Redni servisi

EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 341
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
334
327

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a EVH » 23 Sep 2019, 21:55

CRF je napisal/-a:@Franci... tukaj je govora o zavornem olju? Olja v reduktorju se ne menja, menjalnika pa ni. Vsaj ne na 30kkm.


Olje v reduktorju ( tudi olje v menjalniku) se ne menja v življenjski dobi avta, ki pa je 200K km.
Preudaren lastnik bo takrat, ali še prej to olje zamenjal.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 353
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a Upup » 23 Sep 2019, 22:22

Za Eupa so rekli da je to olje 77e/l +DDV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2116
Avto: EV Kona 64
2146
1725

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 23 Sep 2019, 23:50

Morda je pa pri Konah prišlo do tiskarskega škrata pri Hyundai-u in bi moralo v dokumentaciji pisati menjava zavornega olja na 300.000km? Ena nula je pač nula :evil:
DGJ, edi-b
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2559

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 07:32

CRF je napisal/-a:Meni je bilo rečeno da moraš biti znotraj 1000km v obe smeri. Seveda je večji problem v plus.

Tudi meni so pri AutoBincku rekli 1000 km plus/minus oziroma 1 mesec plus/minus.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2559

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 19:00

Takole, danes opravljen redni servis na 15k km pri Auto Bincku. Ničesar niso zamenjali (za kabinski filter so rekli, da me bodo poklicali, če bi ga bilo treba), samo pregled in izvedba servisne kampanje (programska nadgradnja instr. plošče) ter brezplačna nadgradnja navigacije (na mojo zahtevo).

Račun:
racun15kkm.jpeg


Več v moji temi: Kona EV - SimonZED - Stran 28 - EVSVET.eu
edi-b
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2559

Re: Servis

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 27 Sep 2019, 19:30

Pa še to: opozorili so me, da moram ločeno opraviti še kontrolni pregled karoserije glede rjavenja (če želim garancijo proti prerjavenju) in sicer 12 mesecev od dneva nakupa (+/- 1 mesec). Torej se spet vidimo januarja. Cena za tisti pregled naj bi bila okrog 10 € in traja pol ure.
edi-b
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6180
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4687
5393

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Okt 2019, 08:13

Evo, danes servis na 30.000km. Sporočim zvečer kaj in kako bodo uredili.

Za vmes pa huda informacija direktno od serviserjev ki so bili na izobraževanju za EV.

Če ne sedite, se vsedite!

Za vse nove EV bo obvezna menjava hladilne tekočine na dve leti. Tekočina stane 70€ na 2 litra in je je okrog 13litrov, tako da bo vse skupaj prišlo okroglih 500€. :bang:
Admin @ EVSVET.eu
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 248
Avto: Hyundai Kona
247
63

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a Taragula » 09 Okt 2019, 08:24

CRF je napisal/-a:Evo, danes servis na 30.000km. Sporočim zvečer kaj in kako bodo uredili.

Za vmes pa huda informacija direktno od serviserjev ki so bili na izobraževanju za EV.

Če ne sedite, se vsedite!

Za vse nove EV bo obvezna menjava hladilne tekočine na dve leti. Tekočina stane 70€ na 2 litra in je je okrog 13litrov, tako da bo vse skupaj prišlo okroglih 500€. :bang:

Za vse nove? Nove prodane ali naše tudi, ke so še „novi“?
Je pa to, če je res, budalaština brez primere.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6180
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4687
5393

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Okt 2019, 08:26

Ne, seveda ne za naše. Vsi prodani imajo tako kot piše v servisni knjigi.
Na neki točki bodo preklopili... lahko že pri 2020 Koni.
Admin @ EVSVET.eu
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1627
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
388
284

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a darjan » 09 Okt 2019, 08:29

haha carsko, na kak način lupijo ... neverjetno
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 665
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
676
154

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a Franci » 09 Okt 2019, 08:32

CRF, kaj to so ti v Lescah povedali. :envy:
E_skiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Kraj: 2241
Avto: C5
122
51

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a E_skiro » 09 Okt 2019, 09:19

Kia+Hyundai pri meni ste, če je (bo) to res, odpisani. 15.000 km servisni interval še preživim, menjava zavorne tekočine brez predhodne analize, zdaj še menjava hladilne tekočine. Ekologija na kvadrat. Še pri ICE motorju menjava hladilne tekočine na 5 let :bang: :bang:
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1578
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1263
915

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a warpedone » 09 Okt 2019, 09:27

A se lahko smejim na glas?
ICE proizvajalec ostaja proizvajalec ICE vozil... do groba.
First deserve then desire
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1578
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1263
915

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a warpedone » 09 Okt 2019, 10:00

Kar je res žalostno je to, da ima hyundai zagotovo čist utemeljene inženirske razloge za takšne zahteve.
Kona EV je predelan ICE avtomobil, v katerem so uporabli standardne ICE komponente.
Režim delovanja EV je dost drugačen, da te iste komponente nimajo enake življenske dobe / zanesljivosti kot v ICE avtomobilih.

Posledično je nujno na 15k menjat propadle tekočine / komponente, ki bi v ICE okolju zdržale nekajkrat dlje.
Počas bo ljudem postalo jasno da obstaja je razlika med predelanim ICE in namensko zasnovanim EV brez uprabe standardnih ICE delov.
First deserve then desire
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 151
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
111
110

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a vitro » 09 Okt 2019, 10:47

Dobro bi bilo narediti neko analizo, kakšne so zahteve po servisiranju (intervali, kaj se menjuje, itd.) pri istem vozilu med različnimi državami. Pa to, koliko so utemeljene oziroma logične določene zahteve.

En od argumentov za prehod na EV so tudi cenejši servisi v primerjavi z ICE. In če temu ni tako, bodo skeptiki še bolj proti EV. Kar pa je nekako v nasprotju z zahtevami in načrti držav, da se čimbolj elektrificiramo. Hočem reči, da bi morali regulatorji prisiliti proizvajalce, da se tukaj skulirajo...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1833
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2310
4492

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a DGJ » 09 Okt 2019, 10:48

Nisem inženir, niti strojnik a sem prepričan da je hlajenje ICE motorja dosti bolj kompleksno in problematično kot hlajenje EV.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1091
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
710
596

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 09 Okt 2019, 11:03

Je pa res, da je hlajenje pri ICE že nekaj časa in razvoj se je že zdavnaj odplačal, veliko je konkurence pri prodaji hladilnih elementov itd. Mogoče, pa hoče Hyundai čim več iztržit iz danes situacije. Bo pa tega manj, k obo več konkurence. Recimo ID.3 bo imel na par let servis. Da ne rečem za Teslo... Če ne bi bilo Tesle bi tudi VW tako računal.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 353
Kraj: Kranj
Avto: E-up
164
13

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a Upup » 09 Okt 2019, 11:08

Pei hlajenju ne gre le za hlajenje motorja temvec tudi ostalih komponent, polnilec, krmilnik...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6180
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4687
5393

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Okt 2019, 11:10

vitro je napisal/-a:Dobro bi bilo narediti neko analizo, kakšne so zahteve po servisiranju (intervali, kaj se menjuje, itd.) pri istem vozilu med različnimi državami. Pa to, koliko so utemeljene oziroma logične določene zahteve.

Kolikor vem so servisne zahteve dane iz strani proizvajalca in so enake za vse trge.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1091
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
710
596

Re: Redni servisi

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 09 Okt 2019, 11:12

Saj tudi pri navadnem ICE z 200KM ni samo motor, ki rabi hlajenje. Recimo tahudi kot je BWM M5 ima 30 ali še več različnih hladilnikov :)

Vrni se na