Vpoklici
Re: Vpoklici
Če se sistema tepeta pomeni da morajo popraviti parametre kdaj in kako se tempomat izključi ko se ti dotaknes pedala, ker po mojem mnenju se mora izključiti takoj ko malo bilokateri pedal pritisneš
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Vpoklici
Ko stisneš stopalko za gas se tempomat ne izklopi. Izklopi se samo ko pritisneš na zavoro. Pri ICE-jih ki niso avtomatiki tudi ko stisneš na sklopko.
Čudno da hyundai še ni popravil tega v softveru.
Čudno da hyundai še ni popravil tega v softveru.
Re: Vpoklici
Kaj točno naj bi popravil? Ko stopiš na zavoro se izklopi.Sebastijan napisal/-a:Ko stisneš stopalko za gas se tempomat ne izklopi. Izklopi se samo ko pritisneš na zavoro. Pri ICE-jih ki niso avtomatiki tudi ko stisneš na sklopko.
Čudno da hyundai še ni popravil tega v softveru.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Vpoklici
Pri nobenem vozilu se tempomat pri pospeševanju ne izklopi. To da trese je samo en navaden bug.Sebastijan napisal/-a:Ja, ko pa stopiš na plin se pa ne izklopi in baje trese. A tvoja nič ne trese.
Re: Vpoklici
Po nadgradnji imam občutek (žal tega ne morem preveriti ali dokazati), da domet baterije računa nekoliko drugače kot prej. Prej je v zgornjem delu recimo od 50-100% padal domet počasneje in v spodnjem delu 0-50% hitreje, na koncu je kar hitro padal do vklopa želve. Sedaj se mi zdi, da je to popravljeno v linearno ali celo obratno kot prej. Je še kdo to opazil, da sedaj domet izračunava bolj realno kot prej?
Re: Vpoklici
Glede na mojo včerajšnjo vožnjo ne vidim nobene razlike, še vedno je tako, kot si opisal: v zgornji polovici pada prikazani SOC ("SOC razlika") počasneje kot v spodnji. Bilo je takole:
Pri prikazanem padcu SOC iz 71 % na 51 % (20 %) je bil dejanski (iz porabe izračunani) padec 21 % točk.
Pri prikazanem padcu SOC iz 51 % na 22 % (29 %) pa je bil dejanski (iz porabe izračunani) padec 26 % točk.
Pri prikazanem padcu SOC iz 71 % na 51 % (20 %) je bil dejanski (iz porabe izračunani) padec 21 % točk.
Pri prikazanem padcu SOC iz 51 % na 22 % (29 %) pa je bil dejanski (iz porabe izračunani) padec 26 % točk.
Re: Vpoklici
Ko je avto v prodaji je razvoj SW praktično končan... Zoe ima bugov še pa še... v 5 letih niso odpravili niti enega. Zato tudi pri hyundaiu ne pričakujem veliko. Imaš kar kupiš to ni Tesla Al pa VW ID, te bodo tudi verjetno nekaj časa updatejali.Sebastijan napisal/-a:Ko stisneš stopalko za gas se tempomat ne izklopi. Izklopi se samo ko pritisneš na zavoro. Pri ICE-jih ki niso avtomatiki tudi ko stisneš na sklopko.
Čudno da hyundai še ni popravil tega v softveru.
Re: Vpoklici
Verjetno vse Kone ne cukajo na tempomatu, ko dodaš gas...Meni recimo nikoli ne cuka in dnevno uporabljam tempomat in po potrebi dodajam gas...
Re: Vpoklici
Ne cuka med pospeševanjem, ampak potem, ko držiš hitrost s pedalom na recimo 115 km/h, tempomat pa je vključen in nastavljen na 100 km/h.
Re: Vpoklici
Lahko grem do katerekoli hitrosti in ne cuka. Ponavadi nastavim na 105 in po potrebi pospešim...potem se zalotim, da sem obstal na recimo 120 in sploh ne vem...skratka, ne cuka.
Re: Vpoklici
To me pa res zanima. Ne verjamem da bi samo tvoja bila izjema. Kar bi lahko pomenilo le da to ni SW problem.
Poskusi tako kot je napisal SimonZed...
120 pri 105 je mogoče že preveč... probaj vozit 110, pri tempomatu 105
Poskusi tako kot je napisal SimonZed...
120 pri 105 je mogoče že preveč... probaj vozit 110, pri tempomatu 105
Re: Vpoklici
Razlika je v opremi in trgu. Moja je "hrvaška" in z manj opreme, torej je lahko razlika v SW (razen, če so določeni deli iste kode komentirani).
Že dalj časa spremljam tole težavo pri ostalih in sem poskušal na različne načine, da bi ali ovrgel ali potrdil napako ostalih.
Ne, ne cuka, kakorkoli peljem...lahko dam tempomat na katerokoli hitrost in potem vozim 2, 5, 8, 10, 15 hitreje, ne cuka, nikoli ne cuka.
A ni še en lastnik "hrvaške" kone na forumu? Njemu tudi cuka?
Že dalj časa spremljam tole težavo pri ostalih in sem poskušal na različne načine, da bi ali ovrgel ali potrdil napako ostalih.
Ne, ne cuka, kakorkoli peljem...lahko dam tempomat na katerokoli hitrost in potem vozim 2, 5, 8, 10, 15 hitreje, ne cuka, nikoli ne cuka.
A ni še en lastnik "hrvaške" kone na forumu? Njemu tudi cuka?
Re: Vpoklici
Je pa tako, da če ni cesta lepa, morda niti ne občutiš (ker se izgubi v drugem tresenju). Jaz včasih že mislim, da ne cuka, pa potem začutim (kot nekakšno valovanje).
Re: Vpoklici
Jaz še nisem opazil, da bi mi cukalo, ampak sem v zadnjem času nisem prav veliko vozil po AC s tempomatom. Bom mogoče jutri sprobal, ko imam daljšo pot.
Je pa zanimivo, da ima moj i30 (dizel) težave s cukanjem, največkrat na hitrosti okrog 100km/h. Sem omenjal na servisu, ampak niso nič uredili. Nisem pa bil nikoli pozoren ali bi to lahko bilo povezano s tempomatom, niti nisem na to pomislil. Mogoče kakšna jebarija pri Hyundaiju nasploh?
Je pa zanimivo, da ima moj i30 (dizel) težave s cukanjem, največkrat na hitrosti okrog 100km/h. Sem omenjal na servisu, ampak niso nič uredili. Nisem pa bil nikoli pozoren ali bi to lahko bilo povezano s tempomatom, niti nisem na to pomislil. Mogoče kakšna jebarija pri Hyundaiju nasploh?
Re: Vpoklici
To cukanje se zelo dobro vidi v sport načinu ko indikator za moč skače gor in dol. Zanimivo opazovat kako se ne more odločit
Re: Vpoklici
Aha, mogoče bi moral še jaz probati v sport načinu, ker v eco nič ne cuka ali karkoli.
No, probam jutri in sporočim opažanja.
No, probam jutri in sporočim opažanja.
Re: Vpoklici
Pri meni cuka v vseh načinih, verjetno pa v Sport še bolj izrazito, ker je tudi pedal bolj občutljiv.
Re: Vpoklici
Ja sem bral vaše komentarje - ja recimo, da rečemo temu cukanje - oz. jaz bi dejal malo pozna zaznava padca hitrosti in nenadno pospeševanje, do s tempomatom nastavljene hitrosti (to se pojavi takrat, ko imamo npr. nastavljeno hitrost na 50 km za naselja, med naselji pa pospešimo do 90, spustimo plin pred naslednjim naseljem in ko hitrost zadosti pade pospeši malo bolj sunkovito, enako je na AC, če vozim 110 s tempomatom, ujamem kamion, ga prehitim z nožnim pospeševanjem do 130 km/h in po vrnitvi na vozni pas spustim stopalka - ja takrat malo cukne - oz malo pozno zazna da imamo nastavljeno hitrost 110 km/h.
Če pa počasi spuščam stopalko za plin, pa to cukanje lahko znižaš na minimum.
Če pa počasi spuščam stopalko za plin, pa to cukanje lahko znižaš na minimum.