Ko smo že pri težavah, kaj je pri Koni pogoj, da začne sama vozit?
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno

Pa še to, zakaj so spet dodali nek "turbo lag" v sport načinu? Ioniq tega nima.
Pa hecno mi je, če držiš levo ročko ob volanu, začne avto zavirati, kljub pritisnjenem "gasu"
Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).
Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
