Napake in težave
Re: Napake in težave
Tudi če bi bil pod kontaktom to ni normalno da se sprazni v dveh urah. Kar kliči takoj.
Re: Napake in težave
Je, normalno, je... vsem se. Napiše na display "The car will die in 5, 4, 3, 2, 1, SELF-DESTRUCTING!" Tega je na netu precej. Pa vsi napišejo, "samo telefon sem polnil kakšno uro..."Marko007 napisal/-a:Tudi če bi bil pod kontaktom to ni normalno da se sprazni v dveh urah. Kar kliči takoj.
Re: Napake in težave
Verjetno ni bil pod kontaktom, je pa odpiral šipe in notranja lučka je gorela in to ga je najbrž sezulo. morda se res to dogaja vsem Konašem, ampak to je po moji logiki napačen program?! Mislim, da bi moral avto držat bistveno dlje brez kontakta, ali pa brez kontakta nebi smelo nič biti napajano iz 12V aku. Če je res riknil le acu, bi verjetno to morala krit garancija?CRF napisal/-a:Misliš da ni bil avto pod "kontaktom" med čiščenjem?
Re: Napake in težave
Seveda, če je hotel odpirat šipe je moral vključit accu... In potem je živ cel avto... In ni variante da zdrži tako več kot dve uri.
Poskusi ga reklamirat, ampak izpraznil si ga pač ti... v obeh primerih. Žal je sistem tako slabo narejen. Tistemu vmesnemu stanje se je najbolje popolnoma izogibat. Avto naj bo ON in v P (lahko tudi Utility mode), ali pa OFF. Potem ni težav.
Poskusi ga reklamirat, ampak izpraznil si ga pač ti... v obeh primerih. Žal je sistem tako slabo narejen. Tistemu vmesnemu stanje se je najbolje popolnoma izogibat. Avto naj bo ON in v P (lahko tudi Utility mode), ali pa OFF. Potem ni težav.
Re: Napake in težave
Nas avto je bil v kontaktu nekaj dni, ko je detailer delal na njem. Je tudi kar pilo baterijo (ampak glavno), ker je vsa senzorika in racunalniki so delovali. Tudi ko je pustil odoprt Frunk cez noc, je bil avto online in ni sel spat.
Z 12V ni bilo tezav v celem tednu, avto jo polni po potrebi, dokler je glavna baterija nad 20%. Tako da bo verjetno potreben SW update na Konah.
Z 12V ni bilo tezav v celem tednu, avto jo polni po potrebi, dokler je glavna baterija nad 20%. Tako da bo verjetno potreben SW update na Konah.
Re: Napake in težave
Tudi jaz mislim, da je to bug na Konah, ker v tem primeru je ta vmesni mode popolnoma neuporaben za vse zadeve, če v njem ne fila 12V aku. Druga stvar je pa tudi izredno majhena kapaciteta tega 12V aku v Konah.
Se res bojim, da garancijsko ne bodo priznali in bo treba kupit kakšen močnejši 12V aku. da ne ostanem kdaj kje na cesti
Se res bojim, da garancijsko ne bodo priznali in bo treba kupit kakšen močnejši 12V aku. da ne ostanem kdaj kje na cesti
Re: Napake in težave
Isto je imel kolega na soulu, po servisu nasl. dan ni več vžgal. Avto star1, 5 leta. So se izmikali, da je gar 12 mes, končno so zamenjali akumulator pod garancijo.
Re: Napake in težave
Sva s kolegom zamenjala 12acu (paše standard od clia) in dela vse, le verjetno bo treba nastavtve uredit, sem videl mrtvo uro....
Bom pa podal uradno reklamacijo, ker se mi je to zgodilo pri 3m in sedaj pri 10m starosti avta že drugič. Če bi popravili sw, da se v vmesnem modu fila iz velike baterije (če je ta nad 10% seveda), se to nebi nikomur dogajalo.
Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?
Bom pa podal uradno reklamacijo, ker se mi je to zgodilo pri 3m in sedaj pri 10m starosti avta že drugič. Če bi popravili sw, da se v vmesnem modu fila iz velike baterije (če je ta nad 10% seveda), se to nebi nikomur dogajalo.
Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?
Re: Napake in težave
To na konah ni bug, ker se tega zavedajo in so namenoma naredili tako. Zato tudi opozorilo na ekranu in v dokumentaciji.
Imajo nek razlog, verjetno kaj varnostnega, da v tem načinu še ni vključen kontaktor glavne baterije...
Vem. Popolna bedarija, ki bo razlog mnogim praznim baterijam in razočaranim uporabnikom, ampak žal ne pričakujem nobene spremembe.
Imajo nek razlog, verjetno kaj varnostnega, da v tem načinu še ni vključen kontaktor glavne baterije...
Vem. Popolna bedarija, ki bo razlog mnogim praznim baterijam in razočaranim uporabnikom, ampak žal ne pričakujem nobene spremembe.
Re: Napake in težave
Tole pa res ni dobro...Čeprav tudi na Ioniqih sem slišal da so nekateri kaj hitro menjali aku. Moj je še prvi, in dokazano na servisu dober mesec nazaj, še v dobri kondiciji.
Re: Napake in težave
Ne se prehitro zaletet. Tile LiFePO4 so precej dragi pa še ne moreš ga direktno zamenjat. Je potrebno še polnilec zamenjat. Imajo nekateri sicer vgrajeno polnilno elektroniko ampat tam je pa cena 4-mestna. Se najbrž ne splača, pa osnovni problem zaradi katerega se ti je ta spraznil tudi ostaja še naprej.FV-EV napisal/-a:Sva s kolegom zamenjala 12acu (paše standard od clia) in dela vse, le verjetno bo treba nastavtve uredit, sem videl mrtvo uro....
Bom pa podal uradno reklamacijo, ker se mi je to zgodilo pri 3m in sedaj pri 10m starosti avta že drugič. Če bi popravili sw, da se v vmesnem modu fila iz velike baterije (če je ta nad 10% seveda), se to nebi nikomur dogajalo.
Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?
Re: Napake in težave
Za 100-200eur se dobi sicer pol majšo nazivno kapaciteto, vendar EV ne potrebuje štartnega zagona in je nekako lahko nadomestek obstoječega. Kolikor sem gledal je že prilagojen za direktno zamenjavo in ne rabiš polnilca menjat. Težava zaradi katere se je izpraznil sicer ostaja in ni v njem ampak v SW-EV in tu ne morem nič. Jaz vem zanjo in bom pazil, na servisu, pralnici,...pa se lahko spet zgodi.bnovak88 napisal/-a:Ne se prehitro zaletet. Tile LiFePO4 so precej dragi pa še ne moreš ga direktno zamenjat. Je potrebno še polnilec zamenjat. Imajo nekateri sicer vgrajeno polnilno elektroniko ampat tam je pa cena 4-mestna. Se najbrž ne splača, pa osnovni problem zaradi katerega se ti je ta spraznil tudi ostaja še naprej.FV-EV napisal/-a: Zdaj je najbrž 12Vacu 45Ah zelo uničen in ne vem ali ga bo šlo oživiti, bi pa morda raje kupil LiFePO4 in se znebil svinca. Ima kdo že izkušnje ali je v tem primeru dovolj 20Ah?
Edina težava ki je tu odprta je varnost, ker LiFePo4 samo enkrat izprazniš in je znič. Torej mi manjka le nek varnostni izklop v primeru padca napetosti oziroma mejne vrednosti in potem ročen vklop nazaj za štart v direkt drive mode. Če ima kdo izkušnje, če ne bi moral sam narediti nek varnostni kontaktorček....
Re: Napake in težave
Če se me motim majo LiFePo4 12V baterije že noter BMS in same izklopijo ko gre pod 10V.
Sem pogledal prvo ki se je prikazala in ma podatek: Discharge cut-off voltage ≤9.2V
Tko da ja če maš to ma sistem ki jo varuje če maš navadno in jo parkrat sprazniš jo hitro uničiš ...
+to da LiFePo4 kupiš samo enkrat, ker bo zdržala trenutni avto kot tudi naslednjega...
Sem pogledal prvo ki se je prikazala in ma podatek: Discharge cut-off voltage ≤9.2V
Tko da ja če maš to ma sistem ki jo varuje če maš navadno in jo parkrat sprazniš jo hitro uničiš ...
+to da LiFePo4 kupiš samo enkrat, ker bo zdržala trenutni avto kot tudi naslednjega...
Re: Napake in težave
Te ki jih jaz omenjam nimajo BMSaDeCoRawr napisal/-a:Če se me motim majo LiFePo4 12V baterije že noter BMS in same izklopijo ko gre pod 10V.
Sem pogledal prvo ki se je prikazala in ma podatek: Discharge cut-off voltage ≤9.2V
Tko da ja če maš to ma sistem ki jo varuje če maš navadno in jo parkrat sprazniš jo hitro uničiš ...
+to da LiFePo4 kupiš samo enkrat, ker bo zdržala trenutni avto kot tudi naslednjega...
Re: Napake in težave
Saj je čisto OK, brez zavore 1. Start dela usb, radio..., 2. Start dela vse tudi klima, števci, gretje in normalno kmalu pobere 12V akomulator.
Če se dalj časa rabi vse, je pač nujen zagon EV ali vklop utility da gre iz taveče baterije. Kje je tu problem.
Sicer pa kolikokrat se je na ICE spraznil komu akomulator, sploh pozabil luči, notranjo lučko..., da ne govorimo o napačnem gorivu. Še dobro da ni možno napačno elektriko
Če se dalj časa rabi vse, je pač nujen zagon EV ali vklop utility da gre iz taveče baterije. Kje je tu problem.
Sicer pa kolikokrat se je na ICE spraznil komu akomulator, sploh pozabil luči, notranjo lučko..., da ne govorimo o napačnem gorivu. Še dobro da ni možno napačno elektriko
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
Na ICE jaz pozabil marsikaj pa nikoli prazen akumulator. Poleti na pikniku prižgan avtoradio cel dan in zvečer avto vžgal Brez problema. Tako da mi je tole pri koni s tem akumulatorjem kratkomalo smešno.
Re: Napake in težave
Radio in kakšno polnjenje bo delalo kar dolgo, pa že tu stalno opozorilo da se prazni akomulator, komplet elektronika, luči tudi če samo dnevne in po možnosti še klima ali gretje pač ne...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napake in težave
Resno, ne računat. Niso redizajnirali avta... Isti bo.Marko007 napisal/-a:Računam da bo 2020 model to glede 12V akumatorja imel kaj porihtano.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Napake in težave
2. Če dela klima, potem se mi zdi čudno, da se ne bi vklopila velika baterija. V nasprotnem bi lahko tekel stalni tok tudi nekaj 100 A, kar se mi ne zdi realno. Kje si dobil ta podatek da klima lavfa na 12 V bateriji?edi-b napisal/-a:Saj je čisto OK, brez zavore 1. Start dela usb, radio..., 2. Start dela vse tudi klima, števci, gretje in normalno kmalu pobere 12V akomulator.
Če se dalj časa rabi vse, je pač nujen zagon EV ali vklop utility da gre iz taveče baterije. Kje je tu problem.
Pa še nekaj, glede na to da stalno ponavljaš. Pravilno je akumulator.