CE - LJ avtocesta po omejitvah GPS, zunaj 13 st., 70km, povprečje 19,7 (na Trojanah še 24) in poraba baterije 20%. Nazaj gužva in padlo skupno povprečje na 17,5 kWh.
Na izvozu šentjakob sinje modra kona, sem prej prehitel, malo pozno opazil, na izvozu pozdravil, kdo tukaj?
SimonZed
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Zjutraj Laško, Krško, avtocesta na Obrežje, Zagreb letališče, dol med 0 in 3 st. stopinj, gretje 22 stopinj, razdalja 120km, po omejitvah, povprečna poraba 17,7 kWh/100km, porabil 29% baterije.
Nazaj zunaj okoli 10 st. In povprečna poraba v obe smeri padla na 16 kWh/100km.
EV+PV entuziast, Sebastijan, SimonZed
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Ponoči, močan dež in zato 10 do 20 km/h pod omejitvami, Laško, Krško, avtocesta na Obrežje, Zagreb letališče, okoli 8 st., gretje 22 stopinj, dol razdalja 120km, povprečna poraba 16,3 kWh/100km, porabil 27% baterije.
V obe smeri povprečna poraba 16,7 kWh/100km in šlo 61% baterije za 240km.
Močan dež precej poveča porabo.
SimonZed, jernejpro
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Laško zasavje LJ, nato še po LJ in nazaj po avtocesti na CE 200km, po omejitvah, okoli 13 st., povprečna poraba 15,5 in 48% baterije.
Vrhovčeva, Kotnikova in bližnji, 8 polnilnih mest ob 12.30 polnil samo 1 hybrid. Sem mislil, da bo vse polno
SimonZed, jernejpro
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Kono dobil 9.5.2019 in je že skoraj 11 mesecev ter prevoženih 28.300km, brez virusov bi bilo letno 35t km, tako bo pa 30t km. Povprečna skupna poraba 14,5kWh/100km (maj oktober v 6m je bilo 18k km in povprečje 13,4, pozimi med 15.11.2019 in 31.3.2020 skoraj 10t km z zimskimi gumami in jeklenimi platišči pa 16,3 kWh/100km).
Kar nekaj tudi avtocest, od začetka 120km/h, nato po omejitvah, največ pa seveda gužva po ostalih cestah in mestu in zato mala poraba, čeprav stalno na programu comfort, pozimi eco, gretje 22 st. Zaenkrat izredno zadovoljen.
Skupaj porabil cca 4,4MW. Na domači polnilnici napolnil 3000kWh ali 70%, na javnih brezplačnih AC, DC samo dvakrat sprobal, napolnil 1400kWh ali 30%. Šuko še vedno nisem sprobal.
Sem mislil čakati na prvo celo leto BEV do 9.5.2020 in potem zaključiti temo in prisotnost, pa tako zadnji in prihodnji mesec ni merodajen, glede na virusne ukrepe.
Bom še kdaj malo pogledal forum in če bo kaj res uporabno za druge objavil. Veliko ste mi pomagali, upam da tudi jaz komu s kakšno info.
Po 19 let toplotne, 3 let MSE in 1 leto BEV lahko zaključim, kdo ima možnost, obvezno, samo prej se zares informirati in vzeti optimalne zadeve za lastne potrebe in želje.
Uživajte maksimalno in srečno.
Za drugi BEV pri hiši montirani dodatni polnilni kabel na obstoječi domači dinamični polnilnici.
Tako je en 7m polnilni kabel stalno v notranji garaži in novi drugi 7m polnilni kabel v garaži zunaj, 1m od vtičnice BEV, da ni potrebno stalno prestavljati kabel in pozimi problem odprto okno... in še novi šuko v zunanji garaži.
Omejitev seveda, da se ne smeta polniti hkrati. Od moje boljše polovice se polni po 13. uri iz MSE, moj pa ponoči na 1F 25A, sicer pa veliki bateriji 46 corsa in 64 kWh kona tako da polnjenje na 2-3 dni.
Hvala za izkušnje,
Jaz imam 22000 na števcu, poleti poraba tam okoli 14Kw, pozimi tam okoli 18Kw, 50%AC/50% regionalke.
Super zadovoljen, Kolega ima pa ID 3 s tasredno bat, pa naredi kašnih km manj na polnjenje, tudi super zadovoljen ,
v začetku malo težav zdej so pa software porihtali in dela.
Glede na izkušnje je Hyundai / Kia kar ok nakup, res da mu manjka kak kw/h pri polnjenju, samo za vožnjo "okoli vogalov"
je super. Pri meni ob mešani uporab ac in v naslejih imam pri Soulu od menjave gum na letne naprej povprečej 16 kw/h na 100 km. Res je da po avtocesti v enos stran počasi, ker se hči uči v avtu, drug astran pa 150 - 160 km/h.
Sem že napisal, nisem vedel če je tudi za e-Niro. 3 fazni OBC pri teh avtih majo 3 sklope. Če zazna da je samo ena faza združi 2 sklopa in lahko polni do 32A. Enako kot VW avti.
DeCoRawr napisal/-a: ↑15 Feb 2022, 16:24
Sem že napisal, nisem vedel če je tudi za e-Niro. 3 fazni OBC pri teh avtih majo 3 sklope. Če zazna da je samo ena faza združi 2 sklopa in lahko polni do 32A. Enako kot VW avti.
Imajo tako vsi BEV s 3F polnjenjem?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Po skoraj 4 letih in 7 mesecih ter 140k km prva menjava gum letnih nexen in zimskih sava hp2 za nove continental allseasoncontakt2, 160eur kos in 10 eur montaža s centriranjem, ki so tudi za pol tišje sploh od savinih. Kdo pravi, da imajo BEV večjo obrabo gum...
Diski tudi še prvi obraba dober 1mm, pa zavor ne šparam, ker sicer tako blokirajo...
Priponke
Spikster, DGJ, Franci
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
edi-b napisal/-a: ↑01 Dec 2023, 16:39
Po skoraj 4 letih in 7 mesecih ter 140k km prva menjava gum letnih nexen in zimskih sava hp2 za nove continental allseasoncontakt2, 160eur kos in 10 eur montaža s centriranjem, ki so tudi za pol tišje sploh od savinih. Kdo pravi, da imajo BEV večjo obrabo gum...
Diski tudi še prvi obraba dober 1mm, pa zavor ne šparam, ker sicer tako blokirajo...
Uh, tako dolgo so zdržale Nexenove Jaz imam samo 75k (4 leta pa par mesecev), pa je vulkanizer rekel, da za eno sezono še bodo Pirelijeve zimske so tudi strašno glasne, pa niso bile poceni.