Na relacijah cas za polnjenje postaja popolnoma neproblematicen, sploh z vozili ki polnijo s 100kW in vec. Vecji problem je ta, ce polnilnica ne deluje ali pa ne deluje prijava zaradi vrste RFID kartic, aplikacij in omrezij. To da mora clovek po 2-4h voznje narediti 30min pavzo pocnemo ze vrsto let z dizli. Celo avto te opozori, da je cas za pavzo.
Ce potujem 700, 800, 1000km dalec ter vem da bom vmes naredil 2 postanka ter jih lahko priblizno planiram tam in tam, to ni noben problem. Bolj je vprasanje smiselnosti ce ne vem kje bom lahko ta postanek naredil ter ko ga bom, ali bom lahko nadaljeval. Tu pa pridejo v ospredje omrezja, ne toliko avtomobili.
Trenutno imam poln tank bencina v hibridu, domet pise 500km. Ce vozim normalno (150-160 tempomat) bo domet se manjsi, tankal bom ze bistveno pred 400km mejnikom. Ampak ker vem da bom lahko z mastercardom placal ter sel v 15min naprej je to povsem normalno. In na enaki stopnji so ze doloceni EVji, ostali bodo pa kmalu.
Blue Kona
Re: Blue Kona
Tako kot SimonZed sem tudi jaz že poskušal to naredit s polico, sedaj imam pa v mislih neko tanko vezano ploščo 90x50, ki bi jo obesil na prve vzglavnike in samo položil, treba bi jo bilo le obleši po robovih, da ne spraska sedežev. pospraviš jo pa zadaj namesto stiropora pod prtljažnik.
Re: Blue Kona
Če si na pravem potovanju imaš itak za sedeži in v prtljažniku toliko robe da z njo zapolniš luknje.
Pred leti sva šla z Getzom do Nordkappa in sem še zadnjo klop dal ven da je bilo dovolj prostora za vse
Pred leti sva šla z Getzom do Nordkappa in sem še zadnjo klop dal ven da je bilo dovolj prostora za vse
Re: Blue Kona
Mah, pomojem se pa ljudje globoko v sebi že zavedajo, da si sodobni Prometej, samo zavist in sram jih zavira, da tega glasno ne priznajo.FV-EV napisal/-a: Da, mi smo začetniki (nekateri še bolj od mene), ki v družbo vpeljujemo novost, kot nekakšni pionirji ali kolumbi,.... Najbrž zato ne bomo s strani družbe nagrajeni v materijalnem smislu ali s priznanji itd. Bomo pa lahko živeli z zavestjo, da smo nekaj naredili tako za planet, kot za razvoj družbe, napredek...
Okolje ali družba v kateri smo se rodili, zrasli, razvili si zasluži, da ji nekaj vrnemo, na kakršenkoli način pač zmoremo. In če se dobro počutimo ob tem kar koli že delamo na tem področju, potem nam tud cena zaparkiranih polnilnic ali nerazumevanje okolice ne smejo priti do živega
Re: Dalmacija in Hercegovina
Spoštovani,Franci napisal/-a:Do Karlovca sva vseeno prišla z 20 % baterije, tam pa novo presenečenje - Petrolova polnilnica zaradi ne vem česa ni hotela polniti. Šel sem do Petrolove črpalke, kjer mi je prijazni zaposleni razložil, da oni s polnilnico nimajo ničesar - mi je pa svetoval, da sprobam še na drugi, kjer se je s Type 2 prikločkom že polnil Smart.
Nekako je po drugem poizkusu ta polnilnica začela polniti.
v Karlovcu je bila ena polnilnica predana v obratovanje 6. aprila, druga pa 23. aprila letos. Na žalost je 2. maja v razdelilni elektro omari, iz katere se napajata polnilnici, prišlo do tehnične okvare. Okvara je bila odpravljena 6. maja in polnilnici od takrat delujeta normalno. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d.d.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek