Glede na odgovor bi mislil, da ni nobenih možnosti za drugačno legalno rešitev (AMZS ipd.), razen če se Hyundai premisli.Hyundai Slovenija napisal/-a:...predelava brez odobritve proizvajalca je nelegalna.
Kljuka
Re: Kljuka
Re: Kljuka
Mislim da je uporabljena napačna beseda. Hyundai glede legalnosti nima veliko zraven. Ima pa glede garancije...
Re: Kljuka
Hyundai Slovenija napisal/-a:Gospod Mitja
Glede na situacijo s homologacijo vlečne kljuke za električna vozila Kona, vam za prevoz koles ostaja samo alternativa strešnih nosilcev za prevoz koles.
Ti niso prepovedani, dovoljena obremenitev strehe je 50kg, kar je dovolj za namestitev strešnih nosilcev in koles.
V vmesnem obdobju sem od kolegov dobil informacijo, da v Nemčiji distributer za 579€ trži vlečno kljuko za električno Kono.
Ni mi poznano kako in zakaj ponujajo ta izdelek, vem pa, da ga v Sloveniji ni mogoče legalizirati in tudi v Nemčiji bi moralo biti enako.
Mogoče so zakonska pravila v Nemčiji drugačna in je mogoča tovrstna naknadna legalizacija, so pa prekršili pravila proizvajalca in tem vozilom bi uradno morala biti odvzeta tovarniška garancija, ker gre za nedovoljen poseg v vozilo, tudi če ga je izvedel uradni distributer.
Re: Kljuka
V navodilih glede strešnih nosilcev piše "80 kg enakomerno porazdeljeno" (str. 3-136, v homologaciji ni omembe).Hyundai Slovenija napisal/-a: Glede na situacijo s homologacijo vlečne kljuke za električna vozila Kona, vam za prevoz koles ostaja samo alternativa strešnih nosilcev za prevoz koles.
Ti niso prepovedani, dovoljena obremenitev strehe je 50kg, kar je dovolj za namestitev strešnih nosilcev in koles.
Re: Kljuka
Mislim da je to z vlečno kljuko in garancijo enako kot ne homologiranimi gumami in uveljavitvijo zavarovalnine, če se je nesreča zgodila, ker se ti je nekdo zaletel v avto, potem gume nimajo nič s tem in zavarovalnica mora plačati odškodnino, če pa se je nesreča zgodila, ker te je iz ovinka vrglo pa se lahko pritožijo in ne izplačajo zavarovalnine, ker bi lahko bil vzrok za nesrečo prav gume.
Tovarniška garancija na baterijo in motor(kar nas vse najbolj skrbi) se ne more preklicati ker si na zadnji del avta pri vijačil kljuko za prevoz koles, saj s tem ne obremeniš pogonskega sklopa nič bolj ali pa celo manj kot pa z uporabo strešnih nosilcev, ki pa so dovoljeni, torej, če ti hyundai ne prizna garancije ga pač tožiš. , Saj naprimer ležaj motorja pač ni napaka, ki bi lahko nastala z vgradnjo kljuke za prevoz koles.
Če lahko v Nemčiji legalizirajo kljuko in obdržijo tovarniško garancijo, bi enako moralo biti v Slo saj smo vendarle EU.
Ko jaz avto kupim, je moj in lahko naredim z njim kar hočem lahko mu celo odrežem streho, če sem lahko zadevo homologiral, mora garancija na pogonski sklop še vedno veljati.
Druga stvar pa je, če lahko kljuko homoligiraš, se ne ubadati z garancijo, če bo motor crknil boš pač kljuko odstranil preden pošlješ avto na servis
Moje mnenje ....
Tovarniška garancija na baterijo in motor(kar nas vse najbolj skrbi) se ne more preklicati ker si na zadnji del avta pri vijačil kljuko za prevoz koles, saj s tem ne obremeniš pogonskega sklopa nič bolj ali pa celo manj kot pa z uporabo strešnih nosilcev, ki pa so dovoljeni, torej, če ti hyundai ne prizna garancije ga pač tožiš. , Saj naprimer ležaj motorja pač ni napaka, ki bi lahko nastala z vgradnjo kljuke za prevoz koles.
Če lahko v Nemčiji legalizirajo kljuko in obdržijo tovarniško garancijo, bi enako moralo biti v Slo saj smo vendarle EU.
Ko jaz avto kupim, je moj in lahko naredim z njim kar hočem lahko mu celo odrežem streho, če sem lahko zadevo homologiral, mora garancija na pogonski sklop še vedno veljati.
Druga stvar pa je, če lahko kljuko homoligiraš, se ne ubadati z garancijo, če bo motor crknil boš pač kljuko odstranil preden pošlješ avto na servis
Moje mnenje ....
Re: Kljuka
Nekako se mi zdi, da je ta strah zato ker bi kljuka lahko povzročila deformacijo na baterijskem sklopu, ki je relativno blizu. Namesto da bi naredili teste koliko se lahko obremeni je ceneje napisat da se sploh ne sme.
Re: Kljuka
A vidim, da ste me prehiteli, da ste že prejeli odgovor - vidim, da jih bo potrebno bombardirati s podobno pošto.
Kolikor so me pač na AMZS-ju seznanili brez dodatne kasnejše razširiteh homologacije s strani proizvajalca - zastopnika Hyundai-a za naš model, žal ne bo možnosti vpisa kljuke za namen prevoza koles.
Kolikor so me pač na AMZS-ju seznanili brez dodatne kasnejše razširiteh homologacije s strani proizvajalca - zastopnika Hyundai-a za naš model, žal ne bo možnosti vpisa kljuke za namen prevoza koles.
Re: Kljuka
Taki nesmisli glede nedovoljene kljuke na EV so samo še eden od patetičnih razlogov, da bi ja odvračali kupce od nakupa EV.
Re: Kljuka
Ja saj je precej jasno napisal:
Hyundai Slovenija napisal/-a:Razlog za takšno odločitev proizvajalca ni v tem, da vozilo konstrukcijsko ne bi preneslo tovrstne predelave in dodatnih obremenitev, razlogi so drugje.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kljuka
Še dobro, da premišljujete zgolj o kljukah za kolesa, drugače bi morali na novo načrtovati pot in postanke na polnilnicah:
[youtube]https://youtu.be/yjklex38lkQ[/youtube]
Tako, kot pravi na Transport Evolved:
[youtube]https://youtu.be/3tz_X1x9FPc[/youtube]
Pa še nekaj: tole zgoraj sem omenil samo zato, da vas spomnim, da upora zraka ne morete prelisičiti in ne zato, da bi kakorkoli kritiziral katerikoli model od Tesle.
[youtube]https://youtu.be/yjklex38lkQ[/youtube]
Tako, kot pravi na Transport Evolved:
[youtube]https://youtu.be/3tz_X1x9FPc[/youtube]
Essentially, when it comes down to physics, there is no such thing as a free lunch!
Pa še nekaj: tole zgoraj sem omenil samo zato, da vas spomnim, da upora zraka ne morete prelisičiti in ne zato, da bi kakorkoli kritiziral katerikoli model od Tesle.
Re: Kljuka
V mojem primeru, ko sem kolesa prevažal na strehi, pa sem jih dejansko nekajkrat moral pobirati dol, da sem prišel do polnilnih mest, ki so bili v garaži. S kolesi na kljuki teh težav nebi imel.
Re: Kljuka
V Sloveniji nebi imeli takšnih problemov, kot jih ima TFLCAR, jaz bi si upal z zoe povlečt kamp prikolico na hrvaško obalo.
Re: Vlečna kljuka za renault zoe
Najprej najdi proizvajalca kljuke za Kona EV,Franci napisal/-a:Odgovor AMZS-ja na možnost vgradnje kljuke na Hyundai - KONA EV. Tudi iz kasnejših razširiteh homologacije (zadnja je iz maja 2019) žal ni predvidel možnosti uporabe vlečne naprave niti kot nosilca za kolesa, ker ne dovoljuje nobene navpične obremenitve na vlečno napravo.CRF napisal/-a:Sporoči kaj izveš.
Predlaga, da se obrnem na zastopnika proizvajalca HYUNDAI v Republiki Sloveniji.
Spišem en mail in ga jim pošljem.
če kdo sploh kdo izdeluje kljuko za Kona EV,
pa linke še tukaj napiši.
Proizvajalec naj ti pošlje dokumentacijo od kljuke, če nima javno objavljeno na spletu, v dokumentih naj bo zapisano da je za tip vozila Kona EV.
S to dokumentaciijo potem greš na
Amzs, Avto Krka, Lpp, Rti, (nekdo, ki lahko homologira predelavo vozila)
Re: Kljuka
Evo kljuko za Kona EV, jo je že Marko007 našel...
https://hyundaizubehoer.de/de/kona-os-e ... ektro.html
Ne znam pa nemško, tako da ne vem kaj točno piše v opisu...
https://hyundaizubehoer.de/de/kona-os-e ... ektro.html
Ne znam pa nemško, tako da ne vem kaj točno piše v opisu...
Re: Kljuka
Tudi S lahko ima kljuko
Eno glavnih Elonovih vodil od začetka Tesle je, da elektrifikacija ne pomeni odpovedovanja pri ničemer, ampak priložnost za napredek na vseh področjih!
Drugi proizvajalci pa so šli drugo pot... Da ne bi preveč konkurirali svojim ICE prodajnim adutom, so EVje delali kot neke posebneže in jih gulili na vseh straneh... Danes pa imajo kar imajo
Eno glavnih Elonovih vodil od začetka Tesle je, da elektrifikacija ne pomeni odpovedovanja pri ničemer, ampak priložnost za napredek na vseh področjih!
Drugi proizvajalci pa so šli drugo pot... Da ne bi preveč konkurirali svojim ICE prodajnim adutom, so EVje delali kot neke posebneže in jih gulili na vseh straneh... Danes pa imajo kar imajo
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Kljuka
No jaz pa na mesečni ravni. In zato mora ostati ICE v familiji (na srečo je predelan na LPG) ... Mi pa uporaba prikolice pomeni eno bistveno stvar... Svinjarije in težkih predmetov, ki bi mi poškodovali avto ne tlačim vanj. No pa tudi kolesa na ključki so luskuz proti strehi. Moj oče jih ne more več naložit na streho (poškodovana rama).
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022