Kona EV - SimonZED

Odgovori
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Še temperatura in ogrevanje baterije pri polnjenje na AC 7,2 kW od 27 do 55 % (2h 45 min). Winter mode izklopljen.
Na začetku:
2.jpeg
2.jpeg (99.07 KiB) Pogledano 2086 krat
Na koncu polnjenja:
1.jpeg
1.jpeg (97.6 KiB) Pogledano 2086 krat
CRF, MarinKona
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Tale 110 stopinj C je rahlo visoka. Odčitava to pravilne enote?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Kdo bi vedel. Temperatura baterije je sicer pravilna (avto je bil ponoči parkiran zunaj).
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Od danes je avto osvobojen "spon" Eko sklada.
Dobrih 37.000 km, glede na korono kar lepa številka. Pod črto zelo zadovoljen, sploh od kar tudi tempomat normalno deluje.
Ogo, CRF
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Avto: Hyundai Kona
311
96

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Od katere nadgradnje pa deluje tempomat normalno? Meni namreč še vedno ne. Pa na vsakem servisu to razlagam.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Baje težavo odpravi nadgradnja ESP, ki naj bi prišla ven julija lani. Mogoče jo rešitev vključena tudi v zadnjo servisno akcijo glede ESP? Pri meni so naredili oboje hkrati (+ pregled baterije in zadnja posodobitev BMS).
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=36&t=2 ... 166#p81086
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Avto: Hyundai Kona
311
96

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Aha. Se pravi je to to mogoče kaj imam zdaj pod kampanjo?

Na vašem vozilu HYUNDAI je proizvajalec vozil predvidel izvedbo servisnega ukrepa tipa "VPOKLIC VOZIL" z nazivom: NADGRADNJA ESP - IZBOLJŠAVA LOGIKE IEB SISTEMA ZA KODO OKVARE C240201.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Meni so rekli, da je šlo za neko posodobitev ESP, ki je prišla julija lani, torej pred to zadnjo, ki jo omenjaš. So mi pa opravili vse hkrati, tako da ne morem vedeti, ali bi težavo odpravila tudi samo zadnja posodobitev, oziroma ali hkrati z njo avtomatsko opravijo tudi vse predhodne posodobitve.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Poglej še zadnjo nadgradnjo - drugo obvestilo smo po pošti dobili že po novem letu.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Avto: Hyundai Kona
311
96

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Taragula napisal/-a:Aha. Se pravi je to to mogoče kaj imam zdaj pod kampanjo?

Na vašem vozilu HYUNDAI je proizvajalec vozil predvidel izvedbo servisnega ukrepa tipa "VPOKLIC VOZIL" z nazivom: NADGRADNJA ESP - IZBOLJŠAVA LOGIKE IEB SISTEMA ZA KODO OKVARE C240201.
Jep. To je bilo za tempomat. Avto končno deluje kot je treba. Baje bo spet en vpoklic mi je rekel na servisu. Ampak še ni vedel zakaj.

Oprosti simonzed da smetim, ne bom vec.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tako je potekalo polnjenje na 7,2 kW AC polnilnici (povprečna dejanska moč, zabeležena v Torque, je bila 6,7 kW - avto je sicer prikazoval 7,2 kW). Baterija je imela na začetku polnjenja (SoC 34 %) temperaturo med -1 in 0°C, ob koncu pa med 4 in 5°C (SoC 86 %). Polnjenje (+52 %) je trajalo 5 ur in 20 minut. Kot je bilo na forumu že opisano, se pri točno 80 % napolnjenosti (SoC BMS) moč polnjenja zniža na povprečno 0,7 kW, ko avto najbrž izvaja balansiranje celic (posledica posodobitve BMS). To znižanje je tokrat trajalo 10 minut, potem se je nadaljevalo s polno močjo:
1.jpg
2.jpg
FV-EV, MarinKona, CRF, smuggler007
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ok, torej so z updatom pognali dodatno balansiranje celic pri 80%. To pomeni, da imajo naše kone težave z balansiranjem in so preventivno dodali še to pri 80%, ker tisto pri 100% ni dovolj. Jaz ga običajno polnim do 80% in mi bo torej sedaj balansiral že tu in ni potrebe po tistem mesečnem DC 100%, da se zbalansirajo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6353
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4863
5920

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a CRF »

Me prav zanima če bom po update-u videl to balansiranje vsak dan pri 3,6kW.
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 255
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
270
59

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Po nadgradnji softwara,

Evo danes sem imel dolgo furo, in dam polnilniti do 100% ob 22h, ob 5h zjutraj pogledam na polnilnico še zmeraj polni, ponavadi je bil avto že zdavnaj poln. Me ferbec matra in takoj pogledam na SE monitoring in vmes prekinitev za 2,5h, in kasneje nadaljevanje polnjenja samo 2kw bilo je na 98%. Mislim, da se je prekilnilo tam okoli 80%. Tako, da avto ni bil zjutraj poln 100%. !!! To balansiranje ni nikjer vpisano v navodilih nameravam se pritožiti in zahteval del kupnine !!! Zame avto ni več to kar so oglaševali polnenje na 11kw v 6h !!

:angry: :angry: :bang: :bang:
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1179
Avto: Hyundai Kona EV
655
700

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a Ogo »

2,5 urna prekinitev polnjenja definitivno ni normalna. Da ti ni štroma zmanjkalo? Imaš kak logger za štrom z minutno rezolucijo po času?
2 kW polnjenje nad 98% je pa stvar debate, kaj je "normalno" stanje. To sedaj ali ono staro.
Če gledam iz vidika kemije baterij, nizke temperature, visok SOC in hitro polnjenje ne gre skupaj, sploh, ko se približujemo 100% SOC.
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 255
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
270
59

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Ogo napisal/-a: 30 Jan 2021, 13:00 2,5 urna prekinitev polnjenja definitivno ni normalna. Da ti ni štroma zmanjkalo? Imaš kak logger za štrom z minutno rezolucijo po času?
2 kW polnjenje nad 98% je pa stvar debate, kaj je "normalno" stanje. To sedaj ali ono staro.
Če gledam iz vidika kemije baterij, nizke temperature, visok SOC in hitro polnjenje ne gre skupaj, sploh, ko se približujemo 100% SOC.

Potlej se še polni cc 2h na 2kw potlej se pa vklopi TČ
Priponke
Untitled.png
Untitled.png (17.25 KiB) Pogledano 1145 krat
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Trenutno imam povsem novo nadomestno kono64, polnil doma do 100% pa ni bilo nobenega zmanjšanja pri 80%, mislim, pa da update še nima narejenega.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Takole pa je zgledalo polnjenje od 77 % do 97 % z močjo cca 4 kW. Ustavitve pri 80 % tokrat ni bilo (graf tega dela tudi ne zajema). Sta pa bili dve ustavitvi pri 90 % (BMS) in pri 92,5 % (BMS). Prva klasičnih 10 minut, zadnja pa je trajala 26 minut, nato se je polnjenje nadaljevalo s polno močjo 4 kW. Do 100 % nisem čakal... Kdo ve, morda bi na koncu spet prišlo do balansiranja? Je pa res, da avto že dolgo ni bil tako visoko napolnjen.

77-97.jpg
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 3231
Avto: Konca na štrom
3469
2603

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

SimonZED, jaz opažam, da je ta zaustavitev bolj naključna, saj se mi vsakič pojavi pri drugem odstotku in tudi različno dolge so. Sklepam, da ni linerano postavljeno, pač pa na neke parametre, katerih pa žal ne poznam. Polnim pa vedno tam okoli 4kW in doma v garaži z 10 stopinjami, takoj po končani vožnji.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2646
2013
2992

Re: Kona EV - SimonZED

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Tista 10 minutna prekinitev se mi ne zdi naključna, ker vsakič traja točno toliko in se vsakič začne pri okroglem odstotku, enkrat pri 80, drugič pri 90 % (BMS vrednost).

Pa še to, temperatura baterije na začetku polnjenja (pri 77 %) je bila -1°C, ob koncu polnjenja pa 12°C.
Kar je najbolj presenetljivo je strma rast temperature (praktično iz 0 na 12) v zadnjih 45 minutah, kar sovpada s tisto 26-minutno prekinitvijo polnjenja pri 92,5% (BMS SOC). Morda sploh ni šlo za prekinitev ampak za aktivno ogrevanje s 4 kW in je zato zabeležena moč polnjenja samo tistih nekaj 100 W (ostalo je šlo v grelec?)? Kdo bi vedel. :think:
battemp.jpg
crunchy
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek