Blue Kona
Re: Blue Kona
Sem bil tudi sam med prazniki po Italiji in očitno so tele Enelove polnilnice bolj švoh zrihtane. Polnil na isti kot ti, pa je pisalo da nima povezave s centralo (oz. nekaj podobnega), dol grede sem polnil pa v Padovi, kjer je bila pa sploh neodzivna z aplikacijo. Obakrat so mi sicer uredili na daljavo iz centra za pomoč uporabnikom, ampak glede na ceno polnjenja, bi človek pričakoval, da se bodo malo bolj pobrigali.
Re: Blue Kona
Tudi meni je najprej pisalo da ni povezave, potem pa je očitno dobila povezavo. No, lepo da vsaj na daljavo zrihtajo. Znajo angleško?
Re: Blue Kona
Katastrofa, si predstavljaš, da prideš na bencinsko in bi moral klicati podporo, ker bencin ne priteče iz cevi in je samo ena (nedelujoča) črpalka na lokaciji. Ja, daleč je še do optimalne EV infrastrukture. Tole zdaj res ni za vsakega. Zelo nerodno, sploh v Italiji, kjer ima Enel praktično monopol.
Re: Blue Kona
Gospodična, ki je delala v soboto je znala super angleško, gospod, ki je delal v torek je pa za silo lomil, ampak je nekako razbral ključne informacije, čeprav je moja boljša polovica umrla od smeha, ker sem začel avtomatsko z njim govorit v italijanski angleščini.CRF napisal/-a:Tudi meni je najprej pisalo da ni povezave, potem pa je očitno dobila povezavo. No, lepo da vsaj na daljavo zrihtajo. Znajo angleško?
Re: Blue Kona
Aja, pa še to. Iz neznanega razloga mi je Enel danes refundiral eno od polnjenj. Mogoče zato, ker naprava ni prav delala.
Re: Dalmacija in Hercegovina
Midva sva imela malo slabšo statistiko - sva šla do Bol-a za pot proti Bol-u sva imela povprečno porabo okoli 14,5 kWh/100 km (z dvemi kolesi na strehi). Tudi midva sva polnila v Karlovcu in Šibeniku (kjer sva se srečala z FV-EV) in izmenjala DC priklop). Med najinim polnjenjem, pa je prišel že naslednji Slovenec s (črno rdečo) KIO Soul, tako, da je bila polnilnica kar v obratovanju. V Šibeniku sva napolnila na 80 % za primer, da na Bolu nebi mogla polniti in bi tako imela zadosti baterije tudi nazaj do Šibenika.FV-EV napisal/-a:Kona ima sicer History, kjer lahko pogledaš porabo posameznih relacij (mislim, da zadnjih 30). Izpisuje pa po dnevih, koliko si kakšen dan prevozil, včasih tudi v enem dnevu dve, pa ne vem v katerih primerih?
Ta teden sem bil v Dubrovniku in Mostarju po hrvaški avtocesti in zadnje tri porabe:
- relacija Ljubljana Dubrovnik 700km, poraba 14kWh/100.
Polnil v Šibeniku po 400km ostalo 16%, ta del sem vozil večinoma na tempomat 95km/h, razen NM-Netretič po omejitvah in je bila poraba 13kWh/100.
Drugi del od Šbenika do Dubrovnika 300km, vozil tempomat 105km/h do Neretve, nato po omejitvah in poraba je skočila na skupno 14kWh/100. Če bi še varčneje vozil, bi se dalo priti iz ljubljane do Splita brez polnjenja.
- relacija Dubrovnik Mostar Trebinje Dubrovnik 300km, čez hribe in vasi večinoma po dežju s porabo 13kWh/100.
Bosna je v celoti slabo pokrita s polnilnicami, sploh hitrih ni, nisem tudi nikjer nič polnil.
- relacija Dubrovnik Ljubljana 700km, poraba 16,4kWh/100.
Do Šibenika z maksimalno hitrostjo po omejitvah tudi drugi del po avtocesti s povprečno porabo 17,3kWh/100. Ker sem vozil precej hitro, mi ni uspelo priti v Zadar, zato postanek v Šibeniku Kaufland, kjer sem spoznal Francija tu s foruma:)
Nato pa Šbenik Karlovac Metlika Ljubljana, kjer pa nisem vozil niti počasi niti maksimalno po omejitvah in zato je povprečna poraba nekoliko padla. Bi tudi do Ljubljane prišel, če bi v šibeniku do polnega nafilal, sam sem želel obiskat polnilnico v Karlovcu.
Na Bol-u je imel naš hotel Teslino polnilnico, s katero sem na podlagi podpore izkušenih električarjev uspel napolniti svojo KONO, tako, da sva se ob povratku ustavila najprej v Zadru, kjer sva iz 60% napolnila na 81% še v sončnem vremenu. Takoj po štartu iz Zadra pa so se začele peklenske vremenske razmera - najprej napoved orkanskega vetra na AC pri sv. Roku, zato sva na prvem možnem priključku raje zapustila AC in se zaradi koles raje odpravila po poti čez Plitvička jezera. Tudi ta cesta pa ni bila imuna na orkanski veter in močne sunke, kasneje pa še sneg in nizke temperature.
Vožnja v breg, burja, sneg so doseg začeli tako zmanjševati, da sem imel ogrevanje večino časa izklopljeno, vklopil sem ga šele potem, ko se je začel sneg prijemati na steklo in je guma na brisalcih začela škripati od mraza
Do Karlovca sva vseeno prišla z 20 % baterije, tam pa novo presenečenje - Petrolova polnilnica zaradi ne vem česa ni hotela polniti.
Šel sem do Petrolove črpalke, kjer mi je prijazni zaposleni razložil, da oni s polnilnico nimajo ničesar - mi je pa svetoval, da sprobam še na drugi, kjer se je s Type 2 prikločkom že polnil Smart.
Nekako je po drugem poizkusu ta polnilnica začela polniti.
Da nebi bila prezgodaj doma, pa so poskrbeli še cariniki na meji.
Povprečna poraba vožnje domov je bila 18, 4 kWh/100 km. Danes sem šel prvič od kar imava EV v službo z dizlom, saj zvečer nisem imel energije niti, da bi v dežju pobiral še kolesa s strehe.
Re: Blue Kona
Težka je električna.... Niti za trenutek ne smeš pomislit da bo pot enaka kot z bencinarjem! Če je to sprejemljivo, potem OK.
Re: Blue Kona
Je tako - ja malo se spremenijo pavze - niso vedno na mestih, kjer je kaj lepega za videt, te pa vedno znova preseneti, da se povsod da najti kaj lepega - če le znaš videtiCRF napisal/-a:Težka je električna.... Niti za trenutek ne smeš pomislit da bo pot enaka kot z bencinarjem! Če je to sprejemljivo, potem OK.
in 45 - 60 min zelo hitro mine, sploh če si na dopustu.
Re: Blue Kona
No men bi blo na dopustu škoda časa za filanje. Čakanje mi nikoli ne mine hitro.Franci napisal/-a:
in 45 - 60 min zelo hitro mine, sploh če si na dopustu.
Re: Blue Kona
Ne čakanje, polnjenje še prehitro mine če si na DC. Še za wc je komaj, kaj šele za malico
Re: Blue Kona
Mogoče, če ujameš pravo temperaturo za optimalno krivuljo polnjenja. Meni je do zdaj še ni uspelo (na DC še nikoli ni šlo s polno močjo do 72 %) in zato vse bolj spominja na lov na samoroga ali Yetija …CRF napisal/-a:Ne čakanje, polnjenje še prehitro mine če si na DC. Še za wc je komaj, kaj šele za malico
Re: Blue Kona
Čakanje je relativen pojem.Goran napisal/-a:No men bi blo na dopustu škoda časa za filanje. Čakanje mi nikoli ne mine hitro.Franci napisal/-a:
in 45 - 60 min zelo hitro mine, sploh če si na dopustu.
Če sem iskren, bi včasih prav rad dejansko čakal da se avto napolni in ne mislil ali počel še kaj drugega... pa se vedno nekaj najde, da čas še prehitro mine kot pravi @CRF.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Blue Kona
Na dolgih poteh v tujini moramo marsikaj izkusiti. Drugače pa smo že zmagali na domačem terenu. Moramo vzeti v zakup, da smo nekakšni začetniki na tem terenu. Verjetno so tudi bencinarji na začetku iskali hiše, kjer imajo na zalogi "kanister" bencina. Če imate dovolj živcev, je to tudi nekakšen poseben čar.CRF napisal/-a:Težka je električna.... Niti za trenutek ne smeš pomislit da bo pot enaka kot z bencinarjem! Če je to sprejemljivo, potem OK.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Blue Kona
Je bila kar super izkušnja in malo testa pred poletnim pobegom proti Norveški. To bo najbrž še večji podvig, bova pa kampirala, tako da v primeru, da se kje zalomi vsaj v kampu za čez noč dobiva kak 220 priključek.
Re: Blue Kona
Franci meni je čas kar prijetno minil ob klepetu s teboj in vidim, da sta imela zanimivo pustolovšino.Franci napisal/-a:Je bila kar super izkušnja in malo testa pred poletnim pobegom proti Norveški. To bo najbrž še večji podvig, bova pa kampirala, tako da v primeru, da se kje zalomi vsaj v kampu za čez noč dobiva kak 220 priključek.
Za Norveško in kampiranje pa še namig. Sam sem že razmišljal, kako prespati v koni (za dve osebi seveda) in ker sva podobne rasti ti povem, da gre brez problema. Prve sedeže daš naprej in rabiš le med njimi in zadnjimi zglavniki nekaj podložiti za glavo. Je skoraj ravno, kakšna pena ali blazina namesto jogija in naštimaš spalni mode v meniju. Nisem še spal ampak sem prepričan, da se odpočiješ, tako da če bo kje nuja si pripravi le nekaj, kar boš v desetih sekundah tja namontiral, pa lahko spiš na počasni polnilnici
Re: Blue Kona
Tudi jaz sem tole študiral in sem bil kar malo razočaran, ker gre polica od prtljažnika skoraj v ta prazen prostor med sprednjima sedežema in podrto klopjo, vendar je malenkost prevelika, da bi se stabilno zagozdila. To bi bilo popolno, ker ne bi bila potrebna nobena dodatna "oprema" za kampiranje, saj polica je vedno pri roki (nad prtljažnikom) ...
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 07 Maj 2019, 15:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Blue Kona
Zračniki so res problem tudi v koni. Moja žena je profi pevka in kot taka še bolj od drugih občutljiva na pihanje. Sem upal, da bom zadevo rešil vsaj na njeni strani, ker ima kona opcijo izklopa klime pri sovozniku, pa žal ne. Še ko na moji strani piha jo to tako moti, da moram ročno šraufat
Ne vem kako da ne znajo tega uredit skoraj pri nobeni tovarni
Ne vem kako da ne znajo tega uredit skoraj pri nobeni tovarni
Re: Blue Kona
Da, mi smo začetniki (nekateri še bolj od mene), ki v družbo vpeljujemo novost, kot nekakšni pionirji ali kolumbi,.... Najbrž zato ne bomo s strani družbe nagrajeni v materijalnem smislu ali s priznanji itd. Bomo pa lahko živeli z zavestjo, da smo nekaj naredili tako za planet, kot za razvoj družbe, napredek...MIRANRR napisal/-a:Na dolgih poteh v tujini moramo marsikaj izkusiti. Drugače pa smo že zmagali na domačem terenu. Moramo vzeti v zakup, da smo nekakšni začetniki na tem terenu. Verjetno so tudi bencinarji na začetku iskali hiše, kjer imajo na zalogi "kanister" bencina. Če imate dovolj živcev, je to tudi nekakšen poseben čar.CRF napisal/-a:Težka je električna.... Niti za trenutek ne smeš pomislit da bo pot enaka kot z bencinarjem! Če je to sprejemljivo, potem OK.
Okolje ali družba v kateri smo se rodili, zrasli, razvili si zasluži, da ji nekaj vrnemo, na kakršenkoli način pač zmoremo. In če se dobro počutimo ob tem kar koli že delamo na tem področju, potem nam tud cena zaparkiranih polnilnic ali nerazumevanje okolice ne smejo priti do živega
Re: Blue Kona
Ja res hitro mine čas na polnilnicah, ob prijetnem klepetu pa še hitreje - super hvala za namig, sam tega še nisem preverjal, bo pa zaradi dolžine poti morda smiselno razmisliti tudi o kakšni takšni opcijiFV-EV napisal/-a:Franci meni je čas kar prijetno minil ob klepetu s teboj in vidim, da sta imela zanimivo pustolovšino.Franci napisal/-a:Je bila kar super izkušnja in malo testa pred poletnim pobegom proti Norveški. To bo najbrž še večji podvig, bova pa kampirala, tako da v primeru, da se kje zalomi vsaj v kampu za čez noč dobiva kak 220 priključek.
Za Norveško in kampiranje pa še namig. Sam sem že razmišljal, kako prespati v koni (za dve osebi seveda) in ker sva podobne rasti ti povem, da gre brez problema. Prve sedeže daš naprej in rabiš le med njimi in zadnjimi zglavniki nekaj podložiti za glavo. Je skoraj ravno, kakšna pena ali blazina namesto jogija in naštimaš spalni mode v meniju. Nisem še spal ampak sem prepričan, da se odpočiješ, tako da če bo kje nuja si pripravi le nekaj, kar boš v desetih sekundah tja namontiral, pa lahko spiš na počasni polnilnici
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek