Eksplodirala Kona EV
Eksplodirala Kona EV
Kona EV eksplodirala...odneslo ven garažna vrata in streho...
https://electrek.co/2019/07/27/hyundai- ... more-98918
https://electrek.co/2019/07/27/hyundai- ... more-98918
Re: Eksplodirala Kona EV
Slej ko prej se bo vžgal avto vsake znamke in modela. Baterije kot so, so pač nagnjene k temu. Važno je le da je odstotek dovolj majhen.
Re: Eksplodirala Kona EV
Hja,tole je sicer bolj slaba tolažba...CRF napisal/-a: Važno je le da je odstotek dovolj majhen.
Re: Eksplodirala Kona EV
Vem, ampak enako velja za telefone, električna kolesa, baterijske vrtalnike in podobno.... Pa se jih nihče ne boji...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Eksplodirala Kona EV
Ti pa znaš nagnati strah v kosti. Sliši se kot da bo prej ali slej vsako vozilo eksplodiralo, samo čakati je potrebno dovolj časa.CRF napisal/-a:Slej ko prej se bo vžgal avto vsake znamke in modela.
Prispevka si sicer nisem ogledal, vendar je bilo na tem forumu, vsaj dosedaj, mnenje da EV ne eksplodirajo za razliko od nekaterih ICE vozil. Torej, previdnost ni odveč.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Eksplodirala Kona EV
No, skrbi na stran. Trenutna ohladitev lahko pomiri lastnike modelov Kona:
Currently, there’s a fairly strong heatwave hitting the northeast and it was extremely hot in Montreal yesterday. I don’t know if it had something to do with the fire, but it’s something to consider.
Re: Eksplodirala Kona EV
Kaj vse ljudje delajo z elektro instilacijo, polnilci, kabli in avti bo še veliko požarov...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Eksplodirala Kona EV
Ja, no. Mislil sem sicer na en avto vsakega proizvajalca... Statistično je pač tako. Pa niti ni treba da so vzrok baterije. Lahko je karkoli... Napaka v izdelavi, poškodba električne napeljave... itd.
Re: Eksplodirala Kona EV
V članku piše, da je bilo takrat v Montrealu exstremno vroče.
Ni pa navedel temperature.
Ravno danes je članek o nevarnosti puščanja mobilnih telefonov v avtu,
Kjer se lahko temperatura telefona extremno nevarno dvigne.
Ni pa navedel temperature.
Ravno danes je članek o nevarnosti puščanja mobilnih telefonov v avtu,
Kjer se lahko temperatura telefona extremno nevarno dvigne.
Re: Eksplodirala Kona EV
Vse je relativno. Glede na tole je bilo zadnji teden v Montrealu hladneje kot v Ljubljani, temperature do cca 32°C.aru12 napisal/-a:V članku piše, da je bilo takrat v Montrealu exstremno vroče.
Ni pa navedel temperature.
https://www.timeanddate.com/weather/can ... l/historic
Pa avto ni bil črne barve in stal na soncu ampak je bil v garaži. Tako da dvomim, da je zunanja temperatura vzrok.
Re: Eksplodirala Kona EV
Treba bi bilo preveriti vse okoliščine. Lahko je bila kakšna oprema naknadno vgrajena, lahko je pustil karkoli takega v avtu, lahko je napaka pri sestavi itd.
V bistvu narediti "obdukcijo" in ugotoviti vzrok požara potem lahko govorimo o nevarnosti EV-jev kot takih.
Sicer se pa nesreče in nevarnosti dogajajo povsod okoli nas in so del vsakdana. Recimo na naših cesta umre vsako leto nekaj 10 ljudi a se kljub temu vsi vozimo po njih in ne razmišljamo o teh zadevah ampak uživamo v vožnji.
V bistvu narediti "obdukcijo" in ugotoviti vzrok požara potem lahko govorimo o nevarnosti EV-jev kot takih.
Sicer se pa nesreče in nevarnosti dogajajo povsod okoli nas in so del vsakdana. Recimo na naših cesta umre vsako leto nekaj 10 ljudi a se kljub temu vsi vozimo po njih in ne razmišljamo o teh zadevah ampak uživamo v vožnji.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Eksplodirala Kona EV
EVji se eksplozivno širijo. Ni čudno, če so kot vroče žemljce.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Eksplodirala Kona EV
Jaz sem takoj ko sem Leafa pripeljal domov dal v garažo javljalnik dima - da me ne preseneti med spanjem.
Re: Eksplodirala Kona EV
Če je eksplozija tako močno poškodovala garažo semi zdi pa čudno, da jo je avto sorazmerno še kar dobro odnesel. Pričakoval bi, da bi povsem razpadel...
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Eksplodirala Kona EV
Baterije ne explodirajo tako, verjetno je avto zagorel, zraven avta pa je bilo nekaj kar je počilo. saj na avtu sploh ni sledi o kakšni exploziji, samo malo je osmojen , celo sprednje levo steklo je preživelo.
Pravzaprav mogoče je avto zagorel zaradi zunanjega dejavnika, lastnik pa kar ne bo spregovoril, verjetno bo zavarovalnica naredila temeljito analizo, vendar tega mi bržko ne ne bomo izvedeli, za svet je pač EV kriv.
Pravzaprav mogoče je avto zagorel zaradi zunanjega dejavnika, lastnik pa kar ne bo spregovoril, verjetno bo zavarovalnica naredila temeljito analizo, vendar tega mi bržko ne ne bomo izvedeli, za svet je pač EV kriv.
Re: Eksplodirala Kona EV
Kar dobre ugotovitve ima pirpy.
Sprednji del avta je pogorel le delno, el. priključek je nedotaknjen, vidni so ostanki plastike (ali je havba plastična?), ki so se
povesili po notranjosti. Šipe razen prednje in zadnje leve so cele in pokrite s sajami (ker bi drugače skozi sijala svetloba).
Vetrobran bi res počil prvi od pritiska notranjosti, ampak zadnja leva šipa je najmanjša steklena površina z največjim % površine
vpete v okvir. Pa še lepo očiščen okvir kaže, da je razbita namenoma (zaradi zalivanja notranjosti?).
Najbolj gorljiva stvar - baterija, ki je pod celotno kabino, ni videti da bi gorela, saj ni veliko dimnih stebričkov in vročine, ki bi
sikali navzgor ob razpadu celic. Posledice gorenja na boku so da manjšem delu prednjih vrat ampak jih je premalo, da bi se vžgala
baterija, ki gori do konca (zato EV potopijo v kakšne kontejnerje z vodo, da se ne širi temperatura, gori pa itak naprej - smo že
zasledili nekaj tega, a ne?).
Barva je dokaj nepoškodovana in praviloma brez mehurčkov in luščenja - razen nekaj zadnji del (tam je tudi zgorela pnevmatika)
kar kaže na nižjo temperaturo ognja. Baterija bi povzročila večjo temperaturo in dolgotrajnejši ogenj.
Tudi na garaži ni ravno sledi eksplozije. Objekt je sicer opečni, streha pa je videti lesena z bitumenskim prekrivom. Lepo je
videti stopljen bitumen, ki je padel v notranjost na točki požara, drugje je nepoškodovan, čeprav bi prava eksplozija dvignila
kakšno desko. Vrata so odstranjena in lepo prislonjena za objekt, kar kaže, da je posnetek nastal šele dokaj kasneje. Verjetno so
gasilci potrgali dele vrat in jih zmetali v bližino, da so imeli dostop za gašenje in izvlek avta, ampak za pospravljanje pa ni bil časa
med intervencijo.
Pa opis kaže na rumeno novinarstvo - bombastične besede v naslovu, veliko dramatičnega govorjenja, dejstev pa malo. Pisec
povzema v pričetku navedbe lastnika kot eksplozijo, ko preide v svoj opis, pa da besedo eksplozija v navednice. Nikjer povzetkov
uradnih inštitucij ali oseb o vzrokih, le enkrat omeni da v garaži - po besedah gasilcev - ni bilo snovi, ki bi povzročile gorenje.
Tudi pisec proti koncu govori da niso EV nič nevarnejši od ICE, ter da bi eksplozija baterije povzročila drugačne poškodbe, kot
dejstvo pa navaja, da ni bil priključen na polnjenje.
Sprednji del avta je pogorel le delno, el. priključek je nedotaknjen, vidni so ostanki plastike (ali je havba plastična?), ki so se
povesili po notranjosti. Šipe razen prednje in zadnje leve so cele in pokrite s sajami (ker bi drugače skozi sijala svetloba).
Vetrobran bi res počil prvi od pritiska notranjosti, ampak zadnja leva šipa je najmanjša steklena površina z največjim % površine
vpete v okvir. Pa še lepo očiščen okvir kaže, da je razbita namenoma (zaradi zalivanja notranjosti?).
Najbolj gorljiva stvar - baterija, ki je pod celotno kabino, ni videti da bi gorela, saj ni veliko dimnih stebričkov in vročine, ki bi
sikali navzgor ob razpadu celic. Posledice gorenja na boku so da manjšem delu prednjih vrat ampak jih je premalo, da bi se vžgala
baterija, ki gori do konca (zato EV potopijo v kakšne kontejnerje z vodo, da se ne širi temperatura, gori pa itak naprej - smo že
zasledili nekaj tega, a ne?).
Barva je dokaj nepoškodovana in praviloma brez mehurčkov in luščenja - razen nekaj zadnji del (tam je tudi zgorela pnevmatika)
kar kaže na nižjo temperaturo ognja. Baterija bi povzročila večjo temperaturo in dolgotrajnejši ogenj.
Tudi na garaži ni ravno sledi eksplozije. Objekt je sicer opečni, streha pa je videti lesena z bitumenskim prekrivom. Lepo je
videti stopljen bitumen, ki je padel v notranjost na točki požara, drugje je nepoškodovan, čeprav bi prava eksplozija dvignila
kakšno desko. Vrata so odstranjena in lepo prislonjena za objekt, kar kaže, da je posnetek nastal šele dokaj kasneje. Verjetno so
gasilci potrgali dele vrat in jih zmetali v bližino, da so imeli dostop za gašenje in izvlek avta, ampak za pospravljanje pa ni bil časa
med intervencijo.
Pa opis kaže na rumeno novinarstvo - bombastične besede v naslovu, veliko dramatičnega govorjenja, dejstev pa malo. Pisec
povzema v pričetku navedbe lastnika kot eksplozijo, ko preide v svoj opis, pa da besedo eksplozija v navednice. Nikjer povzetkov
uradnih inštitucij ali oseb o vzrokih, le enkrat omeni da v garaži - po besedah gasilcev - ni bilo snovi, ki bi povzročile gorenje.
Tudi pisec proti koncu govori da niso EV nič nevarnejši od ICE, ter da bi eksplozija baterije povzročila drugačne poškodbe, kot
dejstvo pa navaja, da ni bil priključen na polnjenje.
Re: Eksplodirala Kona EV
Havba je aluminijasta...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Eksplodirala Kona EV
Potem bi lahko bili to ostanki kritine, tudi na strehi je nekaj tega drobirja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek