanemarljiva, glede na to, da najbrz ni šlo za dirko.
Re: Poraba pri višjih hitrostih
27 % večja poraba. Časovno pa koliko manj? 5 %? Potem pa vsak sam izbere, kaj mu je bolj pomembno.
Jaz raje manjkrat baterijo napolnim (več prevozim z eno polnitvijo), da bo dlje zdržala.
Jaz raje manjkrat baterijo napolnim (več prevozim z eno polnitvijo), da bo dlje zdržala.
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Tvoja baterija bo zdržala dlje kot pleh, tako da to zame ni ravno razlog počasnejše vožnje.
Prav tako tudi čas v 95% ne igra vloge.
Poraba energije pri EV je tako majhna, da tudi to ni omembe vredno.
Skratka, smo vedno bližje odločitvi posameznika, da vozi kot se počuti. Edini faktor je lahko še varnost, ki pa človeku ne pride do živega, dokler se mu kaj ne zgodi.
Prav tako tudi čas v 95% ne igra vloge.
Poraba energije pri EV je tako majhna, da tudi to ni omembe vredno.
Skratka, smo vedno bližje odločitvi posameznika, da vozi kot se počuti. Edini faktor je lahko še varnost, ki pa človeku ne pride do živega, dokler se mu kaj ne zgodi.
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Zdržala bo morda dlje kot pleh (če bo šlo vse po sreči), toda dejstvo je, da se z vsakim polnilnim ciklom njena kapaciteta zmanjša. Število polnitev namreč ni neomejeno. Do 70 % prvotne kapacitete bi rad prišel čim kasneje. Da tudi pri korejskih baterijah veljajo fizikalni zakoni se najbrž strinjamo. Če bi mi bilo vseeno za kapaciteto, potem bi vsel Ioniqa, s pol manjšo.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Naj mi nekdo "svetuje" kaj je bolje za daljšo dobo baterije.
Običajno polnim 20-80 %, vendar to ni vsak dan enako. Kaj narediti v takšnem primeru, če izpraznim iz 80 na 50 %. Ali naj dam polniti, ali počakam, da še drug dan izpraznim naslednjih 30 %. V kolikor je naslednji dan "predvidljiv" to naredim. A kaj ko bi naslednji dan daleč, bi imel težave, če bi imel samo 50% in daljšo pot pred sabo.
Kako se "računajo" cikli, oziroma, kako se baterija odziva na takšna polnitve.
Običajno polnim 20-80 %, vendar to ni vsak dan enako. Kaj narediti v takšnem primeru, če izpraznim iz 80 na 50 %. Ali naj dam polniti, ali počakam, da še drug dan izpraznim naslednjih 30 %. V kolikor je naslednji dan "predvidljiv" to naredim. A kaj ko bi naslednji dan daleč, bi imel težave, če bi imel samo 50% in daljšo pot pred sabo.
Kako se "računajo" cikli, oziroma, kako se baterija odziva na takšna polnitve.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Jaz sem vzel 64kWh zato ker rabim takšen doseg, če ne bi vzel gotovo manjšo baterijo, ker je bolj ekonomsko smiselno in bi si v tujini tistih trikrat letno pač privoščil kakšen grižljaj več na poti ob pogostejših polnjenjih
Sem bolj pristaš tega, da mora tehnika služit nam za lažje življenje, kot pa da se mi preveč ukvarjamo z njo in nas ta sili k stalnemu razmišljanju in glancanju npr. avta. Zato se samo vozim in ne razmišljam preveč koliko bo zdržala, to sem razmišljal ob nakupu, ko sem kalkuliral kaj se splača kupit. Seveda pa to ne pomeni, da raje polnim počasi doma in ne do 100%, pač pa do 80-90% po potrebi
Medtem ko mi je čas na poti bolj pomemben in zato večinoma vozim po omejitvah, vsaj službeno. Če pa se peljem na izlet pa tudi sam uživam v počasni vožnji in opazovanju okolice, ter naredim kaj za boljše okolje in sploh če pri tem še kaj privarčujem, kot praviš ti
Sem bolj pristaš tega, da mora tehnika služit nam za lažje življenje, kot pa da se mi preveč ukvarjamo z njo in nas ta sili k stalnemu razmišljanju in glancanju npr. avta. Zato se samo vozim in ne razmišljam preveč koliko bo zdržala, to sem razmišljal ob nakupu, ko sem kalkuliral kaj se splača kupit. Seveda pa to ne pomeni, da raje polnim počasi doma in ne do 100%, pač pa do 80-90% po potrebi
Medtem ko mi je čas na poti bolj pomemben in zato večinoma vozim po omejitvah, vsaj službeno. Če pa se peljem na izlet pa tudi sam uživam v počasni vožnji in opazovanju okolice, ter naredim kaj za boljše okolje in sploh če pri tem še kaj privarčujem, kot praviš ti
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Zelo preprosto. Čim manjši cikel pri 40 do 50% SOC... Tako bo izguba kapacitete najmanjša, seveda pa bo avto več ali manj neuporaben. Tako da ga polni po potrebi, ne puščaj pri 0 in 100% dlje časa pa bo vse OK.
MIRANRR napisal/-a:Naj mi nekdo "svetuje" kaj je bolje za daljšo dobo baterije.
Običajno polnim 20-80 %, vendar to ni vsak dan enako. Kaj narediti v takšnem primeru, če izpraznim iz 80 na 50 %. Ali naj dam polniti, ali počakam, da še drug dan izpraznim naslednjih 30 %. V kolikor je naslednji dan "predvidljiv" to naredim. A kaj ko bi naslednji dan daleč, bi imel težave, če bi imel samo 50% in daljšo pot pred sabo.
Kako se "računajo" cikli, oziroma, kako se baterija odziva na takšna polnitve.
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Koliko je bil torej skupni čas?CRF napisal/-a:Ja, 4 minute razlike...
Re: Poraba pri višjih hitrostih
Sem dodal časa zgoraj. Skupni čas je seveda toliko krajši, kot je višja hitrost, torej 18%...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 282 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a cwetqo
-
- 2 Odgovori
- 228 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb
-
- 14 Odgovori
- 1639 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 13 Odgovori
- 1306 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 0 Odgovori
- 3020 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a anja4