Napake in težave

Odgovori
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 824
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
606
568

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

crunchy napisal/-a:Pa še nekaj, glede na to da stalno ponavljaš. Pravilno je akumulator.
Potem so tudi glavne, 400-voltne baterije v resnici akumulatorji, ne?
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 221
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
155
436

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Vremenko »

Ko 2. pritisneš start v Koni je avto prižgan in se napaja iz glavne baterije koliko jaz vem

@Prgrmr baterija=akumulator seveda.
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Točno tako je kot sem napisal, hvala za popravek.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a edi-b »

ko 2. pritisneš start brez zavore dela tudi ventilacija in opozorilo, da se bo spraznil 12V akumulator..., ne moreš pa se odpeljati, pogoj za to je zagon zavora+gumb start...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dela ventilacija, ne dela pa gretje in hlajenje.
EVH, edi-b
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a edi-b »

ledka na gumbu za gretje je vklopljena, bom poslušal ali se toplotna vklopi ali ne, me res zanima
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

V mojem primeru je problem nastal med čiščenjem. Če bi sam čistil, že nekaj časa vem za to hibo in bi vklopil z zavoro. Če se pa v avto vsede nekdo, ki tega ne ve, pa je problem hitro tukaj. Tipko start je moral pritisniti, saj je dvigoval in spuščal stekla med čiščenjem, zraven odpiral in zapiral vrata, večino časa so odprta in gori notranja lužka, pa na armaturki tudi kar nekaj stvari gori in v dobri uri dela je crknil 12Vaku. Če ima vključeno morda še ventilacijo, pa posluša radio... lahko crkne že v 15min. To se meni ne zdi normalno. V tem položaju bi morali delat le smerniki, pa ključavnice.....ostalo pa ne, če je kapaciteta tako mala.

Če bi mi crknil avto in bi na pomoč sredi ceste čakal 1h, tudi smerniki nebi več delali, kar je skregano z varnostjo.
Marko007, edi-b
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Kako pa napolniš ta prazen 12V Akumulator? Pa ja ne da ga moraš priklopit na polnilec? Imaš polno baterijo 64 kWh Pa se ti sprazni 12v akumulator in kaj v tem primeru?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Marko007 napisal/-a:Kako pa napolniš ta prazen 12V Akumulator? Pa ja ne da ga moraš priklopit na polnilec? Imaš polno baterijo 64 kWh Pa se ti sprazni 12v akumulator in kaj v tem primeru?
Če ti uspe EV še vžgati, se napolni sam, če ne pa ti ostane polnilec. Pri meni konkretno na polnilcu
edi-b
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
To pomoje nekaj ni vredu.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Marko007 napisal/-a:To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
V prvi stopnji vžiga brez zavore, vse dela le iz 12Vaku.!

Če vklopiš skupaj s pritiskom zavore, tako kot za vožnjo, pa se napaja preko velike baterije.

Torej težava je le, če ne stisneš zavore ob vklopu, to je neke vrste sevisna stopnja v kateri avta ne moreš premakniti, ti pa delajo smerniki, luči, stekla....To kar potrebuješ, če crkne avto sredi ceste ali pa čistiš,....
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 13 Nov 2019, 20:20, skupaj popravljeno 1 krat.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Marko007 napisal/-a:Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
Mogoče zato, da je blo čim manj stroškov s predelavo obsoječega ICE sistema. Še dobro, da so sploh dodali Utility mode.
FV-EV
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Utility mode?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

SimonZed napisal/-a:
Marko007 napisal/-a:Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
Mogoče zato, da je blo čim manj stroškov s predelavo obsoječega ICE sistema. Še dobro, da so sploh dodali Utility mode.
Ja to bo to in v takih primerih je pa npr. Tesla razred zase

Jaz bom dal uradno pritožbo na Hyundai in upam, da bo takih več, pa da vsaj SW popravijo, da dela v tej stopnji le najnujnejše.
Marko007
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ko vklopiš v meniju Utility mode, se avto preklopi v posebni način, ko je parkiran in se vsi porabniki napajajo iz velike pogonske baterije in teh problemov ni (dokler se ne izprazni). Kot nekakšen "camp mode".
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 13 Nov 2019, 20:24, skupaj popravljeno 1 krat.
FV-EV
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Utility zmaga, ta teden zjutraj med 06 in 07 gretje na 22 st., hčerka pravi da še ni tako spala, včeraj je gsm ni zbudil in spala pol ure dlje, porabi cca 1% na uro, zunaj kakšnih 5 st.
FV-EV, SimonZed
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Marko007 napisal/-a:Utility mode?
To imaš pa v meniju eno opcijo, da si lahko npr. če spiš v avtu naštimaš gretje za celo noč, pa lučke ti v avtu delajo, pa radio, pa USB. Samo mal zakomplicirano ga je najti v meniju. Nekaj takega kot je pri Tesli: Dog mode
edi-b
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Skratka obstaja rešitev, samo ni tako elegantna, ker je treba klikniti v meniju... Če samo vžgeš avto brez zavore, pa se zgodba hitro konča. Če to veš, ni panike.
FV-EV
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a edi-b »

In 12V aku se ne sprazni...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Marko007 napisal/-a:To je bolano. Maš polno baterijo pa se ti lahko zgodi da ne moreš vžgati avta. Kaj ne zna črpat iz glavne baterije? Za vse to uporablja navaden 12V akumulator? Radio, ventilacija, stekla, luči? Čemu? Ne razumem?
To pomoje nekaj ni vredu.
Res je nelogično.... ampak nekaj mora bit v ozadju... VSI imajo tako... Tudi Tesla. Baje naj bi bil Model Y prvi brez 12V accu.... bomo videli.
edi-b
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”