Kona EV 2020
Re: Kona EV 2020
Hvala obema, prvi vtisi so zelo pozitivni!
Mimogrede, ali je pri električnih vozilih na križiščih (torej ob kratkih postankih) zaradi kakšnega razloga prav tako potrebno preklapljati iz Drive v Neutral ali to ni potrebno? V navodilih nisem kje zasledil, možno, da sem spregledal.
Mimogrede, ali je pri električnih vozilih na križiščih (torej ob kratkih postankih) zaradi kakšnega razloga prav tako potrebno preklapljati iz Drive v Neutral ali to ni potrebno? V navodilih nisem kje zasledil, možno, da sem spregledal.
Re: Kona EV 2020
Ni potrebno prestavljati.
Možnosti v takem primeru je več:
- Hyundai ima AUTO HOLD funkcijo (gumb na sredinski konzoli) - ob popolni zaustavitvi avto ostane na mestu dokler se ne pritisne na "plin".
- Enako je, če se ob zaustavitvi "zategne ročna", ki je električna.
- Ima pa tudi pomoč pri speljevanju v klanec, ki se vklopi samodejno, če zazna, da bi avto lezel nazaj.
Možnosti v takem primeru je več:
- Hyundai ima AUTO HOLD funkcijo (gumb na sredinski konzoli) - ob popolni zaustavitvi avto ostane na mestu dokler se ne pritisne na "plin".
- Enako je, če se ob zaustavitvi "zategne ročna", ki je električna.
- Ima pa tudi pomoč pri speljevanju v klanec, ki se vklopi samodejno, če zazna, da bi avto lezel nazaj.
Re: Kona EV 2020
Samo nogo z gasa, ker ko se ga nehote dotakneš, avto vozi
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV 2020
Lahko paziš le na to da dovolj pohodiš zavoro. V nasprotnem primeru lahko motor s par kW poskuša speljat....
Re: Kona EV 2020
A mislite, da si lahko s tem odprtjem proizvodnje v EU obetamo tudi bolj konkurenčne cene?
OVE, OVE, OVE
Re: Kona EV 2020
NErgornik napisal/-a:A mislite, da si lahko s tem odprtjem proizvodnje v EU obetamo tudi bolj konkurenčne cene?
Re: Kona EV 2020
Moodkiller ....FV-EV napisal/-a:NErgornik napisal/-a:A mislite, da si lahko s tem odprtjem proizvodnje v EU obetamo tudi bolj konkurenčne cene?
Upanje umre zadnje ... upam da ne bo
OVE, OVE, OVE
Re: Kona EV 2020
Ne poznam nikogar, ki bi zniževal ceno artiklu, za katerega je povpraševanja več kot ponudbe.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Kona EV 2020
Bi morali znižati za vsaj 10%. Pa še stroškov ladijskega prevoza ni.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kona EV 2020
Seveda je ladijski prevoz potreben. Je treba vse dele s kitajske privlečt, ali pa misliš da je vse v EU proizvedeno. Pa četudi bi bilo proizvedeno v EU je treba surovine s kitajske privlečt. Čisto vse je povezano s Kitajci. Tudi Tesla.Vodokotlic napisal/-a:Bi morali znižati za vsaj 10%. Pa še stroškov ladijskega prevoza ni.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Kona EV 2020
Definitivno niso vsi deli iz Azije. Ker denar ne smrdi, imajo tudi lokalne dobavitelje, če so seveda ceneje. Tudi na dele ali druge surovine je drugačna carinska stopnja kot za celoten avto. Pa ladijski prevoz se plača po volumnu v kontejnerju. Zdaj pa računaj. Zakaj je tesla odprla proizvodnjo na kitajskem? Ke veliko veliko plusov. S tem ko hyundai odpre tovarno e avtov v EU verjetno še dobi kakšne subvencije od države, cenejšo delovno silo v primerjavi s Korejo itd.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kona EV 2020
Ma skoraj vse je iz Azije. “Premijske” švabske znamke še vgradijo kakšen polizdelek proizveden tu. Drugi pa bore malo. Prevoz z ladjo se plača ali za končni izdelek, polizdelke ali pa vhodno surovino. Da pa je Hyundai odprl fabriko v EU zaradi poceni delovne sile je pa malo kisla. Verjetno bi mu potem kakšna sosednja država ali pa balkanska s tega vidika bolj odgovarjala. Odpreš tovarno tam kjer naj bi bil potencialni trg in stabilno okolje. Musk je gambler in riskira veliko in mu seveda želim, da mu veliki met uspe.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Kona EV 2020
Če bi bili tako noben, ne bi odpiral tovarn v EU.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kona EV 2020
Zakaj pravim samo nova tovarna v EU: NE?
Odprtje proizvodnje npr. v EU ne pomeni, da bo proizvajalec zato znižal ceno EV, pač pa da si bo povečal dobiček. Tega pa si lahko poveča pri privarčevanem prevozu, boljšem marketingu (narejeno v EU), hitrejši logistiki oziroma času dobave.... Če ne bo imel resnih konkurentov lahko celo dvigne cene....
Menim, da si lahko znižanje cen EV obetamo šele, ko se bo veliko proizvajalcev spopadlo s svojimi produkti na trgu, torej ko bodo resno zagrizli v EV. Trenutno kaže bolje kot pred leti, ker se letos in v prihodnjih letih obeta nekaj novih modelov v nižjecenovnih kategorijah in masa bo v kombinaciji s konkurenco naredila svoje. Torej upanje JE
Odprtje proizvodnje npr. v EU ne pomeni, da bo proizvajalec zato znižal ceno EV, pač pa da si bo povečal dobiček. Tega pa si lahko poveča pri privarčevanem prevozu, boljšem marketingu (narejeno v EU), hitrejši logistiki oziroma času dobave.... Če ne bo imel resnih konkurentov lahko celo dvigne cene....
Menim, da si lahko znižanje cen EV obetamo šele, ko se bo veliko proizvajalcev spopadlo s svojimi produkti na trgu, torej ko bodo resno zagrizli v EV. Trenutno kaže bolje kot pred leti, ker se letos in v prihodnjih letih obeta nekaj novih modelov v nižjecenovnih kategorijah in masa bo v kombinaciji s konkurenco naredila svoje. Torej upanje JE
Re: Kona EV 2020
Pričakujem, da bodo leta 2021 in še bolj 2022 začele padati cene električnih avtomobilov.
Takrat lahko pričakujemo poplavo EV-jev, tudi prvih resnih EV-jev (Nio, BYD, izboljšani MG, itd...) iz kitajske.
Takrat lahko pričakujemo poplavo EV-jev, tudi prvih resnih EV-jev (Nio, BYD, izboljšani MG, itd...) iz kitajske.
Re: Kona EV 2020
Kitajci pridejo šele takrat, ko jim bo upadel domači trg, ki je že destletje največji EVtrg. To so mi sami povedali leta 2012 v tovarni BYD, pa imajo še danes preveč dela doma, zato se jim z EU birokracijo in politiko ne splača ukvarjat.himi napisal/-a:Pričakujem, da bodo leta 2021 in še bolj 2022 začele padati cene električnih avtomobilov.
Takrat lahko pričakujemo poplavo EV-jev, tudi prvih resnih EV-jev (Nio, BYD, izboljšani MG, itd...) iz kitajske.
Re: Kona EV 2020
Cenovna vojna se lahko začne že dokaj hitro. Na nekaterih trgih je e208 prehitel Zoe. Ko pride še e-Corsa ter konkurenti drugih podjetij, bi se v tem segmentu lahko začelo "dogajati". Bomo videli, kako bo pri crossover-jih in podobnih segmentih.
OVE, OVE, OVE
Re: Kona EV 2020
So že nekaj lani in letos Egolf je bil prej 40k, up tudi dražji z manjšo baterijo, ugodni corsa, 208, upajmo da bo tudi kar veliki 2008. Drugi še bodo počasi s konkurenco in množično proizvodnjo, fizično je EV bistveno enostavnejši...himi napisal/-a:Pričakujem, da bodo leta 2021 in še bolj 2022 začele padati cene električnih avtomobilov.
Takrat lahko pričakujemo poplavo EV-jev, tudi prvih resnih EV-jev (Nio, BYD, izboljšani MG, itd...) iz kitajske.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Kona EV 2020
Vsako leto bo na voljo tudi več rabljenih EV, ker jih bodo lastniki lahko prodali zaradi subvencije. Ti si bodo kupili nove, drugi pa bodo vstopili v svet EV z rabljenimi avtomobili. Posledično tudi novi avtomobili ne bodo šli v promet po takšnih cenah, zato bodo trgovci prisiljeni znižati cene.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek