Regen boost
Regen boost
Je komu uspelo ugotovit kaj je razlog da "regen boost" (levi pedalček ob volanu) včasih ne ustavi avta?
Ponavadi ko je rahel klanec navzdol. Ampak klanec kot tak ni razlog, ker regen avto lepo ustavi tudi sredi konkretnih klancov.
Zadnje čase ustavljam le še z regenom, in bi rekel da deluje le v kakšnih 90%. V 10% pa zmanjša hitrost na par km/h in potem leze naprej. Kaj je vzrok mi pa ne rata ugotovit.
Ponavadi ko je rahel klanec navzdol. Ampak klanec kot tak ni razlog, ker regen avto lepo ustavi tudi sredi konkretnih klancov.
Zadnje čase ustavljam le še z regenom, in bi rekel da deluje le v kakšnih 90%. V 10% pa zmanjša hitrost na par km/h in potem leze naprej. Kaj je vzrok mi pa ne rata ugotovit.
Re: Regen boost
Meni je še do zdaj zmeraj uspelo ustaviti avto, če sem držal levi pedal ob volanu. Bom malo bolj pozoren, če ga kdaj ne bo in v kakšni situaciji se bo to zgodilo.
Re: Regen boost
Zanimivo. Sem že precej nazaj na UK forumu bral da se to včasih dogaja. Ampak res redko. Jaz za ustavljanje uporabljam samo pedalček in zato večkrat opazim.
Re: Regen boost
Ja, tudi jaz sem to opazil, ker precej uporabljam ročke.
Včasih imaš občutek, kot da ne regenerira dovolj in na koncu moram pritisniti pedal z zavoro.
Bom pozoren in če odkrijem kakšen vzorec javim.
Včasih imaš občutek, kot da ne regenerira dovolj in na koncu moram pritisniti pedal z zavoro.
Bom pozoren in če odkrijem kakšen vzorec javim.
Re: Regen boost
Jaz nisem opazil, vendar se ne vozim pogosto po klancih.
Sem pa danes testiral Višnjegorski klanec proti Ljubljani na polno in opazil, da vmes izgubi moč za nekaj sekund in potem spet na polno. Nekako tako do 178 je šlo, nato pade na 170 in spet do 178,....ves čas sem tiščal do konca. Ima kakšno blokado ali kaj povezano s temperaturo?
Sem pa danes testiral Višnjegorski klanec proti Ljubljani na polno in opazil, da vmes izgubi moč za nekaj sekund in potem spet na polno. Nekako tako do 178 je šlo, nato pade na 170 in spet do 178,....ves čas sem tiščal do konca. Ima kakšno blokado ali kaj povezano s temperaturo?
Re: Regen boost
Včeraj se je zgodilo tudi meni, da leva ročica ni povsem ustavila vozila. Okoliščine niso bile nič posebnega (pred semaforjem na ravnini).
Re: Regen boost
Sem tudi jaz že dvomil da se res dogaja, potem pa se mi je včeraj v blagem klančku navzdol ponovilo.
Vedno pa je tako da nisem 100% če se res ne bo ustavil, ampak potem moram pohodit zavoro zaradi avta spredaj ali križišča.
Vedno pa je tako da nisem 100% če se res ne bo ustavil, ampak potem moram pohodit zavoro zaradi avta spredaj ali križišča.
Re: Regen boost
Sicer nisem strokovnjak, lahko pa da je krmilnik moral zmanjsati moc motorja, saj na polni moci (150kW) lahko deluje ne nekaj sekundFV-EV napisal/-a:Jaz nisem opazil, vendar se ne vozim pogosto po klancih.
Sem pa danes testiral Višnjegorski klanec proti Ljubljani na polno in opazil, da vmes izgubi moč za nekaj sekund in potem spet na polno. Nekako tako do 178 je šlo, nato pade na 170 in spet do 178,....ves čas sem tiščal do konca. Ima kakšno blokado ali kaj povezano s temperaturo?
Re: Regen boost
Občutek imam ravno obratno Ko ni potrebe se vedno ustavi, ko je nekdo spredaj se pa hoče zaletet