Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Maj 2020, 18:08

Polnil 8h in 15min s 3,5 kW iz 23 % na 63 %.
Polnilnica zabeležila 28,5 kWh, avto pa + 40 %.
Če predpostavimo, da je šlo po izgubah (300 W?) za polnjenje s 3,2 kW, dobimo 26,4 kWh, kar predstavlja 41 % od 64 kWh. To se približno ujema s poročilom avtomobila. Učinkovitost polnjenja je torej cca 92,5 %.
Priponke
20200509_211109-01.jpeg
matija, Argo, Sebastijan, CRF, Matej
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Maj 2020, 15:32

Zamenjane zimske gume nazaj na originalne Nexen letne, ki so občutno glasnejše. V "zimskem" obdobju (od menjave do menjave) sem imel povprečno porabo 16,5 kWh/100 km (80% kratke mestne vožnje, kar je bilo po AC pa okrog 100 km/h).
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 23 Maj 2020, 21:16

SimonZed je napisal/-a:Ljubljana-Kranjska Gora po AC eko maks. 100 km/h, 27. maj 2019, letne gume:
85 km
01:06 h
15°C
14,6 kWh/100 km

Kranjska Gora-Ljubljana po AC eko maks 100 km/h, ostalo po omejitvah:
85 km
01:08 h
17°C
10,7 kWh/100 km


Leto dni kasneje, s kolesom na strehi, podobne okoliščine, iste letne gume:

Ljubljana-Kranjska Gora po AC eko maks. 100 km/h
85 km
01:10 h
24°C
17,0 kWh/100 km

Kranjska Gora-Ljubljana po AC eko maks 100 km/h
85 km
01:06 h
22°C
12,6 kWh/100 km
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6180
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4685
5389

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 24 Maj 2020, 07:27

Nekaj razlike pa je... Opazne!
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Maj 2020, 12:42

Trenutno stanje razlike med SOC na zaslonu in SOC BMS pri nizkem stanju napolnjenosti in toplem vremenu:
Screenshot_20200530-121439_Torque-01.jpeg
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
38
200

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 30 Maj 2020, 16:18

SimonZed je napisal/-a:Trenutno stanje razlike med SOC na zaslonu in SOC BMS pri nizkem stanju napolnjenosti in toplem vremenu:
Screenshot_20200530-121439_Torque-01.jpeg

Kaj pa pri 80%? Jaz imam dobra 2 % razlike.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Maj 2020, 16:21

Tudi jaz imam pri 72 % zdaj 2,5% razlike:
20200530_162001.jpg
Uporabniški avatar
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 59
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
38
200

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 30 Maj 2020, 16:24

SimonZed je napisal/-a:Tudi jaz imam pri 72 % zdaj 2,5% razlike:
20200530_162001.jpg

Kaj pomeni ta razlika?
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2208
Avto: Kona EV 64 kWh
1673
2558

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Maj 2020, 16:35

To je zgornji "buffer" baterije (da se v resnici ne polni do 100 %, kar bi bilo škodljivo). Namreč 64 kWh je neto kapaciteta (dejansko je najbrž okrog 68 kWh, vključno z zgornjim in spodnjim bufferjem - ki pa ga je, glede na odčitke, manj kot zgoraj).
Nemelk

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na