Stran 3 od 51
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:12
Napisal/-a CRF
Z Zoe sem ga že velikokrat prevozil... ampak sem vedno imel občutek da dobim nazaj skoraj vse No, recimo 50%. Res pa da to vedno poleti. Verjetno si sedaj pri počasni vožnji veliko večji delež porabil za gretje.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:20
Napisal/-a matija
Se nekaj ni za pozabit pri primerjavah: pozimi v sneznih razmerah smo ponavadi tudi bolj previdni in vozimo pocasneje. Pri prepocasni voznji regeneracija ne deluje. Lep primer je nekdo iz tega foruma, ki je na koncu spusta po daljsem klancu vohal zavore, ki jih je avto uporabljal ker je sel prepocasi za regeneracijo.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:30
Napisal/-a SimonZed
Meni je na števcu kazalo, kako nabira kilometre z regeneracijo na spustu, v enem kosu jih je 6 km, potem pa še nekajkrat po 1 km ...
P.S.: pa pozabil sem na začetku potopisa napisati, da je bil štart iz LJ s SOC 94 % (prihod v Kranjsko s 64 %).
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:31
Napisal/-a CRF
Res je, in ne pozabit da v takih klancih tudi pedalček ob volanu lahko uporablja disk zavore
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:31
Napisal/-a CRF
SimonZed napisal/-a:Meni je števcu kazalo, kako nabira kilometre z regeneracijo na spustu, v enem kosu jih je 6 km, potem pa še nekajkrat po 1 km ...
Ampak verjetno si večkrat pritisnil tudi na zavore?
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:34
Napisal/-a SimonZed
Poskusil sem voziti dol samo z ušesi ob volanu, ampak je bilo včasih nemogoče spreminjati stopnje na ta način, ker je bilo treba tudi volan precej vrteti in takrat sem pohodil zavoro (ampak saj naj bi tudi na ta način avto najprej poskusil zavirati z regeneracijo?).
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:36
Napisal/-a CRF
Ja, seveda. Čeprav to je verjetno na serpentinah, kjer je itak hitrost premajhna za regen.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:38
Napisal/-a Pier
SimonZed napisal/-a:Poskusil sem voziti dol samo z ušesi ob volanu, ampak je bilo včasih nemogoče spreminjati stopnje na ta način, ker je bilo treba tudi volan precej vrteti in takrat sem pohodil zavoro (ampak saj naj bi tudi na ta način avto najprej poskusil zavirati z regeneracijo?).
Ali ni bilo mogoče voziti samo tako, da bi na ušesih nastavil v najvišjo možno regeneracijo in da ne bi uporabljal nobene zavore? Je šlo še vedno prehitro?
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:54
Napisal/-a SimonZed
Na najvišji stopnji je šlo prepočasi in sem se skoraj ustavil, moral sem znižati regeneracijo po ovinku. Zagotovo pa ni bilo odpeljano optimalno, ker nimam izkušenj ne z EV, ne z rallyem.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 08:56
Napisal/-a CRF
Ja, je treba gas tiščat tudi navzdol...
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 09:14
Napisal/-a SimonZed
Še nekaj: VESS je praktično neslišen, vsaj pri nizkih hitrostih, morda se do 30 km/h glasnost potem zvišuje?
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 09:25
Napisal/-a Nejccc
Pri Ioniqu je do 30 km/h vedno bolj glasen, po 30 km/h pa utihne.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 09:42
Napisal/-a SimonZed
Sem pravkar preveril, glasnost se tudi pri Koni zvišuje s hitrostjo do 30 km/h. Pri 10 km/h je pa skoraj neslišen (zunaj).
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 10:12
Napisal/-a CRF
Ima pa šleparski pi pi pi pi pi ane?
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 10:17
Napisal/-a SimonZed
Nima, vsaj slišal nisem nikoli (ne ob vključenemu, ne ob izključenemu VESS). Čeprav se zdaj tudi meni dozdeva, da sem nekje prebral, da naj bi imela piskanje ob vzvratni vožnji (v navodilih?).
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 10:21
Napisal/-a CRF
A res... OK, fajn, mi je vseeno če nima
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 10:50
Napisal/-a SimonZed
Še nekaj glede TomTom Live services, ko je avto povezan v WiFi omrežje (bodisi hišno ali preko mobile hotspota telefona). Delujejo: vremenska napoved (na zemljevidu ali za trenutno lokacijo, preverjeno za LJ), iskanje POI, iskanje polnilnic. Žal pa ne delujejo prometne informacije, čeprav so na TomTom strani na voljo tudi za Ljubljano. To bi bilo treba preveriti pri uvozniku, če nameravajo v prihodnosti aktivirati tudi to? Pa še nekaj: na zemljevidu je ikona kamere s plusom, ki sem jo kilknil, ne vedoč, da je namenjena _poročanju_ o lokaciji radarja/kamere na trenutni lokaciji.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 12:12
Napisal/-a DCT
matija napisal/-a:Se nekaj ni za pozabit pri primerjavah: pozimi v sneznih razmerah smo ponavadi tudi bolj previdni in vozimo pocasneje. Pri prepocasni voznji regeneracija ne deluje. Lep primer je nekdo iz tega foruma, ki je na koncu spusta po daljsem klancu vohal zavore, ki jih je avto uporabljal ker je sel prepocasi za regeneracijo.
Tole pa ne bo držalo,oz.ne vem kaj je on počel z zavorami,ampak pri Amperi recimo je regeneracija delovala brez problema pri katerikoli hitrosti,zavore se niso niti enkrat aktivirale (mimogrede: iz Kuma navzdol smo izmerili učinkovitost regeneracije cca.43%)
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 12:21
Napisal/-a darjan
Baje pri soulu ni tako, drugje pa ponavadi ja, deluje vedno.
Re: Kona EV - SimonZED
Objavljeno: 14 Jan 2019, 18:47
Napisal/-a SimonZed
Današnji večerni izlet iz LJ na Pasjo ravan, na cca 950 m nmv (zadnjih 500 m do vremenskega radarja na 1.020 m peš), torej cca. 650 m višinske razlike. Zunanja temperatura 2-7°C, notranja 20-21°C.
Vožnja LJ-Polhov Gradec-Črni vrh-Pasja Ravan:
- 30 km
- 43 minut
- 26,5 kWh/100 km
Vožnja Pasja ravan-Črni vrh-Polhov Gradec-LJ:
- 30 km
- 43 minut
- 3,8 kWh/100 km
Na štartu v LJ SOC 72 % (GOM pozabil).
Na Pasji ravan SOC 62 % (GOM 252 km).
Med spustom SOC prilezel na 63 % (GOM 260 km).
Na cilju v LJ SOC 60 % (GOM 243 km).