Polnjenje električne Kone
Polnjenje električne Kone
Pozdravljeni,
koliko od vas polni električno Kono izključno doma?
Kakšno priključno moč imate? Bi bilo 6kW (25A varovalka) dovolj, ali je potrebno zamenjati glavno varovalko s 32A?
Če drugih večjih porabnikov v hiši ni, vam polnilna postaja izkoristi celotno moč?
Vsak dan delam cca 220km. Če je povprečna poraba npr. 22kWh/100km (zaradi avtoceste), bom porabil v najslabšem primeru 50kWh baterije, ki jo bom moral v 10-12 urah napolniti doma.
Ima kdo izkušnje?
Hvala,
Marko
koliko od vas polni električno Kono izključno doma?
Kakšno priključno moč imate? Bi bilo 6kW (25A varovalka) dovolj, ali je potrebno zamenjati glavno varovalko s 32A?
Če drugih večjih porabnikov v hiši ni, vam polnilna postaja izkoristi celotno moč?
Vsak dan delam cca 220km. Če je povprečna poraba npr. 22kWh/100km (zaradi avtoceste), bom porabil v najslabšem primeru 50kWh baterije, ki jo bom moral v 10-12 urah napolniti doma.
Ima kdo izkušnje?
Hvala,
Marko
Re: Polnjenje električne Kone
Pozdravljen na forumu.
Jaz polnim doma na 20A varovalki Kono in še Zoe za po vrhu. Takole to izgleda: [/center]
Čez noč (v nizki tarifi) lahko napolnim približno 32kWh, kar je 50% baterije, kar je za moje potrebe dovolj. Za več bi pač moral povečat varovalke in napeljavo, ali pa podaljšat čas. Če bi imel recimo enotno tarifo, bi imal časa za polnjenje dvakrat več in bi že pri 4kW napolnil 100% baterije, kar pa itak ni realno da bi hodil vsak dan domov z 1% SOC.
Je pa pri tokovih blizu nazivnih tokov glavnih varovalk fajn imet "pametno poolnilnico" ki se prilagaja.
https://smart.evsvet.eu/
Jaz polnim doma na 20A varovalki Kono in še Zoe za po vrhu. Takole to izgleda: [/center]
Čez noč (v nizki tarifi) lahko napolnim približno 32kWh, kar je 50% baterije, kar je za moje potrebe dovolj. Za več bi pač moral povečat varovalke in napeljavo, ali pa podaljšat čas. Če bi imel recimo enotno tarifo, bi imal časa za polnjenje dvakrat več in bi že pri 4kW napolnil 100% baterije, kar pa itak ni realno da bi hodil vsak dan domov z 1% SOC.
Je pa pri tokovih blizu nazivnih tokov glavnih varovalk fajn imet "pametno poolnilnico" ki se prilagaja.
https://smart.evsvet.eu/
Re: Polnjenje električne Kone
Super... sklepam da bi potem tudi pri meni moralo iti skozi s to varovalko...
Hvala!
Hvala!
Re: Polnjenje električne Kone
Ja, v nizki tarifi boš s 25A pri 22kWh/100km dobil čez noč slabih 200km. V 12 urah pa bo baterija že polna.
Re: Polnjenje električne Kone
Glede na veliko baterijo pri Koni bi jaz najprej probal,če bi se v praksi izšlo z obstoječo varovalko...če bi bila "panika" glede polnjenja,bi posodobil,prej ne. (še vedno imaš opcijo priklopa na kakšno hitro polnilnico na poti,za tisti majhen procent primerov,ko se ti polnjenje doma nebi izšlo)marko1 napisal/-a:Super... sklepam da bi potem tudi pri meni moralo iti skozi s to varovalko...
Hvala!
Re: Polnjenje električne Kone
Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi. S takšno hitrostjo polnjenja jo imaš od 20ih do zjutraj na 100%.... Pri 220km na dan ti bo še zmeraj ostalo cca 25% baterije tako da bo polnjenje vedno do 100%marko1 napisal/-a:Pozdravljeni,
koliko od vas polni električno Kono izključno doma?
Kakšno priključno moč imate? Bi bilo 6kW (25A varovalka) dovolj, ali je potrebno zamenjati glavno varovalko s 32A?
Če drugih večjih porabnikov v hiši ni, vam polnilna postaja izkoristi celotno moč?
Vsak dan delam cca 220km. Če je povprečna poraba npr. 22kWh/100km (zaradi avtoceste), bom porabil v najslabšem primeru 50kWh baterije, ki jo bom moral v 10-12 urah napolniti doma.
Ima kdo izkušnje?
Hvala,
Marko
Nizka tarifa/visoka tarifa ni neke blazne razlike v strošku za teh par ur.
Sem pa opazil zadnje dni ko je temp čez dan cca 4 stopinje je doseg kar za cca 30km večji kot sicer pri temp okoli ničle...
Sedaj sem na relaciji MB-Lj na dometu cca 340km pri polni bateriji. Avtocesta 120km/h tuneli 110km/h, poraba cca 18 - 18,5kwh/100km v obe smeri. Poraba je višja v smeri MB- Lj nazaj pa nižja,... ne me vprašat zakaj
Re: Polnjenje električne Kone
Misliš 6,8 kWh/h efektivno, po izgubah vgrajenega polnilca v avtu? Ker meni se na javnih type2 polnilnicah polni z močjo do 7,4 kW (povprečje 7,2 kW) - podatek s polnilnice.Kona napisal/-a: Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Re: Polnjenje električne Kone
Še vedno je možnost kupiti "pretvornik" za hitrejše polnjenje (iz AC na DC)Kona napisal/-a:
Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Re: Polnjenje električne Kone
Meni na takšnih polnilnicah nikoli ne pokaže več kot 6,8kw/h, res pa je da ne stojim zraven Podatek preberem na armaturki,... Pustim polnit čez noč in zjutraj je avto lepo napolnjen in topel , res pa je, da pridem na polnilnico ob cca 19-20ih, da ne zasedam čez dan polnilnice,...SimonZed napisal/-a:Misliš 6,8 kWh/h efektivno, po izgubah vgrajenega polnilca v avtu? Ker meni se na javnih type2 polnilnicah polni z močjo do 7,4 kW (povprečje 7,2 kW) - podatek s polnilnice.Kona napisal/-a: Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Re: Polnjenje električne Kone
Na Hyundai-u so mi rekli da po vtičnici Type 2 avto dopušča polnitev samo po 1 fazi cca 7kw/h - zgleda je tako elektronika nastavljena.DCT napisal/-a:Še vedno je možnost kupiti "pretvornik" za hitrejše polnjenje (iz AC na DC)Kona napisal/-a:
Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Kaj pretvornik je potem takšen kot priključek DCC, da gre na obe vtičnici skupaj?
Re: Polnjenje električne Kone
Ta "pretvornik" je prenosna DC (CCS) polnilna postaja in zeeelo predraga za domačo uporabo.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 320
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Polnjenje električne Kone
Kona ima vgrajen enofazni polnilec 32A/230V/1f = 7,4kW
''The Hyundai Kona Electric is fitted with a 7.2 kW on-board charger for Type 2 AC charging''
Tako da je brez veze nabavljat 22kW domače 3f polnilnice...
''The Hyundai Kona Electric is fitted with a 7.2 kW on-board charger for Type 2 AC charging''
Tako da je brez veze nabavljat 22kW domače 3f polnilnice...
Re: Polnjenje električne Kone
Kaj pa ko bosta še tvoja dva soseda imela Kono in bosta začela isto delat?Kona napisal/-a:Meni na takšnih polnilnicah nikoli ne pokaže več kot 6,8kw/h, res pa je da ne stojim zraven Podatek preberem na armaturki,... Pustim polnit čez noč in zjutraj je avto lepo napolnjen in topel , res pa je, da pridem na polnilnico ob cca 19-20ih, da ne zasedam čez dan polnilnice,...SimonZed napisal/-a:Misliš 6,8 kWh/h efektivno, po izgubah vgrajenega polnilca v avtu? Ker meni se na javnih type2 polnilnicah polni z močjo do 7,4 kW (povprečje 7,2 kW) - podatek s polnilnice.Kona napisal/-a: Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Re: Polnjenje električne Kone
Meni na takšnih polnilnicah nikoli ne pokaže več kot 6,8kw/h, res pa je da ne stojim zraven Podatek preberem na armaturki,... Pustim polnit čez noč in zjutraj je avto lepo napolnjen in topel , res pa je, da pridem na polnilnico ob cca 19-20ih, da ne zasedam čez dan polnilnice,...[/quote]
Kaj pa ko bosta še tvoja dva soseda imela Kono in bosta začela isto delat?[/quote]
Zaenkrat nas je 5 uporabnikov - kar sem nas videl( Leaf, Zoe, Tojota PHEV in 2 Koni), zaenkrat še gre in se lepo izmenjujemo. Kaj bo pa potem, se bom pa že takrat prilagodil
Kaj pa ko bosta še tvoja dva soseda imela Kono in bosta začela isto delat?[/quote]
Zaenkrat nas je 5 uporabnikov - kar sem nas videl( Leaf, Zoe, Tojota PHEV in 2 Koni), zaenkrat še gre in se lepo izmenjujemo. Kaj bo pa potem, se bom pa že takrat prilagodil
Re: Polnjenje električne Kone
Zanimivo, sem ta teden preiskusil tri polnilnice, res vse 'Gremo na elektriko z max 22kW' in polni 7,1 ali 7,2 vsaj tistih pšar minut, ko sem bil še poleg avta.Kona napisal/-a:Meni na takšnih polnilnicah nikoli ne pokaže več kot 6,8kw/h, res pa je da ne stojim zraven Podatek preberem na armaturki,... Pustim polnit čez noč in zjutraj je avto lepo napolnjen in topel , res pa je, da pridem na polnilnico ob cca 19-20ih, da ne zasedam čez dan polnilnice,...SimonZed napisal/-a:Misliš 6,8 kWh/h efektivno, po izgubah vgrajenega polnilca v avtu? Ker meni se na javnih type2 polnilnicah polni z močjo do 7,4 kW (povprečje 7,2 kW) - podatek s polnilnice.Kona napisal/-a: Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Polnjenje električne Kone
Kot je že SimonZed napisal, 6,8 kW in ne 6,8 kW/h. Seveda bi lahko napisal tudi 6,8 kWh/h ampak se h-ja pojkrajšata in tako nima smisla komplicirati. Itak govorimo o moči polnjenja, ki se meri v kW.Kona napisal/-a:SimonZed napisal/-a:Kona napisal/-a:...ne polni več kot 6,8kW/h ...
Re: Polnjenje električne Kone
Firma Implera jih bo izdelovala...menda ta škatla (vmesnik/pretvornik) omogoča 3x hitrejše polnjenje na AC polnilnih postajah:Kona napisal/-a:Na Hyundai-u so mi rekli da po vtičnici Type 2 avto dopušča polnitev samo po 1 fazi cca 7kw/h - zgleda je tako elektronika nastavljena.DCT napisal/-a:Še vedno je možnost kupiti "pretvornik" za hitrejše polnjenje (iz AC na DC)Kona napisal/-a:
Na javni polnilnici 22kW ti Kona na type 2 vtičnici nikoli ne polni več kot 6,8kW/h ker polni samo po eni fazi.
Kaj pretvornik je potem takšen kot priključek DCC, da gre na obe vtičnici skupaj?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
še tekst zraven posta:
"Kmalu
Prenosni 15 kW DC polnilec v obliki elegantnega kovčka male teže. Implera.
CCS in/ali CHAdeMO. Na AC polnilnici z 25A varovakami polni 3 krat hitreje, kot bi drugače. Nastavitev moči preko zaslonka na dotik.
Prototip ni na prodaj. Zdaj je na vrsti design/barva in končna obdelava.
Zanimivost : Vgrajen USB polnilec. Lahko polnite istočasno vozilo in telefon "
Re: Polnjenje električne Kone
Tole gre v pravo smer - če bo cena dosti nižja od kitajske alternative (ki je nekje okoli 3500€ če se prav spomnim).
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek