Napake in težave

Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 12 Nov 2019, 06:32

Tudi če bi bil pod kontaktom to ni normalno da se sprazni v dveh urah. Kar kliči takoj.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6031
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4549
5121

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Nov 2019, 06:39

Marko007 je napisal/-a:Tudi če bi bil pod kontaktom to ni normalno da se sprazni v dveh urah. Kar kliči takoj.

Je, normalno, je... vsem se. Napiše na display "The car will die in 5, 4, 3, 2, 1, SELF-DESTRUCTING!" :) Tega je na netu precej. Pa vsi napišejo, "samo telefon sem polnil kakšno uro..."
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1929
Avto: EV Kona 64
1915
1571

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Nov 2019, 07:04

CRF je napisal/-a:Misliš da ni bil avto pod "kontaktom" med čiščenjem?


Verjetno ni bil pod kontaktom, je pa odpiral šipe in notranja lučka je gorela in to ga je najbrž sezulo. morda se res to dogaja vsem Konašem, ampak to je po moji logiki napačen program?! Mislim, da bi moral avto držat bistveno dlje brez kontakta, ali pa brez kontakta nebi smelo nič biti napajano iz 12V aku. Če je res riknil le acu, bi verjetno to morala krit garancija?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6031
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4549
5121

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Nov 2019, 07:58

Seveda, če je hotel odpirat šipe je moral vključit accu... In potem je živ cel avto... In ni variante da zdrži tako več kot dve uri.

Poskusi ga reklamirat, ampak izpraznil si ga pač ti... v obeh primerih. Žal je sistem tako slabo narejen. Tistemu vmesnemu stanje se je najbolje popolnoma izogibat. Avto naj bo ON in v P (lahko tudi Utility mode), ali pa OFF. Potem ni težav.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3530
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4070
5272

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a matija » 12 Nov 2019, 08:03

Nas avto je bil v kontaktu nekaj dni, ko je detailer delal na njem. Je tudi kar pilo baterijo (ampak glavno), ker je vsa senzorika in racunalniki so delovali. Tudi ko je pustil odoprt Frunk cez noc, je bil avto online in ni sel spat.

Z 12V ni bilo tezav v celem tednu, avto jo polni po potrebi, dokler je glavna baterija nad 20%. Tako da bo verjetno potreben SW update na Konah.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1929
Avto: EV Kona 64
1915
1571

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Nov 2019, 08:16

Tudi jaz mislim, da je to bug na Konah, ker v tem primeru je ta vmesni mode popolnoma neuporaben za vse zadeve, če v njem ne fila 12V aku. Druga stvar je pa tudi izredno majhena kapaciteta tega 12V aku v Konah.

Se res bojim, da garancijsko ne bodo priznali in bo treba kupit kakšen močnejši 12V aku. da ne ostanem kdaj kje na cesti :bang:
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 288
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
262
254

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a EVH » 12 Nov 2019, 08:50

Isto je imel kolega na soulu, po servisu nasl. dan ni več vžgal. Avto star1, 5 leta. So se izmikali, da je gar 12 mes, končno so zamenjali akumulator pod garancijo.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1929
Avto: EV Kona 64
1915
1571

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Nov 2019, 09:53

Sva s kolegom zamenjala 12acu (paše standard od clia) in dela vse, le verjetno bo treba nastavtve uredit, sem videl mrtvo uro.... :tup:

Bom pa podal uradno reklamacijo, ker se mi je to zgodilo pri 3m in sedaj pri 10m starosti avta že drugič. Če bi popravili sw, da se v vmesnem modu fila iz velike baterije (če je ta nad 10% seveda), se to nebi nikomur dogajalo. :$:

Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6031
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4549
5121

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a CRF » 12 Nov 2019, 09:59

To na konah ni bug, ker se tega zavedajo in so namenoma naredili tako. Zato tudi opozorilo na ekranu in v dokumentaciji.
Imajo nek razlog, verjetno kaj varnostnega, da v tem načinu še ni vključen kontaktor glavne baterije...

Vem. Popolna bedarija, ki bo razlog mnogim praznim baterijam in razočaranim uporabnikom, ampak žal ne pričakujem nobene spremembe.
FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1415
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1288
966

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a Matej » 12 Nov 2019, 11:17

Tole pa res ni dobro...Čeprav tudi na Ioniqih sem slišal da so nekateri kaj hitro menjali aku. Moj je še prvi, in dokazano na servisu dober mesec nazaj, še v dobri kondiciji.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 41
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
33
33

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a bnovak88 » 12 Nov 2019, 14:14

FV-EV je napisal/-a:Sva s kolegom zamenjala 12acu (paše standard od clia) in dela vse, le verjetno bo treba nastavtve uredit, sem videl mrtvo uro.... :tup:

Bom pa podal uradno reklamacijo, ker se mi je to zgodilo pri 3m in sedaj pri 10m starosti avta že drugič. Če bi popravili sw, da se v vmesnem modu fila iz velike baterije (če je ta nad 10% seveda), se to nebi nikomur dogajalo. :$:

Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?


Ne se prehitro zaletet. Tile LiFePO4 so precej dragi pa še ne moreš ga direktno zamenjat. Je potrebno še polnilec zamenjat. Imajo nekateri sicer vgrajeno polnilno elektroniko ampat tam je pa cena 4-mestna. Se najbrž ne splača, pa osnovni problem zaradi katerega se ti je ta spraznil tudi ostaja še naprej.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1929
Avto: EV Kona 64
1915
1571

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Nov 2019, 15:35

bnovak88 je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?


Ne se prehitro zaletet. Tile LiFePO4 so precej dragi pa še ne moreš ga direktno zamenjat. Je potrebno še polnilec zamenjat. Imajo nekateri sicer vgrajeno polnilno elektroniko ampat tam je pa cena 4-mestna. Se najbrž ne splača, pa osnovni problem zaradi katerega se ti je ta spraznil tudi ostaja še naprej.


Za 100-200eur se dobi sicer pol majšo nazivno kapaciteto, vendar EV ne potrebuje štartnega zagona in je nekako lahko nadomestek obstoječega. Kolikor sem gledal je že prilagojen za direktno zamenjavo in ne rabiš polnilca menjat. Težava zaradi katere se je izpraznil sicer ostaja in ni v njem ampak v SW-EV in tu ne morem nič. Jaz vem zanjo in bom pazil, na servisu, pralnici,...pa se lahko spet zgodi.

Edina težava ki je tu odprta je varnost, ker LiFePo4 samo enkrat izprazniš in je znič. Torej mi manjka le nek varnostni izklop v primeru padca napetosti oziroma mejne vrednosti in potem ročen vklop nazaj za štart v direkt drive mode. Če ima kdo izkušnje, če ne bi moral sam narediti nek varnostni kontaktorček....
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 745
Avto: e-Golf 2020
321
21

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 12 Nov 2019, 15:58

Če se me motim majo LiFePo4 12V baterije že noter BMS in same izklopijo ko gre pod 10V.

Sem pogledal prvo ki se je prikazala in ma podatek: Discharge cut-off voltage ≤9.2V

Tko da ja če maš to ma sistem ki jo varuje če maš navadno in jo parkrat sprazniš jo hitro uničiš ...


+to da LiFePo4 kupiš samo enkrat, ker bo zdržala trenutni avto kot tudi naslednjega...
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 12 Nov 2019, 18:10

Računam da bo 2020 model to glede 12V akumatorja imel kaj porihtano.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1929
Avto: EV Kona 64
1915
1571

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Nov 2019, 19:35

DeCoRawr je napisal/-a:Če se me motim majo LiFePo4 12V baterije že noter BMS in same izklopijo ko gre pod 10V.

Sem pogledal prvo ki se je prikazala in ma podatek: Discharge cut-off voltage ≤9.2V

Tko da ja če maš to ma sistem ki jo varuje če maš navadno in jo parkrat sprazniš jo hitro uničiš ...


+to da LiFePo4 kupiš samo enkrat, ker bo zdržala trenutni avto kot tudi naslednjega...


Te ki jih jaz omenjam nimajo BMSa :(
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 468
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1113

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a edi-b » 12 Nov 2019, 21:04

Saj je čisto OK, brez zavore 1. Start dela usb, radio..., 2. Start dela vse tudi klima, števci, gretje in normalno kmalu pobere 12V akomulator.
Če se dalj časa rabi vse, je pač nujen zagon EV ali vklop utility da gre iz taveče baterije. Kje je tu problem.
Sicer pa kolikokrat se je na ICE spraznil komu akomulator, sploh pozabil luči, notranjo lučko..., da ne govorimo o napačnem gorivu. Še dobro da ni možno napačno elektriko
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 12 Nov 2019, 21:23

Na ICE jaz pozabil marsikaj pa nikoli prazen akumulator. Poleti na pikniku prižgan avtoradio cel dan in zvečer avto vžgal Brez problema. Tako da mi je tole pri koni s tem akumulatorjem kratkomalo smešno.
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 468
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
586
1113

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a edi-b » 12 Nov 2019, 21:27

Radio in kakšno polnjenje bo delalo kar dolgo, pa že tu stalno opozorilo da se prazni akomulator, komplet elektronika, luči tudi če samo dnevne in po možnosti še klima ali gretje pač ne...
toplotna že 19 let + MSE že 3 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6031
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4549
5121

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Nov 2019, 06:21

Marko007 je napisal/-a:Računam da bo 2020 model to glede 12V akumatorja imel kaj porihtano.

Resno, ne računat. Niso redizajnirali avta... Isti bo.
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1335
1737

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Nov 2019, 09:54

edi-b je napisal/-a:Saj je čisto OK, brez zavore 1. Start dela usb, radio..., 2. Start dela vse tudi klima, števci, gretje in normalno kmalu pobere 12V akomulator.
Če se dalj časa rabi vse, je pač nujen zagon EV ali vklop utility da gre iz taveče baterije. Kje je tu problem.


2. Če dela klima, potem se mi zdi čudno, da se ne bi vklopila velika baterija. V nasprotnem bi lahko tekel stalni tok tudi nekaj 100 A, kar se mi ne zdi realno. Kje si dobil ta podatek da klima lavfa na 12 V bateriji?

Pa še nekaj, glede na to da stalno ponavljaš. Pravilno je akumulator.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na