Napake in težave

Odgovori
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Če se prav spomnim, Tesle v ZDA nimajo 12 V akumulatorja.

Spredaj imajo "kabel", ki ga gasilec 2x prereže (da res ne more več priti v stik) in s tem ubije celoten avto.

Kako pa v takem primeru premikati električno nastavljiv sedež pa... pustimo to za drugo temo
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2163
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1258
1045

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Kot jaz vem Tesle imajo tudi obicajen akumulator. Naslednje verzije naj ne bi imele.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

Ob tej elektroniki ne morejo vgraditi žaščite da do tega ne more prit
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

V koni imaš tri možnosti prekiniti tokokrog, posebej vidno je označeno na najbližjem mestu in kolikor je meni znano zaradi varnosti 12V aku nima veze. To je bolj posledica nenamenske zasnove EV ali ostanek ICE in upam, da se bo ID z namensko platformo resil aku.12V, ter da ga tudi azijci posnemajo.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6651
Avto: Kona 64_2018
3546
604

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Vse tesle majo 12V akumulator, vsaj kolikor je meni znano. Če si gledal kaki rich rebuilds video ko flooded tesle popravla potrebuje samo 12V baterijo da deluje (Videi so v ZDA). Nekatere tesle so bile v vodi več dni pa je 12v starter priklopil pa je cel sistem deloval (sicer je pokazalo enpar napak)... ampak to je druga debata

Se pa strinjam, da bi se lahko losali 12V baterije, težko pa 12V sistema. Dvomim da hočeš imet vsako povezavo v avtu visokonapetostno.


Ne gre se samo za prekinet tokokroga glavne baterije. Trenutno je tako da če odklopiš 12V baterijo odklopiš vse. Zato se tudi glavna baterija ne prazni, ker je kontaktor izklopljen. Ziher bi lahko zrihtali drugačen sistem a jim je trenutno tako najlažje in ker je prehodno obdobje iz ICE je večino naprav še vedno 12V .
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Jaz sem menjal originalni 12V akumulator po dobrih dveh letih (na žalost že izven garancije), ker se mi je mudilo, sem na Petrolu kupil Toplo 45Ah.

Če bi imel čas, bi kupil Optimo Yellow Top, ki je sicer dražja, a zelo zanesljiva...
Robinhood
Soul EV believer
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Upup »

VAG uvaja 48V sistem, ki prinaša veliko prednosti. Nas E-up po 140000km se vedno kresne v prvo z originalnim akumulatorjem
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Damijan »

CRF napisal/-a:@Stromcek, za drugi avto se strinjam da je baterija velika le za dnevne potrebe, za prvi/edini avto pa mora biti nekaj rezerve. Za razne izlete do UKC ob najbolj nepravih trenutkih
Za "izlet" v UKC je najbolj primerno vozilo s prednostjo in lučkami - tudi pri ICE se zgodi, da je ob 3h zjutraj s prižgano rezervo kar tvegano peljati ženo v porodnišnico. K sreči se je vse dobro končalo...
matija, FV-EV
Soul EV believer
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Za večino izletov do urgence/bolnice ti niti približno ne pripadajo lučke, pa je vseeno treba it. In to čim hitreje, tem bolje...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Kadar rabiš urgenco, je vedno nepredvidena situacija. Lahko se ti zgodi, da imaš baterijo v koni, tesli.... v tistem trenutku čisto prazno, ker si se ravno od nekje vrnil, tako, da to res ni primer za računico, kaken avto kupit
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Seveda ni to prvi faktor. Je pa. Če bi imel jaz samo Zoe in službo v Lj., bi bil vsak večer brez prevoza... In jaz se ob tem pač nebi najbolje počutil.
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

Še ena slaba stran. Ključ
Peljema se včeraj z ženo v LJ, dam jo v centru ven, jaz pa sem se v Šmarje sap odpeljal na sestanek. Vgasnem avto po pol ure ga hočem vklopit, UPS žena ima ključ. No pa grem po ključ, popizdo sem.
Meni ta lastnost če lahko tako rečem ni všeč, pustiš avto vklopjen greš ven npr. Na pumpi po cigarete pa se lahko nekdo kar odpelje, pa lahko stiskaš na ključ koliko hočeš.
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
80
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a damjang »

Verjetno kakšno opozorilo je, da ključ ni prisoten oz. ni več v dometu?
Sicer je ta problematika pri brezkontaktnih ključih pri vseh proizvajalcih in me čudi, zakaj niso našli kakšne preproste rešitve...
...verjetno bi bila samo ena vrstica dodatne kode...oz. dve, ker bi bil v naslednji zaklepaj
peion
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 65
Kraj: Jesenice
Avto: Tesla 3 RWD SR+
83
144

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a peion »

Ampera trobi, če se preveč oddaljiš.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Kona EV napisal/-a:Še ena slaba stran. Ključ
Peljema se včeraj z ženo v LJ, dam jo v centru ven, jaz pa sem se v Šmarje sap odpeljal na sestanek. Vgasnem avto po pol ure ga hočem vklopit, UPS žena ima ključ. No pa grem po ključ, popizdo sem.
Meni ta lastnost če lahko tako rečem ni všeč, pustiš avto vklopjen greš ven npr. Na pumpi po cigarete pa se lahko nekdo kar odpelje, pa lahko stiskaš na ključ koliko hočeš.
Si ziher da ne piska ko zmešan...? Pri Ioniqu če je "ON" ko grem s ključem ven iz avta začne najedat piskalo...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Seveda začne paniko zganjat vsakič ko gre ključ iz avta! Tega se res ne da spregledat. Plus na enkranu imaš ves čas napis KEY NOT DETECTED.

Da ne moreš avta pustit prižganega in ga zaklenit tudi mene moti. To, da bi pustil avto odklenjen in šel proč mi pa ne gre v račun.
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Lahko ga zakleneš - najprej zakleneš vsa vrata in prtljažnik (s tipko na voznikovih vratih), nato izstopiš in iz ključa vzameš fizični ključ ter ročno zakleneš še voznikova vrata.
Na tak način jaz poleti pustim prižgano vozilo na DC polnilnici z vklopljeno klimo ali poleti pred trgovino na soncu...
Vremenko, Matej, talker2, CRF, matija, kt57, FV-EV, evid
Soul EV believer
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

To bo pa 100% prišlo še prav!!!
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Goran »

A klime ob ugasnjenem avtu se pa ne da pustit?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Goran napisal/-a:A klime ob ugasnjenem avtu se pa ne da pustit?
Ne.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”