Vpoklici

Odgovori
ambasador
Prispevkov: 9
Kraj: Kranj
Avto: ID 3
4
7

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a ambasador »

Vse KONE dobavljene v EU od 12MAR2020 so SK.
Nepreverjeni INFO, ampak od nemškega generalnega uvoznika.

LP..
Ogo
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

To ne piše, je pa oznaka na bateriji ROM ID 6742 in part number 37501-K4000AS.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

ambasador napisal/-a: 16 Jul 2021, 20:25 Vse KONE dobavljene v EU od 12MAR2020 so SK.
Nepreverjeni INFO, ampak od nemškega generalnega uvoznika.

LP..
Kaj pomeni dobava?
Ker moja je recimo izdelana konec januarja 2020 v Koreji. Je pa 1500 nad serijsko številko obljavljeno na britanskih forumih in uradno ni del vpoklica za zamenjavo - to mi je potrdil tudi servis.

Je znano, če je Hyundai za Kone EV sploh uporabljal LG baterije, ki niso iz Nanjinga?
Ali pa je samo LG Nanjing in SK Innovation, drugo pa nič?
ambasador
Prispevkov: 9
Kraj: Kranj
Avto: ID 3
4
7

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a ambasador »

Moj ID 3 je pripeljan iz nemčije in tudi gor ga servisiram, sem pa govoril z serviserjem, ki pozna dobavitelje Hyundai za D in mi je povedal, da je cc 30% kon uvoženih s SK baterijo, verjetno je to tudi za celo EU enako, glede SLO pa ne vem, so pa tudi pred 12 MAR 20 dobavljali kone s SK bterijami samo malo število. Zelo je težko ugotoviti katero bat imaš notri, na servisu ti nočejo povedat. 99% je, v kolikor ni predvidena za zamenjavo imaš SK baterijo.
Ogo
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Mislim, da je čist enostavno. Kdor je dobil pošto od Hyundai Slovenije, da bo vpoklic narejen v drugi polovici leta s priloženo kartico za polnjenje ima baterijo , ki jo je potrebno menjat, ostali pa ne. tisti, ki ste jih uvažali iz Hrvaške, pa dobite verjetno info pri hrvaškem uvozniku, če vam v slovenijo morda ne pošilja pošte?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Saj res, @Franci, si že dobil kakšno obvestilo (od hrvaškega ali slovenskega uvoznika)?
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 255
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
270
59

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Pozdrav,

Jaz sem poslal svoj VIN na Hyundai SLO dobil naslednji odgovor

Spoštovani,

Kot ste že sami zapisali so se na manjšem obsegu visokonapetostnih baterij enega izmed
dobaviteljev v matični domovini znamke Hyundai pojavile težave, zato se je proizvajalec odločil, da
bo zamenjal visokonapetostne baterije na vseh vozilih z vgrajenimi visokonapetostnimi baterijami
te serije.
Vsi lastniki vozil Hyundai Kona EV kupljenih v Sloveniji, ki imajo vgrajeno visokonapetostno baterijo
te serije, so že prejeli obvestilo o pripravi vpoklica za njihovo vozilo.
Glede na podatke proizvajalca s katerimi razpolagamo, vaše vozilo ni del tega varnostnega vpoklica.

Kona narejena Julija 2020, osebno mislim da ima SK, ker ni bila vpoklicana in tudi BMS ni bil nadgrajen.

LP..ŽN
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Avto: Kona
112
53

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

Jaz nisem dobil. Kakorkoli će, v bistvu me veseli, da se mi očitno ne bo treba ubadati s tem...
Ogo
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

SimonZed napisal/-a: 17 Jul 2021, 11:57 Saj res, @Franci, si že dobil kakšno obvestilo (od hrvaškega ali slovenskega uvoznika)?
Zdravo ne od Hrvatov nisem dobil še ničesar - do nedavnega so me redno obveščali o vseh vpoklicih, je pa res da sem zadnje tri redne servise in nekaj zadnjih posodobitev naredi v Sloveniji, tako, da upam, da me niso Hrvati sedaj prenehali obveščati, saj sem bil prav med zadnjim rednim servisom v Sloveniji seznanjen z dejstvom, da moram ob morebitnem uveljavljanju garancije potrditi vse račune servisov opravljenih v tujini in za avtorizacijo vsakega računa plačati 20,00 EUR.
Skratka Hyundai Slovenija se obnaša kot, da ni del koncerna Hyundai - menim, da je to zrelo za kakšen urad potrošnikovih pravic.
Če bi imel čas in se nebi rad sprl s serviserjem v Sloveniji, bi začel postopek reklamacije 12 V akumulatorja, ki je bil krš tako kot še pri parih na tem forumu - sam sem ga uporabljal toliko časa, da sem avto moral skoraj vsakič startati s pomočjo Power Bank in klem - saj ko sem ga reklamiral prvič, je za Hyudai-jeve servise delal še vredu in so mi naredili, le posodobitev, ki je na vsakih nekaj ur dopolnjevala 12 V akumulator.
Akumulator me res ob skrbni pazljivosti in takojšnjem zapiranju in zaklepanju vozila nekaj časa ni pustil na cedilu.
Čez dober mesec, pa so se težave z akumulatorjem spet pričele in stopnjevale, do konca junija, ko pa je bil 12 V akumulator tako iztrošen, da navkljub takojšnjemu zapiranju in zaklepanju vrat ni zdržal do timinga,, ko bi ga posodobljena avtomatika dopolnila in je že prej mrknil, kar je seveda zahtevalo mehansko odklepanje s ključem in vžig s pomočjo klem.
Ko sem si mislil, da bo pa sedaj menda tudi za Hyundai dovolj velik dokaz, da je res akumulator fuč in ne bodo mogli zatrjevati, da je OK, so me postavili na realna tla - avtorizacija treh računov servisov narejenih na pooblaščenem servisu Hyundai na Hrvaškem.
Ko sem stvar sprocesiral sem ugotovil, da je ugodneje kupiti nov akumulator, kot avtorizirati tri račune 3*20 EUR + najbrž še 22% DDV - pri čemer bi bil vsaj en dan brez avta, da oni to vse stestirajo :bang: :bang: .
Skratka, kot mi je dejal prvi asistenčni mojster, ko sem pozimi prvič ostal s praznim akumulatorjem (dobro, da ste poklicali Triglav asistenco, saj če bi Hyundai-evo, bi vam moral odpeljati avto na servis) Hyundai tudi pri ICE-jih nikoli ne prizna, da je napaka v akumulatorju.
Moj Hyundaiev serviser sicer pravi, da to ne drži, a žal tudi tukaj na forumu ne poznamo nikogar, ki bi mu ga Hyundai zamenjal, poznamo pa jih nekaj, ki so ga s slabo vestjo, da so pač ravnali z njim nevestno zamenjali sami.
Upam, da me kdo demantira.
SimonZed
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Franci napisal/-a: 19 Jul 2021, 15:39 Upam, da me kdo demantira.
Franci ne bo držalo. Nekaterim tu na forumu je Hyundai menjal 12V akumulator. Verjetno so bili tisti bolj sitni in pa kolikor se spomnim tisti, ki so jih poklicali prvič, ko so obstali na kakem parkingu in so jih šlepali na servis. Ostalim, ki smo se trudili priti na servis, uporabili kleme..... pa ne in so trdili, da je krivda v tem, da smo ga sami izpraznili.

Jaz sem ga moral plačati sam! Leto in pol je bil sedaj mir s Toplo, ta vikend pa je sine slabo zaprl prtljažnik na prvo stopnjo in v 24h je spet mrknil, da sem moral vzet kleme. Teh 24h avto ni bil priklopljen na polnilnici, ker je imel 80% baterije in sedaj ne vem ali se dopolnjuje le v primeru, da je na polnilnici? Ker ne vem kako bi se samo z odprtim prtljažnikom spraznil v nulo, če se vsake 4h dopolnjuje po updatu?!
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:12 Teh 24h avto ni bil priklopljen na polnilnici, ker je imel 80% baterije in sedaj ne vem ali se dopolnjuje le v primeru, da je na polnilnici? Ker ne vem kako bi se samo z odprtim prtljažnikom spraznil v nulo, če se vsake 4h dopolnjuje po updatu?!
Polni ga tudi, ko ni priklopljen na polnilnico. Skoraj vsak dan opazim rumeno lučko in prižgan števec, pa avto ni priklopljen.
Ogo
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

SimonZed napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:16
FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:12 Teh 24h avto ni bil priklopljen na polnilnici, ker je imel 80% baterije in sedaj ne vem ali se dopolnjuje le v primeru, da je na polnilnici? Ker ne vem kako bi se samo z odprtim prtljažnikom spraznil v nulo, če se vsake 4h dopolnjuje po updatu?!
Polni ga tudi, ko ni priklopljen na polnilnico. Skoraj vsak dan opazim rumeno lučko in prižgan števec, pa avto ni priklopljen.
Kako si pa pol predstavljaš da sredi poletja v 4h mrkne leto dni stara Topla zaradi prtljažnika zaprtega na prvi stopnji :think:

:envy: :envy: :envy:
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2227
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2811
5301

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Na IONIQ-u mi je "zdržal" 3 leta, garancije na 12V accu je samo 2 leti. :o
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:20
SimonZed napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:16
FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:12 Teh 24h avto ni bil priklopljen na polnilnici, ker je imel 80% baterije in sedaj ne vem ali se dopolnjuje le v primeru, da je na polnilnici? Ker ne vem kako bi se samo z odprtim prtljažnikom spraznil v nulo, če se vsake 4h dopolnjuje po updatu?!
Polni ga tudi, ko ni priklopljen na polnilnico. Skoraj vsak dan opazim rumeno lučko in prižgan števec, pa avto ni priklopljen.
Kako si pa pol predstavljaš da sredi poletja v 4h mrkne leto dni stara Topla zaradi prtljažnika zaprtega na prvi stopnji :think:

:envy: :envy: :envy:
Jaz sem v obdobju do zamenjave 12 V akumulatorja dokaj dobro proučil dopolnjevanje le tega.
Ko je avto priključen na polnilnico, se tudi 12 V akumulator dopolnjuje - na polnilnici se akumulator ne dopolnjuje v primeru, če ga pustiš na standby ali zaradi bilo kakšnega razloga polnilnica ne začne polniti (v tem primeru, mi je prejšnji akumulator v nekaj minutah izpraznilo)
Če je avto odklenjen je sicer moje predvidevanje, da se tudi ne bo vklopila avtomatika za dopolnjevanje 12 V baterije - vsaj meni se je pri izključno odklenjenem avtu in zaprtih vseh vratih in brez vidnih porabnikov aku. prej izpraznil, kot ga je začelo dopolnjevat.
Moje mnenje je, da mora imeti KONA kar veliko nevidnih porabnikov 12 V akumulatorja, saj tudi meni ni jasno, da mi je prav v vročih junijskih dneh dokončno počepnil in v 50 % zadnjega tedna pred menjavo zaklenjen ni zdržal niti toliko časa, da bi se vklopilo dopolnjevanje.
Ugotovil sem tudi to, da je po priklopu na polnilnico, ter zaključitvi polnjenja akumulator zdržal do dopolnjevanja, dočim po zaključku vožnje v večini primerov ni več zdržal.
Skratka 12 V akumulator na KONI je zelo občutljiva zadeva, mi je pa za razliko od @CRF vsaj PoverBank deloval odlično.
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:12
Franci napisal/-a: 19 Jul 2021, 15:39 Upam, da me kdo demantira.
Franci ne bo držalo. Nekaterim tu na forumu je Hyundai menjal 12V akumulator. Verjetno so bili tisti bolj sitni in pa kolikor se spomnim tisti, ki so jih poklicali prvič, ko so obstali na kakem parkingu in so jih šlepali na servis. Ostalim, ki smo se trudili priti na servis, uporabili kleme..... pa ne in so trdili, da je krivda v tem, da smo ga sami izpraznili.

Jaz sem ga moral plačati sam! Leto in pol je bil sedaj mir s Toplo, ta vikend pa je sine slabo zaprl prtljažnik na prvo stopnjo in v 24h je spet mrknil, da sem moral vzet kleme. Teh 24h avto ni bil priklopljen na polnilnici, ker je imel 80% baterije in sedaj ne vem ali se dopolnjuje le v primeru, da je na polnilnici? Ker ne vem kako bi se samo z odprtim prtljažnikom spraznil v nulo, če se vsake 4h dopolnjuje po updatu?!
No me veseli, da je vsaj kakšen srečnež, ki so mu menjali. Sam sem namreč dobil občutek, da naredijo vse, da te odvrnejo od tega.
Če moraš zaradi menjave akumulatorja vrednosti cca. 70 EUR pustiti cel avto vreden več kot 40 k EUR dan ali celo več, da oni naštudirajo v čem je težava, je že samo moja izguba, ker avta ne morem uporabljati in časa, ki ga porabim s prevozi na servis in nazaj večja kot sama vrednost akumulatorja, ki ga kupim kjerkoli in v 3. minutah zamenjam sam. Lahko bi imeli testni akumulator, če je teh težav toliko - moj akumulator stestirali in ko bi ugotovili, da so dejansko vgradili slab akumulator (ali celo neprimeren, glede na količino porabnikov...) me poklicali in garancijsko zamenjali.
Sam osebno sem nad koncernom Hyundai razočaran in naslednji avto skoraj zagotovo ne bo več te znamke. (bi morali imeti ostali lastniki v večini čisto nasprotne izkušnje od mojih)
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 847
Kraj: stajerska
Avto: negovan
483
390

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a sluk »

Po mojem je to bolj stvar posameznega servisa in ne celotnega koncerna (testni akumulatorji, nadomestni avti, itd...).
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Zaenkrat pri moji Koni EV, leto dni mimo, 30 tisoč km, napravljena dva servisa, edini problem je bil z zapiranjem prtljažnika, ki sem ga rešil z nastavljanjem gumic, ki so tudi narejene s tem v mislih.
Upam, da na tem tudi ostane, še naprej.

Ko so pa težave z akumulatorjem, je pa resno dobro raziskati razlog. A je res akumulator fuč ali pa ga nekaj po nepotrebnem prazni, ali pa se pravilno ne polne.

Jasno je tudi, da bolj kot kupuješ zgodnji avto, več je šans za neznane zajebe. Kasnejše serije imajo potem razne težave odpravljene. Tu ni nekih rešitev, kot počakat vsaj 18 mesecev od zagona proizvodnje ali pa upat, da je problem rešljiv v garanciji.

Saj vidimo podobno kalvarijo z VW ID serijo. Še trenutni Passati, ko so šli v proizvodnjo,so prve serije imele konkretne zajebe, da je VW moral vrečt milijone v zamenjave delov proizvodnje. Pač dokler ne steče serijska proizvodnja in se reči množično ne začno uporabljat, ostajajo določene zadeve skrite …
Podobno Toyota Prius, po pol leta proizvodnje, cel kup novih part numberjev, za luči in še par zadev, potem se je šele stabiliziralo do facelifta …
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Franci »

sluk napisal/-a: 20 Jul 2021, 10:52 Po mojem je to bolj stvar posameznega servisa in ne celotnega koncerna (testni akumulatorji, nadomestni avti, itd...).
Ni to stvar servisa - to je politika celotnega koncerna.
Serviser preko nekih navodil, ki jih ima od višjih inštanc ne more.
Tudi to se ni spomnil serviser, da bi moral potrjevati račune servisov narejenih na Hyundai-evih pooblaščenih servisih izven Slovenije, če bi želel uveljavljati reklamacijo.
Vsi uradni pooblaščeni servisi imajo enaka pravila, enake protokole, predvidevam, da se vsi presneti podatki iz vozila zbirajo v centralni bazi v Koreji - saj v času današnje elektronike bi bilo to normalno in sem 99%, da tudi tako je, saj na vsakem servisu vse presnamejo, naredijo celo foto dokumentacijo - najbrž ne za svoj arhiv, ampak po zahtevah koncerna, potem ti pa ta isti koncern od tebe za uveljavljanje garancije poleg po-žigosane servisne knjige zahteva še avtorizacijo računov svoje servisne mreže :bang: :bang: :bang:
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Franci, kaj ti piše v hrvaški garancijski knjižici?

V slovenski eksplicitno piše, da garancija velja v Republiki Sloveniji, državah Evropskega gospodarskega prostora (EGP) in Švici.

Na hrvaški spletni strani pa najdem samo, da garancija velja na ozemlju Hrvaške. Vpogleda v njihove garancijske knjižice pa nimam.

Se pa načeloma strinjam, da bi Hyundai Europe moral poenotit osnovne pogoje, ne pa da recimo izvisi Hrvaška ali pa recimo kaka druga država, ki je tudi članica EU. Nismo več leta 1995.
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 84
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
44
443

Re: Vpoklici

Odgovor Napisal/-a Nemelk »

Franci napisal/-a: 20 Jul 2021, 09:51
FV-EV napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:20
SimonZed napisal/-a: 19 Jul 2021, 19:16
Polni ga tudi, ko ni priklopljen na polnilnico. Skoraj vsak dan opazim rumeno lučko in prižgan števec, pa avto ni priklopljen.
Kako si pa pol predstavljaš da sredi poletja v 4h mrkne leto dni stara Topla zaradi prtljažnika zaprtega na prvi stopnji :think:

:envy: :envy: :envy:
Jaz sem v obdobju do zamenjave 12 V akumulatorja dokaj dobro proučil dopolnjevanje le tega.
Ko je avto priključen na polnilnico, se tudi 12 V akumulator dopolnjuje - na polnilnici se akumulator ne dopolnjuje v primeru, če ga pustiš na standby ali zaradi bilo kakšnega razloga polnilnica ne začne polniti (v tem primeru, mi je prejšnji akumulator v nekaj minutah izpraznilo)
Če je avto odklenjen je sicer moje predvidevanje, da se tudi ne bo vklopila avtomatika za dopolnjevanje 12 V baterije - vsaj meni se je pri izključno odklenjenem avtu in zaprtih vseh vratih in brez vidnih porabnikov aku. prej izpraznil, kot ga je začelo dopolnjevat.
Moje mnenje je, da mora imeti KONA kar veliko nevidnih porabnikov 12 V akumulatorja, saj tudi meni ni jasno, da mi je prav v vročih junijskih dneh dokončno počepnil in v 50 % zadnjega tedna pred menjavo zaklenjen ni zdržal niti toliko časa, da bi se vklopilo dopolnjevanje.
Ugotovil sem tudi to, da je po priklopu na polnilnico, ter zaključitvi polnjenja akumulator zdržal do dopolnjevanja, dočim po zaključku vožnje v večini primerov ni več zdržal.
Skratka 12 V akumulator na KONI je zelo občutljiva zadeva, mi je pa za razliko od @CRF vsaj PoverBank deloval odlično.
Meni akumulator polni tudi, če je avto odklenjen (večkrat opazil lučko). Nikoli pa nisem opazil, da se polni 12 V akumulator ob polnjenju avta.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek