Pri mojemu lahko klimo aktiviram pri ugasnjenem in zaklenjenem avtu preko ključa. Deluje 10 minut potem se ugasne. Po želji se lahko potem ponovi vklop spet za 10 minut. Priročno poleti, če sediš na vrtu gostilne in lahko tako na daljavo vklopiš klimo preden greš. Vsekakor bi bilo to veliko bolj elegantno početi preko aplikacije (kot ima Tesla npr.).Goran napisal/-a:A klime ob ugasnjenem avtu se pa ne da pustit?
Napake in težave
Re: Napake in težave
Re: Napake in težave
Ali pa recimo Zoe... Ampak tema je Kona EVtalker2 napisal/-a: Vsekakor bi bilo to veliko bolj elegantno početi preko aplikacije (kot ima Tesla npr.).
Re: Napake in težave
Pri i3 tudi prek app. Za 30 min.talker2 napisal/-a:Pri mojemu lahko klimo aktiviram pri ugasnjenem in zaklenjenem avtu preko ključa. Deluje 10 minut potem se ugasne. Po želji se lahko potem ponovi vklop spet za 10 minut. Priročno poleti, če sediš na vrtu gostilne in lahko tako na daljavo vklopiš klimo preden greš. Vsekakor bi bilo to veliko bolj elegantno početi preko aplikacije (kot ima Tesla npr.).Goran napisal/-a:A klime ob ugasnjenem avtu se pa ne da pustit?
Sori ampak iz naslova teme nisem pogruntu, da ima samo Kona napake in težaveCRF napisal/-a:Ali pa recimo Zoe... Ampak tema je Kona EVtalker2 napisal/-a: Vsekakor bi bilo to veliko bolj elegantno početi preko aplikacije (kot ima Tesla npr.).
Re: Napake in težave
Goran napisal/-a: Ali pa recimo Zoe... Ampak tema je Kona EV[/b
CRF napisal/-a:talker2 napisal/-a: Vsekakor bi bilo to veliko bolj elegantno početi preko aplikacije (kot ima Tesla npr.)./quote]
Sori ampak iz naslova teme nisem pogruntu, da ima samo Kona napake in težave
Malce pozitivnih odzivov si pa le lahko privoščiš, je dobro za dušo in telo
Ja Goran, kona ima tudi nekaj hib, le takrat ko je prišla na trg je bila najboljši nakup, tako kot bo sedaj verjetno to ID3, če ga kateri ne prehiti. Pač svet gre dalje mesec za mesecem, leto za letom:=)
Re: Napake in težave
Ima kdo podobno težavo. V prednji spojler mi je udaril kamenček in se je poznalo. Ko pa sem šel za vapom preko pa se je začel gornji sloj plasrike luščit. Ker nisem verjel, sem šel še enkrat preko in se je ponovno, še bolj. Ko sem popraskal z nohtom je vrhnji sloj kar odpadel. To lahko reklamiram?
Prilagam sliko
Prilagam sliko
Re: Napake in težave
Tudi jaz imam danes prvi primer težav s kono
Po zaključenem testiranju polnilnice od CRF-ja (moj feler ) sva se malo zaklepetala in sem pozabil ugasnit avto (mirujoči zagon, baterije 40%). Po nekaj minutah začne piskati in ledice po armaturi utripati, skratka zmešalo se mu je. CRF najprej predlaga, da ga poskušam prižgati, če ni morda 12V akumulator že prazen in res avto se vklopi in celo lahko ga premikam, čeprav še vedno nekaj ledic blinka in piska alarm. Malo sva merila in je bilo okoli 12V in ob prižganem preko 13V. Ker nisva po slabi uri več imela kaj storiti je bil njegov predlog ob odhodu, naj pustim vklopljen avto kako uro da se aku12V napolni in nato izklopim za 10 minut, da morda reset računalnika spravi EV v normalno stanje
Tudi to ni pomagalo in sem bil že malo obupan, ker me jutri čaka relacija. Kljub pomislekom se odpeljem iz garaže v dež na testno vožnjo, vendar avto nima odzivnih zavor (komaj počasi ustavlja) in ne pospeši več kot 25km/h, zato po par 100m nazaj v garažo in vse ugasnem in zaklenem. Po pol ure se vrnem in avto deluje normalno
Odpeljem se na še en test do Lidlove polnilnice, med vožnjo se obesi zaslon in ostane prižgan neodziven, ne morem izklopiti ali utišati niti radia, itd. Deluje pa večina stvari na armaturi, le napolnjenosti baterije ne kaže. Pri Lidlu v dežju se eno uro igram z nastavitvami, prižigam in ugašam, avto napolnim do 75% a nič bolje. Po prihodu domov in 20minutah (ugasnjen in zaklenjen avto) le ugasne tudi LCD in ob ponovnem zagonu spet deluje
No, zdaj malce s knedlom čakam, če res vse deluje, saj me jutri me čaka 500km in upam, da ne bo potrebna kakšna vlečna služba
CRF hvala za namige naslednjič si pa vzemi čas za
Po zaključenem testiranju polnilnice od CRF-ja (moj feler ) sva se malo zaklepetala in sem pozabil ugasnit avto (mirujoči zagon, baterije 40%). Po nekaj minutah začne piskati in ledice po armaturi utripati, skratka zmešalo se mu je. CRF najprej predlaga, da ga poskušam prižgati, če ni morda 12V akumulator že prazen in res avto se vklopi in celo lahko ga premikam, čeprav še vedno nekaj ledic blinka in piska alarm. Malo sva merila in je bilo okoli 12V in ob prižganem preko 13V. Ker nisva po slabi uri več imela kaj storiti je bil njegov predlog ob odhodu, naj pustim vklopljen avto kako uro da se aku12V napolni in nato izklopim za 10 minut, da morda reset računalnika spravi EV v normalno stanje
Tudi to ni pomagalo in sem bil že malo obupan, ker me jutri čaka relacija. Kljub pomislekom se odpeljem iz garaže v dež na testno vožnjo, vendar avto nima odzivnih zavor (komaj počasi ustavlja) in ne pospeši več kot 25km/h, zato po par 100m nazaj v garažo in vse ugasnem in zaklenem. Po pol ure se vrnem in avto deluje normalno
Odpeljem se na še en test do Lidlove polnilnice, med vožnjo se obesi zaslon in ostane prižgan neodziven, ne morem izklopiti ali utišati niti radia, itd. Deluje pa večina stvari na armaturi, le napolnjenosti baterije ne kaže. Pri Lidlu v dežju se eno uro igram z nastavitvami, prižigam in ugašam, avto napolnim do 75% a nič bolje. Po prihodu domov in 20minutah (ugasnjen in zaklenjen avto) le ugasne tudi LCD in ob ponovnem zagonu spet deluje
No, zdaj malce s knedlom čakam, če res vse deluje, saj me jutri me čaka 500km in upam, da ne bo potrebna kakšna vlečna služba
CRF hvala za namige naslednjič si pa vzemi čas za
Re: Napake in težave
Uffff... Ali imaš narejene vse popravke (kar se tiče vpoklica)? Vsaj glede zaslona je morda povezano?
Re: Napake in težave
Ne vem, servis bo še ta mesec in upam, da bodo kaki sw popravki. Sicer je bil januarja updatan pred prevzemom.
Pa še to: AUX je bil pokljukan, sem lahko šele sedaj pogledal, ker vmes mi ni pustil v noben meni, dokler se ni v celoti postavil nazaj.
Pa še to: AUX je bil pokljukan, sem lahko šele sedaj pogledal, ker vmes mi ni pustil v noben meni, dokler se ni v celoti postavil nazaj.
Re: Napake in težave
No super!!! Potem je res potreboval samo poln 12V akumulator in dober RESET!
Tole z NEpolnjenjem 12V akumulatorja je res HUDA napaka s strani Hyundaia. Pa ostali niso veliko boljši!
Tole z NEpolnjenjem 12V akumulatorja je res HUDA napaka s strani Hyundaia. Pa ostali niso veliko boljši!
Re: Napake in težave
Svoje čase je imel stari Leaf na zadnji havbi zgoraj majhen sončni panelček za vzdrževanje 12V baterije in če pomislimo, to ni bila takrat slaba ideja...
Re: Napake in težave
Sploh ni treba nobenega dodatka ali spremembe. 12V polnilec je že vgrajen in celo funkcijo za vzdrževanje ACCU imajo v meniju....
Samo deluje ne takrat ko je najbolj treba!
Samo deluje ne takrat ko je najbolj treba!
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Napake in težave
Verjetno bi odklop 12v akumulatorja za nekaj časa rešil vse težave. Kakšno kodo za radio, če seveda obstaja, pa tudi ni problem vpisati.
Sicer pa samo da se je samo od sebe rešilo.
Sicer pa samo da se je samo od sebe rešilo.
Re: Napake in težave
Pozor pri novejsih avtih s tem, ce bi naredil to mojemu prejsnjemu letnik 2011, gre z avtovleko na servis ter se caka asistenco z nemcije, baje je bricked ob izpadu napajanja...Sebastijan napisal/-a:Verjetno bi odklop 12v akumulatorja za nekaj časa rešil vse težave. Kakšno kodo za radio, če seveda obstaja, pa tudi ni problem vpisati.
Sicer pa samo da se je samo od sebe rešilo.
Re: Napake in težave
To je kar neki. In ja ni tolk slabo da bi bil kaki panel gor na avtu, kaj če hočem muzko poslušat ali samo hendlat v avtu pa moram imet skozi ga vkloplenga pa DC-DC furat. Sej je simple, če je baterija < 11.5 bi se mogel DC-DC samodejno vžgat.
Re: Napake in težave
J..... Kono zopet crknila. Mrtva nič ne dela ,. Tudi ko smo dali kable zraven, nič. ...... Ful sem razočaran
Re: Napake in težave
Tudi jaz sem imel težave z "akumulatorjem" na koncu se je izkazalo da je dc dc pokvarjen.
Pojdi na servis.
Pojdi na servis.
Re: Napake in težave
Ali razmišljaš, da bi se je rešilKona EV napisal/-a:J..... Kono zopet crknila. Mrtva nič ne dela ,. Tudi ko smo dali kable zraven, nič. ...... Ful sem razočaran
Sem interesent
Re: Napake in težave
Nabavi si en 12V merilnik za v vtičnico. Bo hitro jasno kaj se dogaja. Kdaj se accu prazni. Ali pa imaš mogoče navado puščat avto pod kontaktom dlje časa. To ga pa ubije.Kona EV napisal/-a:J..... Kono zopet crknila. Mrtva nič ne dela ,. Tudi ko smo dali kable zraven, nič. ...... Ful sem razočaran
Re: Napake in težave
Zanimivo. Nočem ukrasti teme ampak hecno, kako sta si Ioniq in Kona različna.
Ko mi je crknil radio (se je "zaceglil" na posodobitvi), mi je enkrat spraznil 12 V aku na cca. 7,5 V.
Ker vem, da imam 12 V aku v precej slabem stanju (zelo hitro napetost pade iz 14-15 V, ko se polni, na cca. 12 V, ko se ne polni več), sem malce upal na avtovleko.
Na žalost (ali h sreči ) je avto vžgal brez problemov. Trikrat je utripnila lučka "ON" (zeleni simbol avta s puščicama), zatem se je avto prižgal in je vse delovalo brez problemov.
Imam nekje še graf, ki ga je AutoPi zabeležil
Ko mi je crknil radio (se je "zaceglil" na posodobitvi), mi je enkrat spraznil 12 V aku na cca. 7,5 V.
Ker vem, da imam 12 V aku v precej slabem stanju (zelo hitro napetost pade iz 14-15 V, ko se polni, na cca. 12 V, ko se ne polni več), sem malce upal na avtovleko.
Na žalost (ali h sreči ) je avto vžgal brez problemov. Trikrat je utripnila lučka "ON" (zeleni simbol avta s puščicama), zatem se je avto prižgal in je vse delovalo brez problemov.
Imam nekje še graf, ki ga je AutoPi zabeležil