Poletni doseg
Re: Poletni doseg
Res ne vem ali ste lastniki KON tukaj obsedeni z porabo in GOM-om.
Ne vem kaj bi radi dokazali s tem nakladanjem o porabi in vožnji 30 km/h pod omejitvami.
Mal si preberte teste, ki jih delajo v tujini in KONA ni noben presežek.
Na resnih testih ima porabo cca 2KWh/100km večjo kot i3, na klance pa še več.
Ne vem kaj bi radi dokazali s tem nakladanjem o porabi in vožnji 30 km/h pod omejitvami.
Mal si preberte teste, ki jih delajo v tujini in KONA ni noben presežek.
Na resnih testih ima porabo cca 2KWh/100km večjo kot i3, na klance pa še več.
Re: Poletni doseg
Za moj način vožnje, ki se s prehodom na EV ni popolnoma nič spremenil, je Kona odlična.
Re: Poletni doseg
Saj nismo obsedeni, hočemo le vedet kdo ima večjega....aru12 napisal/-a:Res ne vem ali ste lastniki KON tukaj obsedeni z porabo in GOM-om.
Ne vem kaj bi radi dokazali s tem nakladanjem o porabi in vožnji 30 km/h pod omejitvami.
Mal si preberte teste, ki jih delajo v tujini in KONA ni noben presežek.
Na resnih testih ima porabo cca 2KWh/100km večjo kot i3, na klance pa še več.
GOM—a, se razume....
Re: Poletni doseg
Presežek ali ne, takele so realne številke. Meni veliko več povejo kot neki testi katerim ne poznam ozadja.
Sicer pa, tema je namenjena vsem ki jih zanimajo številke...
Sicer pa, tema je namenjena vsem ki jih zanimajo številke...
Re: Poletni doseg
Saj v tem je štos.
To so čisto nerealne številke nenormalne vožnje.
Toliko sem že prevozil z EV-jem, da vem kako se dosežejo te številke.
To so čisto nerealne številke nenormalne vožnje.
Toliko sem že prevozil z EV-jem, da vem kako se dosežejo te številke.
Re: Poletni doseg
A to v tisti resni tujini, kjer so zakuhali dieselgate, nazadnje pa poskušali dokazati, da je diesel bolj ekološki od BEV...?aru12 napisal/-a:... resnih testih ima porabo cca 2KWh/100km večjo kot i3, na klance pa še več.
Tistim jaz že dolgo ne verjamem več..
Nimam Kone, tudi ponavadi ne vozim ravno hudo ekološko in počasi, a vseeno tem našim fantom tukaj precej bolj zaupam in verjamem, kot tistim "resnim testom" iz tujine
Elektromobilnost pomeni tudi spreminjanje ustaljenih navad... In če kdo z EV vozi še malce bolj varčno in predvidljivo, je to tako za ekologijo kot varnost zgolj pohvalno
Dejstvo je, da to kar kažejo naši fantje, so realne relacije v Sloveniji... In s tem marsikomu pomagajo rušiti tabuje in strahove. In to zagotovo precej bolj, kot neki skrajno neumni novinarski testi, ko naprimer 5 električnih avtov 24 ur vozijo v krogu Iz tiste primerjave si povprečen Janez Novak res bolj malo kaj lahko izlušči
Zato.. Fantje, kar tako naprej
Čestitam vsem za dobre dosežke in želim še veliko veselja v var(č)nih kilometrih
Re: Poletni doseg
Če smo že pri dieselgate.
Vsi avtomobolski proizvajalci so goljufali -in še, toda samo eni so izvažali v Ameriko.
Tako se je vse začelo.
In zdaj je to glavna gostilniška debata o nemcih na katero nasedate.
Čez lužo se delajo samo bencinci, ki žrejo od 15 do 30 litrov in so jim evropski disli šli v nos.
Zato je nastal diesel gate.
Vsi avtomobolski proizvajalci so goljufali -in še, toda samo eni so izvažali v Ameriko.
Tako se je vse začelo.
In zdaj je to glavna gostilniška debata o nemcih na katero nasedate.
Čez lužo se delajo samo bencinci, ki žrejo od 15 do 30 litrov in so jim evropski disli šli v nos.
Zato je nastal diesel gate.
Re: Poletni doseg
Če je bila kakšna pripombo na moj test, lahko povem takole:
Ta test čez 600km je bil narejen z vožnjo nekoliko pod omejitvami (kolikor pravno razumem omejitev ne pomeni, da je treba vozit po omejitvi, pač pa je to najvišja še dovoljena hitrost). Vožnja je bila realna, nisem izbiral cest glede na promet, strmino, pač med Ljubljano in Ormožem, pa potem še enkrat na Štajersko pa Tuhinj,...promet je bil vseskozi, razen zadnjih 100km so ljudje šli že spat
Bil je vročinski val, klima na 21....
Tako bi npr vozila moja žena ali pa še počasneje, jaz pa žal ne morem in sem se za test moral kar potruditi. Nisem pa tega tu objavil, da bi kogarkoli v kaj prepričeval, le sam sem se želel prepričati koliko lahko prevozim s svojim EV, če pazim, ker se lahko zgodi, da mi to kdaj prav pride ali pa še komu drugemu.
Pravijo, da moraš svoje orodje dobro spoznati, preden lahko z njim v neznano zaorješ
Ta test čez 600km je bil narejen z vožnjo nekoliko pod omejitvami (kolikor pravno razumem omejitev ne pomeni, da je treba vozit po omejitvi, pač pa je to najvišja še dovoljena hitrost). Vožnja je bila realna, nisem izbiral cest glede na promet, strmino, pač med Ljubljano in Ormožem, pa potem še enkrat na Štajersko pa Tuhinj,...promet je bil vseskozi, razen zadnjih 100km so ljudje šli že spat
Bil je vročinski val, klima na 21....
Tako bi npr vozila moja žena ali pa še počasneje, jaz pa žal ne morem in sem se za test moral kar potruditi. Nisem pa tega tu objavil, da bi kogarkoli v kaj prepričeval, le sam sem se želel prepričati koliko lahko prevozim s svojim EV, če pazim, ker se lahko zgodi, da mi to kdaj prav pride ali pa še komu drugemu.
Pravijo, da moraš svoje orodje dobro spoznati, preden lahko z njim v neznano zaorješ
Re: Poletni doseg
Izven avtoceste... česar skoraj nihče ne rabi. Pri tako velikih baterijah je pomemben samo še doseg na avtocesti, vse drugo itak ni več problem.
Re: Poletni doseg
Kaj izven avtoceste, saj lahko po AC pelješ 90
Jaz si izračunam s kakšno hitrostjo moram peljati, da pridem na cilj brez polnenja in to je to, če grem v Piran k tašči (210km) se po AC peljem 110 in mi ostane okoli 20 %, odkar imam veliko baterijo še nisem polnil na avtocesti in čakal.
Jaz si izračunam s kakšno hitrostjo moram peljati, da pridem na cilj brez polnenja in to je to, če grem v Piran k tašči (210km) se po AC peljem 110 in mi ostane okoli 20 %, odkar imam veliko baterijo še nisem polnil na avtocesti in čakal.
Re: Poletni doseg
V kratkem gremo do Dunaja in Google pravi 370km. Brez problema brez ustavljanja, pa se bomo vseeno ustavili vsaj dvakrat. Če bo kje kakšna polnilnica bom tudi dopolnil, da bo lažja/hitrejša tudi pot nazaj.
Zato komaj čakam da se Ionity razširi, da bo kolikor toliko zanesljivo omrežje z vsaj nekaj rezerve v številu polnilnic.
Zato komaj čakam da se Ionity razširi, da bo kolikor toliko zanesljivo omrežje z vsaj nekaj rezerve v številu polnilnic.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Poletni doseg
Ionity bio bilo super in zmašnjal veliko prednost Tesle
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Poletni doseg
V KOPRU so že montirane ročke na novi Ionity - kar tod mimo jo vžgi na Dunaj!!CRF napisal/-a:V kratkem gremo do Dunaja in Google pravi 370km. Brez problema brez ustavljanja, pa se bomo vseeno ustavili vsaj dvakrat. Če bo kje kakšna polnilnica bom tudi dopolnil, da bo lažja/hitrejša tudi pot nazaj.
Zato komaj čakam da se Ionity razširi, da bo kolikor toliko zanesljivo omrežje z vsaj nekaj rezerve v številu polnilnic.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Poletni doseg
Malo za info. Danes sem štartal ob 8 uri iz Ljutomera. Cilj Planica, potem pa iz Planice v Ljubljano, ac 300 km, hitrost na 125 km/h tempomat, 112 km regionalk. Večinoma brez klime, gretja, je blo vseskozi ugodnih 18-22 st. C. Od Planice do Ljubljane je bilo več ploh. Skupna poraba 14,2 kwh/100km. Avto je bil na 100% ob odhodu, pred hotelom v Ljubljani mi je ostalo 29 km.
Pa naj kdo reče, da te baterije niso dovolj velike. To so top avti, vsi, ki majo od 300km realnega dosega naprej.
Jutrii pa via primorska, nazaj v Ljubljano, v petek pa domov, takrat bo deževalo in bo poraba primerna temu. Se zelo pozna voda na cesti.
Pa naj kdo reče, da te baterije niso dovolj velike. To so top avti, vsi, ki majo od 300km realnega dosega naprej.
Jutrii pa via primorska, nazaj v Ljubljano, v petek pa domov, takrat bo deževalo in bo poraba primerna temu. Se zelo pozna voda na cesti.