Kona EV 2020
Re: Kona EV 2020
To je pa super zadeva, za 600 km ga pa res ne filaš vsak dan, če si bolj "mestni" človek, še vsak teden mogoče ne.
Je pa tu nova facelifting kona, ki naj bi imela večji doseg na račun manjšega zračnega in kotalnega upora. Ampak pri mestni brzini tega ne bo občutit (kar pa na doseg pri malih hitrostih niti ni pomembno).
https://www.drivingelectric.com/hyundai ... VEUB_lu478
Je pa tu nova facelifting kona, ki naj bi imela večji doseg na račun manjšega zračnega in kotalnega upora. Ampak pri mestni brzini tega ne bo občutit (kar pa na doseg pri malih hitrostih niti ni pomembno).
https://www.drivingelectric.com/hyundai ... VEUB_lu478
Re: Kona EV 2020
Manjši kotalni upor bi se moral fino poznat pri nizkohitrostnem dosegu. Zračni pa res ne.
Re: Kona EV 2020
Tole sicer res ni bila mestna vožnja (viewtopic.php?f=36&t=2479&p=38456&hilit ... 2Fh#p38456) je pa bila v realnem prometu izvenmestna po manjših slovenskih krajih. Vključeno ustavljanje pred semaforji v posameznih krajih, prehodi za pešce ali zaviranje za avtomobili in pospeševanje ter tudi vožnja čez prelaze Trojane in Tuhinj....Dzun Tao napisal/-a:To je konstantna hitrost brez zaviranja in pospeševanja, kaj pa če voziš po mestu 40-60 km/h, pa ustavljanja pred semaforji (nekaj izgub je, vsega ne rekuperira), koliko bi bil domet v podobnih pogojih?
Moja ocena na podlagi dosedanjih izkušenj: Če bi vozil na pisti bi bilo 20% daljši doseg (1000km). Po mestu pa nekoliko manj, odvisno od števila semaforjev in prometa stanja v kolonah....torej v normalnih mestnih razmerah morda 10% manj, v konicah pa lahko tudi 20-30% man, če nekaj ur obtičiš predvsem avtoelektronika in nekaj malega gretje tudi skurita del baterije.
Re: Kona EV 2020
Bjorn je s cca. konstantnimi 40 km/h na pisti izvlekel 830 km iz kone 64 kWh, kar se mi zdi, da je rekord. Ne predstavljam si, na kakšen način bi jih lahko prevozil še dodatnih 200 km.
Re: Kona EV 2020
Bi moral res probat na pisti v lepih letnih pogojih, zato težko rečem, da bi šlo preko 1.000km. Se pa upam stavit, da bi jih naredil 800 na naših cestah izven AC, ker če sem jih naredil preko 600 in mi je ostalo še nekaj v bateriji, pa je bila vmes tudi vožnja 100km po avtocesti preko 100km/h....
Tudi nisem prepričan, da je optimum 40km/h, jaz sem takrat vozil bolj med 50-60km/h, pa že s tem sem predvsem izven naselij oviral promet in moral včasih pospešiti na 80 ali se umakniti.
Tudi nisem prepričan, da je optimum 40km/h, jaz sem takrat vozil bolj med 50-60km/h, pa že s tem sem predvsem izven naselij oviral promet in moral včasih pospešiti na 80 ali se umakniti.
Re: Kona EV 2020
Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.
Re: Kona EV 2020
Ali si prepričan da si slišal motor in ne umetni zvok katerega morajo Ev vozila imeti?EVH napisal/-a:Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Kona EV 2020
VESS sem izklopillovec1990 napisal/-a:Ali si prepričan da si slišal motor in ne umetni zvok katerega morajo Ev vozila imeti?EVH napisal/-a:Včeraj sem imel možnost peljati slučajno kar dve koni 64kWh, prva je bila premium z winter paketom cca42k eur. Pohvalim lahko sedež, je res udoben. Druga, ki sem jo peljal do kozine in nazaj, pa je bila brez radarskega tempomata in navigacije, manjši sredinski zaslon, v glavnem pa sama plastika znotraj cca38k eur. Ni mi všeč sredinska konzola, je ogromna, poleg tega preveč v srebrnim barvi. Pri obeh sem bil presenečen nad glasnostjo avta, pri majhni hitrosti se precej sliši motor, pri večji hitrosti pa je veliko šuma od zunaj. Majhen prtljažnik, vsaj po površini. Čeprav sem imel prej enoprostorca, sem se očitno tako navadil na nizko sedenje v ioniqu, da mi je bila vožnja v koni manj udobna. Presenečen sem bil nad porabo. LJ Kozina na isti način kot ioniq 110km/h, poraba komaj 10% večja. V Kozini je bilo še 80%baterije. Le temp je bila 23stC, z ioniqom pa 15stC. Nazaj sem ga peljal hitreje, pa je na koncu ostalo še 54%baterije.
Je bolj nobel, ker ne bi imel težav prepeljati svojih dnevnih poti. Toda z ioniqom se pač ustavim enkrat, dvakrat na teden za 20 min, če je treba pa še.
Pod črto, ne menjam ioniqa nikakor.
Re: Kona EV 2020
Zanimivo gledam Kono 39kWh kot alternativo eGolfu in več kot forume preberem bolj me odvrača od Kone res pa da na forume grejo ljubitelji avta ali pa lastniki z težavam med tem ko pa večina lepo uživa v avtu
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Kona EV 2020
Sam ti lahko potrdim da ima Kona bolj glasen motor kot eGolf, je pa kul, kot bi bil v letalu če stisneš do konca
Re: Kona EV 2020
Tudi meni je zvok motorja všeč. Me ne moti in ko hitreje vozim, včasih utišam glasbo, da slišim žvižganje.
Nekateri pa pač zagovarjajo, da mora električar biti tih, neslišen.
Stvar okusa.
Nekateri pa pač zagovarjajo, da mora električar biti tih, neslišen.
Stvar okusa.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kona EV 2020
Pozdrav,
Kaj pravite na ceno Kone inpression, se jo da dobit za 36 k z vsemi popusti in odbito subvencijo.
Ali se splača ?
Ali bodo še kakšnega jurja cenej ?
LP.
Kaj pravite na ceno Kone inpression, se jo da dobit za 36 k z vsemi popusti in odbito subvencijo.
Ali se splača ?
Ali bodo še kakšnega jurja cenej ?
LP.
Re: Kona EV 2020
Se da.smuggler007 napisal/-a:Pozdrav,
Kaj pravite na ceno Kone inpression, se jo da dobit za 36 k z vsemi popusti in odbito subvencijo.
Ali se splača ?
Ali bodo še kakšnega jurja cenej ?
LP.
Re: Kona EV 2020
36k je enaka ceni prvih primerkov, zdaj bi skorajda moral glede na konkurenco dobiti še kaj ceneje, kar pogajaj se.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230254
Re: Kona EV 2020
Pa jo imajo? One za 24.900 z 39kWh baterijo že ne... Jaz sem se že skoraj odločil, da kupim letnik 2019 ali 2020smuggler007 napisal/-a: ↑11 Okt 2020, 06:08 Pozdrav,
Kaj pravite na ceno Kone inpression, se jo da dobit za 36 k z vsemi popusti in odbito subvencijo.
Ali se splača ?
Ali bodo še kakšnega jurja cenej ?
LP.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230254
Re: Kona EV 2020
Soul/Kona range extender and regenerative force improvement – SoulChip
https://evtun.com/ev-chips/hyundai-kona ... ender.html
https://evtun.com/ev-chips/hyundai-kona ... ender.html
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek