crunchy napisal/-a:SimonZed napisal/-a:Res si optimist. Vprašanje, če je rešljivo s programskim popravkom, saj se stekel pri ugasnjenem vozilu ne da premikati niti s stikalom na vratih. Tako, da bi bil verjetno potreben globlji in dražji poseg od programskega.
Ja, ampak tudi pri ICE vozilih se to zgodi pri ugasnjenem vozilu, ko se stekel ne da premikati s stikalom v vratih. Po moje je vklop napajanja za posamezne komponente vozila programski.
Ne vem zakaj, ampak imam občutek, da bi prej popravili programsko opremo v Koreji kot na Japonskem.
Mi je tole nekaj dalo misliti. Moj ICE deluje tako: Ko odklenem z daljincem vozilo deloma dobi el. tokokrog (vklopi svetila,
tista ki so določena s pozicijo stikala npr. dnevne ali pa kratke luči, notranja luč), nisem probal (sedaj pa bom) ali takrat že
deluje odpiranje/zapiranje šip.
Ko zaključim vožnjo in iztaknem ključ iz ključavnice, pa vozilo vzdržuje tokokrog (gorijo svetila, deluje zapiranje/odpiranje
šip še nekaj časa, da lahko še kaj postoriš v in okoli avta. Tokokrog se prekine po preteku časa ali če kdorkoli vmes odpre
vrata, in to poznam že vsaj od 2001. Novejša vozila pa zadržijo prižgane luči do preteka časa ali pa dvakratnega klika za
zaklepanje na daljincu (odpiranje vrat jih pa ne izklopi).
Nekaj časa so to pri Hyundai-u ponujali v seznamu opreme kot funkcijo "Welcome" in Follow me home", danes pa pri ICE
najdemo to pod "zakasnitev ugašanja luči" (rubrika Udobje), sem šel pravkar pogledat na njihovo spletno stran in primerjat
cenike za nekaj ICE in oba EV (Ionic in Kona). No, in zadnja dva tega nimata!!!, Ionic PHEV pa ima.
Zdi se mi da gre za varnostne razloge v smislu prevzemanja popolnega nadzora nad elektriko na siguren način. Deluje samo
Vklop ali Izklop takrat ko je upravljalec neposredno z vozilom in lahko reagira, če gre kaj narobe. Nevarna situacija bi bila npr.:
voznik se umakne od vozila, v vozilu ostanejo predmeti (vnetljive ali nevarne snopi) oz. osebe (gibalno hendikepirani, otroci),
ki bi bile lahko ogrožene.
Baterija na litijevi osnovi je lahko potencialni vir ogrožanja zaradi pregrevanja ali stika litija s kisikom, proizvajalec pa mora
zagotavljati varnost, tako da pomanjkanje funkcij podprtih z el. upravljanjem verjetno ni rezultat varčevanja ampak varnosti.
Vključno s tisto (skoraj zastonj) LED indikacijo delovanja alarma. Poskušajo pač spraviti "elektriko" na minimum, ko je vozilo
brez neposrednega nadzora.